abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220333896
Dat sluimerende ziekigheid is best herkenbaar. Ik denk af en toe “zet nou door dat weet ik waar ik aan toe ben”

Jammer van de date maar inderdaad graag of helemaal niet. Hij weet niet wat hij mist.

Over oren, @Sarabi hoe is het met jouw oor gedoe?
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 13 maart 2026 @ 19:35:49 #77
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220333919
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:32 schreef Vanyel het volgende:
Omg wij kijken extreme cheapskates. Dees mensen turven hoe vaak ze de wc doorspoelen en wie dat vaker doet moet bijbetalen.

En.

Ze delen hun flosdraad
Misschien vind ik dit ook wel leuk om te zien. Heel even :D :@
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220333951
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:32 schreef Vanyel het volgende:
Omg wij kijken extreme cheapskates. Dees mensen turven hoe vaak ze de wc doorspoelen en wie dat vaker doet moet bijbetalen.

En.

Ze delen hun flosdraad
Heerlijk kijkgenot! Met mate. Meestal haak ik halverwege gruwelend af. Of schakel door naar extreme hoarders. Muizen en ratten kan ik blijkbaar beter aan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 13 maart 2026 @ 19:39:16 #79
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220333972
Hee jij hier? :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220333979
Balen van de date en het sluimerziekzijn @vlindertje89
Bij mij zette het niet echt door gelukkig. Wel nog rare maag, maar eten (zoet en hartig) in minder grote hoeveelheden dan normaal kan hij prima aan. Winwin!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 13 maart 2026 @ 19:40:06 #81
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220333983
Wat een sukkel :P @vlindertje89
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220333998
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:34 schreef Kaatje1 het volgende:

Over oren, @:sarabi hoe is het met jouw oor gedoe?
Mwah het is nog niet 100% goed. Maar ik ben de laatste weken ook wel wat snotterig dus misschien dat het meer daar mee te maken heeft.
pi_220334000
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee jij hier? :W
Uh.. ja :?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220334009
Vandaag ook nog leuke dingen meegemaakt.
Een jonge vrouw die geen handtekening of paraaf heeft en tekent met haar voornaam.
Mijn vraag: hoe doe je dat bij een huurcontract of werk dan?
Ja, moet er toch eens eentje bedenken…😂
Hoe vaak hebben jullie een handtekening geoefend totdat het naar je zin was.
In de loop van je leven zal er eens iets veranderen. In essentie is het een handTEKENING. Toch!?

Sprak ik een andere jonge vrouw. Zij had wel een handtekening😉
Kon alleen niet het teken maken van een “acht met twee ‘fliebertjes’ …
En ik tekende het hele blad vol & & & & & & 😂Zij gaat oefenen.
Volgende week ga ik haar overhoren. 😉

Beterschap vlindertje. De date is - was en blijft stom.
Afspreken? Nú of nooit.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 19:42:38 #85
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220334017
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Uh.. ja :?
Gwoon. Miste je een beetje :@
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220334043
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:42 schreef AnneX het volgende:
Vandaag ook nog leuke dingen meegemaakt.
Een jonge vrouw die geen handtekening of paraaf heeft en tekent met haar voornaam.
Mijn vraag: hoe doe je dat bij een huurcontract of werk dan?
Ja, moet er toch eens eentje bedenken…😂
Hoe vaak hebben jullie een handtekening geoefend totdat het naar je zin was.
In de loop van je leven zal er eens iets veranderen. In essentie is het een handTEKENING. Toch!?

Sprak ik een andere jonge vrouw. Zij had wel een handtekening😉
Kon alleen niet het teken maken van een “acht met twee ‘fliebertjes’ …
En ik tekende het hele blad vol & & & & & & 😂
Volgende week ga ik haar overhoren. 😉
Ik moet opnieuw een brief insturen 'want mijn handtekening op versie 1 is niet gelijk aan de handtekening op de ID die ik aanleverde. :'(
Ik doe al jaren maar wat. Eerste keer dat ik er gedoe heb :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220334059
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Gwoon. Miste je een beetje :@
Doe eens bootjesreisjes kijken dannnnn!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220334073
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik moet opnieuw een brief insturen 'want mijn handtekening op versie 1 is niet gelijk aan de handtekening op de ID die ik aanleverde. :'(
Ik doe al jaren maar wat. Eerste keer dat ik er gedoe heb :')
😢
pi_220334114
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Balen van de date en het sluimerziekzijn @:vlindertje89
Bij mij zette het niet echt door gelukkig. Wel nog rare maag, maar eten (zoet en hartig) in minder grote hoeveelheden dan normaal kan hij prima aan. Winwin!
Mooi!
Ik hoop dat het bij mij nu op zn ergste is en maandag weer weg is O-) . We zullen het zien. En ik hoop vooral dat als ik maandag bel, de woensdagochtend vroeg nog beschikbaar is. Anders wordt het woensdagmiddag bij deze arts, of pas over twee weken.. en dat zie ik echt niet zitten, nog twee weken met hoe t nu voelt. Dus dan moet ik even kijken welke arts dan de voorkeur heeft. Woensdagmiddag zou ik ook al kut vinden, want had net psych en sporten enz verzet zodat ik wo-do naar ouders kan ipv di-wo zodat ik wel naar hockey kan ipv 3x achter elkaar te missen, maar dan wil ik er liever niet pas rond 18u kunnen zijn en dan volgende ochtend redelijk vroeg alweer weg moeten. Als het niet anders is dan is het zo, maar ochtend zou wel heeel fijn zijn als dat lukt..

En lief van de date-reacties O+ . Je krijgt dag tevoren een melding om je date te bevestigen, dus toen 'ie dat op dag zelf in ochtend nog niet had gedaan had ik al idee dat ie wel eens zou kunnen gaan afzeggen. Moet eerlijk zeggen, na de drukke dagen vond ik het ook wel lekker om gewoon op de bank te kunnen liggen ipv leuk te moeten zijn haha. Ik heb wel een beetje een bad streak met breeze, van mn afgelopen 6 matches hebben er 5 uiteindelijk de date geannuleerd }:| . Ik heb nu Hinge ook geïnstalleerd na tip van een teamgenoot, maar eens kijken hoe dat is.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 19:51:00 #90
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220334118
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Doe eens bootjesreisjes kijken dannnnn!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele week al niks op. Nu is het vrijdag hoor :+ Maar ik ga wel op tijd naar bed. Heb t koud.

En bootjesreisjes? Was jij niet zo van toch? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220334130
Dadelijk nog muh haarrr doen want het lokale suffertje komt foto's maken en interview doen (niet met mij, ze houden me in reserve voor evt live uitzending) ivm het koorjubileum plus concert :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220334146
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hele week al niks op. Nu is het vrijdag hoor :+ Maar ik ga wel op tijd naar bed. Heb t koud.

En bootjesreisjes? Was jij niet zo van toch? :?
Kerel, zie je app! Met die link waar jij van alles van vond :P

Lekker slapen straks. Ik wil ook! Maar koor. En suffertje.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 13 maart 2026 @ 19:55:44 #93
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220334177
Nou okee ik ga er wel even naar kijken :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220334182
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Je verlengt je vakantie met een dag bedoel je?
Stel week 33, 34 en 35 heb ik vakantie.

Dan is het begin week 32 en dan pak ik doorgaans de woensdag en donderdag er nog bij. Of dus ervoor eigenlijk. Last minute. Ofja last week dus.

Toch 9 weken vrij per jaar dus waarom niet. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  vrijdag 13 maart 2026 @ 19:56:57 #95
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220334195
Okee ik ga er wel even naar kijken :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 13 maart 2026 @ 19:58:51 #96
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220334210
Okee.

ooookee. Ik heb er even naar gekeken.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220334614
*O* ik ben al dagen op zoek naar een lekker en lekker makkelijk recept voor haverkoekjes, op internet veel te vinden maar net niet degene die ik al vaak gemaakt had. En opeens bedacht ik me dat ik nog een doos met geprinte recepten had en jawel gevonden
We have far more in common than that which devides us..
pi_220334815
Stuitert weer ff binnen :D :W

Balen Vlindertje van date en verkoudheid -O-

Ik kreeg o.a. een soort Rembrand experience voor 190 eu :o vd collega's, het leek een soort Volendam, maar online zagen we dat het een hele middag is in Amsterdam met idd ook je in Rembrandtijdpakken hijsen en foto's maken maar ook nog veel meer. Lijkt me heel melig allemaal. :D
En 100 piek vd artsen voor een etentje ergens.

En dan mijn glossy _O_ ze hebben al mijn 3 kinderen + 4 kleinkinderen, mijn levens historie, hele (werkzame- ) leven er in verwerkt mét van iedereen stukjes, gedichten, recepten, véééééél foto's van al die jaren uitjes en op werkvloer _O- , soort reclamepagina's gemaakt van de docs die ik veel draag, mijn rugzak die erg 'bekend' is en ik overal naar toe sjouw, Caprera, de molen waar ik veel kom, vogels kieken, werkelijk mijn hele social media is leeggetrokken ook _O-

[ Bericht 63% gewijzigd door Blues op 13-03-2026 20:54:57 ]
  vrijdag 13 maart 2026 @ 20:53:23 #99
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220334857
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 20:49 schreef Blues het volgende:
Stuitert weer ff binnen :D :W
Zeker niets beters te doen? :P :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220334882
quote:
80s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 20:53 schreef flipsen het volgende:

[..]
Zeker niets beters te doen? :P :P
Verveel me te pletter })
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')