Aan die indruk kan ik me ook niet onttrekken inderdaad.quote:Op woensdag 1 april 2026 22:08 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vroeg me lang af of Derksen zijn eigen misdragingen van vroeger misschien preventief goed zit te praten, maar je hoort nooit een kwaad woord over zijn gedrag achter de schermen, dus het zal wel niet.
En dan denken dat je daar allerlei ranzigheid mee kan goedpraten.quote:Op donderdag 2 april 2026 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
" In de jaren 60 en 70 was je weleens ondeugend.'
Dat is net zo een vervelende kut ouwehoer als die Raymond. Allebei trouwensquote:
Best frappant ja, zeker voor iemand die zelf dochters heeft.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:51 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Beeld ik het me in of onderbreekt Genee Duk vaak als hij voelt dat er een extremistisch verhaal aan zit te komen?
En iets anders: weerzinwekkend hoe Derksen altijd zo veel mogelijk de kant van de man kiest, zelfs die van Ali B. Ellen ten Damme is een zeikwijf . Dát is het probleem.
Derksen wel.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:05 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
En dan denken dat je daar allerlei ranzigheid mee kan goedpraten.
Kiest ie daar de kant van Ali B? Want wat ik heb gehoord is dat Derksen gewoon weer eens over een vrouw wil zeggen dat ze zeurt en oude koeien uit de sloot haalt, iets waar hij vaker op afgeeft, maar niet dat hij Ali B zijn kant kiest.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:51 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Beeld ik het me in of onderbreekt Genee Duk vaak als hij voelt dat er een extremistisch verhaal aan zit te komen?
En iets anders: weerzinwekkend hoe Derksen altijd zo veel mogelijk de kant van de man kiest, zelfs die van Ali B. Ellen ten Damme is een zeikwijf . Dát is het probleem.
Commentaar bij Gillis was ookquote:Op donderdag 2 april 2026 23:02 schreef DrDentz het volgende:
Achteraf gezien maakte Frank Lammers gewoon topreclames
Als je zegt dat Ellen ten Damme zeurt, kies je de kant van Ali B, ja. Hoe niet?quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:28 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Kiest ie daar de kant van Ali B? Want wat ik heb gehoord is dat Derksen gewoon weer eens over een vrouw wil zeggen dat ze zeurt en oude koeien uit de sloot haalt, iets waar hij vaker op afgeeft, maar niet dat hij Ali B zijn kant kiest.
Jeetje wat een agressie. Ik zou toch raar opkijken als er vanavond iemand op live TV afgeslacht wordtquote:Op vrijdag 3 april 2026 20:04 schreef casita het volgende:
Hoop dat Gordon die snor met ze lamme oog afslacht vanavond.
De boomer is opgegroeid met Radio Veronica. Hilversum 3 bestond nog niet.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:47 schreef Remco het volgende:
Derksen met de standaard boomer mening over radio
Metanjahoe, Roberto Tan, Pim de Wit, Theo (Gerard Joling), Aron Bade, Dick Stoof, Leo de Winter, Tobias van Groningen, Bart van Oosterveen, Jupiter League, Herácles Héracles, Van Nistelrood, Handyclap, Bedeen.quote:
En niet te vergeten de AD van Ajax: van den Boom.quote:Op zaterdag 4 april 2026 04:51 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Metanjahoe, Roberto Tan, Pim de Wit, Theo (Gerard Joling), Aron Bade, Dick Stoof, Leo de Winter, Tobias van Groningen, Bart van Oosterveen, Jupiter League, Herácles Héracles, Van Nistelrood, Handyclap, Bedeen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |