Ik bleef ongedeerdquote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/2606180-vrouw-valt-in-zinkgat-in-tilburg
Ook nog even langs Burg Bieren geweest?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:44 schreef borisz het volgende:
Klinkt goed Bloes
Inmiddels thuis na etentje in de bossen van Ermelo. Was gezellig. Vrouw van oom was ook in het zonnetje gezet. En deze locatie kwam ze al toen ze nog een mini was. Zal denk nog wel stukje tikken. Culinair niet bijzonder wel leuk dat we als groep bij elkaar zaten in een aparte ruimte.
En Fles zag dat het goed wasquote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee.
ooookee. Ik heb er even naar gekeken.
Het klinkt allemaal super tof! Wat fijn al die lieve woorden, geschenken en vooral dat gevoel dat je heel erg gewaardeerd wordt en gemist zal worden. Fijn om het zo af te sluiten. En fijn dat je de stress van de poli achter je kan laten. Goed zoquote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:49 schreef Blues het volgende:
Stuitert weer ff binnen![]()
Balen Vlindertje van date en verkoudheid
Ik kreeg o.a. een soort Rembrand experience voor 190 euvd collega's, het leek een soort Volendam, maar online zagen we dat het een hele middag is in Amsterdam met idd ook je in Rembrandtijdpakken hijsen en foto's maken maar ook nog veel meer. Lijkt me heel melig allemaal.
En 100 piek vd artsen voor een etentje ergens.
En dan mijn glossyze hebben al mijn 3 kinderen + 4 kleinkinderen, mijn levens historie, hele (werkzame- ) leven er in verwerkt mét van iedereen stukjes, gedichten, recepten, véééééél foto's van al die jaren uitjes en op werkvloer
, soort reclamepagina's gemaakt van de docs die ik veel draag, mijn rugzak die erg 'bekend' is en ik overal naar toe sjouw, Caprera, de molen waar ik veel kom, vogels kieken, werkelijk mijn hele social media is leeggetrokken ook
Nee. Maar goed ik zet Ermelo wel weer op het lijstje van wandelbestemmingen. Dus komt vast nog wel eens.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ook nog even langs Burg Bieren geweest?
Ik ga nu even een yoghurtje met bessen en muesli eten en er dan nog een keer naar kijkenquote:
Henschotermeer! Pingg ik zit daar weer als klein Bluesje met broer en gezin op het zand te spelen.... wat is er met het Henschotermeerquote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:41 schreef Candaasje het volgende:
Mooie afsluiting van een… of eerder vele hoofdstukken @:Blues !![]()
Ik hoop dat het hier vanmiddag ietsje droger wordt. Nog een actie (mars) voor het Henschotermeer. Direct erna door naar een verjaardag… dus niet half verzopen aankomen zou welkom zijn.
En eigenlijk moeten er nog wat heesters de grond in, gisteren een beginnetje mee gemaakt.
Dit denk ik:quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Henschotermeer! Pingg ik zit daar weer als klein Bluesje met broer en gezin op het zand te spelen.... wat is er met het Henschotermeer#gaat zoeken
"Exploitant Mooi Meer B.V. "quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit denk ik:
https://www.ad.nl/woudenb(...)t-oordelen~aebbdeb5/
Dossier: https://www.ad.nl/dossier(...)ecb49570d/?slug_rd=1
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
"Exploitant Mooi Meer B.V. "
Dat klinkt toch als een vakje bij Levensweg
Maar ik snap de bezwaren wel.
quote:
Zon hierquote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:53 schreef Blues het volgende:
[..]
JaIk wilde net badkamerkleedje uitkoppen
Hebben jullie een droger eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:53 schreef Blues het volgende:
[..]
JaIk wilde net badkamerkleedje uitkloppen
Sowieso dat economisch exploiteren van de publieke ruimtequote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
"Exploitant Mooi Meer B.V. "
Dat klinkt toch als een vakje bij Levensweg
Maar ik snap de bezwaren wel.
Leuk!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hebben jullie een droger eigenlijk?
Van de hulp ‘geleerd’ om katoenen! badmatten en slaapkamer kleedjes 3W
10 minuten te laten draaien. Indien mogelijk laagste stand.
Schrikken wat daar uitkomt waaien. 😳
Vorig jaar gingen wij met kennissen uiteten om te vieren dat huis was verkocht.
Vanavond nemen zij ons mee vanwege hun verkoop.
Lokatie is nog een verrassing. 😇
Wij zijn nu naar de andere kant vh land verkast en hier was het gewoon wit ve dikke laag hagel toen we hier aankwamenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja hier ook nu![]()
Warmt lekker het huis op
Toen ik m net had wilde ik er bijna mee trouwenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wel een beetje verliefd op de Dyson, wat een gemak
En voordeel van veel te lang wachten met een nieuwe aanschaffen is dattie het hoe dan ook 1000 keer beter doet.
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Toen ik m net had wilde ik er bijna mee trouwen
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gewoon alleen dat draadloze al, veraaaaaademing. En licht(ish) en allemaal kekke opzetstukjes, waarmee ik op allemaal plekjes die niet de vloer zijn jarenlange ophopingen kan wegwerkenEn hij doet een schattig bwoeeeinnnnkje als je stopt met zuigen
Per boot! Klinkt leuk!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Productief avondje.
Naast dingen doen voor werkgroepen waar ik niet inzit tevens en vooral een mini-vakantie met @:dr_flash geboekt![]()
Nog een poos aftellen want we gaan per boot kerstmarkt-hoppen![]()
Waarschijnlijk tussen de pensionadosquote:
Nu al benieuwd naar jullie verhalenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk tussen de pensionados
Eerst een mooie titel voor het boekje bedenkenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nu al benieuwd naar jullie verhalen
Ik had er al eentje. Maar neeeequote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst een mooie titel voor het boekje bedenkenNu slapen
quote:Op zondag 15 maart 2026 00:01 schreef Blues het volgende:
Ik snap dit plaatje niet.
Zitten de boomers nou in het water achter de boot en Catje en Flesje op een plankje in een boot die water maakt op een houten plank
Mag hopen dat onze boot niet zo lek isquote:
Net als kara en nate!quote:Op zondag 15 maart 2026 06:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mag hopen dat onze boot niet zo lek isWe gaan vijf (VIJF!) dagen varen
Met stops op Duitse kerstmarkten.
quote:
Dit klinkt als een zalig ideequote:Op zondag 15 maart 2026 11:19 schreef Blues het volgende:
Ik ga eerst ff gymmen en dan vanmiddag laterzz ff wandelen en einde middag naar strand, happie eten
Dat was niet de vraag. En eentje die AI ook fout beantwoord.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:40 schreef AnneX het volgende:
AI … Ja, je kunt Albert Heijn (AH) cadeaukaarten of soortgelijke keuzekaarten kopen bij Primera. Primera biedt een breed assortiment aan fysieke en digitale cadeaukaarten (e-vouchers) aan, die je direct in de winkel of online kunt aanschaffen, vaak met een variabele waarde
Primary heeft een ruime sortering cadeaubonnen.
Achter glas brandt de zon ☀
Dan koop je bij Primera een andere bon. Bijv. een vvv bon.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:43 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat was niet de vraag. En eentje die AI ook fout beantwoord.
Ik heb reeds een bon. Maar de AH zit niet in het keuze lijstje.
Jarig? Nee nog lang niet.
Mijn verkregen AI antwoord op de vraag 'Met welke bon kan ik een ah bon kopen?':quote:Op zondag 15 maart 2026 11:34 schreef z80 het volgende:
wie heeft er ervaring met cadeaubonnen. En met welke kan ik een AH bon kopen?
Ik kan/mag kiezen uit een hele verzameling, maar er zit niet iets bij waar ik direct wat aan heb.
quote:Een Albert Heijn (AH) cadeaukaart kan over het algemeen niet met een andere cadeaukaart worden gekocht in de winkel. De AH-cadeaukaart is verkrijgbaar bij de Albert Heijn zelf en via online aanbieders zoals KaartDirect.nl, waarbij je betaalt met reguliere betaalmethoden (iDEAL, creditcard, etc.).
Ik word echt onmeug agressief van al het geluid dat bluetooth speakers en koptelefoons zo nodig moeten maken VOOR of NA de geluiden die ik wil horen. Het is denk ik mn meest boomer eigenschap. HET IS OOK ALTIJD ZO LUID!!!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:43 schreef Blues het volgende:
Als ik mijn koptelefoon uitzet maar die nog op heb hoor ik altijd een geluid dat lijkt op Tjekkietjek.
In mijn hoofd zeg ik dan altijd Jacky Chan
Dat laatste!quote:Op zondag 15 maart 2026 11:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik word echt onmeug agressief van al het geluid dat bluetooth speakers en koptelefoons zo nodig moeten maken VOOR of NA de geluiden die ik wil horen. Het is denk ik mn meest boomer eigenschap. HET IS OOK ALTIJD ZO LUID!!!
Die zijn zo leukquote:Op zondag 15 maart 2026 09:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Net als kara en nate!![]()
Bekijk deze YouTube-video
Koop geen Hitachi bouwradio, als je die aanzet voor je "Welcome to Hitachi power tools"quote:Op zondag 15 maart 2026 11:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik word echt onmeug agressief van al het geluid dat bluetooth speakers en koptelefoons zo nodig moeten maken VOOR of NA de geluiden die ik wil horen. Het is denk ik mn meest boomer eigenschap. HET IS OOK ALTIJD ZO LUID!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ben ik blij met de minimale piepjes en makkelijk te missen van vaatwasser, kookplaat en oven.
[ Bericht 9% gewijzigd door AnneX op 15-03-2026 14:39:29 ]
Oh ik heb het net aangeklikt en na 10 seconden weggeklikt wegens overprikkelingquote:
SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Karaquote:Op zondag 15 maart 2026 09:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Net als kara en nate!![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zondag 15 maart 2026 15:14 schreef derLudolf het volgende:
Ik las dus gisteren van iemand in een FB groep die het tegen vond vallen hoe vriendelijk de mensen waren. Kort af, niet behulpzaam.
Vraag me dan toch af hoe zulke mensen zelf zijn. Tot dusverre niet echt ervaren. Kom net even bij de buren* weg, ik hoorde allerlei activiteit. "Zouden ze een fotoshoot doen met alle voertuigen"
Bleek juiste gedachte toen ik er even heen liep. Als buur maar even voorgesteld. "Ik ben Pietje, ik woon op die boerderij dahinten "
Ben vanochtend dusvvoorbij z'n huis gefietst. Volgende keer moest ik maar even langs komen voor een koffie of een biertje.
Ik ben ook niet overdreven sociaal ofzo, maar als iedereen onaardig is, heeft dat misschien een oorzaak.9 van de 10 keer wanneer je vriendelijk groet krijg je ook wat terug. Ik zit soms met verbazing te kijken in de bus, mensen komen binnen checken in, chauffeur zegt goedendag maar vrijwel niemand zegt wat terug. Ook in een winkel, van de week loopt een man naar een verkoopster “waar staat ..” ik moest ook wat weten en zeg “goedemorgen, mag ik wat vragen?”. Die meneer werd gewezen waar hij moest zijn, met mij liep ze mee.SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Jij gaat niks kunnen met het avond-entertainmentquote:Op zondag 15 maart 2026 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik heb het net aangeklikt en na 10 seconden weggeklikt wegens overprikkelingZo nog maar eens kijken dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Met twee woorden spreken 😇 “Ja” “nee” raakt ook verloren.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
9 van de 10 keer wanneer je vriendelijk groet krijg je ook wat terug. Ik zit soms met verbazing te kijken in de bus, mensen komen binnen checken in, chauffeur zegt goedendag maar vrijwel niemand zegt wat terug. Ook in een winkel, van de week loopt een man naar een verkoopster “waar staat ..” ik moest ook wat weten en zeg “goedemorgen, mag ik wat vragen?”. Die meneer werd gewezen waar hij moest zijn, met mij liep ze mee.
Ik liep net een rondje en iedereen 9/10 zegt gedag. Als je iemand aankijkt en die kijkt terug sowieso.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
9 van de 10 keer wanneer je vriendelijk groet krijg je ook wat terug. Ik zit soms met verbazing te kijken in de bus, mensen komen binnen checken in, chauffeur zegt goedendag maar vrijwel niemand zegt wat terug. Ook in een winkel, van de week loopt een man naar een verkoopster “waar staat ..” ik moest ook wat weten en zeg “goedemorgen, mag ik wat vragen?”. Die meneer werd gewezen waar hij moest zijn, met mij liep ze mee.
quote:Op zondag 15 maart 2026 15:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij gaat niks kunnen met het avond-entertainment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bingo gevolgd door polonaiseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Nee dat verwacht ik ook niet. Nou ja waarschijnlijk ben ik om 21 uur sowieso wel moe genoeg om mijn bed in te gaan.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij gaat niks kunnen met het avond-entertainment![]()
O maar bingo vind ik enig op de bootquote:
Dus de levende muziek van de boord-band gaat aan je voorbij?quote:Op zondag 15 maart 2026 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat verwacht ik ook niet. Nou ja waarschijnlijk ben ik om 21 uur sowieso wel moe genoeg om mijn bed in te gaan.
ja en dansen ga ik ook niet. Hate me.quote:Op zondag 15 maart 2026 16:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dus de levende muziek van de boord-band gaat aan je voorbij?
Aan mij wsch ook na een half uur of zo
Ja joh, ik liep vanochtend 14 km in het bos en heb op elke "hallo! *hijg*" een antwoord gehad.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:44 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik liep net een rondje en iedereen 9/10 zegt gedag. Als je iemand aankijkt en die kijkt terug sowieso.
Die heeft haar lelijke kop nog niet laten zien! Wat voorzichtige bladeren priemen omhoog onder de ramsschedel.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |