abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220345040
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:43 schreef Blues het volgende:

[..]
Per boot! Klinkt leuk!
Waarschijnlijk tussen de pensionados _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220345329
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Waarschijnlijk tussen de pensionados _O-
Nu al benieuwd naar jullie verhalen :D
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 14 maart 2026 @ 22:54:14 #153
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220345346
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nu al benieuwd naar jullie verhalen :D
Eerst een mooie titel voor het boekje bedenken :P Nu slapen :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220345429
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Eerst een mooie titel voor het boekje bedenken :P Nu slapen :W
Ik had er al eentje. Maar neeee :{w }:|
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220345795
pi_220345833
Ik snap dit plaatje niet.
Zitten de boomers nou in het water achter de boot en Catje en Flesje op een plankje in een boot die water maakt op een houten plank 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 15-03-2026 00:53:54 ]
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 00:03:09 #157
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220345842
Per boot zal wel niet in Duitsland zijn. Of misschien wel, met een boot van de Zonnebloem naar Köln ofzo :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220345941
Ja…een reisje langs de Rijn, Rijn, Rijn…🎼🎶
Leuk idee zeg, 👍🏼 jullie tripje. Mét overnachting?
Weer eens wat anders dan trein of auto.

Wij werden toch geheel verzorgd: gehaald en gebracht!
Naar https://www.voetangel.nl/ Heerlijk gegeten en bijgepraat.
Oa. Heel herkenbaar over verhuizen en wáár ligt - hangt - staat iets ook al weer.😂
Het zal zomers ook een mooie plek zijn.
pi_220346123
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 00:01 schreef Blues het volgende:
Ik snap dit plaatje niet.
Zitten de boomers nou in het water achter de boot en Catje en Flesje op een plankje in een boot die water maakt op een houten plank 8)7
:D
Een hagelslag en een poes? En ze varen ook nog eens weg van de markt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220346159
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 23:55 schreef Blues het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mag hopen dat onze boot niet zo lek is _O- We gaan vijf (VIJF!) dagen varen *O*
Met stops op Duitse kerstmarkten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 15 maart 2026 @ 09:08:08 #161
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220347339
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 06:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Mag hopen dat onze boot niet zo lek is _O- We gaan vijf (VIJF!) dagen varen *O*
Met stops op Duitse kerstmarkten.
Net als kara en nate! *O*

Bekijk deze YouTube-video
pi_220347889
Goedemorgen :O
Ik ben een beetje dood.
Vrijdagavond kwamen we pas na middernacht thuis van een gilde-avond.
Gisteren zaten we alweer om 8u in de auto naar een festival en we waren pas om 2.30 weer thuis.
Nu een dagje bier bezorgen in Limburg en dan vanacht wakker zien te blijven voor de Oscars.
pi_220347951
Mogge!

Whaha dat plaatje van @Blues

Het is heerlijk zonnig buiten, hopelijk ook weer wat warmer

Poeh, da’s een heftig weekend @Sarabi Rij veilig
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 15 maart 2026 @ 10:24:16 #164
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220348085
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 23:55 schreef Blues het volgende:
[ link | afbeelding ]
_O- Dit is een heel raar plaatje ja :D Maar leuk he wat je allemaal met AI kunt doen *O*

Heb inmiddels al wel wat bedacht maar ja, Cat wil graag verrast worden dus het blijft nog een kleine 9 maanden geheim :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 11:16:12 #165
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220348330
Mooi weer, maar es even een rondje op de Drahtesel (stalen ros)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220348347
Ik ga eerst ff gymmen en dan vanmiddag laterzz ff wandelen en einde middag naar strand, happie eten O+
pi_220348356
Ik ga even huishouden, dan gymmen
We have far more in common than that which devides us..
pi_220348374
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 11:19 schreef Blues het volgende:
Ik ga eerst ff gymmen en dan vanmiddag laterzz ff wandelen en einde middag naar strand, happie eten O+
Dit klinkt als een zalig idee O+

Hier schijnt, de zon, ik hoop straks ook bij jullie.

Ik had gisteren een praktijkdag in Rotterdam in een heel mooie kookstudio, en omdat ik in Rotterdam was moest ik natuurlijk Lein ook zien. We zijn naar Kookpunt geweest (veel te veel leuke dingen daar) en hebben heerlijk gegeten bij Morena (Colombiaans restaurant). Daar dronken worden gaat echter niet, de alcohol leek wat mij betreft een homeopathische toevoeging aan de cocktails/Sangria.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 15 maart 2026 @ 11:26:42 #169
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220348378
Eerst uitgeslapen en een rondje gelopen. Nu even ontbijten :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 15 maart 2026 @ 11:34:14 #170
63722 z80
I fink you freaky
pi_220348416
Hier ook een blauwe lucht en zonnetje. Nog wel fris met 8 graden.
Zo eerst even de Stofzuuger door de hut jagen. Daarna de Striekieze aan het werk zetten.
En bedenken wat te eten vandaag.

ps
wie heeft er ervaring met cadeaubonnen. En met welke kan ik een AH bon kopen?
Ik kan/mag kiezen uit een hele verzameling, maar er zit niet iets bij waar ik direct wat aan heb.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220348444
AI … Ja, je kunt Albert Heijn (AH) cadeaukaarten of soortgelijke keuzekaarten kopen bij Primera. Primera biedt een breed assortiment aan fysieke en digitale cadeaukaarten (e-vouchers) aan, die je direct in de winkel of online kunt aanschaffen, vaak met een variabele waarde

Primary heeft een ruime sortering cadeaubonnen.
Was je jarig, Zet?

Achter glas brandt hier de zon ☀
Op de todo stond nog een gevulde envelop met bonnechies uitzoeken voor IB2025. Dacht dat ik er al klaar mee was.
  zondag 15 maart 2026 @ 11:43:17 #172
63722 z80
I fink you freaky
pi_220348456
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 11:40 schreef AnneX het volgende:
AI … Ja, je kunt Albert Heijn (AH) cadeaukaarten of soortgelijke keuzekaarten kopen bij Primera. Primera biedt een breed assortiment aan fysieke en digitale cadeaukaarten (e-vouchers) aan, die je direct in de winkel of online kunt aanschaffen, vaak met een variabele waarde

Primary heeft een ruime sortering cadeaubonnen.

Achter glas brandt de zon ☀
Dat was niet de vraag. En eentje die AI ook fout beantwoord.
Ik heb reeds een bon. Maar de AH zit niet in het keuze lijstje.

Jarig? Nee nog lang niet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220348466
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 11:43 schreef z80 het volgende:

[..]
Dat was niet de vraag. En eentje die AI ook fout beantwoord.
Ik heb reeds een bon. Maar de AH zit niet in het keuze lijstje.

Jarig? Nee nog lang niet.
Dan koop je bij Primera een andere bon. Bijv. een vvv bon.
Nadat je hebt uitgezocht dat ah die accepteert.

Overigens kan ik van jouw eerste post niks anders maken dan mijn antwoord erop.
  zondag 15 maart 2026 @ 11:55:14 #174
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220348535
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 11:34 schreef z80 het volgende:

wie heeft er ervaring met cadeaubonnen. En met welke kan ik een AH bon kopen?
Ik kan/mag kiezen uit een hele verzameling, maar er zit niet iets bij waar ik direct wat aan heb.
Mijn verkregen AI antwoord op de vraag 'Met welke bon kan ik een ah bon kopen?':
quote:
Een Albert Heijn (AH) cadeaukaart kan over het algemeen niet met een andere cadeaukaart worden gekocht in de winkel. De AH-cadeaukaart is verkrijgbaar bij de Albert Heijn zelf en via online aanbieders zoals KaartDirect.nl, waarbij je betaalt met reguliere betaalmethoden (iDEAL, creditcard, etc.).
pi_220348559
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:43 schreef Blues het volgende:
Als ik mijn koptelefoon uitzet maar die nog op heb hoor ik altijd een geluid dat lijkt op Tjekkietjek.
In mijn hoofd zeg ik dan altijd Jacky Chan :D
Ik word echt onmeug agressief van al het geluid dat bluetooth speakers en koptelefoons zo nodig moeten maken VOOR of NA de geluiden die ik wil horen. Het is denk ik mn meest boomer eigenschap. HET IS OOK ALTIJD ZO LUID!!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220348661
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 11:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik word echt onmeug agressief van al het geluid dat bluetooth speakers en koptelefoons zo nodig moeten maken VOOR of NA de geluiden die ik wil horen. Het is denk ik mn meest boomer eigenschap. HET IS OOK ALTIJD ZO LUID!!!
Dat laatste!
Zacht zou het prima zijn maar het is altijd harder dan wat ik luister.


Tevens is het lente in de tuin!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220348977
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:08 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Net als kara en nate! *O*

Bekijk deze YouTube-video
Die zijn zo leuk *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 13:39:26 #178
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220349036
Eerst rondje dan het jaar gefietst, heel lang geen donder gedaan (mag je nog flikker zeggen?) dus rondom het dorp, 17km.
Wilgen kleuren al geel, bloeiend hout is bloeiende, de magnolia's zitten vol knoppen andere bomen zijn roze van bloei. Voorjaar is aan :Y

Gekeken of ik een frequentieregelaar kon vinden, even wat harder laten lopen vanwege de hoge prijs, maar helaas :+
Als techneut wel interessant om van dichtbij te zien. Er was ook eentje waar het hek gewoon van open stond, ook niet helemaal de bedoeling denk ik :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 13:44:23 #179
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220349079
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 11:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik word echt onmeug agressief van al het geluid dat bluetooth speakers en koptelefoons zo nodig moeten maken VOOR of NA de geluiden die ik wil horen. Het is denk ik mn meest boomer eigenschap. HET IS OOK ALTIJD ZO LUID!!!
Koop geen Hitachi bouwradio, als je die aanzet voor je "Welcome to Hitachi power tools"

Echt wat voor toegevoegde waarde heeft dat :') Zo'n geluid bij bluetooth zou je nog van kunnen zeggen dat je dan weet dat het goed verbonden is.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220349313
Even delen om te grinniken.😂
https://www.volkskrant.nl(...)oor-mij-is~bdc70950/

Hier ook Voorjaar in aantocht. De eerste laag van de bollenlasagne is doorgekomen. De winterharde violen hebben sneeuw en vorst overleefd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder ben ik blij met de minimale piepjes en makkelijk te missen van vaatwasser, kookplaat en oven.

[ Bericht 9% gewijzigd door AnneX op 15-03-2026 14:39:29 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')