abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220332580
Lieve mensen O+ Allereerst @Kaatje1 @Lucky-Strike en @AnneX bedankt voor de superlieve kaartjes.

Het was eh ja, alles wat ik er van had verwacht maar eigenlijk nog veel meer.
Weet niet goed waar te beginnen. We gaan zo de deur uit, dus ik post later nog wel wat meer, maar ik heb hysterisch veel lieve woorden, aandacht, kadoos, bezoek en kaarten gekregen.
Niet quoten maar weer :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220332605
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Met r meelopen en bij haar in de tuin gaan zitten zeiken :Y
Die gedachte ging ook al door mijn hoofd :D

@Blues O+
  Moderator vrijdag 13 maart 2026 @ 17:28:57 #63
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220332640
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 16:23 schreef Sarabi het volgende:
Uhh is het normaal om je hond in iemand anders zijn voortuin te laten plassen?

Ik werd net nogal kwaad maar volgens die persoon was er niets mis met een 'plasje'.
Het is maar een klein stukje bismut
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 13 maart 2026 @ 17:32:23 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220332678
Wat leuk, Blues! Volgens mij heb je zo’n warm afscheid dik verdiend!

Gefeliciteerd met je pensionering!
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 17:49:32 #65
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220332844
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:22 schreef Blues het volgende:

Het was eh ja, alles wat ik er van had verwacht maar eigenlijk nog veel meer.
En dan nu rust v.w.b. je actieve loopbaan.
Geniet ervan!
pi_220332941
Geniet ervan @Blues
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 13 maart 2026 @ 18:17:28 #67
63722 z80
I fink you freaky
pi_220333142
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 11:24 schreef derLudolf het volgende:
Dus isolatiebedrijf geweest, keurige indruk, voor zover ik het beoordelen kan had ie verstand van zaken. Benieuwd wat het gaat kosten.
Ik had een beetje rommel onderin de spouw "oh dan kunnen er geen steenwol gebruiken maar moeten we gebonden eps gebruiken"

Gevraagd of dat "erg" was, maar dat had sowieso zijn voorkeur. Alleen ambtenaren en leraren namen steenwol _O-
Kun je een update geven als je de offerte binnen hebt? En van welk bedrijf. Dan kan ik inschatten of het zinvol is om ook hier een keer te kijken naar eps. Ook vervuilde spouwmuur.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 18:49:38 #68
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220333527
Ziet eruit als een geslaagde (laatste) dag Bloes :Y Wat een leuke aftelkalender _O_
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220333538
Spoilers!
  vrijdag 13 maart 2026 @ 18:50:58 #70
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220333540
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:22 schreef Blues het volgende:
Lieve mensen O+ Allereerst @:kaatje1 @:lucky-strike en @:annex bedankt voor de superlieve kaartjes.

Het was eh ja, alles wat ik er van had verwacht maar eigenlijk nog veel meer.
Weet niet goed waar te beginnen. We gaan zo de deur uit, dus ik post later nog wel wat meer, maar ik heb hysterisch veel lieve woorden, aandacht, kadoos, bezoek en kaarten gekregen.
Niet quoten maar weer :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,
Ziet er supertof uit *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 13 maart 2026 @ 18:59:26 #71
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220333590
Bloesje *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator vrijdag 13 maart 2026 @ 19:02:43 #72
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220333626
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:17 schreef z80 het volgende:

[..]
Kun je een update geven als je de offerte binnen hebt? En van welk bedrijf. Dan kan ik inschatten of het zinvol is om ook hier een keer te kijken naar eps. Ook vervuilde spouwmuur.
Doe ik, vervuiling is alleen onderin en eigenlijk onderkant vloerniveau dus leefruimte is sowieso geīsoleerd. Firma Haneklaus Altbausanierung.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220333720
Wat een feestelijke halve werkdag 🎉voor Blues.
Wat een finale 💐

En de kleinzoon - kopie van - zag ik even terug.
pi_220333753
@Blues het zit erop! En wat fijn zo'n warm afscheid O+ heb je helemaal verdiend!


Ik had drie keer een bericht getypt toen @Cat-astrophe eerder schreef het gevoel te krijgen ziek te worden, waarin ik zei dat ik dat gevoel al bijna twee weken had en vooralsnog niet was gebeurd, dus bij haar vast ook goed zou komen. Maar het voelde teveel als FOK!wet over me afroepen, dus steeds toch weer weggehaald. Nou, inmiddels ben ik drie dagen aan de xylo neusspray voor de nacht, en begint mn hoofd steeds wat eerder op de avond vol te lopen. En begin ik inmiddels ook een beetje van die nare holte-hoofdpijn te krijgen af en toe. Ksssst, wegwezen, ik moet maandag weer 9.00 en 17.30 college geven :( . Mn oor zit al twee weken dicht, na al tig keer last van oor sinds september, maar nu wel echt beduidend vervelender. Voelt alsof er een klodder snot op mn trommelvlies zit, alsof mn oor onder water zit ofzo. Was een leuke nieuwe huisarts in opleiding, waar ik twee weken geleden tegen gehockeyd bleek te hebben :D . Superviserende huisarts ook meegekeken, en doorverwezen naar KNO omdat er idd wat lijkt te zitten en zij kunnen uitzuigen, en ik al zo lang weer aan tobben ben. Je kan bij Diak zelf online met verwijzing afspraak inplannen, super chill. In theorie... In de praktijk koos ik een arts met oren en chronische middenoorontstekingen als expertise, koos ik een datum en tijd en klikte ik op volgende, en na controleren gegevens moest je nog keer op volgende klikken voor het maken van de afspraak.. en dan krijg ik steeds een foutmelding :( . Maar de poli was al dicht. Dus maandagochtend maar direct aan de lijn hangen en hopen dat die arts, dag en tijd nog beschikbaar zijn *fingers crossed*

Oh, en die date van donderdag.. ging niet door. Afgezegd. Dit keer niet met verzoek tot herplannen (wat wel had gekund), maar gewoon geannuleerd. Eerste keer op zondag bericht dat hij helaas toch niet kon (op maandagavond), dit keer op donderdagmiddag bericht dat hij ivm persoonlijke omstandigheden helaas moet afzeggen. Nou ja, dan niet hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 13-03-2026 19:26:33 ]
pi_220333874
Omg wij kijken extreme cheapskates. Dees mensen turven hoe vaak ze de wc doorspoelen en wie dat vaker doet moet bijbetalen.

En.

Ze delen hun flosdraad
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220333896
Dat sluimerende ziekigheid is best herkenbaar. Ik denk af en toe “zet nou door dat weet ik waar ik aan toe ben”

Jammer van de date maar inderdaad graag of helemaal niet. Hij weet niet wat hij mist.

Over oren, @Sarabi hoe is het met jouw oor gedoe?
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 13 maart 2026 @ 19:35:49 #77
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220333919
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:32 schreef Vanyel het volgende:
Omg wij kijken extreme cheapskates. Dees mensen turven hoe vaak ze de wc doorspoelen en wie dat vaker doet moet bijbetalen.

En.

Ze delen hun flosdraad
Misschien vind ik dit ook wel leuk om te zien. Heel even :D :@
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220333951
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:32 schreef Vanyel het volgende:
Omg wij kijken extreme cheapskates. Dees mensen turven hoe vaak ze de wc doorspoelen en wie dat vaker doet moet bijbetalen.

En.

Ze delen hun flosdraad
Heerlijk kijkgenot! Met mate. Meestal haak ik halverwege gruwelend af. Of schakel door naar extreme hoarders. Muizen en ratten kan ik blijkbaar beter aan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 13 maart 2026 @ 19:39:16 #79
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220333972
Hee jij hier? :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220333979
Balen van de date en het sluimerziekzijn @vlindertje89
Bij mij zette het niet echt door gelukkig. Wel nog rare maag, maar eten (zoet en hartig) in minder grote hoeveelheden dan normaal kan hij prima aan. Winwin!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 13 maart 2026 @ 19:40:06 #81
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220333983
Wat een sukkel :P @vlindertje89
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220333998
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:34 schreef Kaatje1 het volgende:

Over oren, @:sarabi hoe is het met jouw oor gedoe?
Mwah het is nog niet 100% goed. Maar ik ben de laatste weken ook wel wat snotterig dus misschien dat het meer daar mee te maken heeft.
pi_220334000
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee jij hier? :W
Uh.. ja :?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220334009
Vandaag ook nog leuke dingen meegemaakt.
Een jonge vrouw die geen handtekening of paraaf heeft en tekent met haar voornaam.
Mijn vraag: hoe doe je dat bij een huurcontract of werk dan?
Ja, moet er toch eens eentje bedenken…😂
Hoe vaak hebben jullie een handtekening geoefend totdat het naar je zin was.
In de loop van je leven zal er eens iets veranderen. In essentie is het een handTEKENING. Toch!?

Sprak ik een andere jonge vrouw. Zij had wel een handtekening😉
Kon alleen niet het teken maken van een “acht met twee ‘fliebertjes’ …
En ik tekende het hele blad vol & & & & & & 😂Zij gaat oefenen.
Volgende week ga ik haar overhoren. 😉

Beterschap vlindertje. De date is - was en blijft stom.
Afspreken? Nú of nooit.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 19:42:38 #85
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220334017
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Uh.. ja :?
Gwoon. Miste je een beetje :@
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220334043
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:42 schreef AnneX het volgende:
Vandaag ook nog leuke dingen meegemaakt.
Een jonge vrouw die geen handtekening of paraaf heeft en tekent met haar voornaam.
Mijn vraag: hoe doe je dat bij een huurcontract of werk dan?
Ja, moet er toch eens eentje bedenken…😂
Hoe vaak hebben jullie een handtekening geoefend totdat het naar je zin was.
In de loop van je leven zal er eens iets veranderen. In essentie is het een handTEKENING. Toch!?

Sprak ik een andere jonge vrouw. Zij had wel een handtekening😉
Kon alleen niet het teken maken van een “acht met twee ‘fliebertjes’ …
En ik tekende het hele blad vol & & & & & & 😂
Volgende week ga ik haar overhoren. 😉
Ik moet opnieuw een brief insturen 'want mijn handtekening op versie 1 is niet gelijk aan de handtekening op de ID die ik aanleverde. :'(
Ik doe al jaren maar wat. Eerste keer dat ik er gedoe heb :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220334059
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Gwoon. Miste je een beetje :@
Doe eens bootjesreisjes kijken dannnnn!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220334073
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik moet opnieuw een brief insturen 'want mijn handtekening op versie 1 is niet gelijk aan de handtekening op de ID die ik aanleverde. :'(
Ik doe al jaren maar wat. Eerste keer dat ik er gedoe heb :')
😢
pi_220334114
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Balen van de date en het sluimerziekzijn @:vlindertje89
Bij mij zette het niet echt door gelukkig. Wel nog rare maag, maar eten (zoet en hartig) in minder grote hoeveelheden dan normaal kan hij prima aan. Winwin!
Mooi!
Ik hoop dat het bij mij nu op zn ergste is en maandag weer weg is O-) . We zullen het zien. En ik hoop vooral dat als ik maandag bel, de woensdagochtend vroeg nog beschikbaar is. Anders wordt het woensdagmiddag bij deze arts, of pas over twee weken.. en dat zie ik echt niet zitten, nog twee weken met hoe t nu voelt. Dus dan moet ik even kijken welke arts dan de voorkeur heeft. Woensdagmiddag zou ik ook al kut vinden, want had net psych en sporten enz verzet zodat ik wo-do naar ouders kan ipv di-wo zodat ik wel naar hockey kan ipv 3x achter elkaar te missen, maar dan wil ik er liever niet pas rond 18u kunnen zijn en dan volgende ochtend redelijk vroeg alweer weg moeten. Als het niet anders is dan is het zo, maar ochtend zou wel heeel fijn zijn als dat lukt..

En lief van de date-reacties O+ . Je krijgt dag tevoren een melding om je date te bevestigen, dus toen 'ie dat op dag zelf in ochtend nog niet had gedaan had ik al idee dat ie wel eens zou kunnen gaan afzeggen. Moet eerlijk zeggen, na de drukke dagen vond ik het ook wel lekker om gewoon op de bank te kunnen liggen ipv leuk te moeten zijn haha. Ik heb wel een beetje een bad streak met breeze, van mn afgelopen 6 matches hebben er 5 uiteindelijk de date geannuleerd }:| . Ik heb nu Hinge ook geīnstalleerd na tip van een teamgenoot, maar eens kijken hoe dat is.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 19:51:00 #90
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220334118
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Doe eens bootjesreisjes kijken dannnnn!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele week al niks op. Nu is het vrijdag hoor :+ Maar ik ga wel op tijd naar bed. Heb t koud.

En bootjesreisjes? Was jij niet zo van toch? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')