abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220335015
Oh @Blues wat een geweldig afscheid, en wat ben bij geliefd daar
We have far more in common than that which devides us..
pi_220335029
https://www.milkmaidproject.com dit is dat Rembrandt gebeuren.

Ja Kaat echt, ik was/ben er best wat emo van, zo'n warme poli/werkomgeving geweest. O+
  vrijdag 13 maart 2026 @ 21:12:20 #104
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220335048
En nu bluesje? *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220335069
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu bluesje? *O*
Ik val in een gat man!
pi_220335072
Ik voel vrijheid O+
  vrijdag 13 maart 2026 @ 21:15:09 #107
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220335080
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220335240
Wat tof @Blues O+
En dit:
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:14 schreef Blues het volgende:
Ik voel vrijheid O+
O+ O+ O+ *O*
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 13 maart 2026 @ 21:44:40 #110
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220335436
Klinkt goed Bloes *O*

Inmiddels thuis na etentje in de bossen van Ermelo. Was gezellig :). Vrouw van oom was ook in het zonnetje gezet. En deze locatie kwam ze al toen ze nog een mini was. Zal denk nog wel stukje tikken. Culinair niet bijzonder wel leuk dat we als groep bij elkaar zaten in een aparte ruimte.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 13 maart 2026 @ 21:51:35 #111
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220335506
Ermelo daar ben ik geboren. Gelooft niemand en als ze het al geloven dan telt het niet als pluspunt huu huu gekkehuis ditdat maar goed. Here we are y'all *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220335576
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:14 schreef Blues het volgende:
Ik voel vrijheid O+
O+ het is volbracht O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220335626
Nou toch maar eens de politie gebeld. Ze zijn hier met straatraces aan de gang, “gewone “ auto’s rechts inhalen over de busbaan, er is een motor zonder licht. Is al een paar weken aan de gang op vrijdagavond en nu had ik er genoeg van voordat er ongelukken gebeuren
We have far more in common than that which devides us..
pi_220335709
Wat irritant @Kaatje1! Hopelijk worden er wat gepakt.

Ik heb na weken twijfelen of het echt al nodig was, toch een nieuwe smartwatch besteld. De afgelopen twee zondagen kapte hij er tijdens de wedstrijd ineens mee, ondanks tussen 80-90% batterij, en bij weer aanzetten liep de activiteit dan nog wel en percentage batterij ook gewoon nog rond hetzelfde, maar had hij dus in de tussentijd niks geregistreerd. Vet irritant. En er was een goede deal nu, duss, de vivoactive 6 komt morgen binnen met dank aan de ervaringen van @Vanyel en andere online reviews. *O*
pi_220336020
Lees ik net dat er aan de andere kant van de stad een zwaar ongeluk is geweest, auto met hoge snelheid tegen een trolleypaal, 3 gewonden. Waren niet die van hier maar wel net zo’n weg.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220336195
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:44 schreef borisz het volgende:
Klinkt goed Bloes *O*

Inmiddels thuis na etentje in de bossen van Ermelo. Was gezellig :). Vrouw van oom was ook in het zonnetje gezet. En deze locatie kwam ze al toen ze nog een mini was. Zal denk nog wel stukje tikken. Culinair niet bijzonder wel leuk dat we als groep bij elkaar zaten in een aparte ruimte.
Ook nog even langs Burg Bieren geweest?
pi_220336242
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee.

ooookee. Ik heb er even naar gekeken.
En Fles zag dat het goed was *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220337289
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 20:49 schreef Blues het volgende:
Stuitert weer ff binnen :D :W

Balen Vlindertje van date en verkoudheid -O-

Ik kreeg o.a. een soort Rembrand experience voor 190 eu :o vd collega's, het leek een soort Volendam, maar online zagen we dat het een hele middag is in Amsterdam met idd ook je in Rembrandtijdpakken hijsen en foto's maken maar ook nog veel meer. Lijkt me heel melig allemaal. :D
En 100 piek vd artsen voor een etentje ergens.

En dan mijn glossy _O_ ze hebben al mijn 3 kinderen + 4 kleinkinderen, mijn levens historie, hele (werkzame- ) leven er in verwerkt mét van iedereen stukjes, gedichten, recepten, véééééél foto's van al die jaren uitjes en op werkvloer _O- , soort reclamepagina's gemaakt van de docs die ik veel draag, mijn rugzak die erg 'bekend' is en ik overal naar toe sjouw, Caprera, de molen waar ik veel kom, vogels kieken, werkelijk mijn hele social media is leeggetrokken ook _O-

Het klinkt allemaal super tof! Wat fijn al die lieve woorden, geschenken en vooral dat gevoel dat je heel erg gewaardeerd wordt en gemist zal worden. Fijn om het zo af te sluiten. En fijn dat je de stress van de poli achter je kan laten. Goed zo
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_220337677
Mogge!
Helaas een druilerig uitzicht hier. Naar buiten kijken wanneer de zon schijnt is toch een heel stuk beter. Maar ik zie wel steeds meer van dat zachte lentegroen aan de bomen zo fijn
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 maart 2026 @ 09:39:57 #120
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220337789
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 23:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ook nog even langs Burg Bieren geweest?
Nee. Maar goed ik zet Ermelo wel weer op het lijstje van wandelbestemmingen. Dus komt vast nog wel eens. :+.

Nog één koffie en dan naar de stad. Verkiezingsmarkt. Iedere partij heeft een kraam. Ik zit in de ochtendploeg.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220337799
Mooie afsluiting van een… of eerder vele hoofdstukken @Blues ! O+

Ik hoop dat het hier vanmiddag ietsje droger wordt. Nog een actie (mars) voor het Henschotermeer. Direct erna door naar een verjaardag… dus niet half verzopen aankomen zou welkom zijn.

En eigenlijk moeten er nog wat heesters de grond in, gisteren een beginnetje mee gemaakt.
  zaterdag 14 maart 2026 @ 10:26:34 #122
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220338139
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 23:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
En Fles zag dat het goed was *O*
Ik ga nu even een yoghurtje met bessen en muesli eten en er dan nog een keer naar kijken :D :Y

Goedemorgen allen :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220339174
Ik deed een hele tevreden enorme uitslaap. Gat in de dag tot 11 uur. Heerlijk O+
Nu wordt er een ontbijtje voor me gemaakt door g. Of eigenlijk een brunch :D
Wasjes zitten er in straks ff fietsen en wat boodschapjes.
Verder beetje krant/piano/chillen/niksen. En omdat g over het eten / mijn afsluiting gister niet tevreden was, gaan we vanavond in de herkansing naar een Turks restaurant :D Geannuleerd.
Morgen lunchen eten aan strand voelt voor mij beter :+

[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 14-03-2026 12:37:49 ]
pi_220339397
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:41 schreef Candaasje het volgende:
Mooie afsluiting van een… of eerder vele hoofdstukken @:Blues ! O+

Ik hoop dat het hier vanmiddag ietsje droger wordt. Nog een actie (mars) voor het Henschotermeer. Direct erna door naar een verjaardag… dus niet half verzopen aankomen zou welkom zijn.

En eigenlijk moeten er nog wat heesters de grond in, gisteren een beginnetje mee gemaakt.
Henschotermeer! Pingg ik zit daar weer als klein Bluesje met broer en gezin op het zand te spelen.... wat is er met het Henschotermeer :o #gaat zoeken
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 12:29:34 #125
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220339468
Ik zag net in de schuur een klein vogeltje zitten, vloog weg toen ik er aan kwam lopen.
Ik weet nog dat toen ik de bezichtiging deed, de huurder het had over een nest van een Zaunkönig in betreffende schuur. Een winterkoninkje in het Nederlands, wat ik heb gezien leek wat donkerder, maar heb hem maar kort gezien en was in een donker hoekje.

Benieuwd of ik straks jonge vogels in de schuur heb.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 14 maart 2026 @ 12:29:54 #126
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220339475
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:24 schreef Blues het volgende:

[..]
Henschotermeer! Pingg ik zit daar weer als klein Bluesje met broer en gezin op het zand te spelen.... wat is er met het Henschotermeer :o #gaat zoeken
Dit denk ik:
https://www.ad.nl/woudenb(...)t-oordelen~aebbdeb5/

Dossier: https://www.ad.nl/dossier(...)ecb49570d/?slug_rd=1
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220339627
quote:
"Exploitant Mooi Meer B.V. "

Dat klinkt toch als een vakje bij Levensweg O+

Maar ik snap de bezwaren wel.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220339837
Hagelregen :o
pi_220339948
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Hagelregen :o
Ja :o Ik wilde net badkamerkleedje uitkloppen _O-
pi_220339970
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:37 schreef Vanyel het volgende:

[..]
"Exploitant Mooi Meer B.V. "

Dat klinkt toch als een vakje bij Levensweg O+

Maar ik snap de bezwaren wel.
:D
Ik ook.

Succes @Candaasje
  zaterdag 14 maart 2026 @ 12:54:39 #131
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220339972
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Hagelregen :o
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:53 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja :o Ik wilde net badkamerkleedje uitkoppen _O-
Zon hier O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 13:17:18 #132
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220340227
Schietwetter hier, om in thema te blijven maar met de wc verder :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220340393
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:53 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja :o Ik wilde net badkamerkleedje uitkloppen _O-
Hebben jullie een droger eigenlijk?
Van de hulp ‘geleerd’ om katoenen! badmatten en slaapkamer kleedjes 3W
10 minuten te laten draaien. Indien mogelijk laagste stand.
Schrikken wat daar uitkomt waaien. 😳

Vorig jaar gingen wij met kennissen uiteten om te vieren dat huis was verkocht.
Vanavond nemen zij ons mee vanwege hun verkoop.
Lokatie is nog een verrassing. 😇
pi_220340616
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:37 schreef Vanyel het volgende:

[..]
"Exploitant Mooi Meer B.V. "

Dat klinkt toch als een vakje bij Levensweg O+

Maar ik snap de bezwaren wel.
Sowieso dat economisch exploiteren van de publieke ruimte :r
La derecha oprime, la izquierda libera
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 maart 2026 @ 14:19:39 #135
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220340623
Paar uur geflyerd. We staan er goed voor. w/
Met de bui stond ik gelukkig droog.

Zo lekker Six Nations kijken. Wordt spannende ontknoping vandaag.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220340942
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 13:44 schreef AnneX het volgende:

[..]
Hebben jullie een droger eigenlijk?
Van de hulp ‘geleerd’ om katoenen! badmatten en slaapkamer kleedjes 3W
10 minuten te laten draaien. Indien mogelijk laagste stand.
Schrikken wat daar uitkomt waaien. 😳

Vorig jaar gingen wij met kennissen uiteten om te vieren dat huis was verkocht.
Vanavond nemen zij ons mee vanwege hun verkoop.
Lokatie is nog een verrassing. 😇
Leuk!

Nooit een droger gehad of gewild :)
Matje wordt sowieso vaak gewassen ook ivm stoma-ongelukjes :{
pi_220340946
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:54 schreef Whiskers2009 het volgende:


Zon hier O+
Ja hier ook nu *O*
Warmt lekker het huis op O+
  zaterdag 14 maart 2026 @ 15:09:31 #138
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220340969
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 15:07 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja hier ook nu *O*
Warmt lekker het huis op O+
Wij zijn nu naar de andere kant vh land verkast en hier was het gewoon wit ve dikke laag hagel toen we hier aankwamen :o

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 14-03-2026 15:30:56 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220341116
Hier ook een kort momentje zon maar die was al snel verdwenen.

Leuk @AnneX samen blije momenten delen.

Morgen bezoek, vegetarisch, normaal geen probleem maar alle boodschappen waren al besteld. Vond nog linzen in de keukenkast maar die waren erg over datum 2020 :@ (waren in een bakje gevallen en dat bakje was ook weer ergens in gevallen). Had gehoopt dat ik er nog soep van kon maken maar dat werd niets, niet qua smaak en niet qua structuur. Net wel baba ganoush gemaakt en volgens mij heb ik kikkererwten in huis en kan ik ook hummus maken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220341423
@Isabeau Alles goed met jullie?
pi_220343905
Wel een beetje verliefd op de Dyson, wat een gemak O+

En voordeel van veel te lang wachten met een nieuwe aanschaffen is dattie het hoe dan ook 1000 keer beter doet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220344132
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wel een beetje verliefd op de Dyson, wat een gemak O+

En voordeel van veel te lang wachten met een nieuwe aanschaffen is dattie het hoe dan ook 1000 keer beter doet.
Toen ik m net had wilde ik er bijna mee trouwen
We have far more in common than that which devides us..
pi_220344187
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Toen ik m net had wilde ik er bijna mee trouwen
:D

Gewoon alleen dat draadloze al, veraaaaaademing. En licht(ish) en allemaal kekke opzetstukjes, waarmee ik op allemaal plekjes die niet de vloer zijn jarenlange ophopingen kan wegwerken O+ En hij doet een schattig bwoeeeinnnnkje als je stopt met zuigen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220344341
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
:D

Gewoon alleen dat draadloze al, veraaaaaademing. En licht(ish) en allemaal kekke opzetstukjes, waarmee ik op allemaal plekjes die niet de vloer zijn jarenlange ophopingen kan wegwerken O+ En hij doet een schattig bwoeeeinnnnkje als je stopt met zuigen :D
:Y
We have far more in common than that which devides us..
pi_220344657
Productief avondje.
Naast dingen doen voor werkgroepen waar ik niet inzit tevens en vooral een mini-vakantie met @Dr_Flash geboekt *O*
Nog een poos aftellen want we gaan per boot kerstmarkt-hoppen :+ >:O
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220344666
bwoeeeinnnnkje O+
pi_220344689
Als ik mijn koptelefoon uitzet maar die nog op heb hoor ik altijd een geluid dat lijkt op Tjekkietjek.
In mijn hoofd zeg ik dan altijd Jacky Chan :D
pi_220344693
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Productief avondje.
Naast dingen doen voor werkgroepen waar ik niet inzit tevens en vooral een mini-vakantie met @:dr_flash geboekt *O*
Nog een poos aftellen want we gaan per boot kerstmarkt-hoppen :+ >:O
Per boot! Klinkt leuk!
  zaterdag 14 maart 2026 @ 21:53:17 #149
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220344789
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:43 schreef Blues het volgende:

[..]
Per boot! Klinkt leuk!
Ja we gaan eens kijken of het leuk is :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220344821
Dat is nog wel even wachten ja :D maar leuk!

Ik heb bijna vakantie O+ ik heb er zoveel zin in en ben er erg aan toe. Even alle stress en gedoe van afgelopen periode achter me laten, en midweekje chillen met vriendin en kind en hond en hopelijk goed weer O+

En ouders ook al bijna weer zien. Ook zin in.

Morgen ook redelijk zin in. Hockey en stukje bardienst en ertussen lunchen met team en thuis ff douchen en de wasmachine aan het werk zetten als de stroom goedkoop is :+ .

En als het goed is ergens komende week KNO die als het aan mij ligt iig met een oorstofzuigertje mn oor leeg zuigt, OOK ZIN IN *O*

Maandag nog geen zin in, maar na maandag zijn de lange dagen voorbij ^O^ *O*
pi_220345040
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:43 schreef Blues het volgende:

[..]
Per boot! Klinkt leuk!
Waarschijnlijk tussen de pensionados _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220345329
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Waarschijnlijk tussen de pensionados _O-
Nu al benieuwd naar jullie verhalen :D
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 14 maart 2026 @ 22:54:14 #153
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220345346
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nu al benieuwd naar jullie verhalen :D
Eerst een mooie titel voor het boekje bedenken :P Nu slapen :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220345429
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Eerst een mooie titel voor het boekje bedenken :P Nu slapen :W
Ik had er al eentje. Maar neeee :{w }:|
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220345795
pi_220345833
Ik snap dit plaatje niet.
Zitten de boomers nou in het water achter de boot en Catje en Flesje op een plankje in een boot die water maakt op een houten plank 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 15-03-2026 00:53:54 ]
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 00:03:09 #157
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220345842
Per boot zal wel niet in Duitsland zijn. Of misschien wel, met een boot van de Zonnebloem naar Köln ofzo :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220345941
Ja…een reisje langs de Rijn, Rijn, Rijn…🎼🎶
Leuk idee zeg, 👍🏼 jullie tripje. Mét overnachting?
Weer eens wat anders dan trein of auto.

Wij werden toch geheel verzorgd: gehaald en gebracht!
Naar https://www.voetangel.nl/ Heerlijk gegeten en bijgepraat.
Oa. Heel herkenbaar over verhuizen en wáár ligt - hangt - staat iets ook al weer.😂
Het zal zomers ook een mooie plek zijn.
pi_220346123
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 00:01 schreef Blues het volgende:
Ik snap dit plaatje niet.
Zitten de boomers nou in het water achter de boot en Catje en Flesje op een plankje in een boot die water maakt op een houten plank 8)7
:D
Een hagelslag en een poes? En ze varen ook nog eens weg van de markt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220346159
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 23:55 schreef Blues het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mag hopen dat onze boot niet zo lek is _O- We gaan vijf (VIJF!) dagen varen *O*
Met stops op Duitse kerstmarkten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 15 maart 2026 @ 09:08:08 #161
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220347339
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 06:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Mag hopen dat onze boot niet zo lek is _O- We gaan vijf (VIJF!) dagen varen *O*
Met stops op Duitse kerstmarkten.
Net als kara en nate! *O*

Bekijk deze YouTube-video
pi_220347889
Goedemorgen :O
Ik ben een beetje dood.
Vrijdagavond kwamen we pas na middernacht thuis van een gilde-avond.
Gisteren zaten we alweer om 8u in de auto naar een festival en we waren pas om 2.30 weer thuis.
Nu een dagje bier bezorgen in Limburg en dan vanacht wakker zien te blijven voor de Oscars.
pi_220347951
Mogge!

Whaha dat plaatje van @Blues

Het is heerlijk zonnig buiten, hopelijk ook weer wat warmer

Poeh, da’s een heftig weekend @Sarabi Rij veilig
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 15 maart 2026 @ 10:24:16 #164
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220348085
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 23:55 schreef Blues het volgende:
[ link | afbeelding ]
_O- Dit is een heel raar plaatje ja :D Maar leuk he wat je allemaal met AI kunt doen *O*

Heb inmiddels al wel wat bedacht maar ja, Cat wil graag verrast worden dus het blijft nog een kleine 9 maanden geheim :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 11:16:12 #165
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220348330
Mooi weer, maar es even een rondje op de Drahtesel (stalen ros)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220348347
Ik ga eerst ff gymmen en dan vanmiddag laterzz ff wandelen en einde middag naar strand, happie eten O+
pi_220348356
Ik ga even huishouden, dan gymmen
We have far more in common than that which devides us..
pi_220348374
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 11:19 schreef Blues het volgende:
Ik ga eerst ff gymmen en dan vanmiddag laterzz ff wandelen en einde middag naar strand, happie eten O+
Dit klinkt als een zalig idee O+

Hier schijnt, de zon, ik hoop straks ook bij jullie.

Ik had gisteren een praktijkdag in Rotterdam in een heel mooie kookstudio, en omdat ik in Rotterdam was moest ik natuurlijk Lein ook zien. We zijn naar Kookpunt geweest (veel te veel leuke dingen daar) en hebben heerlijk gegeten bij Morena (Colombiaans restaurant). Daar dronken worden gaat echter niet, de alcohol leek wat mij betreft een homeopathische toevoeging aan de cocktails/Sangria.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 15 maart 2026 @ 11:26:42 #169
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220348378
Eerst uitgeslapen en een rondje gelopen. Nu even ontbijten :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 15 maart 2026 @ 11:34:14 #170
63722 z80
I fink you freaky
pi_220348416
Hier ook een blauwe lucht en zonnetje. Nog wel fris met 8 graden.
Zo eerst even de Stofzuuger door de hut jagen. Daarna de Striekieze aan het werk zetten.
En bedenken wat te eten vandaag.

ps
wie heeft er ervaring met cadeaubonnen. En met welke kan ik een AH bon kopen?
Ik kan/mag kiezen uit een hele verzameling, maar er zit niet iets bij waar ik direct wat aan heb.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220348444
AI … Ja, je kunt Albert Heijn (AH) cadeaukaarten of soortgelijke keuzekaarten kopen bij Primera. Primera biedt een breed assortiment aan fysieke en digitale cadeaukaarten (e-vouchers) aan, die je direct in de winkel of online kunt aanschaffen, vaak met een variabele waarde

Primary heeft een ruime sortering cadeaubonnen.
Was je jarig, Zet?

Achter glas brandt hier de zon ☀
Op de todo stond nog een gevulde envelop met bonnechies uitzoeken voor IB2025. Dacht dat ik er al klaar mee was.
  zondag 15 maart 2026 @ 11:43:17 #172
63722 z80
I fink you freaky
pi_220348456
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 11:40 schreef AnneX het volgende:
AI … Ja, je kunt Albert Heijn (AH) cadeaukaarten of soortgelijke keuzekaarten kopen bij Primera. Primera biedt een breed assortiment aan fysieke en digitale cadeaukaarten (e-vouchers) aan, die je direct in de winkel of online kunt aanschaffen, vaak met een variabele waarde

Primary heeft een ruime sortering cadeaubonnen.

Achter glas brandt de zon ☀
Dat was niet de vraag. En eentje die AI ook fout beantwoord.
Ik heb reeds een bon. Maar de AH zit niet in het keuze lijstje.

Jarig? Nee nog lang niet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220348466
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 11:43 schreef z80 het volgende:

[..]
Dat was niet de vraag. En eentje die AI ook fout beantwoord.
Ik heb reeds een bon. Maar de AH zit niet in het keuze lijstje.

Jarig? Nee nog lang niet.
Dan koop je bij Primera een andere bon. Bijv. een vvv bon.
Nadat je hebt uitgezocht dat ah die accepteert.

Overigens kan ik van jouw eerste post niks anders maken dan mijn antwoord erop.
  zondag 15 maart 2026 @ 11:55:14 #174
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220348535
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 11:34 schreef z80 het volgende:

wie heeft er ervaring met cadeaubonnen. En met welke kan ik een AH bon kopen?
Ik kan/mag kiezen uit een hele verzameling, maar er zit niet iets bij waar ik direct wat aan heb.
Mijn verkregen AI antwoord op de vraag 'Met welke bon kan ik een ah bon kopen?':
quote:
Een Albert Heijn (AH) cadeaukaart kan over het algemeen niet met een andere cadeaukaart worden gekocht in de winkel. De AH-cadeaukaart is verkrijgbaar bij de Albert Heijn zelf en via online aanbieders zoals KaartDirect.nl, waarbij je betaalt met reguliere betaalmethoden (iDEAL, creditcard, etc.).
pi_220348559
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:43 schreef Blues het volgende:
Als ik mijn koptelefoon uitzet maar die nog op heb hoor ik altijd een geluid dat lijkt op Tjekkietjek.
In mijn hoofd zeg ik dan altijd Jacky Chan :D
Ik word echt onmeug agressief van al het geluid dat bluetooth speakers en koptelefoons zo nodig moeten maken VOOR of NA de geluiden die ik wil horen. Het is denk ik mn meest boomer eigenschap. HET IS OOK ALTIJD ZO LUID!!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220348661
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 11:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik word echt onmeug agressief van al het geluid dat bluetooth speakers en koptelefoons zo nodig moeten maken VOOR of NA de geluiden die ik wil horen. Het is denk ik mn meest boomer eigenschap. HET IS OOK ALTIJD ZO LUID!!!
Dat laatste!
Zacht zou het prima zijn maar het is altijd harder dan wat ik luister.


Tevens is het lente in de tuin!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220348977
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:08 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Net als kara en nate! *O*

Bekijk deze YouTube-video
Die zijn zo leuk *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 13:39:26 #178
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220349036
Eerst rondje dan het jaar gefietst, heel lang geen donder gedaan (mag je nog flikker zeggen?) dus rondom het dorp, 17km.
Wilgen kleuren al geel, bloeiend hout is bloeiende, de magnolia's zitten vol knoppen andere bomen zijn roze van bloei. Voorjaar is aan :Y

Gekeken of ik een frequentieregelaar kon vinden, even wat harder laten lopen vanwege de hoge prijs, maar helaas :+
Als techneut wel interessant om van dichtbij te zien. Er was ook eentje waar het hek gewoon van open stond, ook niet helemaal de bedoeling denk ik :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 13:44:23 #179
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220349079
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 11:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik word echt onmeug agressief van al het geluid dat bluetooth speakers en koptelefoons zo nodig moeten maken VOOR of NA de geluiden die ik wil horen. Het is denk ik mn meest boomer eigenschap. HET IS OOK ALTIJD ZO LUID!!!
Koop geen Hitachi bouwradio, als je die aanzet voor je "Welcome to Hitachi power tools"

Echt wat voor toegevoegde waarde heeft dat :') Zo'n geluid bij bluetooth zou je nog van kunnen zeggen dat je dan weet dat het goed verbonden is.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220349313
Even delen om te grinniken.😂
https://www.volkskrant.nl(...)oor-mij-is~bdc70950/

Hier ook Voorjaar in aantocht. De eerste laag van de bollenlasagne is doorgekomen. De winterharde violen hebben sneeuw en vorst overleefd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder ben ik blij met de minimale piepjes en makkelijk te missen van vaatwasser, kookplaat en oven.

[ Bericht 9% gewijzigd door AnneX op 15-03-2026 14:39:29 ]
  zondag 15 maart 2026 @ 14:28:18 #181
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220349421
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 13:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Die zijn zo leuk *O*
Oh ik heb het net aangeklikt en na 10 seconden weggeklikt wegens overprikkeling _O- Zo nog maar eens kijken dan.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 15 maart 2026 @ 14:49:08 #182
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220349559
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 13:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Die zijn zo leuk *O*
Jaa vind ik ook. O+
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 15:14:52 #183
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220349786
Ik las dus gisteren van iemand in een FB groep die het tegen vond vallen hoe vriendelijk de mensen waren. Kort af, niet behulpzaam.

Vraag me dan toch af hoe zulke mensen zelf zijn. Tot dusverre niet echt ervaren. Kom net even bij de buren* weg, ik hoorde allerlei activiteit. "Zouden ze een fotoshoot doen met alle voertuigen"

Bleek juiste gedachte toen ik er even heen liep. Als buur maar even voorgesteld. "Ik ben Pietje, ik woon op die boerderij dahinten "

Ben vanochtend dusvvoorbij z'n huis gefietst. Volgende keer moest ik maar even langs komen voor een koffie of een biertje.

Ik ben ook niet overdreven sociaal ofzo, maar als iedereen onaardig is, heeft dat misschien een oorzaak.


SPOILER: *
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 15 maart 2026 @ 15:25:45 #184
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220349863
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:08 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Net als kara en nate! *O*

Bekijk deze YouTube-video
Kara O+

Zoveel blijheid in een klein compact pakketje

[ Bericht 3% gewijzigd door fietsie op 15-03-2026 15:44:45 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 15 maart 2026 @ 15:30:20 #185
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220349895
Ik ben ondertussen soort van amateur ramen aan het voorbereiden, met een eitje en een stukje gegrilld buikspek.
En een groente wokgerechtje erbij, en sticky honey chicken.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220349918
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:14 schreef derLudolf het volgende:
Ik las dus gisteren van iemand in een FB groep die het tegen vond vallen hoe vriendelijk de mensen waren. Kort af, niet behulpzaam.

Vraag me dan toch af hoe zulke mensen zelf zijn. Tot dusverre niet echt ervaren. Kom net even bij de buren* weg, ik hoorde allerlei activiteit. "Zouden ze een fotoshoot doen met alle voertuigen"

Bleek juiste gedachte toen ik er even heen liep. Als buur maar even voorgesteld. "Ik ben Pietje, ik woon op die boerderij dahinten "

Ben vanochtend dusvvoorbij z'n huis gefietst. Volgende keer moest ik maar even langs komen voor een koffie of een biertje.

Ik ben ook niet overdreven sociaal ofzo, maar als iedereen onaardig is, heeft dat misschien een oorzaak.

SPOILER: *
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 van de 10 keer wanneer je vriendelijk groet krijg je ook wat terug. Ik zit soms met verbazing te kijken in de bus, mensen komen binnen checken in, chauffeur zegt goedendag maar vrijwel niemand zegt wat terug. Ook in een winkel, van de week loopt een man naar een verkoopster “waar staat ..” ik moest ook wat weten en zeg “goedemorgen, mag ik wat vragen?”. Die meneer werd gewezen waar hij moest zijn, met mij liep ze mee.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220349957
quote:
11s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oh ik heb het net aangeklikt en na 10 seconden weggeklikt wegens overprikkeling _O- Zo nog maar eens kijken dan.
Jij gaat niks kunnen met het avond-entertainment _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220349999
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
9 van de 10 keer wanneer je vriendelijk groet krijg je ook wat terug. Ik zit soms met verbazing te kijken in de bus, mensen komen binnen checken in, chauffeur zegt goedendag maar vrijwel niemand zegt wat terug. Ook in een winkel, van de week loopt een man naar een verkoopster “waar staat ..” ik moest ook wat weten en zeg “goedemorgen, mag ik wat vragen?”. Die meneer werd gewezen waar hij moest zijn, met mij liep ze mee.
Met twee woorden spreken 😇 “Ja” “nee” raakt ook verloren.
#boomer
  zondag 15 maart 2026 @ 15:44:21 #189
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220350012
Oow als je hier in de regio naar de supermarkt ofzo gaat moet je toch echt 5-10 minuten extra rekenen voor mensen die even 'hoi' zeggen en even bijpraten.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220350013
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
9 van de 10 keer wanneer je vriendelijk groet krijg je ook wat terug. Ik zit soms met verbazing te kijken in de bus, mensen komen binnen checken in, chauffeur zegt goedendag maar vrijwel niemand zegt wat terug. Ook in een winkel, van de week loopt een man naar een verkoopster “waar staat ..” ik moest ook wat weten en zeg “goedemorgen, mag ik wat vragen?”. Die meneer werd gewezen waar hij moest zijn, met mij liep ze mee.
Ik liep net een rondje en iedereen 9/10 zegt gedag. Als je iemand aankijkt en die kijkt terug sowieso.
pi_220350022
In het dorp zeker. :W

Ook bij voorrang geven bij een wegversmalling, waarvan vele op de doorgaande weg.
pi_220350050
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Jij gaat niks kunnen met het avond-entertainment _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bingo gevolgd door polonaise
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 15 maart 2026 @ 16:03:09 #193
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220350158
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Jij gaat niks kunnen met het avond-entertainment _O-

Nee dat verwacht ik ook niet. Nou ja waarschijnlijk ben ik om 21 uur sowieso wel moe genoeg om mijn bed in te gaan.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220350168
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Bingo gevolgd door polonaise
O maar bingo vind ik enig op de boot O+
Bijna net zo leuk als shuffleboard (wat rivierschepen helaas niet bieden maar in december is dat minder erg)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220350180
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nee dat verwacht ik ook niet. Nou ja waarschijnlijk ben ik om 21 uur sowieso wel moe genoeg om mijn bed in te gaan.
Dus de levende muziek van de boord-band gaat aan je voorbij?
Aan mij wsch ook na een half uur of zo :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 15 maart 2026 @ 16:10:44 #196
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220350229
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 16:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dus de levende muziek van de boord-band gaat aan je voorbij?
Aan mij wsch ook na een half uur of zo :*
ja en dansen ga ik ook niet. Hate me.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220350630
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:44 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik liep net een rondje en iedereen 9/10 zegt gedag. Als je iemand aankijkt en die kijkt terug sowieso.
Ja joh, ik liep vanochtend 14 km in het bos en heb op elke "hallo! *hijg*" een antwoord gehad.

Ook veel kindjes die een stukje met me op probeerden te rennen O+
En dan de ouders "Niet de hardlopende mevrouw in de weg rennen hč?" O+
pi_220350632
@sigme hoe gaat het met de horrortulp?
pi_220351074
Blues staan je wekkers uit?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220351305
Horrortulp?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220351469
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 17:08 schreef Tele6 het volgende:
@:sigme hoe gaat het met de horrortulp?
Die heeft haar lelijke kop nog niet laten zien! Wat voorzichtige bladeren priemen omhoog onder de ramsschedel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220351506
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 19:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
Horrortulp?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')