https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Dus jij hebt een grote haat naar lesbiennes?quote:Op woensdag 11 maart 2026 12:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
En dan ook nog eens hetero vrouwen weren uit zijn toenmalige organisatie.
Ook weer zeer grote vrouwenhaat.
Dus als ik iemand verwijt dat die hetero vrouwen discrimineert is de conclusie dat ik lesbiënnes haat?quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:13 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Dus jij hebt een grote haat naar lesbiennes?
Oh, ik dacht namelijk dat het zo simpel was.quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus als ik iemand verwijt dat die hetero vrouwen discrimineert is de conclusie dat ik lesbiënnes haat?
Nou, nee.
Ik mis de optie:" Ik wil niets van Claudia de Breij zien.'quote:Op woensdag 11 maart 2026 18:38 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ik mis de optie 'Ik heb nog nooit iets van Claudia de Breij gezien'.
Jammer dat die al zo lang weg isquote:
Hij is gelukkig met een Aziatische.quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jammer dat die al zo lang weg is
En Wierd een enkeltje Rusland.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:22 schreef Specularium het volgende:
Het zou voor iedereen beter zijn als Rutger in de campingshow van Helene blijft.
Wierd zou prima gedijen op Urk.quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:07 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
En Wierd een enkeltje Rusland.
Ik stel voor dat alle Urkers naar Marokko verhuizen en daar gaan eisen dat op zondag alle winkels dicht zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wierd zou prima gedijen op Urk.
Van mij mogen ze gaan.quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:43 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ik stel voor dat alle Urkers naar Marokko verhuizen en daar gaan eisen dat op zondag alle winkels dicht zijn.
Het heeft in de jaren 60 en 70 veel moeite gekost om de katholieken en de protestanten een heleboel toontjes lager te laten zingen. We moeten zorgen dat de moslims hun rol nou niet overnemen. Als jij de halve dag niet wilt eten, is dat jouw probleem, niet het probleem van heel Nederland. Om maar wat te noemen.quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:47 schreef DrDentz het volgende:
Als Wierd er is moet het ook meteen over de itfar enzo gaan. Ik weet dat de islamisering kut is maar we hoeven het er toch niet nonstop over te hebben?
Daarmee geef je ze dus ironisch genoeg precies gelijk over hun standpunten betreft immigratie en Islam.quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:43 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ik stel voor dat alle Urkers naar Marokko verhuizen en daar gaan eisen dat op zondag alle winkels dicht zijn.
Terecht, dood progamma ook.quote:
Ik weet niet wat hun standpunten zijn. Ik heb dat programma nog nooit gezien.quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:34 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Daarmee geef je ze dus ironisch genoeg precies gelijk over hun standpunten betreft immigratie en Islam.
Ja, deze tekst van jou voegt inderdaad weinig toe.quote:
Was gewoon een prima uitzendingkje ouwe reus, niks op aan te merken!quote:
Wimpiequote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:26 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Was gewoon een prima uitzendingkje ouwe reus, niks op aan te merken!
En dat meent hij uit de grond van zijn hart.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:52 schreef prievieleezjuh het volgende:
[..]
Wimpie
Wimpie
Wimpie
Hee Wimpie
Wimpie
Wimpie
Ik moet jou heel eerlijk zeggen, we hebben de mensjes weer een leuke uitzending voorgeschoteld, niet dan?
Laat dat beetje maar weg hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:46 schreef DrDentz het volgende:
Toch een beetje vreemd om nooit iets (warm) te eten, of niet?
Klopt, maar Johan is heel obsessief. In vrijwel alles.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:46 schreef DrDentz het volgende:
Toch een beetje vreemd om nooit iets (warm) te eten, of niet?
Paarse courgette in-uit je hol.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:56 schreef Martinello het volgende:
Her gaat over een buttplug en Gijp wordt weer wakker.
Ook totaal niet des-VVD's om dit te zeggen.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:49 schreef Battlecruiser het volgende:
Johan die weer doodleuk beweert dat de armoede toeneemt in NL, terwijl die juist aanzienlijk afgenomen is volgens onverdachte staatsbronnen.
Het feit dat er veel voedselbanken zijn, is natuurlijk geen maatstaf. Want: vroeger was er veel meer armoede en geen voedselbanken.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)-na-vijf-jaar-dalingquote:Op maandag 16 maart 2026 22:49 schreef Battlecruiser het volgende:
Johan die weer doodleuk beweert dat de armoede toeneemt in NL, terwijl die juist aanzienlijk afgenomen is volgens onverdachte staatsbronnen.
Het feit dat er veel voedselbanken zijn, is natuurlijk geen maatstaf. Want: vroeger was er veel meer armoede en geen voedselbanken.
Ik denk zelfs dat ze dat bewust hebben gedaanquote:
Nee, die speelde dat. Slechte acteur.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |