abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220327759
:W onderweg naar haar laatste dag op de werkplek.
Tranen, lachen, speeches . Afscheid.

Op weg naar een nieuwe fase w/
pi_220327762
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 08:14 schreef AnneX het volgende:
Zwaai…en daar gaat zij… :W
Bekijk deze YouTube-video
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator vrijdag 13 maart 2026 @ 08:20:38 #3
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220327776
Veel plezier Bloes.
Inderdaad, het heeft flink gewaaid vannacht en ook vanochtend vernam ik aan de auto dat het ook nog wel hard waaide.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220327884
Fijne, gekke laatste werkdag @Blues!


Pap, mam en geen ome/tante hier. (Ik heb één tante en die wilde gewoon bij haar voornaam genoemd worden.) Door neefjes worden C en ik wel ‘tante M en ome C’ genoemd. En als de schoonfamilie het met neefjes over mij en C heeft, dan gebruiken zij dat ook. Ik vind het eigenlijk echt niks, maar ik laat het maar zo want in die familie is het heel normaal. (En in meer families, dus ik wijk af denk ik :+ )


Ik moet vandaag 50 heesters ophalen. En in de grond zetten. Gelukkig is C in de ochtend aan het werk en gaat ie ‘s middags mee naar een notaris met z’n ouders. Echt fantastische timing want die dingen moeten de grond in }:| (morgen geen tijd en zondag ook maar heel beperkt)
pi_220327889
Dagen droog en nu ik om 10.30 een afspraak in de stad heb regent het -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_220327950
Mijn ene oma was de helft van een tweeling. Een jongen en een meisje.
Mijn oma heeft natuurlijk toen een naam gekregen, maar ze werd altijd 'zus' genoemd, alsof dat haar naam was.
Zij werd dus mijn oma Zus.

De bijbehorende opa werd ook niet bij zijn eigen voornaam aangeduid binnen de familie, maar met een bijnaam die hij op de kweekschool opdeed. Cuup. Dus oma Zus en opa Cuup.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220328038
Aan de kant van mijn moeder waren ook meerdere vrouwen (geen idee wat de familieband was) die “tante Zus” genoemd werden

[ Bericht 2% gewijzigd door Kaatje1 op 13-03-2026 09:01:24 ]
We have far more in common than that which devides us..
pi_220328278
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 08:16 schreef AnneX het volgende:
:W onderweg naar haar laatste dag op de werkplek.
Tranen, lachen, speeches . Afscheid.

Op weg naar een nieuwe fase w/
Succes, veel plezier & sterkte indien nodig! O+.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  Moderator vrijdag 13 maart 2026 @ 09:12:23 #9
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220328282
Ik ken (van de verhalen) ook meerdere Broers. Van eentje heette de vrouw ook Zus. Geen idee of die vrouw die naam al voor het huwelijk had.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220328345
Mijn oma heette Leida (of officieel Aleida), maar ze werd altijd Mannie genoemd. Laatst kwam ik erachter dat dat Twents is voor zus(je). Ze woonde zelf in Limburg, maar kwam oorsprinkelijk uit die regio.

Tantes en ooms noemde ik altijd wel zo, ook vrienden van mijn ouders die dat natuurlijk helemaal niet waren. Ik werd zelf tante op mijn 12e, ik word alleen tante genoemd om me te plagen O-) :D.

[ Bericht 0% gewijzigd door Phaidra op 13-03-2026 13:38:41 ]
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_220328491
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 08:43 schreef sigme het volgende:
Mijn oma heeft natuurlijk toen een naam gekregen, maar ze werd altijd 'zus' genoemd, alsof dat haar naam was.
Zij werd dus mijn oma Zus.

De zus van mijn oma heette gewoon zo, die had geen andere naam. Ook tante Zus voor ons.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220328514
@Blues veel plezier op je laatste dag in het werkende leven! :W O+
  vrijdag 13 maart 2026 @ 09:54:23 #13
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220328626
Toffe laatste werkdag gewenst @Blues *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 13 maart 2026 @ 10:07:25 #14
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220328699
*O* *G* voor @Blues
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator vrijdag 13 maart 2026 @ 10:23:43 #15
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220328808
Ik heb al weekend. Eigenlijk zou om 11u iemand komen voor spouwmuurisolatie maar hij belde of het eerder kon. Dus mailtje afgemaakt en toen zei ik Feierabend!
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220329016
Succes blues
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator vrijdag 13 maart 2026 @ 11:24:45 #17
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220329629
Dus isolatiebedrijf geweest, keurige indruk, voor zover ik het beoordelen kan had ie verstand van zaken. Benieuwd wat het gaat kosten.
Ik had een beetje rommel onderin de spouw "oh dan kunnen er geen steenwol gebruiken maar moeten we gebonden eps gebruiken"

Gevraagd of dat "erg" was, maar dat had sowieso zijn voorkeur. Alleen ambtenaren en leraren namen steenwol _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220329633
Grappig…vaak borrelen bij jullie verhalen bij mij dingen op.
Zoals oma van moeders kant werd liefkozend Sientje door mijn tantes en ooms genoemd.
Terwijl zij zo’n mooie naam had als Josina Marina.
En twee neven met dezelfde naam - vernoemd naar opa Josef - waren ‘onze’ Joost en ‘jullie’ Joost.
  Moderator vrijdag 13 maart 2026 @ 11:27:05 #19
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220329665
Oma Sientje boks, maar dat was een Gesina (of Gezina)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220330204
Wat een nattigheid buiten.

Eerst naar het FNV kantoor om belasting in te vullen. Brutaal de kosten voor de gordelroos vaccinatie ingevuld 😂

Daarna koopzegels ingeleverd bij AH, naar de turkse winkel voor lekkers want zondag komt een vriendin onverwachts borrelen

Heb zo’n dag dat alles uit m’n handen valt. In de winkel deed ik de boodschappen naast m’n tas. Toen ik zei “het is zo’n dag dat alles verkeerd gaat” zei de verkoper “het is voor u echt vrijdag de 13e” dat was ik vergeten maar hij heeft wel gelijk
We have far more in common than that which devides us..
pi_220330880
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 09:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]
De zus van mijn oma heette gewoon zo, die had geen andere naam. Ook tante Zus voor ons.
Hier ook een oud-tante Zus.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220330915
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 11:24 schreef derLudolf het volgende:
Dus isolatiebedrijf geweest, keurige indruk, voor zover ik het beoordelen kan had ie verstand van zaken. Benieuwd wat het gaat kosten.
Ik had een beetje rommel onderin de spouw "oh dan kunnen er geen steenwol gebruiken maar moeten we gebonden eps gebruiken"

Gevraagd of dat "erg" was, maar dat had sowieso zijn voorkeur. Alleen ambtenaren en leraren namen steenwol _O-
Wij hebben heel bewust geen gebonden eps genomen omdat je die zooi echt nooit meer uit je spouw kunt laten halen. (En er zijn nog wel ontwikkelingen gaande in verbetering van het materiaal, dus wij wilden die optie wel open houden). Dus wij hebben glaswol. Geen ambtenaar of leraar hier in huis :P

Wel laten doen door een waardeloos bedrijf blijkt achteraf, dus dat is een beetje jammer. Echt heel slecht georganiseerd qua planning en uitvoering. En qua advies hadden we ook beter ergens anders kunnen wezen, want de ventilatie is niet op orde. (Kortom, er komt nu regelmatig een geur van rotting uit het stopcontact..). We gaan binnenkort er zelf wat stootvoegen uit frezen, al doende leert men….


Nu eerst plantjes ophalen. Ik heb er weinig zin in met dit zeikweer :')
pi_220330922
Drukke tijden dus korter lontje.
Sorry, wereld!

Ik doe wel aan zelfzorg en coping:
bezoekje Leonidas in het voormalige douanekantoor :9
Daarna lachend langs twee tankstations waar de file tot op straat stond. Meteen kunnen tanken bij mijn vaste pomp (jammer dat de benzine inmiddels 1.75/l is).
Lachend langs pomp 4 (met file) naar huis.

Binnenkort nog een actie: lampjes van knipperlichten herverdelen :7
Afpakken van automobilisten die de knipper naar rechts aanzetten en vervolgens de rotonde driekwart nemen (hallo noodstop }:| )
En uitdelen aan de club die zonder richting aan te geven de auto vanuit een parkeerhaven de weg opgooit (hallo bijna-noodstop, echt TOP als je 40 rijdt :r )

En nu weekend *O*
Tijd voor de 30 appjes van drie werkgroepen waar ik niet in zit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220330981
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 14:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

En uitdelen aan de club die zonder richting aan te geven de auto vanuit een parkeerhaven de weg opgooit (hallo bijna-noodstop, echt TOP als je 40 rijdt :r )
Ook voor de bestelbus uit Hamburg hier in de steenstraat, die keek niet, deed de richtingaanwijzer niet aan maar draaide zo de weg op (wanneer ik 30 seconden eerder op de fiets was gestapt had hij me geraakt) en een aantal meter verderop reed hij, weer zonder richting aan te geven een zijstraat in waarbij 2 andere fietsers in de verdrukking kwamen o|O in Hamburg zijn toch ook fietsers?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220331012
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 14:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ook voor de bestelbus uit Hamburg hier in de steenstraat, die keek niet, deed de richtingaanwijzer niet aan maar draaide zo de weg op (wanneer ik 30 seconden eerder op de fiets was gestapt had hij me geraakt) en een aantal meter verderop reed hij, weer zonder richting aan te geven een zijstraat in waarbij 2 andere fietsers in de verdrukking kwamen o|O in Hamburg zijn toch ook fietsers?
Neem ik mee in mijn ronde :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220331339
Zoon van kennissen zilver. Wel de snelste afdaling in de 2e run maar net niet goed genoeg voor goud
We have far more in common than that which devides us..
pi_220331569
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 14:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Drukke tijden dus korter lontje.
Sorry, wereld!

Ik doe wel aan zelfzorg en coping:
bezoekje Leonidas in het voormalige douanekantoor :9
Daarna lachend langs twee tankstations waar de file tot op straat stond. Meteen kunnen tanken bij mijn vaste pomp (jammer dat de benzine inmiddels 1.75/l is).
Lachend langs pomp 4 (met file) naar huis.

Binnenkort nog een actie: lampjes van knipperlichten herverdelen :7
Afpakken van automobilisten die de knipper naar rechts aanzetten en vervolgens de rotonde driekwart nemen (hallo noodstop }:| )
En uitdelen aan de club die zonder richting aan te geven de auto vanuit een parkeerhaven de weg opgooit (hallo bijna-noodstop, echt TOP als je 40 rijdt :r )

En nu weekend *O*
Tijd voor de 30 appjes van drie werkgroepen waar ik niet in zit.
Ik tankte gisteren voor ¤2,119 }:| bij de goedkoopste hier in de stad.
*O* voor de Leonidas!
En o|O voor de knipperlichtidioten :(
  Moderator vrijdag 13 maart 2026 @ 15:38:21 #28
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220331775
Tijdens rijles is me geleerd nooit te vertrouwen op mensen die rechtsaf richting aan geven op een rotonde.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220331793
Mooie bij Keonidas was dat we een goed gesprek hadden over chocolade, ik een grootste doos uitzocht om te vullen en me gedeeltelijk door haar liet adviseren.
En toen draaide zich zich om want de toonbank bleek te klein voor al hun opties en daar stond nog meer. En heb ik nu onder meer een blauwe bonbon _O_
En bonbons met vlierbes, dragonfruit, kers, aardbei, rabarber ( :9~ ), bergamot, manons in alle smaken etc etc :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220331839
Is dat voor de rest van het jaar Cat? Of is de doos fini met Pasen.

Aan de overkant is een groep mensen aan het werk “NL doet “ met een plantsoen ofwel ontmoetingsplaats te verfraaien en reinigen.
Staat er nb een hele grote banner van de vvd bij te wapperen.
Sinds wanneer is het sociale gebeuren partijgebonden? :%
pi_220331878
Ben ik de enige bij wie de gebruikelijke bullshit poespas niet zo hoeft en die het voor zichzelf in zn eigen kop recht geluld krijgt om het een goed idee te vinden om zich op de laatste werkdag ziek te melden zodat de eerder genoemde bullshit mij niet ten deel valt?

:@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220331895
Ooh…ik ben zó benieuwd waarmee Blues allemaal wordt verrast! 😉
pi_220331903
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 15:54 schreef vosss het volgende:
Ben ik de enige bij wie de gebruikelijke bullshit poespas niet zo hoeft en het voor zichzelf in zn eigen kop recht geluld krijgt om het een goed idee te vinden om zich op de laatste werkdag ziek te melden zodat de eerder genoemde bullshit mij niet ten deel valt?

:@
Tja…tis persoonlijk hoe je afscheid wil nemen.
Zó veel smaken.
pi_220331933
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 15:54 schreef vosss het volgende:
Ben ik de enige bij wie de gebruikelijke bullshit poespas niet zo hoeft en die het voor zichzelf in zn eigen kop recht geluld krijgt om het een goed idee te vinden om zich op de laatste werkdag ziek te melden zodat de eerder genoemde bullshit mij niet ten deel valt?

:@
Mijn vader gaat gillend op de loop voor poespas en heeft leidinggevenden HEEL duidelijk gemaakt dat er niet gepoespasd ging worden op zijn laatste dag. Ook niet toch een heel klein beetje. En zeker niet stiekem toch.

Ziekmelden is wel echt een heel laf zwaktebod. Zeker op je laatste dag.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220331992
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 15:16 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik tankte gisteren voor ¤2,119 }:| bij de goedkoopste hier in de stad.
*O* voor de Leonidas!
En o|O voor de knipperlichtidioten :(
Mijn diesel is van ¤1,30 (gaat nog 4% korting af) naar ¤1,70 (minus 4%) gegaan. Was maandag 110 euro kwijt bij de pomp :o
La derecha oprime, la izquierda libera
  vrijdag 13 maart 2026 @ 16:14:45 #36
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220332059
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 15:48 schreef AnneX het volgende:
Is dat voor de rest van het jaar Cat? Of is de doos fini met Pasen.
Wat denk je zelf? :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 13 maart 2026 @ 16:15:46 #37
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220332086
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 15:54 schreef vosss het volgende:
Ben ik de enige bij wie de gebruikelijke bullshit poespas niet zo hoeft en die het voor zichzelf in zn eigen kop recht geluld krijgt om het een goed idee te vinden om zich op de laatste werkdag ziek te melden zodat de eerder genoemde bullshit mij niet ten deel valt?

:@
Dit is niet echt normaal gedrag nee.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 13 maart 2026 @ 16:18:26 #38
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220332142
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 15:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mooie bij Keonidas was dat we een goed gesprek hadden over chocolade, ik een grootste doos uitzocht om te vullen en me gedeeltelijk door haar liet adviseren.
En toen draaide zich zich om want de toonbank bleek te klein voor al hun opties en daar stond nog meer. En heb ik nu onder meer een blauwe bonbon _O_
En bonbons met vlierbes, dragonfruit, kers, aardbei, rabarber ( :9~ ), bergamot, manons in alle smaken etc etc :9
Keonidas?
pi_220332143
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 15:48 schreef AnneX het volgende:
Is dat voor de rest van het jaar Cat? Of is de doos fini met Pasen.

Aan de overkant is een groep mensen aan het werk “NL doet “ met een plantsoen ofwel ontmoetingsplaats te verfraaien en reinigen.
Staat er nb een hele grote banner van de vvd bij te wapperen.
Sinds wanneer is het sociale gebeuren partijgebonden? :%
18 maart gemeenteraadsverkiezingen, dat is niks anders dan een ‘sociaal’ gebeuren. Maak je jezelf lokaal niet zichtbaar/kenbaar, dan kun je het wel vergeten als partij. :)

Ik betaalde 2,21 euro aan de (normaal en van de goedkoopste in de regio) pomp ;(
pi_220332154
Al is het vaak rete onhandig om geen auto/rijbewijs te hebben, met deze prijzen vind ik het helemaal niet erg. Dan maar af en toe nat worden op de fiets
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 13 maart 2026 @ 16:22:34 #41
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220332163
Diesel in NL tussen 2,11 en 2,50 in de Achterhoek
E10 tussen 2,13 tot 2,42

In D de diesel 2,10 tot 2,25
E10 1,99 tot 2,12
pi_220332166
Uhh is het normaal om je hond in iemand anders zijn voortuin te laten plassen?

Ik werd net nogal kwaad maar volgens die persoon was er niets mis met een 'plasje'.
pi_220332182
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 15:54 schreef vosss het volgende:
Ben ik de enige bij wie de gebruikelijke bullshit poespas niet zo hoeft en die het voor zichzelf in zn eigen kop recht geluld krijgt om het een goed idee te vinden om zich op de laatste werkdag ziek te melden zodat de eerder genoemde bullshit mij niet ten deel valt?

:@
Ik vind dat raar. Je kunt ook gewoon zeggen dat je geen poespas wil?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator vrijdag 13 maart 2026 @ 16:25:32 #44
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220332188
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 16:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Diesel in NL tussen 2,11 en 2,50 in de Achterhoek
E10 tussen 2,40 en 2,13
Hier 2,08 bij de Genossenschaft
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 13 maart 2026 @ 16:30:40 #45
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220332213
Maar goed, sinds zaterdag rij ik weer op stroom, heb een Hyundai Tucson plugin hybride gekocht. Met eigen gemaakte stroom 1- 2 cent de kilometer, gekochte ongeveer 7-8 en dat is nog altijd minder dan de helft van benzine of diesel
pi_220332215
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 16:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Keonidas?
Ik wilde sluikreclame voorkomen O-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220332221
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wat denk je zelf? :+
Fles weet *)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220332224
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 16:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik vind dat raar. Je kunt ook gewoon zeggen dat je geen poespas wil?
Ewewewew! Uitspreken wat je wil :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 13 maart 2026 @ 16:42:37 #49
63722 z80
I fink you freaky
pi_220332269
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 14:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Drukke tijden dus korter lontje.
Sorry, wereld!

Ik doe wel aan zelfzorg en coping:
bezoekje Leonidas in het voormalige douanekantoor :9
Daarna lachend langs twee tankstations waar de file tot op straat stond. Meteen kunnen tanken bij mijn vaste pomp (jammer dat de benzine inmiddels 1.75/l is).
Lachend langs pomp 4 (met file) naar huis.

Binnenkort nog een actie: lampjes van knipperlichten herverdelen :7
Afpakken van automobilisten die de knipper naar rechts aanzetten en vervolgens de rotonde driekwart nemen (hallo noodstop }:| )
En uitdelen aan de club die zonder richting aan te geven de auto vanuit een parkeerhaven de weg opgooit (hallo bijna-noodstop, echt TOP als je 40 rijdt :r )

En nu weekend *O*
Tijd voor de 30 appjes van drie werkgroepen waar ik niet in zit.
Als je toch bezig bent. Vul dan meteen even de lampenolie bij.
Verlichting? Nergens voor nodig, ik zie nog genoeg.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220332274
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 16:42 schreef z80 het volgende:

[..]
Als je toch bezig bent. Vul dan meteen even de lampenolie bij.
Verlichting? Nergens voor nodig, ik zie nog genoeg.
Die zie ik al niet meer

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220332338
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 16:23 schreef Sarabi het volgende:
Uhh is het normaal om je hond in iemand anders zijn voortuin te laten plassen?

Ik werd net nogal kwaad maar volgens die persoon was er niets mis met een 'plasje'.
Nee, da’s echt niet normaal
We have far more in common than that which devides us..
pi_220332363
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Dit is niet echt normaal gedrag nee.
Nouja, dat ik niet helemaal normaal ben mag geen verrassing heten natuurlijk. :B
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  vrijdag 13 maart 2026 @ 17:01:19 #53
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220332415
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 16:55 schreef vosss het volgende:

[..]
Nouja, dat ik niet helemaal normaal ben mag geen verrassing heten natuurlijk. :B
Dus vanwaar je vraag? :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220332429
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Dus vanwaar je vraag? :D
Zomaar. Vroeg me af of meerdere mensen zo zouden denken.

Ik pakvaak ook de laatste dag voor mijn vakantie vrij. :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  vrijdag 13 maart 2026 @ 17:05:15 #55
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220332458
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:02 schreef vosss het volgende:

[..]
Zomaar. Vroeg me af of meerdere mensen zo zouden denken.

Ik pakvaak ook de laatste dag voor mijn vakantie vrij. :@
Ja iedereen denkt zo. Maar alleen compleet sociopathische horken doen het ook echt :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 13 maart 2026 @ 17:05:36 #56
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220332461
EN nu ga ik bier drinken want ik heb weekend *O* B:)B
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220332462
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:02 schreef vosss het volgende:

[..]
Zomaar. Vroeg me af of meerdere mensen zo zouden denken.

Ik pakvaak ook de laatste dag voor mijn vakantie vrij. :@
Je verlengt je vakantie met een dag bedoel je?

Of dreig je anders door je collega's te worden toegezongen en uitgezwaaid aan de poort?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 13 maart 2026 @ 17:09:37 #58
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220332488
quote:
84s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja iedereen denkt zo. Maar alleen compleet sociopathische horken doen het ook echt :Y
That said, bij mijn vorige werkgever hadden ze er een handje van om mensen die 10 jaar in dienst waren, op de jaarlijkse bedrijfsdag op het podium te roepen voor een praatje en een bos bloemen.

Iedereen haatte dat (IT-ers) maar niemand durfde er wat van te zeggen (IT-ers).

Uiteindelijk heeft er wel iemand wat van gezegd en toen zijn ze daarmee gestopt. Sindsdien word je "overvallen" tijdens een teamoverleg in een vergaderzaaltje met alleen je directe collega's :) Ik geloof dat dat meer op prijs gesteld wordt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220332512
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 16:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nee, da’s echt niet normaal
Goed om te horen, ik ben nog steeds verbaasd over de hele situatie.
Ze reed net langs en keek ook nog heel boos _O-
  vrijdag 13 maart 2026 @ 17:17:17 #60
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220332546
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Goed om te horen, ik ben nog steeds verbaasd over de hele situatie.
Ze reed net langs en keek ook nog heel boos _O-
Met r meelopen en bij haar in de tuin gaan zitten zeiken :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220332580
Lieve mensen O+ Allereerst @Kaatje1 @Lucky-Strike en @AnneX bedankt voor de superlieve kaartjes.

Het was eh ja, alles wat ik er van had verwacht maar eigenlijk nog veel meer.
Weet niet goed waar te beginnen. We gaan zo de deur uit, dus ik post later nog wel wat meer, maar ik heb hysterisch veel lieve woorden, aandacht, kadoos, bezoek en kaarten gekregen.
Niet quoten maar weer :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220332605
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Met r meelopen en bij haar in de tuin gaan zitten zeiken :Y
Die gedachte ging ook al door mijn hoofd :D

@Blues O+
  Moderator vrijdag 13 maart 2026 @ 17:28:57 #63
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220332640
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 16:23 schreef Sarabi het volgende:
Uhh is het normaal om je hond in iemand anders zijn voortuin te laten plassen?

Ik werd net nogal kwaad maar volgens die persoon was er niets mis met een 'plasje'.
Het is maar een klein stukje bismut
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 13 maart 2026 @ 17:32:23 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220332678
Wat leuk, Blues! Volgens mij heb je zo’n warm afscheid dik verdiend!

Gefeliciteerd met je pensionering!
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 17:49:32 #65
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220332844
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:22 schreef Blues het volgende:

Het was eh ja, alles wat ik er van had verwacht maar eigenlijk nog veel meer.
En dan nu rust v.w.b. je actieve loopbaan.
Geniet ervan!
pi_220332941
Geniet ervan @Blues
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 13 maart 2026 @ 18:17:28 #67
63722 z80
I fink you freaky
pi_220333142
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 11:24 schreef derLudolf het volgende:
Dus isolatiebedrijf geweest, keurige indruk, voor zover ik het beoordelen kan had ie verstand van zaken. Benieuwd wat het gaat kosten.
Ik had een beetje rommel onderin de spouw "oh dan kunnen er geen steenwol gebruiken maar moeten we gebonden eps gebruiken"

Gevraagd of dat "erg" was, maar dat had sowieso zijn voorkeur. Alleen ambtenaren en leraren namen steenwol _O-
Kun je een update geven als je de offerte binnen hebt? En van welk bedrijf. Dan kan ik inschatten of het zinvol is om ook hier een keer te kijken naar eps. Ook vervuilde spouwmuur.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 18:49:38 #68
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220333527
Ziet eruit als een geslaagde (laatste) dag Bloes :Y Wat een leuke aftelkalender _O_
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220333538
Spoilers!
  vrijdag 13 maart 2026 @ 18:50:58 #70
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220333540
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:22 schreef Blues het volgende:
Lieve mensen O+ Allereerst @:kaatje1 @:lucky-strike en @:annex bedankt voor de superlieve kaartjes.

Het was eh ja, alles wat ik er van had verwacht maar eigenlijk nog veel meer.
Weet niet goed waar te beginnen. We gaan zo de deur uit, dus ik post later nog wel wat meer, maar ik heb hysterisch veel lieve woorden, aandacht, kadoos, bezoek en kaarten gekregen.
Niet quoten maar weer :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,
Ziet er supertof uit *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 13 maart 2026 @ 18:59:26 #71
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220333590
Bloesje *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator vrijdag 13 maart 2026 @ 19:02:43 #72
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220333626
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:17 schreef z80 het volgende:

[..]
Kun je een update geven als je de offerte binnen hebt? En van welk bedrijf. Dan kan ik inschatten of het zinvol is om ook hier een keer te kijken naar eps. Ook vervuilde spouwmuur.
Doe ik, vervuiling is alleen onderin en eigenlijk onderkant vloerniveau dus leefruimte is sowieso geïsoleerd. Firma Haneklaus Altbausanierung.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220333720
Wat een feestelijke halve werkdag 🎉voor Blues.
Wat een finale 💐

En de kleinzoon - kopie van - zag ik even terug.
pi_220333753
@Blues het zit erop! En wat fijn zo'n warm afscheid O+ heb je helemaal verdiend!


Ik had drie keer een bericht getypt toen @Cat-astrophe eerder schreef het gevoel te krijgen ziek te worden, waarin ik zei dat ik dat gevoel al bijna twee weken had en vooralsnog niet was gebeurd, dus bij haar vast ook goed zou komen. Maar het voelde teveel als FOK!wet over me afroepen, dus steeds toch weer weggehaald. Nou, inmiddels ben ik drie dagen aan de xylo neusspray voor de nacht, en begint mn hoofd steeds wat eerder op de avond vol te lopen. En begin ik inmiddels ook een beetje van die nare holte-hoofdpijn te krijgen af en toe. Ksssst, wegwezen, ik moet maandag weer 9.00 en 17.30 college geven :( . Mn oor zit al twee weken dicht, na al tig keer last van oor sinds september, maar nu wel echt beduidend vervelender. Voelt alsof er een klodder snot op mn trommelvlies zit, alsof mn oor onder water zit ofzo. Was een leuke nieuwe huisarts in opleiding, waar ik twee weken geleden tegen gehockeyd bleek te hebben :D . Superviserende huisarts ook meegekeken, en doorverwezen naar KNO omdat er idd wat lijkt te zitten en zij kunnen uitzuigen, en ik al zo lang weer aan tobben ben. Je kan bij Diak zelf online met verwijzing afspraak inplannen, super chill. In theorie... In de praktijk koos ik een arts met oren en chronische middenoorontstekingen als expertise, koos ik een datum en tijd en klikte ik op volgende, en na controleren gegevens moest je nog keer op volgende klikken voor het maken van de afspraak.. en dan krijg ik steeds een foutmelding :( . Maar de poli was al dicht. Dus maandagochtend maar direct aan de lijn hangen en hopen dat die arts, dag en tijd nog beschikbaar zijn *fingers crossed*

Oh, en die date van donderdag.. ging niet door. Afgezegd. Dit keer niet met verzoek tot herplannen (wat wel had gekund), maar gewoon geannuleerd. Eerste keer op zondag bericht dat hij helaas toch niet kon (op maandagavond), dit keer op donderdagmiddag bericht dat hij ivm persoonlijke omstandigheden helaas moet afzeggen. Nou ja, dan niet hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 13-03-2026 19:26:33 ]
pi_220333874
Omg wij kijken extreme cheapskates. Dees mensen turven hoe vaak ze de wc doorspoelen en wie dat vaker doet moet bijbetalen.

En.

Ze delen hun flosdraad
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220333896
Dat sluimerende ziekigheid is best herkenbaar. Ik denk af en toe “zet nou door dat weet ik waar ik aan toe ben”

Jammer van de date maar inderdaad graag of helemaal niet. Hij weet niet wat hij mist.

Over oren, @Sarabi hoe is het met jouw oor gedoe?
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 13 maart 2026 @ 19:35:49 #77
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220333919
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:32 schreef Vanyel het volgende:
Omg wij kijken extreme cheapskates. Dees mensen turven hoe vaak ze de wc doorspoelen en wie dat vaker doet moet bijbetalen.

En.

Ze delen hun flosdraad
Misschien vind ik dit ook wel leuk om te zien. Heel even :D :@
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220333951
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:32 schreef Vanyel het volgende:
Omg wij kijken extreme cheapskates. Dees mensen turven hoe vaak ze de wc doorspoelen en wie dat vaker doet moet bijbetalen.

En.

Ze delen hun flosdraad
Heerlijk kijkgenot! Met mate. Meestal haak ik halverwege gruwelend af. Of schakel door naar extreme hoarders. Muizen en ratten kan ik blijkbaar beter aan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 13 maart 2026 @ 19:39:16 #79
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220333972
Hee jij hier? :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220333979
Balen van de date en het sluimerziekzijn @vlindertje89
Bij mij zette het niet echt door gelukkig. Wel nog rare maag, maar eten (zoet en hartig) in minder grote hoeveelheden dan normaal kan hij prima aan. Winwin!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 13 maart 2026 @ 19:40:06 #81
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220333983
Wat een sukkel :P @vlindertje89
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220333998
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:34 schreef Kaatje1 het volgende:

Over oren, @:sarabi hoe is het met jouw oor gedoe?
Mwah het is nog niet 100% goed. Maar ik ben de laatste weken ook wel wat snotterig dus misschien dat het meer daar mee te maken heeft.
pi_220334000
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee jij hier? :W
Uh.. ja :?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220334009
Vandaag ook nog leuke dingen meegemaakt.
Een jonge vrouw die geen handtekening of paraaf heeft en tekent met haar voornaam.
Mijn vraag: hoe doe je dat bij een huurcontract of werk dan?
Ja, moet er toch eens eentje bedenken…😂
Hoe vaak hebben jullie een handtekening geoefend totdat het naar je zin was.
In de loop van je leven zal er eens iets veranderen. In essentie is het een handTEKENING. Toch!?

Sprak ik een andere jonge vrouw. Zij had wel een handtekening😉
Kon alleen niet het teken maken van een “acht met twee ‘fliebertjes’ …
En ik tekende het hele blad vol & & & & & & 😂Zij gaat oefenen.
Volgende week ga ik haar overhoren. 😉

Beterschap vlindertje. De date is - was en blijft stom.
Afspreken? Nú of nooit.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 19:42:38 #85
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220334017
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Uh.. ja :?
Gwoon. Miste je een beetje :@
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220334043
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:42 schreef AnneX het volgende:
Vandaag ook nog leuke dingen meegemaakt.
Een jonge vrouw die geen handtekening of paraaf heeft en tekent met haar voornaam.
Mijn vraag: hoe doe je dat bij een huurcontract of werk dan?
Ja, moet er toch eens eentje bedenken…😂
Hoe vaak hebben jullie een handtekening geoefend totdat het naar je zin was.
In de loop van je leven zal er eens iets veranderen. In essentie is het een handTEKENING. Toch!?

Sprak ik een andere jonge vrouw. Zij had wel een handtekening😉
Kon alleen niet het teken maken van een “acht met twee ‘fliebertjes’ …
En ik tekende het hele blad vol & & & & & & 😂
Volgende week ga ik haar overhoren. 😉
Ik moet opnieuw een brief insturen 'want mijn handtekening op versie 1 is niet gelijk aan de handtekening op de ID die ik aanleverde. :'(
Ik doe al jaren maar wat. Eerste keer dat ik er gedoe heb :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220334059
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Gwoon. Miste je een beetje :@
Doe eens bootjesreisjes kijken dannnnn!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220334073
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik moet opnieuw een brief insturen 'want mijn handtekening op versie 1 is niet gelijk aan de handtekening op de ID die ik aanleverde. :'(
Ik doe al jaren maar wat. Eerste keer dat ik er gedoe heb :')
😢
pi_220334114
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Balen van de date en het sluimerziekzijn @:vlindertje89
Bij mij zette het niet echt door gelukkig. Wel nog rare maag, maar eten (zoet en hartig) in minder grote hoeveelheden dan normaal kan hij prima aan. Winwin!
Mooi!
Ik hoop dat het bij mij nu op zn ergste is en maandag weer weg is O-) . We zullen het zien. En ik hoop vooral dat als ik maandag bel, de woensdagochtend vroeg nog beschikbaar is. Anders wordt het woensdagmiddag bij deze arts, of pas over twee weken.. en dat zie ik echt niet zitten, nog twee weken met hoe t nu voelt. Dus dan moet ik even kijken welke arts dan de voorkeur heeft. Woensdagmiddag zou ik ook al kut vinden, want had net psych en sporten enz verzet zodat ik wo-do naar ouders kan ipv di-wo zodat ik wel naar hockey kan ipv 3x achter elkaar te missen, maar dan wil ik er liever niet pas rond 18u kunnen zijn en dan volgende ochtend redelijk vroeg alweer weg moeten. Als het niet anders is dan is het zo, maar ochtend zou wel heeel fijn zijn als dat lukt..

En lief van de date-reacties O+ . Je krijgt dag tevoren een melding om je date te bevestigen, dus toen 'ie dat op dag zelf in ochtend nog niet had gedaan had ik al idee dat ie wel eens zou kunnen gaan afzeggen. Moet eerlijk zeggen, na de drukke dagen vond ik het ook wel lekker om gewoon op de bank te kunnen liggen ipv leuk te moeten zijn haha. Ik heb wel een beetje een bad streak met breeze, van mn afgelopen 6 matches hebben er 5 uiteindelijk de date geannuleerd }:| . Ik heb nu Hinge ook geïnstalleerd na tip van een teamgenoot, maar eens kijken hoe dat is.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 19:51:00 #90
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220334118
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Doe eens bootjesreisjes kijken dannnnn!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele week al niks op. Nu is het vrijdag hoor :+ Maar ik ga wel op tijd naar bed. Heb t koud.

En bootjesreisjes? Was jij niet zo van toch? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220334130
Dadelijk nog muh haarrr doen want het lokale suffertje komt foto's maken en interview doen (niet met mij, ze houden me in reserve voor evt live uitzending) ivm het koorjubileum plus concert :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220334146
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hele week al niks op. Nu is het vrijdag hoor :+ Maar ik ga wel op tijd naar bed. Heb t koud.

En bootjesreisjes? Was jij niet zo van toch? :?
Kerel, zie je app! Met die link waar jij van alles van vond :P

Lekker slapen straks. Ik wil ook! Maar koor. En suffertje.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 13 maart 2026 @ 19:55:44 #93
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220334177
Nou okee ik ga er wel even naar kijken :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220334182
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Je verlengt je vakantie met een dag bedoel je?
Stel week 33, 34 en 35 heb ik vakantie.

Dan is het begin week 32 en dan pak ik doorgaans de woensdag en donderdag er nog bij. Of dus ervoor eigenlijk. Last minute. Ofja last week dus.

Toch 9 weken vrij per jaar dus waarom niet. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  vrijdag 13 maart 2026 @ 19:56:57 #95
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220334195
Okee ik ga er wel even naar kijken :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 13 maart 2026 @ 19:58:51 #96
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220334210
Okee.

ooookee. Ik heb er even naar gekeken.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220334614
*O* ik ben al dagen op zoek naar een lekker en lekker makkelijk recept voor haverkoekjes, op internet veel te vinden maar net niet degene die ik al vaak gemaakt had. En opeens bedacht ik me dat ik nog een doos met geprinte recepten had en jawel gevonden
We have far more in common than that which devides us..
pi_220334815
Stuitert weer ff binnen :D :W

Balen Vlindertje van date en verkoudheid -O-

Ik kreeg o.a. een soort Rembrand experience voor 190 eu :o vd collega's, het leek een soort Volendam, maar online zagen we dat het een hele middag is in Amsterdam met idd ook je in Rembrandtijdpakken hijsen en foto's maken maar ook nog veel meer. Lijkt me heel melig allemaal. :D
En 100 piek vd artsen voor een etentje ergens.

En dan mijn glossy _O_ ze hebben al mijn 3 kinderen + 4 kleinkinderen, mijn levens historie, hele (werkzame- ) leven er in verwerkt mét van iedereen stukjes, gedichten, recepten, véééééél foto's van al die jaren uitjes en op werkvloer _O- , soort reclamepagina's gemaakt van de docs die ik veel draag, mijn rugzak die erg 'bekend' is en ik overal naar toe sjouw, Caprera, de molen waar ik veel kom, vogels kieken, werkelijk mijn hele social media is leeggetrokken ook _O-

[ Bericht 63% gewijzigd door Blues op 13-03-2026 20:54:57 ]
  vrijdag 13 maart 2026 @ 20:53:23 #99
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220334857
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 20:49 schreef Blues het volgende:
Stuitert weer ff binnen :D :W
Zeker niets beters te doen? :P :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220334882
quote:
80s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 20:53 schreef flipsen het volgende:

[..]
Zeker niets beters te doen? :P :P
Verveel me te pletter })
pi_220334914
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 20:56 schreef Blues het volgende:

[..]
Verveel me te pletter })
😂
pi_220335015
Oh @Blues wat een geweldig afscheid, en wat ben bij geliefd daar
We have far more in common than that which devides us..
pi_220335029
https://www.milkmaidproject.com dit is dat Rembrandt gebeuren.

Ja Kaat echt, ik was/ben er best wat emo van, zo'n warme poli/werkomgeving geweest. O+
  vrijdag 13 maart 2026 @ 21:12:20 #104
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220335048
En nu bluesje? *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220335069
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu bluesje? *O*
Ik val in een gat man!
pi_220335072
Ik voel vrijheid O+
  vrijdag 13 maart 2026 @ 21:15:09 #107
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220335080
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220335240
Wat tof @Blues O+
En dit:
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:14 schreef Blues het volgende:
Ik voel vrijheid O+
O+ O+ O+ *O*
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 13 maart 2026 @ 21:44:40 #110
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220335436
Klinkt goed Bloes *O*

Inmiddels thuis na etentje in de bossen van Ermelo. Was gezellig :). Vrouw van oom was ook in het zonnetje gezet. En deze locatie kwam ze al toen ze nog een mini was. Zal denk nog wel stukje tikken. Culinair niet bijzonder wel leuk dat we als groep bij elkaar zaten in een aparte ruimte.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 13 maart 2026 @ 21:51:35 #111
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220335506
Ermelo daar ben ik geboren. Gelooft niemand en als ze het al geloven dan telt het niet als pluspunt huu huu gekkehuis ditdat maar goed. Here we are y'all *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220335576
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:14 schreef Blues het volgende:
Ik voel vrijheid O+
O+ het is volbracht O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220335626
Nou toch maar eens de politie gebeld. Ze zijn hier met straatraces aan de gang, “gewone “ auto’s rechts inhalen over de busbaan, er is een motor zonder licht. Is al een paar weken aan de gang op vrijdagavond en nu had ik er genoeg van voordat er ongelukken gebeuren
We have far more in common than that which devides us..
pi_220335709
Wat irritant @Kaatje1! Hopelijk worden er wat gepakt.

Ik heb na weken twijfelen of het echt al nodig was, toch een nieuwe smartwatch besteld. De afgelopen twee zondagen kapte hij er tijdens de wedstrijd ineens mee, ondanks tussen 80-90% batterij, en bij weer aanzetten liep de activiteit dan nog wel en percentage batterij ook gewoon nog rond hetzelfde, maar had hij dus in de tussentijd niks geregistreerd. Vet irritant. En er was een goede deal nu, duss, de vivoactive 6 komt morgen binnen met dank aan de ervaringen van @Vanyel en andere online reviews. *O*
pi_220336020
Lees ik net dat er aan de andere kant van de stad een zwaar ongeluk is geweest, auto met hoge snelheid tegen een trolleypaal, 3 gewonden. Waren niet die van hier maar wel net zo’n weg.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220336195
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 21:44 schreef borisz het volgende:
Klinkt goed Bloes *O*

Inmiddels thuis na etentje in de bossen van Ermelo. Was gezellig :). Vrouw van oom was ook in het zonnetje gezet. En deze locatie kwam ze al toen ze nog een mini was. Zal denk nog wel stukje tikken. Culinair niet bijzonder wel leuk dat we als groep bij elkaar zaten in een aparte ruimte.
Ook nog even langs Burg Bieren geweest?
pi_220336242
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee.

ooookee. Ik heb er even naar gekeken.
En Fles zag dat het goed was *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220337289
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 20:49 schreef Blues het volgende:
Stuitert weer ff binnen :D :W

Balen Vlindertje van date en verkoudheid -O-

Ik kreeg o.a. een soort Rembrand experience voor 190 eu :o vd collega's, het leek een soort Volendam, maar online zagen we dat het een hele middag is in Amsterdam met idd ook je in Rembrandtijdpakken hijsen en foto's maken maar ook nog veel meer. Lijkt me heel melig allemaal. :D
En 100 piek vd artsen voor een etentje ergens.

En dan mijn glossy _O_ ze hebben al mijn 3 kinderen + 4 kleinkinderen, mijn levens historie, hele (werkzame- ) leven er in verwerkt mét van iedereen stukjes, gedichten, recepten, véééééél foto's van al die jaren uitjes en op werkvloer _O- , soort reclamepagina's gemaakt van de docs die ik veel draag, mijn rugzak die erg 'bekend' is en ik overal naar toe sjouw, Caprera, de molen waar ik veel kom, vogels kieken, werkelijk mijn hele social media is leeggetrokken ook _O-

Het klinkt allemaal super tof! Wat fijn al die lieve woorden, geschenken en vooral dat gevoel dat je heel erg gewaardeerd wordt en gemist zal worden. Fijn om het zo af te sluiten. En fijn dat je de stress van de poli achter je kan laten. Goed zo
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_220337677
Mogge!
Helaas een druilerig uitzicht hier. Naar buiten kijken wanneer de zon schijnt is toch een heel stuk beter. Maar ik zie wel steeds meer van dat zachte lentegroen aan de bomen zo fijn
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 maart 2026 @ 09:39:57 #120
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220337789
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 23:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ook nog even langs Burg Bieren geweest?
Nee. Maar goed ik zet Ermelo wel weer op het lijstje van wandelbestemmingen. Dus komt vast nog wel eens. :+.

Nog één koffie en dan naar de stad. Verkiezingsmarkt. Iedere partij heeft een kraam. Ik zit in de ochtendploeg.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220337799
Mooie afsluiting van een… of eerder vele hoofdstukken @Blues ! O+

Ik hoop dat het hier vanmiddag ietsje droger wordt. Nog een actie (mars) voor het Henschotermeer. Direct erna door naar een verjaardag… dus niet half verzopen aankomen zou welkom zijn.

En eigenlijk moeten er nog wat heesters de grond in, gisteren een beginnetje mee gemaakt.
  zaterdag 14 maart 2026 @ 10:26:34 #122
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220338139
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 23:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
En Fles zag dat het goed was *O*
Ik ga nu even een yoghurtje met bessen en muesli eten en er dan nog een keer naar kijken :D :Y

Goedemorgen allen :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220339174
Ik deed een hele tevreden enorme uitslaap. Gat in de dag tot 11 uur. Heerlijk O+
Nu wordt er een ontbijtje voor me gemaakt door g. Of eigenlijk een brunch :D
Wasjes zitten er in straks ff fietsen en wat boodschapjes.
Verder beetje krant/piano/chillen/niksen. En omdat g over het eten / mijn afsluiting gister niet tevreden was, gaan we vanavond in de herkansing naar een Turks restaurant :D Geannuleerd.
Morgen lunchen eten aan strand voelt voor mij beter :+

[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 14-03-2026 12:37:49 ]
pi_220339397
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:41 schreef Candaasje het volgende:
Mooie afsluiting van een… of eerder vele hoofdstukken @:Blues ! O+

Ik hoop dat het hier vanmiddag ietsje droger wordt. Nog een actie (mars) voor het Henschotermeer. Direct erna door naar een verjaardag… dus niet half verzopen aankomen zou welkom zijn.

En eigenlijk moeten er nog wat heesters de grond in, gisteren een beginnetje mee gemaakt.
Henschotermeer! Pingg ik zit daar weer als klein Bluesje met broer en gezin op het zand te spelen.... wat is er met het Henschotermeer :o #gaat zoeken
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 12:29:34 #125
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220339468
Ik zag net in de schuur een klein vogeltje zitten, vloog weg toen ik er aan kwam lopen.
Ik weet nog dat toen ik de bezichtiging deed, de huurder het had over een nest van een Zaunkönig in betreffende schuur. Een winterkoninkje in het Nederlands, wat ik heb gezien leek wat donkerder, maar heb hem maar kort gezien en was in een donker hoekje.

Benieuwd of ik straks jonge vogels in de schuur heb.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 14 maart 2026 @ 12:29:54 #126
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220339475
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:24 schreef Blues het volgende:

[..]
Henschotermeer! Pingg ik zit daar weer als klein Bluesje met broer en gezin op het zand te spelen.... wat is er met het Henschotermeer :o #gaat zoeken
Dit denk ik:
https://www.ad.nl/woudenb(...)t-oordelen~aebbdeb5/

Dossier: https://www.ad.nl/dossier(...)ecb49570d/?slug_rd=1
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220339627
quote:
"Exploitant Mooi Meer B.V. "

Dat klinkt toch als een vakje bij Levensweg O+

Maar ik snap de bezwaren wel.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220339837
Hagelregen :o
pi_220339948
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Hagelregen :o
Ja :o Ik wilde net badkamerkleedje uitkloppen _O-
pi_220339970
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:37 schreef Vanyel het volgende:

[..]
"Exploitant Mooi Meer B.V. "

Dat klinkt toch als een vakje bij Levensweg O+

Maar ik snap de bezwaren wel.
:D
Ik ook.

Succes @Candaasje
  zaterdag 14 maart 2026 @ 12:54:39 #131
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220339972
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Hagelregen :o
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:53 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja :o Ik wilde net badkamerkleedje uitkoppen _O-
Zon hier O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 13:17:18 #132
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220340227
Schietwetter hier, om in thema te blijven maar met de wc verder :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220340393
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:53 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja :o Ik wilde net badkamerkleedje uitkloppen _O-
Hebben jullie een droger eigenlijk?
Van de hulp ‘geleerd’ om katoenen! badmatten en slaapkamer kleedjes 3W
10 minuten te laten draaien. Indien mogelijk laagste stand.
Schrikken wat daar uitkomt waaien. 😳

Vorig jaar gingen wij met kennissen uiteten om te vieren dat huis was verkocht.
Vanavond nemen zij ons mee vanwege hun verkoop.
Lokatie is nog een verrassing. 😇
pi_220340616
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:37 schreef Vanyel het volgende:

[..]
"Exploitant Mooi Meer B.V. "

Dat klinkt toch als een vakje bij Levensweg O+

Maar ik snap de bezwaren wel.
Sowieso dat economisch exploiteren van de publieke ruimte :r
La derecha oprime, la izquierda libera
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 maart 2026 @ 14:19:39 #135
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220340623
Paar uur geflyerd. We staan er goed voor. w/
Met de bui stond ik gelukkig droog.

Zo lekker Six Nations kijken. Wordt spannende ontknoping vandaag.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220340942
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 13:44 schreef AnneX het volgende:

[..]
Hebben jullie een droger eigenlijk?
Van de hulp ‘geleerd’ om katoenen! badmatten en slaapkamer kleedjes 3W
10 minuten te laten draaien. Indien mogelijk laagste stand.
Schrikken wat daar uitkomt waaien. 😳

Vorig jaar gingen wij met kennissen uiteten om te vieren dat huis was verkocht.
Vanavond nemen zij ons mee vanwege hun verkoop.
Lokatie is nog een verrassing. 😇
Leuk!

Nooit een droger gehad of gewild :)
Matje wordt sowieso vaak gewassen ook ivm stoma-ongelukjes :{
pi_220340946
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:54 schreef Whiskers2009 het volgende:


Zon hier O+
Ja hier ook nu *O*
Warmt lekker het huis op O+
  zaterdag 14 maart 2026 @ 15:09:31 #138
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220340969
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 15:07 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja hier ook nu *O*
Warmt lekker het huis op O+
Wij zijn nu naar de andere kant vh land verkast en hier was het gewoon wit ve dikke laag hagel toen we hier aankwamen :o

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 14-03-2026 15:30:56 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220341116
Hier ook een kort momentje zon maar die was al snel verdwenen.

Leuk @AnneX samen blije momenten delen.

Morgen bezoek, vegetarisch, normaal geen probleem maar alle boodschappen waren al besteld. Vond nog linzen in de keukenkast maar die waren erg over datum 2020 :@ (waren in een bakje gevallen en dat bakje was ook weer ergens in gevallen). Had gehoopt dat ik er nog soep van kon maken maar dat werd niets, niet qua smaak en niet qua structuur. Net wel baba ganoush gemaakt en volgens mij heb ik kikkererwten in huis en kan ik ook hummus maken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220341423
@Isabeau Alles goed met jullie?
pi_220343905
Wel een beetje verliefd op de Dyson, wat een gemak O+

En voordeel van veel te lang wachten met een nieuwe aanschaffen is dattie het hoe dan ook 1000 keer beter doet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220344132
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wel een beetje verliefd op de Dyson, wat een gemak O+

En voordeel van veel te lang wachten met een nieuwe aanschaffen is dattie het hoe dan ook 1000 keer beter doet.
Toen ik m net had wilde ik er bijna mee trouwen
We have far more in common than that which devides us..
pi_220344187
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Toen ik m net had wilde ik er bijna mee trouwen
:D

Gewoon alleen dat draadloze al, veraaaaaademing. En licht(ish) en allemaal kekke opzetstukjes, waarmee ik op allemaal plekjes die niet de vloer zijn jarenlange ophopingen kan wegwerken O+ En hij doet een schattig bwoeeeinnnnkje als je stopt met zuigen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220344341
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
:D

Gewoon alleen dat draadloze al, veraaaaaademing. En licht(ish) en allemaal kekke opzetstukjes, waarmee ik op allemaal plekjes die niet de vloer zijn jarenlange ophopingen kan wegwerken O+ En hij doet een schattig bwoeeeinnnnkje als je stopt met zuigen :D
:Y
We have far more in common than that which devides us..
pi_220344657
Productief avondje.
Naast dingen doen voor werkgroepen waar ik niet inzit tevens en vooral een mini-vakantie met @Dr_Flash geboekt *O*
Nog een poos aftellen want we gaan per boot kerstmarkt-hoppen :+ >:O
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220344666
bwoeeeinnnnkje O+
pi_220344689
Als ik mijn koptelefoon uitzet maar die nog op heb hoor ik altijd een geluid dat lijkt op Tjekkietjek.
In mijn hoofd zeg ik dan altijd Jacky Chan :D
pi_220344693
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Productief avondje.
Naast dingen doen voor werkgroepen waar ik niet inzit tevens en vooral een mini-vakantie met @:dr_flash geboekt *O*
Nog een poos aftellen want we gaan per boot kerstmarkt-hoppen :+ >:O
Per boot! Klinkt leuk!
  zaterdag 14 maart 2026 @ 21:53:17 #149
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220344789
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:43 schreef Blues het volgende:

[..]
Per boot! Klinkt leuk!
Ja we gaan eens kijken of het leuk is :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220344821
Dat is nog wel even wachten ja :D maar leuk!

Ik heb bijna vakantie O+ ik heb er zoveel zin in en ben er erg aan toe. Even alle stress en gedoe van afgelopen periode achter me laten, en midweekje chillen met vriendin en kind en hond en hopelijk goed weer O+

En ouders ook al bijna weer zien. Ook zin in.

Morgen ook redelijk zin in. Hockey en stukje bardienst en ertussen lunchen met team en thuis ff douchen en de wasmachine aan het werk zetten als de stroom goedkoop is :+ .

En als het goed is ergens komende week KNO die als het aan mij ligt iig met een oorstofzuigertje mn oor leeg zuigt, OOK ZIN IN *O*

Maandag nog geen zin in, maar na maandag zijn de lange dagen voorbij ^O^ *O*
pi_220345040
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:43 schreef Blues het volgende:

[..]
Per boot! Klinkt leuk!
Waarschijnlijk tussen de pensionados _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220345329
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Waarschijnlijk tussen de pensionados _O-
Nu al benieuwd naar jullie verhalen :D
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 14 maart 2026 @ 22:54:14 #153
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220345346
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nu al benieuwd naar jullie verhalen :D
Eerst een mooie titel voor het boekje bedenken :P Nu slapen :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220345429
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Eerst een mooie titel voor het boekje bedenken :P Nu slapen :W
Ik had er al eentje. Maar neeee :{w }:|
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220345795
pi_220345833
Ik snap dit plaatje niet.
Zitten de boomers nou in het water achter de boot en Catje en Flesje op een plankje in een boot die water maakt op een houten plank 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 15-03-2026 00:53:54 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')