abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 maart 2026 @ 14:28:18 #181
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220349421
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 13:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Die zijn zo leuk *O*
Oh ik heb het net aangeklikt en na 10 seconden weggeklikt wegens overprikkeling _O- Zo nog maar eens kijken dan.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 15 maart 2026 @ 14:49:08 #182
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220349559
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 13:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Die zijn zo leuk *O*
Jaa vind ik ook. O+
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 15:14:52 #183
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220349786
Ik las dus gisteren van iemand in een FB groep die het tegen vond vallen hoe vriendelijk de mensen waren. Kort af, niet behulpzaam.

Vraag me dan toch af hoe zulke mensen zelf zijn. Tot dusverre niet echt ervaren. Kom net even bij de buren* weg, ik hoorde allerlei activiteit. "Zouden ze een fotoshoot doen met alle voertuigen"

Bleek juiste gedachte toen ik er even heen liep. Als buur maar even voorgesteld. "Ik ben Pietje, ik woon op die boerderij dahinten "

Ben vanochtend dusvvoorbij z'n huis gefietst. Volgende keer moest ik maar even langs komen voor een koffie of een biertje.

Ik ben ook niet overdreven sociaal ofzo, maar als iedereen onaardig is, heeft dat misschien een oorzaak.


SPOILER: *
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 15 maart 2026 @ 15:25:45 #184
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220349863
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:08 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Net als kara en nate! *O*

Bekijk deze YouTube-video
Kara O+

Zoveel blijheid in een klein compact pakketje

[ Bericht 3% gewijzigd door fietsie op 15-03-2026 15:44:45 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 15 maart 2026 @ 15:30:20 #185
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220349895
Ik ben ondertussen soort van amateur ramen aan het voorbereiden, met een eitje en een stukje gegrilld buikspek.
En een groente wokgerechtje erbij, en sticky honey chicken.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220349918
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:14 schreef derLudolf het volgende:
Ik las dus gisteren van iemand in een FB groep die het tegen vond vallen hoe vriendelijk de mensen waren. Kort af, niet behulpzaam.

Vraag me dan toch af hoe zulke mensen zelf zijn. Tot dusverre niet echt ervaren. Kom net even bij de buren* weg, ik hoorde allerlei activiteit. "Zouden ze een fotoshoot doen met alle voertuigen"

Bleek juiste gedachte toen ik er even heen liep. Als buur maar even voorgesteld. "Ik ben Pietje, ik woon op die boerderij dahinten "

Ben vanochtend dusvvoorbij z'n huis gefietst. Volgende keer moest ik maar even langs komen voor een koffie of een biertje.

Ik ben ook niet overdreven sociaal ofzo, maar als iedereen onaardig is, heeft dat misschien een oorzaak.

SPOILER: *
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 van de 10 keer wanneer je vriendelijk groet krijg je ook wat terug. Ik zit soms met verbazing te kijken in de bus, mensen komen binnen checken in, chauffeur zegt goedendag maar vrijwel niemand zegt wat terug. Ook in een winkel, van de week loopt een man naar een verkoopster “waar staat ..” ik moest ook wat weten en zeg “goedemorgen, mag ik wat vragen?”. Die meneer werd gewezen waar hij moest zijn, met mij liep ze mee.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220349957
quote:
11s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oh ik heb het net aangeklikt en na 10 seconden weggeklikt wegens overprikkeling _O- Zo nog maar eens kijken dan.
Jij gaat niks kunnen met het avond-entertainment _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220349999
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
9 van de 10 keer wanneer je vriendelijk groet krijg je ook wat terug. Ik zit soms met verbazing te kijken in de bus, mensen komen binnen checken in, chauffeur zegt goedendag maar vrijwel niemand zegt wat terug. Ook in een winkel, van de week loopt een man naar een verkoopster “waar staat ..” ik moest ook wat weten en zeg “goedemorgen, mag ik wat vragen?”. Die meneer werd gewezen waar hij moest zijn, met mij liep ze mee.
Met twee woorden spreken 😇 “Ja” “nee” raakt ook verloren.
#boomer
  zondag 15 maart 2026 @ 15:44:21 #189
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220350012
Oow als je hier in de regio naar de supermarkt ofzo gaat moet je toch echt 5-10 minuten extra rekenen voor mensen die even 'hoi' zeggen en even bijpraten.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220350013
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
9 van de 10 keer wanneer je vriendelijk groet krijg je ook wat terug. Ik zit soms met verbazing te kijken in de bus, mensen komen binnen checken in, chauffeur zegt goedendag maar vrijwel niemand zegt wat terug. Ook in een winkel, van de week loopt een man naar een verkoopster “waar staat ..” ik moest ook wat weten en zeg “goedemorgen, mag ik wat vragen?”. Die meneer werd gewezen waar hij moest zijn, met mij liep ze mee.
Ik liep net een rondje en iedereen 9/10 zegt gedag. Als je iemand aankijkt en die kijkt terug sowieso.
pi_220350022
In het dorp zeker. :W

Ook bij voorrang geven bij een wegversmalling, waarvan vele op de doorgaande weg.
pi_220350050
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Jij gaat niks kunnen met het avond-entertainment _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bingo gevolgd door polonaise
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 15 maart 2026 @ 16:03:09 #193
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220350158
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Jij gaat niks kunnen met het avond-entertainment _O-

Nee dat verwacht ik ook niet. Nou ja waarschijnlijk ben ik om 21 uur sowieso wel moe genoeg om mijn bed in te gaan.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220350168
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Bingo gevolgd door polonaise
O maar bingo vind ik enig op de boot O+
Bijna net zo leuk als shuffleboard (wat rivierschepen helaas niet bieden maar in december is dat minder erg)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220350180
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nee dat verwacht ik ook niet. Nou ja waarschijnlijk ben ik om 21 uur sowieso wel moe genoeg om mijn bed in te gaan.
Dus de levende muziek van de boord-band gaat aan je voorbij?
Aan mij wsch ook na een half uur of zo :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 15 maart 2026 @ 16:10:44 #196
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220350229
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 16:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dus de levende muziek van de boord-band gaat aan je voorbij?
Aan mij wsch ook na een half uur of zo :*
ja en dansen ga ik ook niet. Hate me.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220350630
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:44 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik liep net een rondje en iedereen 9/10 zegt gedag. Als je iemand aankijkt en die kijkt terug sowieso.
Ja joh, ik liep vanochtend 14 km in het bos en heb op elke "hallo! *hijg*" een antwoord gehad.

Ook veel kindjes die een stukje met me op probeerden te rennen O+
En dan de ouders "Niet de hardlopende mevrouw in de weg rennen hè?" O+
pi_220350632
@sigme hoe gaat het met de horrortulp?
pi_220351074
Blues staan je wekkers uit?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220351305
Horrortulp?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220351469
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 17:08 schreef Tele6 het volgende:
@:sigme hoe gaat het met de horrortulp?
Die heeft haar lelijke kop nog niet laten zien! Wat voorzichtige bladeren priemen omhoog onder de ramsschedel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220351506
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 19:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
Horrortulp?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220351591
Een vraag over sperzieboontjes!

Hòe lang koken jullie de boontjes?
Na 15-20 minuten koken kraken de boontjes uit Senegal en Marokko nog bij het kauwen.
En dan staat er in het recept 5-8 minuten ~O>
pi_220351751
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 19:50 schreef AnneX het volgende:
Een vraag over sperzieboontjes!

Hòe lang koken jullie de boontjes?
Na 15-20 minuten koken kraken de boontjes uit Senegal en Marokko nog bij het kauwen.
En dan staat er in het recept 5-8 minuten ~O>
Kwartiertje.
Maar als ze met te weinig water zijn gekweekt groeien ze langzamer en dan blijven ze taaier. Plofboontjes zijn het lekkerst.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220351967
Ik kook ze tot ik ze qua structuur goed vind, geen idee hoe lang dat is :D ik proef gewoon af en toe of ik ze al zacht genoeg vind
pi_220352051
Ik haal volgens mij zelden 10 minuten maar time het ook niet. Als ze nog nét squeak doen als je erop bijt zijn ze het lekkerst.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220352215
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 20:40 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik kook ze tot ik ze qua structuur goed vind, geen idee hoe lang dat is :D ik proef gewoon af en toe of ik ze al zacht genoeg vind
Dit. Altijd wat extra testboontjes in de pan :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220352218
Vriendin weg, fijn bijgekletst! Dat is zo’n vriendin die je een jaar niet kunt zien en meteen weer doorgaat

Zou toch leuk zijn wanneer ze weer in de buurt komt wonen, er zijn wat struikelblokken waar nog wat tijd over heen moet gaan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220352265
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 18:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Blues staan je wekkers uit?
JA MAN *O*
Komende week sluip ik weg uit 1 werkapp *O*
Na dinsdagavond ook uit mijn poli-app *O*
  zondag 15 maart 2026 @ 21:21:30 #210
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220352306
Dit was weer eens een ouderwets knalweekend. Wat een tempo met ook zwaar werk. Dat lag helemaal niet in de planning. Ik heb gewoon weekend nodig van mijn weekend.

Gisteren 4 degen gedraaid (2 desembrood, 1 pizza, 1 pistolets), 5 winkels bezocht, pc bij klant van J gebracht, 240 potjes kruiden eerst gevuld/gelabeld en daarna naar klant van mij gebracht.

Vandaag 2 broden, 4 pistolets en 3 pizza's gebakken, 9 dingen gezaaid, 3 groenten geoogst, 6 oorties aardappelpuree gemaakt, wat huisgehouden, bed verschoond, 3 wassen gedraaid, vloeren schoon, 2 vaatwassers en 100 m2 aan bloemenmengsel ingezaaid.

En morgen vlieg ik van afspraak naar afspraak.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')