Zelf maak?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:41 schreef fietsie het volgende:
OK, na het weekend experiment met udon noodles, denk ik dat ik een keer de echte Ramen uitdaging aanga komend weekend.
Ben je 'mensen' niet beu nuquote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:38 schreef flipsen het volgende:
Aan het hotelontbijt. Te veel (rumoerige) Duitsers![]()
Zo nog even aan het werk, komende dagen urenlange stakingen bij de luchtvaart, dat worden weer stressvolle dagen, want veel klanten die vliegen![]()
Vanmiddag lunch met een groepje van 4, vanavond diner met groepje van 5 en eergisteren gegeten met een koppel. Deze week 5kg aangekomen gok ik.
Fucking hell wat zijn die Duitsers irritant
Breej baande? Rooje biesjes?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:58 schreef AnneX het volgende:
En…stofzuiger gekocht! 🎉
Met hepa filter en actie radius 11 meter.
Goeie wieltjes.
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een vriendin van mij vertelde een keer dat haar planten het zoveel beter doen sinds ze haar menstruatiecups in de potten leegt. Dus mocht er iemand hier nog om tuiniertips verlegen zitten
Nope, ik heb echt alléén maar leuke klanten. Al 20 jaar lang!quote:
Überkundenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 15:17 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nope, ik heb echt alléén maar leuke klanten. Al 20 jaar lang!
Zó jammer dat ik praktisch niet meer ongesteld word.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een vriendin van mij vertelde een keer dat haar planten het zoveel beter doen sinds ze haar menstruatiecups in de potten leegt. Dus mocht er iemand hier nog om tuiniertips verlegen zitten
Prima!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:24 schreef Kaatje1 het volgende:
hoi wat een rust hier!
Op het werk was het druk, paar schrijnende gevallen die nog best lang hulp nodig hebben. Een meneer moest ik vertellen dat het nog zeker 2,5 jaar duurt voordat hij z’n gezin kan laten komen (hij is al 4 jr weg), hij was niet eens boos alleen maar gelaten.
Maar ook knullen die even een praatje komen maken omdat ze school leuk vinden, blij dat ze steeds beter Nederlands spreken, werk hebben en dus iets naar familie kunnen sturen.
Zwaar leven @:flipsen![]()
Hoe is de tweede pensioendag bevallen @:blues ?
Ik heb het uitgezet. Die man zou ik zo graag foto’s willen laten zien die ik regelmatig moet zien, waarvoor mensen wegvluchten.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:31 schreef AnneX het volgende:
Djeesus…zit ik toch te schreeuwen tegen de tv![]()
![]()
“100 A.z.c.’s sluiten”…en dan klojo?
Waar belanden de mensen? Op straat bijv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |