Het heeft in de jaren 60 en 70 veel moeite gekost om de katholieken en de protestanten een heleboel toontjes lager te laten zingen. We moeten zorgen dat de moslims hun rol nou niet overnemen. Als jij de halve dag niet wilt eten, is dat jouw probleem, niet het probleem van heel Nederland. Om maar wat te noemen.quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:47 schreef DrDentz het volgende:
Als Wierd er is moet het ook meteen over de itfar enzo gaan. Ik weet dat de islamisering kut is maar we hoeven het er toch niet nonstop over te hebben?
Daarmee geef je ze dus ironisch genoeg precies gelijk over hun standpunten betreft immigratie en Islam.quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:43 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ik stel voor dat alle Urkers naar Marokko verhuizen en daar gaan eisen dat op zondag alle winkels dicht zijn.
Terecht, dood progamma ook.quote:
Ik weet niet wat hun standpunten zijn. Ik heb dat programma nog nooit gezien.quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:34 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Daarmee geef je ze dus ironisch genoeg precies gelijk over hun standpunten betreft immigratie en Islam.
Ja, deze tekst van jou voegt inderdaad weinig toe.quote:
Was gewoon een prima uitzendingkje ouwe reus, niks op aan te merken!quote:
Wimpiequote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:26 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Was gewoon een prima uitzendingkje ouwe reus, niks op aan te merken!
En dat meent hij uit de grond van zijn hart.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:52 schreef prievieleezjuh het volgende:
[..]
Wimpie
Wimpie
Wimpie
Hee Wimpie
Wimpie
Wimpie
Ik moet jou heel eerlijk zeggen, we hebben de mensjes weer een leuke uitzending voorgeschoteld, niet dan?
Laat dat beetje maar weg hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:46 schreef DrDentz het volgende:
Toch een beetje vreemd om nooit iets (warm) te eten, of niet?
Klopt, maar Johan is heel obsessief. In vrijwel alles.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:46 schreef DrDentz het volgende:
Toch een beetje vreemd om nooit iets (warm) te eten, of niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |