Dit denk ik:quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Henschotermeer! Pingg ik zit daar weer als klein Bluesje met broer en gezin op het zand te spelen.... wat is er met het Henschotermeer#gaat zoeken
"Exploitant Mooi Meer B.V. "quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit denk ik:
https://www.ad.nl/woudenb(...)t-oordelen~aebbdeb5/
Dossier: https://www.ad.nl/dossier(...)ecb49570d/?slug_rd=1
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
"Exploitant Mooi Meer B.V. "
Dat klinkt toch als een vakje bij Levensweg
Maar ik snap de bezwaren wel.
quote:
Zon hierquote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:53 schreef Blues het volgende:
[..]
JaIk wilde net badkamerkleedje uitkoppen
Hebben jullie een droger eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:53 schreef Blues het volgende:
[..]
JaIk wilde net badkamerkleedje uitkloppen
Sowieso dat economisch exploiteren van de publieke ruimtequote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
"Exploitant Mooi Meer B.V. "
Dat klinkt toch als een vakje bij Levensweg
Maar ik snap de bezwaren wel.
Leuk!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hebben jullie een droger eigenlijk?
Van de hulp ‘geleerd’ om katoenen! badmatten en slaapkamer kleedjes 3W
10 minuten te laten draaien. Indien mogelijk laagste stand.
Schrikken wat daar uitkomt waaien. 😳
Vorig jaar gingen wij met kennissen uiteten om te vieren dat huis was verkocht.
Vanavond nemen zij ons mee vanwege hun verkoop.
Lokatie is nog een verrassing. 😇
Wij zijn nu naar de andere kant vh land verkast en hier was het gewoon wit ve dikke laag hagel toen we hier aankwamenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja hier ook nu![]()
Warmt lekker het huis op
Toen ik m net had wilde ik er bijna mee trouwenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wel een beetje verliefd op de Dyson, wat een gemak
En voordeel van veel te lang wachten met een nieuwe aanschaffen is dattie het hoe dan ook 1000 keer beter doet.
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Toen ik m net had wilde ik er bijna mee trouwen
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gewoon alleen dat draadloze al, veraaaaaademing. En licht(ish) en allemaal kekke opzetstukjes, waarmee ik op allemaal plekjes die niet de vloer zijn jarenlange ophopingen kan wegwerkenEn hij doet een schattig bwoeeeinnnnkje als je stopt met zuigen
Per boot! Klinkt leuk!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Productief avondje.
Naast dingen doen voor werkgroepen waar ik niet inzit tevens en vooral een mini-vakantie met @:dr_flash geboekt![]()
Nog een poos aftellen want we gaan per boot kerstmarkt-hoppen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |