Ik weet niet wat hun standpunten zijn. Ik heb dat programma nog nooit gezien.quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:34 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Daarmee geef je ze dus ironisch genoeg precies gelijk over hun standpunten betreft immigratie en Islam.
Ja, deze tekst van jou voegt inderdaad weinig toe.quote:
Was gewoon een prima uitzendingkje ouwe reus, niks op aan te merken!quote:
Wimpiequote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:26 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Was gewoon een prima uitzendingkje ouwe reus, niks op aan te merken!
En dat meent hij uit de grond van zijn hart.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:52 schreef prievieleezjuh het volgende:
[..]
Wimpie
Wimpie
Wimpie
Hee Wimpie
Wimpie
Wimpie
Ik moet jou heel eerlijk zeggen, we hebben de mensjes weer een leuke uitzending voorgeschoteld, niet dan?
Laat dat beetje maar weg hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:46 schreef DrDentz het volgende:
Toch een beetje vreemd om nooit iets (warm) te eten, of niet?
Klopt, maar Johan is heel obsessief. In vrijwel alles.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:46 schreef DrDentz het volgende:
Toch een beetje vreemd om nooit iets (warm) te eten, of niet?
Paarse courgette in-uit je hol.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:56 schreef Martinello het volgende:
Her gaat over een buttplug en Gijp wordt weer wakker.
Ook totaal niet des-VVD's om dit te zeggen.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:49 schreef Battlecruiser het volgende:
Johan die weer doodleuk beweert dat de armoede toeneemt in NL, terwijl die juist aanzienlijk afgenomen is volgens onverdachte staatsbronnen.
Het feit dat er veel voedselbanken zijn, is natuurlijk geen maatstaf. Want: vroeger was er veel meer armoede en geen voedselbanken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |