Succes, veel plezier & sterkte indien nodig!quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:16 schreef AnneX het volgende:
onderweg naar haar laatste dag op de werkplek.
Tranen, lachen, speeches . Afscheid.
Op weg naar een nieuwe fase
De zus van mijn oma heette gewoon zo, die had geen andere naam. Ook tante Zus voor ons.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:43 schreef sigme het volgende:
Mijn oma heeft natuurlijk toen een naam gekregen, maar ze werd altijd 'zus' genoemd, alsof dat haar naam was.
Zij werd dus mijn oma Zus.
Hier ook een oud-tante Zus.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De zus van mijn oma heette gewoon zo, die had geen andere naam. Ook tante Zus voor ons.
Wij hebben heel bewust geen gebonden eps genomen omdat je die zooi echt nooit meer uit je spouw kunt laten halen. (En er zijn nog wel ontwikkelingen gaande in verbetering van het materiaal, dus wij wilden die optie wel open houden). Dus wij hebben glaswol. Geen ambtenaar of leraar hier in huisquote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:24 schreef derLudolf het volgende:
Dus isolatiebedrijf geweest, keurige indruk, voor zover ik het beoordelen kan had ie verstand van zaken. Benieuwd wat het gaat kosten.
Ik had een beetje rommel onderin de spouw "oh dan kunnen er geen steenwol gebruiken maar moeten we gebonden eps gebruiken"
Gevraagd of dat "erg" was, maar dat had sowieso zijn voorkeur. Alleen ambtenaren en leraren namen steenwol
Ook voor de bestelbus uit Hamburg hier in de steenstraat, die keek niet, deed de richtingaanwijzer niet aan maar draaide zo de weg op (wanneer ik 30 seconden eerder op de fiets was gestapt had hij me geraakt) en een aantal meter verderop reed hij, weer zonder richting aan te geven een zijstraat in waarbij 2 andere fietsers in de verdrukking kwamenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
En uitdelen aan de club die zonder richting aan te geven de auto vanuit een parkeerhaven de weg opgooit (hallo bijna-noodstop, echt TOP als je 40 rijdt)
Neem ik mee in mijn rondequote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ook voor de bestelbus uit Hamburg hier in de steenstraat, die keek niet, deed de richtingaanwijzer niet aan maar draaide zo de weg op (wanneer ik 30 seconden eerder op de fiets was gestapt had hij me geraakt) en een aantal meter verderop reed hij, weer zonder richting aan te geven een zijstraat in waarbij 2 andere fietsers in de verdrukking kwamenin Hamburg zijn toch ook fietsers?
Ik tankte gisteren voor ¤2,119quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Drukke tijden dus korter lontje.
Sorry, wereld!
Ik doe wel aan zelfzorg en coping:
bezoekje Leonidas in het voormalige douanekantoor![]()
Daarna lachend langs twee tankstations waar de file tot op straat stond. Meteen kunnen tanken bij mijn vaste pomp (jammer dat de benzine inmiddels 1.75/l is).
Lachend langs pomp 4 (met file) naar huis.
Binnenkort nog een actie: lampjes van knipperlichten herverdelen
Afpakken van automobilisten die de knipper naar rechts aanzetten en vervolgens de rotonde driekwart nemen (hallo noodstop)
En uitdelen aan de club die zonder richting aan te geven de auto vanuit een parkeerhaven de weg opgooit (hallo bijna-noodstop, echt TOP als je 40 rijdt)
En nu weekend![]()
Tijd voor de 30 appjes van drie werkgroepen waar ik niet in zit.
Tja…tis persoonlijk hoe je afscheid wil nemen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:54 schreef vosss het volgende:
Ben ik de enige bij wie de gebruikelijke bullshit poespas niet zo hoeft en het voor zichzelf in zn eigen kop recht geluld krijgt om het een goed idee te vinden om zich op de laatste werkdag ziek te melden zodat de eerder genoemde bullshit mij niet ten deel valt?
Mijn vader gaat gillend op de loop voor poespas en heeft leidinggevenden HEEL duidelijk gemaakt dat er niet gepoespasd ging worden op zijn laatste dag. Ook niet toch een heel klein beetje. En zeker niet stiekem toch.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:54 schreef vosss het volgende:
Ben ik de enige bij wie de gebruikelijke bullshit poespas niet zo hoeft en die het voor zichzelf in zn eigen kop recht geluld krijgt om het een goed idee te vinden om zich op de laatste werkdag ziek te melden zodat de eerder genoemde bullshit mij niet ten deel valt?
Mijn diesel is van ¤1,30 (gaat nog 4% korting af) naar ¤1,70 (minus 4%) gegaan. Was maandag 110 euro kwijt bij de pompquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:16 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik tankte gisteren voor ¤2,119bij de goedkoopste hier in de stad.
voor de Leonidas!
Envoor de knipperlichtidioten
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:48 schreef AnneX het volgende:
Is dat voor de rest van het jaar Cat? Of is de doos fini met Pasen.
Dit is niet echt normaal gedrag nee.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:54 schreef vosss het volgende:
Ben ik de enige bij wie de gebruikelijke bullshit poespas niet zo hoeft en die het voor zichzelf in zn eigen kop recht geluld krijgt om het een goed idee te vinden om zich op de laatste werkdag ziek te melden zodat de eerder genoemde bullshit mij niet ten deel valt?
Keonidas?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mooie bij Keonidas was dat we een goed gesprek hadden over chocolade, ik een grootste doos uitzocht om te vullen en me gedeeltelijk door haar liet adviseren.
En toen draaide zich zich om want de toonbank bleek te klein voor al hun opties en daar stond nog meer. En heb ik nu onder meer een blauwe bonbon![]()
En bonbons met vlierbes, dragonfruit, kers, aardbei, rabarber (), bergamot, manons in alle smaken etc etc
18 maart gemeenteraadsverkiezingen, dat is niks anders dan een ‘sociaal’ gebeuren. Maak je jezelf lokaal niet zichtbaar/kenbaar, dan kun je het wel vergeten als partij.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:48 schreef AnneX het volgende:
Is dat voor de rest van het jaar Cat? Of is de doos fini met Pasen.
Aan de overkant is een groep mensen aan het werk “NL doet “ met een plantsoen ofwel ontmoetingsplaats te verfraaien en reinigen.
Staat er nb een hele grote banner van de vvd bij te wapperen.
Sinds wanneer is het sociale gebeuren partijgebonden?
Ik vind dat raar. Je kunt ook gewoon zeggen dat je geen poespas wil?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:54 schreef vosss het volgende:
Hier 2,08 bij de Genossenschaftquote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Diesel in NL tussen 2,11 en 2,50 in de Achterhoek
E10 tussen 2,40 en 2,13
Ik wilde sluikreclame voorkomenquote:
Fles weetquote:
Ewewewew! Uitspreken wat je wilquote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind dat raar. Je kunt ook gewoon zeggen dat je geen poespas wil?
Als je toch bezig bent. Vul dan meteen even de lampenolie bij.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Drukke tijden dus korter lontje.
Sorry, wereld!
Ik doe wel aan zelfzorg en coping:
bezoekje Leonidas in het voormalige douanekantoor![]()
Daarna lachend langs twee tankstations waar de file tot op straat stond. Meteen kunnen tanken bij mijn vaste pomp (jammer dat de benzine inmiddels 1.75/l is).
Lachend langs pomp 4 (met file) naar huis.
Binnenkort nog een actie: lampjes van knipperlichten herverdelen
Afpakken van automobilisten die de knipper naar rechts aanzetten en vervolgens de rotonde driekwart nemen (hallo noodstop)
En nu weekend![]()
Tijd voor de 30 appjes van drie werkgroepen waar ik niet in zit.
Die zie ik al niet meerquote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:42 schreef z80 het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent. Vul dan meteen even de lampenolie bij.
Verlichting? Nergens voor nodig, ik zie nog genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nee, da’s echt niet normaalquote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:23 schreef Sarabi het volgende:
Uhh is het normaal om je hond in iemand anders zijn voortuin te laten plassen?
Ik werd net nogal kwaad maar volgens die persoon was er niets mis met een 'plasje'.
Nouja, dat ik niet helemaal normaal ben mag geen verrassing heten natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is niet echt normaal gedrag nee.
Dus vanwaar je vraag?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, dat ik niet helemaal normaal ben mag geen verrassing heten natuurlijk.
Zomaar. Vroeg me af of meerdere mensen zo zouden denken.quote:
Ja iedereen denkt zo. Maar alleen compleet sociopathische horken doen het ook echtquote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Zomaar. Vroeg me af of meerdere mensen zo zouden denken.
Ik pakvaak ook de laatste dag voor mijn vakantie vrij.
Je verlengt je vakantie met een dag bedoel je?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Zomaar. Vroeg me af of meerdere mensen zo zouden denken.
Ik pakvaak ook de laatste dag voor mijn vakantie vrij.
That said, bij mijn vorige werkgever hadden ze er een handje van om mensen die 10 jaar in dienst waren, op de jaarlijkse bedrijfsdag op het podium te roepen voor een praatje en een bos bloemen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja iedereen denkt zo. Maar alleen compleet sociopathische horken doen het ook echt
Goed om te horen, ik ben nog steeds verbaasd over de hele situatie.quote:
Met r meelopen en bij haar in de tuin gaan zitten zeikenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed om te horen, ik ben nog steeds verbaasd over de hele situatie.
Ze reed net langs en keek ook nog heel boos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gedachte ging ook al door mijn hoofdquote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met r meelopen en bij haar in de tuin gaan zitten zeiken
Het is maar een klein stukje bismutquote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:23 schreef Sarabi het volgende:
Uhh is het normaal om je hond in iemand anders zijn voortuin te laten plassen?
Ik werd net nogal kwaad maar volgens die persoon was er niets mis met een 'plasje'.
En dan nu rust v.w.b. je actieve loopbaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:22 schreef Blues het volgende:
Het was eh ja, alles wat ik er van had verwacht maar eigenlijk nog veel meer.
Kun je een update geven als je de offerte binnen hebt? En van welk bedrijf. Dan kan ik inschatten of het zinvol is om ook hier een keer te kijken naar eps. Ook vervuilde spouwmuur.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:24 schreef derLudolf het volgende:
Dus isolatiebedrijf geweest, keurige indruk, voor zover ik het beoordelen kan had ie verstand van zaken. Benieuwd wat het gaat kosten.
Ik had een beetje rommel onderin de spouw "oh dan kunnen er geen steenwol gebruiken maar moeten we gebonden eps gebruiken"
Gevraagd of dat "erg" was, maar dat had sowieso zijn voorkeur. Alleen ambtenaren en leraren namen steenwol
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:22 schreef Blues het volgende:
Lieve mensenAllereerst @:kaatje1 @:lucky-strike en @:annex bedankt voor de superlieve kaartjes.
Het was eh ja, alles wat ik er van had verwacht maar eigenlijk nog veel meer.
Weet niet goed waar te beginnen. We gaan zo de deur uit, dus ik post later nog wel wat meer, maar ik heb hysterisch veel lieve woorden, aandacht, kadoos, bezoek en kaarten gekregen.
Niet quoten maar weer
,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er supertof uit
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Doe ik, vervuiling is alleen onderin en eigenlijk onderkant vloerniveau dus leefruimte is sowieso geïsoleerd. Firma Haneklaus Altbausanierung.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:17 schreef z80 het volgende:
[..]
Kun je een update geven als je de offerte binnen hebt? En van welk bedrijf. Dan kan ik inschatten of het zinvol is om ook hier een keer te kijken naar eps. Ook vervuilde spouwmuur.
Misschien vind ik dit ook wel leuk om te zien. Heel evenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:32 schreef Vanyel het volgende:
Omg wij kijken extreme cheapskates. Dees mensen turven hoe vaak ze de wc doorspoelen en wie dat vaker doet moet bijbetalen.
En.
Ze delen hun flosdraad
Heerlijk kijkgenot! Met mate. Meestal haak ik halverwege gruwelend af. Of schakel door naar extreme hoarders. Muizen en ratten kan ik blijkbaar beter aan.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:32 schreef Vanyel het volgende:
Omg wij kijken extreme cheapskates. Dees mensen turven hoe vaak ze de wc doorspoelen en wie dat vaker doet moet bijbetalen.
En.
Ze delen hun flosdraad
Mwah het is nog niet 100% goed. Maar ik ben de laatste weken ook wel wat snotterig dus misschien dat het meer daar mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Over oren, @:sarabi hoe is het met jouw oor gedoe?
Uh.. jaquote:
Ik moet opnieuw een brief insturen 'want mijn handtekening op versie 1 is niet gelijk aan de handtekening op de ID die ik aanleverde.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:42 schreef AnneX het volgende:
Vandaag ook nog leuke dingen meegemaakt.
Een jonge vrouw die geen handtekening of paraaf heeft en tekent met haar voornaam.
Mijn vraag: hoe doe je dat bij een huurcontract of werk dan?
Ja, moet er toch eens eentje bedenken…😂
Hoe vaak hebben jullie een handtekening geoefend totdat het naar je zin was.
In de loop van je leven zal er eens iets veranderen. In essentie is het een handTEKENING. Toch!?
Sprak ik een andere jonge vrouw. Zij had wel een handtekening😉
Kon alleen niet het teken maken van een “acht met twee ‘fliebertjes’ …
En ik tekende het hele blad vol & & & & & & 😂
Volgende week ga ik haar overhoren. 😉
Doe eens bootjesreisjes kijken dannnnn!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
😢quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik moet opnieuw een brief insturen 'want mijn handtekening op versie 1 is niet gelijk aan de handtekening op de ID die ik aanleverde.![]()
Ik doe al jaren maar wat. Eerste keer dat ik er gedoe heb
Mooi!quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Balen van de date en het sluimerziekzijn @:vlindertje89
Bij mij zette het niet echt door gelukkig. Wel nog rare maag, maar eten (zoet en hartig) in minder grote hoeveelheden dan normaal kan hij prima aan. Winwin!
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Doe eens bootjesreisjes kijken dannnnn!Hele week al niks op. Nu is het vrijdag hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ga wel op tijd naar bed. Heb t koud.
En bootjesreisjes? Was jij niet zo van toch?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Kerel, zie je app! Met die link waar jij van alles van vondquote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hele week al niks op. Nu is het vrijdag hoorMaar ik ga wel op tijd naar bed. Heb t koud.
En bootjesreisjes? Was jij niet zo van toch?
Stel week 33, 34 en 35 heb ik vakantie.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je verlengt je vakantie met een dag bedoel je?
Zeker niets beters te doen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |