abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220334914
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 20:56 schreef Blues het volgende:

[..]
Verveel me te pletter })
😂
pi_220335015
Oh @Blues wat een geweldig afscheid, en wat ben bij geliefd daar
We have far more in common than that which devides us..
pi_220335029
https://www.milkmaidproject.com dit is dat Rembrandt gebeuren.

Ja Kaat echt, ik was/ben er best wat emo van, zo'n warme poli/werkomgeving geweest. O+
  vrijdag 13 maart 2026 @ 21:12:20 #104
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220335048
En nu bluesje? *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220335069
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu bluesje? *O*
Ik val in een gat man!
pi_220335072
Ik voel vrijheid O+
  vrijdag 13 maart 2026 @ 21:15:09 #107
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220335080
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220335240
Wat tof @Blues O+
En dit:
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:14 schreef Blues het volgende:
Ik voel vrijheid O+
O+ O+ O+ *O*
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 13 maart 2026 @ 21:44:40 #110
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220335436
Klinkt goed Bloes *O*

Inmiddels thuis na etentje in de bossen van Ermelo. Was gezellig :). Vrouw van oom was ook in het zonnetje gezet. En deze locatie kwam ze al toen ze nog een mini was. Zal denk nog wel stukje tikken. Culinair niet bijzonder wel leuk dat we als groep bij elkaar zaten in een aparte ruimte.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 13 maart 2026 @ 21:51:35 #111
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220335506
Ermelo daar ben ik geboren. Gelooft niemand en als ze het al geloven dan telt het niet als pluspunt huu huu gekkehuis ditdat maar goed. Here we are y'all *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220335576
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:14 schreef Blues het volgende:
Ik voel vrijheid O+
O+ het is volbracht O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220335626
Nou toch maar eens de politie gebeld. Ze zijn hier met straatraces aan de gang, “gewone “ auto’s rechts inhalen over de busbaan, er is een motor zonder licht. Is al een paar weken aan de gang op vrijdagavond en nu had ik er genoeg van voordat er ongelukken gebeuren
We have far more in common than that which devides us..
pi_220335709
Wat irritant @Kaatje1! Hopelijk worden er wat gepakt.

Ik heb na weken twijfelen of het echt al nodig was, toch een nieuwe smartwatch besteld. De afgelopen twee zondagen kapte hij er tijdens de wedstrijd ineens mee, ondanks tussen 80-90% batterij, en bij weer aanzetten liep de activiteit dan nog wel en percentage batterij ook gewoon nog rond hetzelfde, maar had hij dus in de tussentijd niks geregistreerd. Vet irritant. En er was een goede deal nu, duss, de vivoactive 6 komt morgen binnen met dank aan de ervaringen van @Vanyel en andere online reviews. *O*
pi_220336020
Lees ik net dat er aan de andere kant van de stad een zwaar ongeluk is geweest, auto met hoge snelheid tegen een trolleypaal, 3 gewonden. Waren niet die van hier maar wel net zo’n weg.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220336195
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:44 schreef borisz het volgende:
Klinkt goed Bloes *O*

Inmiddels thuis na etentje in de bossen van Ermelo. Was gezellig :). Vrouw van oom was ook in het zonnetje gezet. En deze locatie kwam ze al toen ze nog een mini was. Zal denk nog wel stukje tikken. Culinair niet bijzonder wel leuk dat we als groep bij elkaar zaten in een aparte ruimte.
Ook nog even langs Burg Bieren geweest?
pi_220336242
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee.

ooookee. Ik heb er even naar gekeken.
En Fles zag dat het goed was *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220337289
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 20:49 schreef Blues het volgende:
Stuitert weer ff binnen :D :W

Balen Vlindertje van date en verkoudheid -O-

Ik kreeg o.a. een soort Rembrand experience voor 190 eu :o vd collega's, het leek een soort Volendam, maar online zagen we dat het een hele middag is in Amsterdam met idd ook je in Rembrandtijdpakken hijsen en foto's maken maar ook nog veel meer. Lijkt me heel melig allemaal. :D
En 100 piek vd artsen voor een etentje ergens.

En dan mijn glossy _O_ ze hebben al mijn 3 kinderen + 4 kleinkinderen, mijn levens historie, hele (werkzame- ) leven er in verwerkt mét van iedereen stukjes, gedichten, recepten, véééééél foto's van al die jaren uitjes en op werkvloer _O- , soort reclamepagina's gemaakt van de docs die ik veel draag, mijn rugzak die erg 'bekend' is en ik overal naar toe sjouw, Caprera, de molen waar ik veel kom, vogels kieken, werkelijk mijn hele social media is leeggetrokken ook _O-

Het klinkt allemaal super tof! Wat fijn al die lieve woorden, geschenken en vooral dat gevoel dat je heel erg gewaardeerd wordt en gemist zal worden. Fijn om het zo af te sluiten. En fijn dat je de stress van de poli achter je kan laten. Goed zo
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_220337677
Mogge!
Helaas een druilerig uitzicht hier. Naar buiten kijken wanneer de zon schijnt is toch een heel stuk beter. Maar ik zie wel steeds meer van dat zachte lentegroen aan de bomen zo fijn
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 maart 2026 @ 09:39:57 #120
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220337789
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 23:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ook nog even langs Burg Bieren geweest?
Nee. Maar goed ik zet Ermelo wel weer op het lijstje van wandelbestemmingen. Dus komt vast nog wel eens. :+.

Nog één koffie en dan naar de stad. Verkiezingsmarkt. Iedere partij heeft een kraam. Ik zit in de ochtendploeg.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220337799
Mooie afsluiting van een… of eerder vele hoofdstukken @Blues ! O+

Ik hoop dat het hier vanmiddag ietsje droger wordt. Nog een actie (mars) voor het Henschotermeer. Direct erna door naar een verjaardag… dus niet half verzopen aankomen zou welkom zijn.

En eigenlijk moeten er nog wat heesters de grond in, gisteren een beginnetje mee gemaakt.
  zaterdag 14 maart 2026 @ 10:26:34 #122
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220338139
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 23:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
En Fles zag dat het goed was *O*
Ik ga nu even een yoghurtje met bessen en muesli eten en er dan nog een keer naar kijken :D :Y

Goedemorgen allen :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220339174
Ik deed een hele tevreden enorme uitslaap. Gat in de dag tot 11 uur. Heerlijk O+
Nu wordt er een ontbijtje voor me gemaakt door g. Of eigenlijk een brunch :D
Wasjes zitten er in straks ff fietsen en wat boodschapjes.
Verder beetje krant/piano/chillen/niksen. En omdat g over het eten / mijn afsluiting gister niet tevreden was, gaan we vanavond in de herkansing naar een Turks restaurant :D Geannuleerd.
Morgen lunchen eten aan strand voelt voor mij beter :+

[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 14-03-2026 12:37:49 ]
pi_220339397
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:41 schreef Candaasje het volgende:
Mooie afsluiting van een… of eerder vele hoofdstukken @:Blues ! O+

Ik hoop dat het hier vanmiddag ietsje droger wordt. Nog een actie (mars) voor het Henschotermeer. Direct erna door naar een verjaardag… dus niet half verzopen aankomen zou welkom zijn.

En eigenlijk moeten er nog wat heesters de grond in, gisteren een beginnetje mee gemaakt.
Henschotermeer! Pingg ik zit daar weer als klein Bluesje met broer en gezin op het zand te spelen.... wat is er met het Henschotermeer :o #gaat zoeken
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 12:29:34 #125
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220339468
Ik zag net in de schuur een klein vogeltje zitten, vloog weg toen ik er aan kwam lopen.
Ik weet nog dat toen ik de bezichtiging deed, de huurder het had over een nest van een Zaunkönig in betreffende schuur. Een winterkoninkje in het Nederlands, wat ik heb gezien leek wat donkerder, maar heb hem maar kort gezien en was in een donker hoekje.

Benieuwd of ik straks jonge vogels in de schuur heb.
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')