Misschien vind ik dit ook wel leuk om te zien. Heel evenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:32 schreef Vanyel het volgende:
Omg wij kijken extreme cheapskates. Dees mensen turven hoe vaak ze de wc doorspoelen en wie dat vaker doet moet bijbetalen.
En.
Ze delen hun flosdraad
Heerlijk kijkgenot! Met mate. Meestal haak ik halverwege gruwelend af. Of schakel door naar extreme hoarders. Muizen en ratten kan ik blijkbaar beter aan.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:32 schreef Vanyel het volgende:
Omg wij kijken extreme cheapskates. Dees mensen turven hoe vaak ze de wc doorspoelen en wie dat vaker doet moet bijbetalen.
En.
Ze delen hun flosdraad
Mwah het is nog niet 100% goed. Maar ik ben de laatste weken ook wel wat snotterig dus misschien dat het meer daar mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Over oren, @:sarabi hoe is het met jouw oor gedoe?
Uh.. jaquote:
Ik moet opnieuw een brief insturen 'want mijn handtekening op versie 1 is niet gelijk aan de handtekening op de ID die ik aanleverde.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:42 schreef AnneX het volgende:
Vandaag ook nog leuke dingen meegemaakt.
Een jonge vrouw die geen handtekening of paraaf heeft en tekent met haar voornaam.
Mijn vraag: hoe doe je dat bij een huurcontract of werk dan?
Ja, moet er toch eens eentje bedenken…😂
Hoe vaak hebben jullie een handtekening geoefend totdat het naar je zin was.
In de loop van je leven zal er eens iets veranderen. In essentie is het een handTEKENING. Toch!?
Sprak ik een andere jonge vrouw. Zij had wel een handtekening😉
Kon alleen niet het teken maken van een “acht met twee ‘fliebertjes’ …
En ik tekende het hele blad vol & & & & & & 😂
Volgende week ga ik haar overhoren. 😉
Doe eens bootjesreisjes kijken dannnnn!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
😢quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik moet opnieuw een brief insturen 'want mijn handtekening op versie 1 is niet gelijk aan de handtekening op de ID die ik aanleverde.![]()
Ik doe al jaren maar wat. Eerste keer dat ik er gedoe heb
Mooi!quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Balen van de date en het sluimerziekzijn @:vlindertje89
Bij mij zette het niet echt door gelukkig. Wel nog rare maag, maar eten (zoet en hartig) in minder grote hoeveelheden dan normaal kan hij prima aan. Winwin!
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Doe eens bootjesreisjes kijken dannnnn!Hele week al niks op. Nu is het vrijdag hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ga wel op tijd naar bed. Heb t koud.
En bootjesreisjes? Was jij niet zo van toch?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Kerel, zie je app! Met die link waar jij van alles van vondquote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hele week al niks op. Nu is het vrijdag hoorMaar ik ga wel op tijd naar bed. Heb t koud.
En bootjesreisjes? Was jij niet zo van toch?
Stel week 33, 34 en 35 heb ik vakantie.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je verlengt je vakantie met een dag bedoel je?
Zeker niets beters te doen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |