abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220348661
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 11:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik word echt onmeug agressief van al het geluid dat bluetooth speakers en koptelefoons zo nodig moeten maken VOOR of NA de geluiden die ik wil horen. Het is denk ik mn meest boomer eigenschap. HET IS OOK ALTIJD ZO LUID!!!
Dat laatste!
Zacht zou het prima zijn maar het is altijd harder dan wat ik luister.


Tevens is het lente in de tuin!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220348977
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:08 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Net als kara en nate! *O*

Bekijk deze YouTube-video
Die zijn zo leuk *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 13:39:26 #178
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220349036
Eerst rondje dan het jaar gefietst, heel lang geen donder gedaan (mag je nog flikker zeggen?) dus rondom het dorp, 17km.
Wilgen kleuren al geel, bloeiend hout is bloeiende, de magnolia's zitten vol knoppen andere bomen zijn roze van bloei. Voorjaar is aan :Y

Gekeken of ik een frequentieregelaar kon vinden, even wat harder laten lopen vanwege de hoge prijs, maar helaas :+
Als techneut wel interessant om van dichtbij te zien. Er was ook eentje waar het hek gewoon van open stond, ook niet helemaal de bedoeling denk ik :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 13:44:23 #179
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220349079
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 11:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik word echt onmeug agressief van al het geluid dat bluetooth speakers en koptelefoons zo nodig moeten maken VOOR of NA de geluiden die ik wil horen. Het is denk ik mn meest boomer eigenschap. HET IS OOK ALTIJD ZO LUID!!!
Koop geen Hitachi bouwradio, als je die aanzet voor je "Welcome to Hitachi power tools"

Echt wat voor toegevoegde waarde heeft dat :') Zo'n geluid bij bluetooth zou je nog van kunnen zeggen dat je dan weet dat het goed verbonden is.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220349313
Even delen om te grinniken.😂
https://www.volkskrant.nl(...)oor-mij-is~bdc70950/

Hier ook Voorjaar in aantocht. De eerste laag van de bollenlasagne is doorgekomen. De winterharde violen hebben sneeuw en vorst overleefd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder ben ik blij met de minimale piepjes en makkelijk te missen van vaatwasser, kookplaat en oven.

[ Bericht 9% gewijzigd door AnneX op 15-03-2026 14:39:29 ]
  zondag 15 maart 2026 @ 14:28:18 #181
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220349421
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 13:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Die zijn zo leuk *O*
Oh ik heb het net aangeklikt en na 10 seconden weggeklikt wegens overprikkeling _O- Zo nog maar eens kijken dan.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 15 maart 2026 @ 14:49:08 #182
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220349559
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 13:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Die zijn zo leuk *O*
Jaa vind ik ook. O+
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 15:14:52 #183
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220349786
Ik las dus gisteren van iemand in een FB groep die het tegen vond vallen hoe vriendelijk de mensen waren. Kort af, niet behulpzaam.

Vraag me dan toch af hoe zulke mensen zelf zijn. Tot dusverre niet echt ervaren. Kom net even bij de buren* weg, ik hoorde allerlei activiteit. "Zouden ze een fotoshoot doen met alle voertuigen"

Bleek juiste gedachte toen ik er even heen liep. Als buur maar even voorgesteld. "Ik ben Pietje, ik woon op die boerderij dahinten "

Ben vanochtend dusvvoorbij z'n huis gefietst. Volgende keer moest ik maar even langs komen voor een koffie of een biertje.

Ik ben ook niet overdreven sociaal ofzo, maar als iedereen onaardig is, heeft dat misschien een oorzaak.


SPOILER: *
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 15 maart 2026 @ 15:25:45 #184
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220349863
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:08 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Net als kara en nate! *O*

Bekijk deze YouTube-video
Kara O+

Zoveel blijheid in een klein compact pakketje

[ Bericht 3% gewijzigd door fietsie op 15-03-2026 15:44:45 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 15 maart 2026 @ 15:30:20 #185
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220349895
Ik ben ondertussen soort van amateur ramen aan het voorbereiden, met een eitje en een stukje gegrilld buikspek.
En een groente wokgerechtje erbij, en sticky honey chicken.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220349918
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:14 schreef derLudolf het volgende:
Ik las dus gisteren van iemand in een FB groep die het tegen vond vallen hoe vriendelijk de mensen waren. Kort af, niet behulpzaam.

Vraag me dan toch af hoe zulke mensen zelf zijn. Tot dusverre niet echt ervaren. Kom net even bij de buren* weg, ik hoorde allerlei activiteit. "Zouden ze een fotoshoot doen met alle voertuigen"

Bleek juiste gedachte toen ik er even heen liep. Als buur maar even voorgesteld. "Ik ben Pietje, ik woon op die boerderij dahinten "

Ben vanochtend dusvvoorbij z'n huis gefietst. Volgende keer moest ik maar even langs komen voor een koffie of een biertje.

Ik ben ook niet overdreven sociaal ofzo, maar als iedereen onaardig is, heeft dat misschien een oorzaak.

SPOILER: *
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 van de 10 keer wanneer je vriendelijk groet krijg je ook wat terug. Ik zit soms met verbazing te kijken in de bus, mensen komen binnen checken in, chauffeur zegt goedendag maar vrijwel niemand zegt wat terug. Ook in een winkel, van de week loopt een man naar een verkoopster “waar staat ..” ik moest ook wat weten en zeg “goedemorgen, mag ik wat vragen?”. Die meneer werd gewezen waar hij moest zijn, met mij liep ze mee.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220349957
quote:
11s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oh ik heb het net aangeklikt en na 10 seconden weggeklikt wegens overprikkeling _O- Zo nog maar eens kijken dan.
Jij gaat niks kunnen met het avond-entertainment _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220349999
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
9 van de 10 keer wanneer je vriendelijk groet krijg je ook wat terug. Ik zit soms met verbazing te kijken in de bus, mensen komen binnen checken in, chauffeur zegt goedendag maar vrijwel niemand zegt wat terug. Ook in een winkel, van de week loopt een man naar een verkoopster “waar staat ..” ik moest ook wat weten en zeg “goedemorgen, mag ik wat vragen?”. Die meneer werd gewezen waar hij moest zijn, met mij liep ze mee.
Met twee woorden spreken 😇 “Ja” “nee” raakt ook verloren.
#boomer
  zondag 15 maart 2026 @ 15:44:21 #189
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220350012
Oow als je hier in de regio naar de supermarkt ofzo gaat moet je toch echt 5-10 minuten extra rekenen voor mensen die even 'hoi' zeggen en even bijpraten.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220350013
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
9 van de 10 keer wanneer je vriendelijk groet krijg je ook wat terug. Ik zit soms met verbazing te kijken in de bus, mensen komen binnen checken in, chauffeur zegt goedendag maar vrijwel niemand zegt wat terug. Ook in een winkel, van de week loopt een man naar een verkoopster “waar staat ..” ik moest ook wat weten en zeg “goedemorgen, mag ik wat vragen?”. Die meneer werd gewezen waar hij moest zijn, met mij liep ze mee.
Ik liep net een rondje en iedereen 9/10 zegt gedag. Als je iemand aankijkt en die kijkt terug sowieso.
pi_220350022
In het dorp zeker. :W

Ook bij voorrang geven bij een wegversmalling, waarvan vele op de doorgaande weg.
pi_220350050
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Jij gaat niks kunnen met het avond-entertainment _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bingo gevolgd door polonaise
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 15 maart 2026 @ 16:03:09 #193
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220350158
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Jij gaat niks kunnen met het avond-entertainment _O-

Nee dat verwacht ik ook niet. Nou ja waarschijnlijk ben ik om 21 uur sowieso wel moe genoeg om mijn bed in te gaan.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220350168
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Bingo gevolgd door polonaise
O maar bingo vind ik enig op de boot O+
Bijna net zo leuk als shuffleboard (wat rivierschepen helaas niet bieden maar in december is dat minder erg)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220350180
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nee dat verwacht ik ook niet. Nou ja waarschijnlijk ben ik om 21 uur sowieso wel moe genoeg om mijn bed in te gaan.
Dus de levende muziek van de boord-band gaat aan je voorbij?
Aan mij wsch ook na een half uur of zo :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 15 maart 2026 @ 16:10:44 #196
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220350229
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 16:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dus de levende muziek van de boord-band gaat aan je voorbij?
Aan mij wsch ook na een half uur of zo :*
ja en dansen ga ik ook niet. Hate me.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220350630
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:44 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik liep net een rondje en iedereen 9/10 zegt gedag. Als je iemand aankijkt en die kijkt terug sowieso.
Ja joh, ik liep vanochtend 14 km in het bos en heb op elke "hallo! *hijg*" een antwoord gehad.

Ook veel kindjes die een stukje met me op probeerden te rennen O+
En dan de ouders "Niet de hardlopende mevrouw in de weg rennen hč?" O+
pi_220350632
@sigme hoe gaat het met de horrortulp?
pi_220351074
Blues staan je wekkers uit?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220351305
Horrortulp?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')