Het is wachten totdat iemand ipv 'keukenrol' ineens 'ladyshave' roept, dan piept ie wel anders.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:52 schreef Poefbank het volgende:
Wilfred tettert er weer steeds doorheen
https://sportnieuws.nl/sc(...)2026033111385602622/quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:47 schreef DrDentz het volgende:
Moet een 1 april grap zijn, iedereen daar haat Erben.
Waarom zou je ladyshave roepen?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 09:31 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Het is wachten totdat iemand ipv 'keukenrol' ineens 'ladyshave' roept, dan piept ie wel anders.
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Erben Wennemars maakt overstap van RTL Tonight naar Vandaag Inside
(...)
was toch tegen?
quote:
quote:Wilfred ladyshave
AI-overzicht
De term "ladyshave" in relatie tot Wilfred Genee is een spottende bijnaam die in de media en door critici werd gebruikt, met name verspreid door het kanaal Roddelpraat. Deze bijnaam ontstond rond geruchten over affaires en persoonlijke relletjes, waarbij gesuggereerd werd dat hij een ladyshave in zijn auto had.
Hier zijn de details rondom deze kwestie:
Herkomst: De bijnaam werd onder meer genoemd door journalist Mark Koster en verspreid via sociale media.
Context: De term werd gebruikt in de context van geruchten over ontrouw en beschuldigingen in de roddelpers, onder meer in berichten op Facebook.
Reacties: Wilfred Genee heeft zelf niet inhoudelijk op deze specifieke bijnaam gereageerd in de context van deze geruchten. Het is een voorbeeld van de publieke kritiek die hij soms krijgt, vergelijkbaar met de relletjes rondom zijn werk bij VI.
Nieuwe Revu
Nieuwe Revu
+2
De bijnaam is sindsdien een eigen leven gaan leiden in de online media.
Lol dus jij bent 1 van die 4 mensen die Roddelpraat serieus neemt.quote:
Het is geen enemie het is gewoon een mongool die Erbenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
1 april op 31 maart xDDD
Alsnog zouden ze hem wel moeten uitnodigen. Keep your enemies close!
Ja je hebt me helemaal door man.quote:Op woensdag 1 april 2026 07:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lol dus jij bent 1 van die 4 mensen die Roddelpraat serieus neemt.
Dan kan ik me voorstellen dat je het idee hebt dat je post ergens op slaat, tegen zo'n alternatief referentiekader kan ik niet op
Beeld ik het me in of onderbreekt Genee Duk vaak als hij voelt dat er een extremistisch verhaal aan zit te komen?quote:Op woensdag 1 april 2026 21:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Godverdomme Wierd, Rutger en Tina in één uitzending.![]()
![]()
Geenn idee, ik kijk oprecht niet meer als Wierd er zit (of zelfs Tina tegenwoordigquote:Op woensdag 1 april 2026 21:51 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Beeld ik het me in of onderbreekt Genee Duk vaak als hij voelt dat er een extremistisch verhaal aan zit te komen?
Elke discussie over grensoverschrijdend gedrag wordt plat geslagen met wat de zwakkelingen klagen en op die manier de sterke mensen het leven onmogelijk maken.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:51 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Beeld ik het me in of onderbreekt Genee Duk vaak als hij voelt dat er een extremistisch verhaal aan zit te komen?
En iets anders: weerzinwekkend hoe Derksen altijd zo veel mogelijk de kant van de man kiest, zelfs die van Ali B. Ellen ten Damme is een zeikwijf . Dát is het probleem.
Inderdaad. Ik vroeg me lang af of Derksen zijn eigen misdragingen van vroeger misschien preventief goed zit te praten, maar je hoort nooit een kwaad woord over zijn gedrag achter de schermen, dus het zal wel niet.quote:Op woensdag 1 april 2026 22:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Elke discussie over grensoverschrijdend gedrag wordt plat geslagen met wat de zwakkelingen klagen en op die manier de sterke mensen het leven onmogelijk maken.
Kijkcijferexpert, wat is dat voor non-functie? Dat boeit niemand.quote:Op woensdag 1 april 2026 22:03 schreef Remco het volgende:
Tina Nijkamp vind ik helemaal niets mis mee. Heeft goede bronnen in de mediawereld en verteld weinig onzin.
Op zich een leuke gast alleen ze lult ALTIJD met Johan mee. Johan begint over iets en zij gaat volledig mee in zijn meningquote:Op woensdag 1 april 2026 22:03 schreef Remco het volgende:
Tina Nijkamp vind ik helemaal niets mis mee. Heeft goede bronnen in de mediawereld en verteld weinig onzin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |