Nee, da’s echt niet normaalquote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:23 schreef Sarabi het volgende:
Uhh is het normaal om je hond in iemand anders zijn voortuin te laten plassen?
Ik werd net nogal kwaad maar volgens die persoon was er niets mis met een 'plasje'.
Nouja, dat ik niet helemaal normaal ben mag geen verrassing heten natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is niet echt normaal gedrag nee.
Dus vanwaar je vraag?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, dat ik niet helemaal normaal ben mag geen verrassing heten natuurlijk.
Zomaar. Vroeg me af of meerdere mensen zo zouden denken.quote:
Ja iedereen denkt zo. Maar alleen compleet sociopathische horken doen het ook echtquote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Zomaar. Vroeg me af of meerdere mensen zo zouden denken.
Ik pakvaak ook de laatste dag voor mijn vakantie vrij.
Je verlengt je vakantie met een dag bedoel je?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Zomaar. Vroeg me af of meerdere mensen zo zouden denken.
Ik pakvaak ook de laatste dag voor mijn vakantie vrij.
That said, bij mijn vorige werkgever hadden ze er een handje van om mensen die 10 jaar in dienst waren, op de jaarlijkse bedrijfsdag op het podium te roepen voor een praatje en een bos bloemen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja iedereen denkt zo. Maar alleen compleet sociopathische horken doen het ook echt
Goed om te horen, ik ben nog steeds verbaasd over de hele situatie.quote:
Met r meelopen en bij haar in de tuin gaan zitten zeikenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed om te horen, ik ben nog steeds verbaasd over de hele situatie.
Ze reed net langs en keek ook nog heel boos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gedachte ging ook al door mijn hoofdquote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met r meelopen en bij haar in de tuin gaan zitten zeiken
Het is maar een klein stukje bismutquote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:23 schreef Sarabi het volgende:
Uhh is het normaal om je hond in iemand anders zijn voortuin te laten plassen?
Ik werd net nogal kwaad maar volgens die persoon was er niets mis met een 'plasje'.
En dan nu rust v.w.b. je actieve loopbaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:22 schreef Blues het volgende:
Het was eh ja, alles wat ik er van had verwacht maar eigenlijk nog veel meer.
Kun je een update geven als je de offerte binnen hebt? En van welk bedrijf. Dan kan ik inschatten of het zinvol is om ook hier een keer te kijken naar eps. Ook vervuilde spouwmuur.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:24 schreef derLudolf het volgende:
Dus isolatiebedrijf geweest, keurige indruk, voor zover ik het beoordelen kan had ie verstand van zaken. Benieuwd wat het gaat kosten.
Ik had een beetje rommel onderin de spouw "oh dan kunnen er geen steenwol gebruiken maar moeten we gebonden eps gebruiken"
Gevraagd of dat "erg" was, maar dat had sowieso zijn voorkeur. Alleen ambtenaren en leraren namen steenwol
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:22 schreef Blues het volgende:
Lieve mensenAllereerst @:kaatje1 @:lucky-strike en @:annex bedankt voor de superlieve kaartjes.
Het was eh ja, alles wat ik er van had verwacht maar eigenlijk nog veel meer.
Weet niet goed waar te beginnen. We gaan zo de deur uit, dus ik post later nog wel wat meer, maar ik heb hysterisch veel lieve woorden, aandacht, kadoos, bezoek en kaarten gekregen.
Niet quoten maar weer
,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er supertof uit
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Doe ik, vervuiling is alleen onderin en eigenlijk onderkant vloerniveau dus leefruimte is sowieso geīsoleerd. Firma Haneklaus Altbausanierung.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:17 schreef z80 het volgende:
[..]
Kun je een update geven als je de offerte binnen hebt? En van welk bedrijf. Dan kan ik inschatten of het zinvol is om ook hier een keer te kijken naar eps. Ook vervuilde spouwmuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |