abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220332338
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 16:23 schreef Sarabi het volgende:
Uhh is het normaal om je hond in iemand anders zijn voortuin te laten plassen?

Ik werd net nogal kwaad maar volgens die persoon was er niets mis met een 'plasje'.
Nee, da’s echt niet normaal
We have far more in common than that which devides us..
pi_220332363
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Dit is niet echt normaal gedrag nee.
Nouja, dat ik niet helemaal normaal ben mag geen verrassing heten natuurlijk. :B
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  vrijdag 13 maart 2026 @ 17:01:19 #53
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220332415
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 16:55 schreef vosss het volgende:

[..]
Nouja, dat ik niet helemaal normaal ben mag geen verrassing heten natuurlijk. :B
Dus vanwaar je vraag? :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220332429
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Dus vanwaar je vraag? :D
Zomaar. Vroeg me af of meerdere mensen zo zouden denken.

Ik pakvaak ook de laatste dag voor mijn vakantie vrij. :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  vrijdag 13 maart 2026 @ 17:05:15 #55
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220332458
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:02 schreef vosss het volgende:

[..]
Zomaar. Vroeg me af of meerdere mensen zo zouden denken.

Ik pakvaak ook de laatste dag voor mijn vakantie vrij. :@
Ja iedereen denkt zo. Maar alleen compleet sociopathische horken doen het ook echt :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 13 maart 2026 @ 17:05:36 #56
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220332461
EN nu ga ik bier drinken want ik heb weekend *O* B:)B
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220332462
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:02 schreef vosss het volgende:

[..]
Zomaar. Vroeg me af of meerdere mensen zo zouden denken.

Ik pakvaak ook de laatste dag voor mijn vakantie vrij. :@
Je verlengt je vakantie met een dag bedoel je?

Of dreig je anders door je collega's te worden toegezongen en uitgezwaaid aan de poort?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 13 maart 2026 @ 17:09:37 #58
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220332488
quote:
84s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja iedereen denkt zo. Maar alleen compleet sociopathische horken doen het ook echt :Y
That said, bij mijn vorige werkgever hadden ze er een handje van om mensen die 10 jaar in dienst waren, op de jaarlijkse bedrijfsdag op het podium te roepen voor een praatje en een bos bloemen.

Iedereen haatte dat (IT-ers) maar niemand durfde er wat van te zeggen (IT-ers).

Uiteindelijk heeft er wel iemand wat van gezegd en toen zijn ze daarmee gestopt. Sindsdien word je "overvallen" tijdens een teamoverleg in een vergaderzaaltje met alleen je directe collega's :) Ik geloof dat dat meer op prijs gesteld wordt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220332512
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 16:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nee, da’s echt niet normaal
Goed om te horen, ik ben nog steeds verbaasd over de hele situatie.
Ze reed net langs en keek ook nog heel boos _O-
  vrijdag 13 maart 2026 @ 17:17:17 #60
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220332546
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Goed om te horen, ik ben nog steeds verbaasd over de hele situatie.
Ze reed net langs en keek ook nog heel boos _O-
Met r meelopen en bij haar in de tuin gaan zitten zeiken :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220332580
Lieve mensen O+ Allereerst @Kaatje1 @Lucky-Strike en @AnneX bedankt voor de superlieve kaartjes.

Het was eh ja, alles wat ik er van had verwacht maar eigenlijk nog veel meer.
Weet niet goed waar te beginnen. We gaan zo de deur uit, dus ik post later nog wel wat meer, maar ik heb hysterisch veel lieve woorden, aandacht, kadoos, bezoek en kaarten gekregen.
Niet quoten maar weer :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220332605
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Met r meelopen en bij haar in de tuin gaan zitten zeiken :Y
Die gedachte ging ook al door mijn hoofd :D

@Blues O+
  Moderator vrijdag 13 maart 2026 @ 17:28:57 #63
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220332640
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 16:23 schreef Sarabi het volgende:
Uhh is het normaal om je hond in iemand anders zijn voortuin te laten plassen?

Ik werd net nogal kwaad maar volgens die persoon was er niets mis met een 'plasje'.
Het is maar een klein stukje bismut
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 13 maart 2026 @ 17:32:23 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220332678
Wat leuk, Blues! Volgens mij heb je zo’n warm afscheid dik verdiend!

Gefeliciteerd met je pensionering!
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 17:49:32 #65
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220332844
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:22 schreef Blues het volgende:

Het was eh ja, alles wat ik er van had verwacht maar eigenlijk nog veel meer.
En dan nu rust v.w.b. je actieve loopbaan.
Geniet ervan!
pi_220332941
Geniet ervan @Blues
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 13 maart 2026 @ 18:17:28 #67
63722 z80
I fink you freaky
pi_220333142
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 11:24 schreef derLudolf het volgende:
Dus isolatiebedrijf geweest, keurige indruk, voor zover ik het beoordelen kan had ie verstand van zaken. Benieuwd wat het gaat kosten.
Ik had een beetje rommel onderin de spouw "oh dan kunnen er geen steenwol gebruiken maar moeten we gebonden eps gebruiken"

Gevraagd of dat "erg" was, maar dat had sowieso zijn voorkeur. Alleen ambtenaren en leraren namen steenwol _O-
Kun je een update geven als je de offerte binnen hebt? En van welk bedrijf. Dan kan ik inschatten of het zinvol is om ook hier een keer te kijken naar eps. Ook vervuilde spouwmuur.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 18:49:38 #68
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220333527
Ziet eruit als een geslaagde (laatste) dag Bloes :Y Wat een leuke aftelkalender _O_
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220333538
Spoilers!
  vrijdag 13 maart 2026 @ 18:50:58 #70
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220333540
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 17:22 schreef Blues het volgende:
Lieve mensen O+ Allereerst @:kaatje1 @:lucky-strike en @:annex bedankt voor de superlieve kaartjes.

Het was eh ja, alles wat ik er van had verwacht maar eigenlijk nog veel meer.
Weet niet goed waar te beginnen. We gaan zo de deur uit, dus ik post later nog wel wat meer, maar ik heb hysterisch veel lieve woorden, aandacht, kadoos, bezoek en kaarten gekregen.
Niet quoten maar weer :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,
Ziet er supertof uit *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 13 maart 2026 @ 18:59:26 #71
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220333590
Bloesje *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator vrijdag 13 maart 2026 @ 19:02:43 #72
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220333626
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:17 schreef z80 het volgende:

[..]
Kun je een update geven als je de offerte binnen hebt? En van welk bedrijf. Dan kan ik inschatten of het zinvol is om ook hier een keer te kijken naar eps. Ook vervuilde spouwmuur.
Doe ik, vervuiling is alleen onderin en eigenlijk onderkant vloerniveau dus leefruimte is sowieso geīsoleerd. Firma Haneklaus Altbausanierung.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220333720
Wat een feestelijke halve werkdag 🎉voor Blues.
Wat een finale 💐

En de kleinzoon - kopie van - zag ik even terug.
pi_220333753
@Blues het zit erop! En wat fijn zo'n warm afscheid O+ heb je helemaal verdiend!


Ik had drie keer een bericht getypt toen @Cat-astrophe eerder schreef het gevoel te krijgen ziek te worden, waarin ik zei dat ik dat gevoel al bijna twee weken had en vooralsnog niet was gebeurd, dus bij haar vast ook goed zou komen. Maar het voelde teveel als FOK!wet over me afroepen, dus steeds toch weer weggehaald. Nou, inmiddels ben ik drie dagen aan de xylo neusspray voor de nacht, en begint mn hoofd steeds wat eerder op de avond vol te lopen. En begin ik inmiddels ook een beetje van die nare holte-hoofdpijn te krijgen af en toe. Ksssst, wegwezen, ik moet maandag weer 9.00 en 17.30 college geven :( . Mn oor zit al twee weken dicht, na al tig keer last van oor sinds september, maar nu wel echt beduidend vervelender. Voelt alsof er een klodder snot op mn trommelvlies zit, alsof mn oor onder water zit ofzo. Was een leuke nieuwe huisarts in opleiding, waar ik twee weken geleden tegen gehockeyd bleek te hebben :D . Superviserende huisarts ook meegekeken, en doorverwezen naar KNO omdat er idd wat lijkt te zitten en zij kunnen uitzuigen, en ik al zo lang weer aan tobben ben. Je kan bij Diak zelf online met verwijzing afspraak inplannen, super chill. In theorie... In de praktijk koos ik een arts met oren en chronische middenoorontstekingen als expertise, koos ik een datum en tijd en klikte ik op volgende, en na controleren gegevens moest je nog keer op volgende klikken voor het maken van de afspraak.. en dan krijg ik steeds een foutmelding :( . Maar de poli was al dicht. Dus maandagochtend maar direct aan de lijn hangen en hopen dat die arts, dag en tijd nog beschikbaar zijn *fingers crossed*

Oh, en die date van donderdag.. ging niet door. Afgezegd. Dit keer niet met verzoek tot herplannen (wat wel had gekund), maar gewoon geannuleerd. Eerste keer op zondag bericht dat hij helaas toch niet kon (op maandagavond), dit keer op donderdagmiddag bericht dat hij ivm persoonlijke omstandigheden helaas moet afzeggen. Nou ja, dan niet hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 13-03-2026 19:26:33 ]
pi_220333874
Omg wij kijken extreme cheapskates. Dees mensen turven hoe vaak ze de wc doorspoelen en wie dat vaker doet moet bijbetalen.

En.

Ze delen hun flosdraad
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')