Ik bleef ongedeerdquote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/2606180-vrouw-valt-in-zinkgat-in-tilburg
Ook nog even langs Burg Bieren geweest?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:44 schreef borisz het volgende:
Klinkt goed Bloes
Inmiddels thuis na etentje in de bossen van Ermelo. Was gezellig. Vrouw van oom was ook in het zonnetje gezet. En deze locatie kwam ze al toen ze nog een mini was. Zal denk nog wel stukje tikken. Culinair niet bijzonder wel leuk dat we als groep bij elkaar zaten in een aparte ruimte.
En Fles zag dat het goed wasquote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee.
ooookee. Ik heb er even naar gekeken.
Het klinkt allemaal super tof! Wat fijn al die lieve woorden, geschenken en vooral dat gevoel dat je heel erg gewaardeerd wordt en gemist zal worden. Fijn om het zo af te sluiten. En fijn dat je de stress van de poli achter je kan laten. Goed zoquote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:49 schreef Blues het volgende:
Stuitert weer ff binnen![]()
Balen Vlindertje van date en verkoudheid
Ik kreeg o.a. een soort Rembrand experience voor 190 euvd collega's, het leek een soort Volendam, maar online zagen we dat het een hele middag is in Amsterdam met idd ook je in Rembrandtijdpakken hijsen en foto's maken maar ook nog veel meer. Lijkt me heel melig allemaal.
En 100 piek vd artsen voor een etentje ergens.
En dan mijn glossyze hebben al mijn 3 kinderen + 4 kleinkinderen, mijn levens historie, hele (werkzame- ) leven er in verwerkt mét van iedereen stukjes, gedichten, recepten, véééééél foto's van al die jaren uitjes en op werkvloer
, soort reclamepagina's gemaakt van de docs die ik veel draag, mijn rugzak die erg 'bekend' is en ik overal naar toe sjouw, Caprera, de molen waar ik veel kom, vogels kieken, werkelijk mijn hele social media is leeggetrokken ook
Nee. Maar goed ik zet Ermelo wel weer op het lijstje van wandelbestemmingen. Dus komt vast nog wel eens.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ook nog even langs Burg Bieren geweest?
Ik ga nu even een yoghurtje met bessen en muesli eten en er dan nog een keer naar kijkenquote:
Henschotermeer! Pingg ik zit daar weer als klein Bluesje met broer en gezin op het zand te spelen.... wat is er met het Henschotermeerquote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:41 schreef Candaasje het volgende:
Mooie afsluiting van een… of eerder vele hoofdstukken @:Blues !![]()
Ik hoop dat het hier vanmiddag ietsje droger wordt. Nog een actie (mars) voor het Henschotermeer. Direct erna door naar een verjaardag… dus niet half verzopen aankomen zou welkom zijn.
En eigenlijk moeten er nog wat heesters de grond in, gisteren een beginnetje mee gemaakt.
Dit denk ik:quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Henschotermeer! Pingg ik zit daar weer als klein Bluesje met broer en gezin op het zand te spelen.... wat is er met het Henschotermeer#gaat zoeken
"Exploitant Mooi Meer B.V. "quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit denk ik:
https://www.ad.nl/woudenb(...)t-oordelen~aebbdeb5/
Dossier: https://www.ad.nl/dossier(...)ecb49570d/?slug_rd=1
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
"Exploitant Mooi Meer B.V. "
Dat klinkt toch als een vakje bij Levensweg
Maar ik snap de bezwaren wel.
quote:
Zon hierquote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:53 schreef Blues het volgende:
[..]
JaIk wilde net badkamerkleedje uitkoppen
Hebben jullie een droger eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:53 schreef Blues het volgende:
[..]
JaIk wilde net badkamerkleedje uitkloppen
Sowieso dat economisch exploiteren van de publieke ruimtequote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
"Exploitant Mooi Meer B.V. "
Dat klinkt toch als een vakje bij Levensweg
Maar ik snap de bezwaren wel.
Leuk!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hebben jullie een droger eigenlijk?
Van de hulp ‘geleerd’ om katoenen! badmatten en slaapkamer kleedjes 3W
10 minuten te laten draaien. Indien mogelijk laagste stand.
Schrikken wat daar uitkomt waaien. 😳
Vorig jaar gingen wij met kennissen uiteten om te vieren dat huis was verkocht.
Vanavond nemen zij ons mee vanwege hun verkoop.
Lokatie is nog een verrassing. 😇
Wij zijn nu naar de andere kant vh land verkast en hier was het gewoon wit ve dikke laag hagel toen we hier aankwamenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja hier ook nu![]()
Warmt lekker het huis op
Toen ik m net had wilde ik er bijna mee trouwenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wel een beetje verliefd op de Dyson, wat een gemak
En voordeel van veel te lang wachten met een nieuwe aanschaffen is dattie het hoe dan ook 1000 keer beter doet.
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Toen ik m net had wilde ik er bijna mee trouwen
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gewoon alleen dat draadloze al, veraaaaaademing. En licht(ish) en allemaal kekke opzetstukjes, waarmee ik op allemaal plekjes die niet de vloer zijn jarenlange ophopingen kan wegwerkenEn hij doet een schattig bwoeeeinnnnkje als je stopt met zuigen
Per boot! Klinkt leuk!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Productief avondje.
Naast dingen doen voor werkgroepen waar ik niet inzit tevens en vooral een mini-vakantie met @:dr_flash geboekt![]()
Nog een poos aftellen want we gaan per boot kerstmarkt-hoppen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |