abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 april 2026 @ 14:13:06 #276
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220579942
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 12:12 schreef DrDentz het volgende:
Johan kan Thomas van Groningen niet meer zo goed hebben volgens mij
Zal wel insgelijks zijn. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220580108
Als je dat stuk in het AD leest, #teamgenee hoor. Kvind Robben een van mn favoriete spelers ooit maar iedereen die zich zo laat kennen tegen een (amateur)scheidsrechter is gewoon niet goed wijs.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 14 april 2026 @ 15:38:25 #278
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220580262
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 12:12 schreef DrDentz het volgende:
Johan kan Thomas van Groningen niet meer zo goed hebben volgens mij
Precies hetzelfde als met Wim Kieft
Die vind hij ook niet meer zo leuk
Begonnen bij VI en doorgegroeid naar iets anders
Dat vindt de snor niet leuk
pi_220580525
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 april 2026 15:38 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Precies hetzelfde als met Wim Kieft
Die vind hij ook niet meer zo leuk
Begonnen bij VI en doorgegroeid naar iets anders
Dat vindt de snor niet leuk
En die dochter van Linda de Mol, ging ook in andere shows zitten, mocht ook niet van De Snor.
  dinsdag 14 april 2026 @ 16:48:42 #280
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220580546
Job en Merel vanavond
  dinsdag 14 april 2026 @ 18:47:10 #281
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220581183
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 april 2026 16:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Job en Merel vanavond
Vreselijk.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  dinsdag 14 april 2026 @ 19:13:51 #282
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220581372
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Vreselijk.
Ik vindt het altijd wel _O-
Job zit er om een factuur te kunnen sturen a 750 euro en gaat van de poen op vakantie
En Merel zit altijd te glibberen naar Genee omdat ze hoger op wil in de tv wereld
En Renee zorgt altijd voor rode wangetjes bij Merel

Top show dus *O*
  dinsdag 14 april 2026 @ 19:16:33 #283
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220581388
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 april 2026 19:13 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Ik vindt het altijd wel _O-
Job zit er om een factuur te kunnen sturen a 750 euro en gaat van de poen op vakantie
En Merel zit altijd te glibberen naar Genee omdat ze hoger op wil in de tv wereld
En Renee zorgt altijd voor rode wangetjes bij Merel

Top show dus *O*
Whehe, je hebt keihard gelijk over ze. :D

Vind ze allebei maar vervelend overkomen. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  dinsdag 14 april 2026 @ 19:30:12 #284
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220581482
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
Vind ze allebei maar vervelend overkomen. :P
Dat is nou zuur zijn in combinatie met jaloezie
Job en merel verdienen samen nog geen 10% van Genee en mogen alleen praten als hij dat nodig vindt
Johan en Gijp worden slapend rijk, ook dat vinden ze niet leuk :P
pi_220582961
AI Inside
pi_220583008
Die photoshop / AI redacteur vindt zichzelf wel heeel grappig
  dinsdag 14 april 2026 @ 21:57:28 #287
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_220583118
Nog meer AI schijtlol.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
  dinsdag 14 april 2026 @ 22:03:43 #288
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220583172
Van der Gijp is een beetje de weg kwijt.
pi_220583178
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 22:03 schreef spapaars het volgende:
Van der Gijp is een beetje de weg kwijt.
Al heel lang hoor. Het zou normaal gesproken je collega maar zijn.. maar toch lekker elke avond even een uurtje lachen en flink cashen. Wie lacht er nou het laatst? ;)
  dinsdag 14 april 2026 @ 22:13:37 #290
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220583250
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:50 schreef StephanL het volgende:
Raymond Mens is altijd goed ^O^
De man die met een valse glimlach doet alsof hij op een objectieve wijze verslag doet van de politiek in Amerika en vervolgens alles wat ‘de president’ doet voor geweldig verslijt omdat hij weet dat ‘de gemiddelde Amerikaan dit wilt’.
Rini dankjewel.
pi_220583275
Oprotten met AI filmpjes.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 14 april 2026 @ 22:25:43 #292
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220583353
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 22:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
De man die met een valse glimlach doet alsof hij op een objectieve wijze verslag doet van de politiek in Amerika en vervolgens alles wat ‘de president’ doet voor geweldig verslijt omdat hij weet dat ‘de gemiddelde Amerikaan dit wilt’.
Ik snap echt niet waarom zo'n gast een president vereerd die dankzij de enorme Bijbelgordel binnen de US presidenten aan de macht helpen.
Het gaat om stemmen met elke staat binnen de US die beslissen, maar opgeteld hebben de democraten al voor jaren gewonnen.
pi_220583495
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 22:03 schreef spapaars het volgende:
Van der Gijp is een beetje de weg kwijt.
Hij giert het hard uit om het Engels van Willem-Alexander, maar ik heb Gijp 1x "Engels" horen praten, tegen Boris Becker, dat was niet om aan te horen.
pi_220583693
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 22:40 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Hij giert het hard uit om het Engels van Willem-Alexander, maar ik heb Gijp 1x "Engels" horen praten, tegen Boris Becker, dat was niet om aan te horen.
En Derksen durfde de hele uitzending lang zijn mond niet open te doen in het Engels.
pi_220583738
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 22:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
De man die met een valse glimlach doet alsof hij op een objectieve wijze verslag doet van de politiek in Amerika en vervolgens alles wat ‘de president’ doet voor geweldig verslijt omdat hij weet dat ‘de gemiddelde Amerikaan dit wilt’.
Ik vind het wel goed dat hij uitlegt waarom een man die volgens de meesten van ons zwaar gestoord is, toch nog steeds wordt gesteund door bijna 40% van de Amerikanen. Maar verder is Trump natuurlijk een geschenk uit de hemel voor een Amerikadeskundige die op tv wil en een theatershow heeft.
  woensdag 15 april 2026 @ 21:30:22 #296
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220589194
Rutger en Pieter :')
Voetbal dus kijken *O*
  woensdag 15 april 2026 @ 21:40:16 #297
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220589298
quote:
6s.gif Op woensdag 15 april 2026 21:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rutger en Pieter :')
Voetbal dus kijken *O*
Dan dus ook mondje dicht verder hoop ik, ga dan lekker daar meepraten
Laffe huichelaar
  woensdag 15 april 2026 @ 22:26:19 #298
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220589698
Het enige lichtpunt deze uitzending is de dame achter johan
Laffe huichelaar
  woensdag 15 april 2026 @ 22:35:12 #299
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_220589758
Kakelkip Castricum en die bolle clown-generaal, slechter kan niet.
  woensdag 15 april 2026 @ 23:04:24 #300
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220590097
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 22:35 schreef kibo het volgende:
Kakelkip Castricum en die bolle clown-generaal, slechter kan niet.
Pieter vertrouwt de overheid |:) _O- _O- _O-
Wat een onzin kraamt die kerel uit zeg :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')