abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220334914
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 20:56 schreef Blues het volgende:

[..]
Verveel me te pletter })
😂
pi_220335015
Oh @Blues wat een geweldig afscheid, en wat ben bij geliefd daar
We have far more in common than that which devides us..
pi_220335029
https://www.milkmaidproject.com dit is dat Rembrandt gebeuren.

Ja Kaat echt, ik was/ben er best wat emo van, zo'n warme poli/werkomgeving geweest. O+
  vrijdag 13 maart 2026 @ 21:12:20 #104
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220335048
En nu bluesje? *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220335069
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu bluesje? *O*
Ik val in een gat man!
pi_220335072
Ik voel vrijheid O+
  vrijdag 13 maart 2026 @ 21:15:09 #107
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220335080
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220335240
Wat tof @Blues O+
En dit:
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:14 schreef Blues het volgende:
Ik voel vrijheid O+
O+ O+ O+ *O*
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 13 maart 2026 @ 21:44:40 #110
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220335436
Klinkt goed Bloes *O*

Inmiddels thuis na etentje in de bossen van Ermelo. Was gezellig :). Vrouw van oom was ook in het zonnetje gezet. En deze locatie kwam ze al toen ze nog een mini was. Zal denk nog wel stukje tikken. Culinair niet bijzonder wel leuk dat we als groep bij elkaar zaten in een aparte ruimte.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 13 maart 2026 @ 21:51:35 #111
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220335506
Ermelo daar ben ik geboren. Gelooft niemand en als ze het al geloven dan telt het niet als pluspunt huu huu gekkehuis ditdat maar goed. Here we are y'all *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220335576
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:14 schreef Blues het volgende:
Ik voel vrijheid O+
O+ het is volbracht O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220335626
Nou toch maar eens de politie gebeld. Ze zijn hier met straatraces aan de gang, “gewone “ auto’s rechts inhalen over de busbaan, er is een motor zonder licht. Is al een paar weken aan de gang op vrijdagavond en nu had ik er genoeg van voordat er ongelukken gebeuren
We have far more in common than that which devides us..
pi_220335709
Wat irritant @Kaatje1! Hopelijk worden er wat gepakt.

Ik heb na weken twijfelen of het echt al nodig was, toch een nieuwe smartwatch besteld. De afgelopen twee zondagen kapte hij er tijdens de wedstrijd ineens mee, ondanks tussen 80-90% batterij, en bij weer aanzetten liep de activiteit dan nog wel en percentage batterij ook gewoon nog rond hetzelfde, maar had hij dus in de tussentijd niks geregistreerd. Vet irritant. En er was een goede deal nu, duss, de vivoactive 6 komt morgen binnen met dank aan de ervaringen van @Vanyel en andere online reviews. *O*
pi_220336020
Lees ik net dat er aan de andere kant van de stad een zwaar ongeluk is geweest, auto met hoge snelheid tegen een trolleypaal, 3 gewonden. Waren niet die van hier maar wel net zo’n weg.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220336195
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:44 schreef borisz het volgende:
Klinkt goed Bloes *O*

Inmiddels thuis na etentje in de bossen van Ermelo. Was gezellig :). Vrouw van oom was ook in het zonnetje gezet. En deze locatie kwam ze al toen ze nog een mini was. Zal denk nog wel stukje tikken. Culinair niet bijzonder wel leuk dat we als groep bij elkaar zaten in een aparte ruimte.
Ook nog even langs Burg Bieren geweest?
pi_220336242
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee.

ooookee. Ik heb er even naar gekeken.
En Fles zag dat het goed was *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220337289
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 20:49 schreef Blues het volgende:
Stuitert weer ff binnen :D :W

Balen Vlindertje van date en verkoudheid -O-

Ik kreeg o.a. een soort Rembrand experience voor 190 eu :o vd collega's, het leek een soort Volendam, maar online zagen we dat het een hele middag is in Amsterdam met idd ook je in Rembrandtijdpakken hijsen en foto's maken maar ook nog veel meer. Lijkt me heel melig allemaal. :D
En 100 piek vd artsen voor een etentje ergens.

En dan mijn glossy _O_ ze hebben al mijn 3 kinderen + 4 kleinkinderen, mijn levens historie, hele (werkzame- ) leven er in verwerkt mét van iedereen stukjes, gedichten, recepten, véééééél foto's van al die jaren uitjes en op werkvloer _O- , soort reclamepagina's gemaakt van de docs die ik veel draag, mijn rugzak die erg 'bekend' is en ik overal naar toe sjouw, Caprera, de molen waar ik veel kom, vogels kieken, werkelijk mijn hele social media is leeggetrokken ook _O-

Het klinkt allemaal super tof! Wat fijn al die lieve woorden, geschenken en vooral dat gevoel dat je heel erg gewaardeerd wordt en gemist zal worden. Fijn om het zo af te sluiten. En fijn dat je de stress van de poli achter je kan laten. Goed zo
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_220337677
Mogge!
Helaas een druilerig uitzicht hier. Naar buiten kijken wanneer de zon schijnt is toch een heel stuk beter. Maar ik zie wel steeds meer van dat zachte lentegroen aan de bomen zo fijn
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 maart 2026 @ 09:39:57 #120
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220337789
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 23:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ook nog even langs Burg Bieren geweest?
Nee. Maar goed ik zet Ermelo wel weer op het lijstje van wandelbestemmingen. Dus komt vast nog wel eens. :+.

Nog één koffie en dan naar de stad. Verkiezingsmarkt. Iedere partij heeft een kraam. Ik zit in de ochtendploeg.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220337799
Mooie afsluiting van een… of eerder vele hoofdstukken @Blues ! O+

Ik hoop dat het hier vanmiddag ietsje droger wordt. Nog een actie (mars) voor het Henschotermeer. Direct erna door naar een verjaardag… dus niet half verzopen aankomen zou welkom zijn.

En eigenlijk moeten er nog wat heesters de grond in, gisteren een beginnetje mee gemaakt.
  zaterdag 14 maart 2026 @ 10:26:34 #122
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220338139
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 23:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
En Fles zag dat het goed was *O*
Ik ga nu even een yoghurtje met bessen en muesli eten en er dan nog een keer naar kijken :D :Y

Goedemorgen allen :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220339174
Ik deed een hele tevreden enorme uitslaap. Gat in de dag tot 11 uur. Heerlijk O+
Nu wordt er een ontbijtje voor me gemaakt door g. Of eigenlijk een brunch :D
Wasjes zitten er in straks ff fietsen en wat boodschapjes.
Verder beetje krant/piano/chillen/niksen. En omdat g over het eten / mijn afsluiting gister niet tevreden was, gaan we vanavond in de herkansing naar een Turks restaurant :D Geannuleerd.
Morgen lunchen eten aan strand voelt voor mij beter :+

[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 14-03-2026 12:37:49 ]
pi_220339397
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:41 schreef Candaasje het volgende:
Mooie afsluiting van een… of eerder vele hoofdstukken @:Blues ! O+

Ik hoop dat het hier vanmiddag ietsje droger wordt. Nog een actie (mars) voor het Henschotermeer. Direct erna door naar een verjaardag… dus niet half verzopen aankomen zou welkom zijn.

En eigenlijk moeten er nog wat heesters de grond in, gisteren een beginnetje mee gemaakt.
Henschotermeer! Pingg ik zit daar weer als klein Bluesje met broer en gezin op het zand te spelen.... wat is er met het Henschotermeer :o #gaat zoeken
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 12:29:34 #125
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220339468
Ik zag net in de schuur een klein vogeltje zitten, vloog weg toen ik er aan kwam lopen.
Ik weet nog dat toen ik de bezichtiging deed, de huurder het had over een nest van een Zaunkönig in betreffende schuur. Een winterkoninkje in het Nederlands, wat ik heb gezien leek wat donkerder, maar heb hem maar kort gezien en was in een donker hoekje.

Benieuwd of ik straks jonge vogels in de schuur heb.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 14 maart 2026 @ 12:29:54 #126
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220339475
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:24 schreef Blues het volgende:

[..]
Henschotermeer! Pingg ik zit daar weer als klein Bluesje met broer en gezin op het zand te spelen.... wat is er met het Henschotermeer :o #gaat zoeken
Dit denk ik:
https://www.ad.nl/woudenb(...)t-oordelen~aebbdeb5/

Dossier: https://www.ad.nl/dossier(...)ecb49570d/?slug_rd=1
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220339627
quote:
"Exploitant Mooi Meer B.V. "

Dat klinkt toch als een vakje bij Levensweg O+

Maar ik snap de bezwaren wel.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220339837
Hagelregen :o
pi_220339948
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Hagelregen :o
Ja :o Ik wilde net badkamerkleedje uitkloppen _O-
pi_220339970
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:37 schreef Vanyel het volgende:

[..]
"Exploitant Mooi Meer B.V. "

Dat klinkt toch als een vakje bij Levensweg O+

Maar ik snap de bezwaren wel.
:D
Ik ook.

Succes @Candaasje
  zaterdag 14 maart 2026 @ 12:54:39 #131
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220339972
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Hagelregen :o
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:53 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja :o Ik wilde net badkamerkleedje uitkoppen _O-
Zon hier O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 13:17:18 #132
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220340227
Schietwetter hier, om in thema te blijven maar met de wc verder :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220340393
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:53 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja :o Ik wilde net badkamerkleedje uitkloppen _O-
Hebben jullie een droger eigenlijk?
Van de hulp ‘geleerd’ om katoenen! badmatten en slaapkamer kleedjes 3W
10 minuten te laten draaien. Indien mogelijk laagste stand.
Schrikken wat daar uitkomt waaien. 😳

Vorig jaar gingen wij met kennissen uiteten om te vieren dat huis was verkocht.
Vanavond nemen zij ons mee vanwege hun verkoop.
Lokatie is nog een verrassing. 😇
pi_220340616
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:37 schreef Vanyel het volgende:

[..]
"Exploitant Mooi Meer B.V. "

Dat klinkt toch als een vakje bij Levensweg O+

Maar ik snap de bezwaren wel.
Sowieso dat economisch exploiteren van de publieke ruimte :r
La derecha oprime, la izquierda libera
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 maart 2026 @ 14:19:39 #135
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220340623
Paar uur geflyerd. We staan er goed voor. w/
Met de bui stond ik gelukkig droog.

Zo lekker Six Nations kijken. Wordt spannende ontknoping vandaag.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220340942
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 13:44 schreef AnneX het volgende:

[..]
Hebben jullie een droger eigenlijk?
Van de hulp ‘geleerd’ om katoenen! badmatten en slaapkamer kleedjes 3W
10 minuten te laten draaien. Indien mogelijk laagste stand.
Schrikken wat daar uitkomt waaien. 😳

Vorig jaar gingen wij met kennissen uiteten om te vieren dat huis was verkocht.
Vanavond nemen zij ons mee vanwege hun verkoop.
Lokatie is nog een verrassing. 😇
Leuk!

Nooit een droger gehad of gewild :)
Matje wordt sowieso vaak gewassen ook ivm stoma-ongelukjes :{
pi_220340946
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:54 schreef Whiskers2009 het volgende:


Zon hier O+
Ja hier ook nu *O*
Warmt lekker het huis op O+
  zaterdag 14 maart 2026 @ 15:09:31 #138
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220340969
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 15:07 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja hier ook nu *O*
Warmt lekker het huis op O+
Wij zijn nu naar de andere kant vh land verkast en hier was het gewoon wit ve dikke laag hagel toen we hier aankwamen :o

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 14-03-2026 15:30:56 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220341116
Hier ook een kort momentje zon maar die was al snel verdwenen.

Leuk @AnneX samen blije momenten delen.

Morgen bezoek, vegetarisch, normaal geen probleem maar alle boodschappen waren al besteld. Vond nog linzen in de keukenkast maar die waren erg over datum 2020 :@ (waren in een bakje gevallen en dat bakje was ook weer ergens in gevallen). Had gehoopt dat ik er nog soep van kon maken maar dat werd niets, niet qua smaak en niet qua structuur. Net wel baba ganoush gemaakt en volgens mij heb ik kikkererwten in huis en kan ik ook hummus maken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220341423
@Isabeau Alles goed met jullie?
pi_220343905
Wel een beetje verliefd op de Dyson, wat een gemak O+

En voordeel van veel te lang wachten met een nieuwe aanschaffen is dattie het hoe dan ook 1000 keer beter doet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220344132
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wel een beetje verliefd op de Dyson, wat een gemak O+

En voordeel van veel te lang wachten met een nieuwe aanschaffen is dattie het hoe dan ook 1000 keer beter doet.
Toen ik m net had wilde ik er bijna mee trouwen
We have far more in common than that which devides us..
pi_220344187
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Toen ik m net had wilde ik er bijna mee trouwen
:D

Gewoon alleen dat draadloze al, veraaaaaademing. En licht(ish) en allemaal kekke opzetstukjes, waarmee ik op allemaal plekjes die niet de vloer zijn jarenlange ophopingen kan wegwerken O+ En hij doet een schattig bwoeeeinnnnkje als je stopt met zuigen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220344341
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
:D

Gewoon alleen dat draadloze al, veraaaaaademing. En licht(ish) en allemaal kekke opzetstukjes, waarmee ik op allemaal plekjes die niet de vloer zijn jarenlange ophopingen kan wegwerken O+ En hij doet een schattig bwoeeeinnnnkje als je stopt met zuigen :D
:Y
We have far more in common than that which devides us..
pi_220344657
Productief avondje.
Naast dingen doen voor werkgroepen waar ik niet inzit tevens en vooral een mini-vakantie met @Dr_Flash geboekt *O*
Nog een poos aftellen want we gaan per boot kerstmarkt-hoppen :+ >:O
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220344666
bwoeeeinnnnkje O+
pi_220344689
Als ik mijn koptelefoon uitzet maar die nog op heb hoor ik altijd een geluid dat lijkt op Tjekkietjek.
In mijn hoofd zeg ik dan altijd Jacky Chan :D
pi_220344693
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Productief avondje.
Naast dingen doen voor werkgroepen waar ik niet inzit tevens en vooral een mini-vakantie met @:dr_flash geboekt *O*
Nog een poos aftellen want we gaan per boot kerstmarkt-hoppen :+ >:O
Per boot! Klinkt leuk!
  zaterdag 14 maart 2026 @ 21:53:17 #149
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220344789
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:43 schreef Blues het volgende:

[..]
Per boot! Klinkt leuk!
Ja we gaan eens kijken of het leuk is :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220344821
Dat is nog wel even wachten ja :D maar leuk!

Ik heb bijna vakantie O+ ik heb er zoveel zin in en ben er erg aan toe. Even alle stress en gedoe van afgelopen periode achter me laten, en midweekje chillen met vriendin en kind en hond en hopelijk goed weer O+

En ouders ook al bijna weer zien. Ook zin in.

Morgen ook redelijk zin in. Hockey en stukje bardienst en ertussen lunchen met team en thuis ff douchen en de wasmachine aan het werk zetten als de stroom goedkoop is :+ .

En als het goed is ergens komende week KNO die als het aan mij ligt iig met een oorstofzuigertje mn oor leeg zuigt, OOK ZIN IN *O*

Maandag nog geen zin in, maar na maandag zijn de lange dagen voorbij ^O^ *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')