Zal wel insgelijks zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:12 schreef DrDentz het volgende:
Johan kan Thomas van Groningen niet meer zo goed hebben volgens mij
Precies hetzelfde als met Wim Kieftquote:Op dinsdag 14 april 2026 12:12 schreef DrDentz het volgende:
Johan kan Thomas van Groningen niet meer zo goed hebben volgens mij
En die dochter van Linda de Mol, ging ook in andere shows zitten, mocht ook niet van De Snor.quote:Op dinsdag 14 april 2026 15:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als met Wim Kieft
Die vind hij ook niet meer zo leuk
Begonnen bij VI en doorgegroeid naar iets anders
Dat vindt de snor niet leuk
Ik vindt het altijd welquote:
Whehe, je hebt keihard gelijk over ze.quote:Op dinsdag 14 april 2026 19:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik vindt het altijd wel![]()
Job zit er om een factuur te kunnen sturen a 750 euro en gaat van de poen op vakantie
En Merel zit altijd te glibberen naar Genee omdat ze hoger op wil in de tv wereld
En Renee zorgt altijd voor rode wangetjes bij Merel
Top show dus
Dat is nou zuur zijn in combinatie met jaloeziequote:Op dinsdag 14 april 2026 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
Vind ze allebei maar vervelend overkomen.
Al heel lang hoor. Het zou normaal gesproken je collega maar zijn.. maar toch lekker elke avond even een uurtje lachen en flink cashen. Wie lacht er nou het laatst?quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:03 schreef spapaars het volgende:
Van der Gijp is een beetje de weg kwijt.
De man die met een valse glimlach doet alsof hij op een objectieve wijze verslag doet van de politiek in Amerika en vervolgens alles wat ‘de president’ doet voor geweldig verslijt omdat hij weet dat ‘de gemiddelde Amerikaan dit wilt’.quote:
Ik snap echt niet waarom zo'n gast een president vereerd die dankzij de enorme Bijbelgordel binnen de US presidenten aan de macht helpen.quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
De man die met een valse glimlach doet alsof hij op een objectieve wijze verslag doet van de politiek in Amerika en vervolgens alles wat ‘de president’ doet voor geweldig verslijt omdat hij weet dat ‘de gemiddelde Amerikaan dit wilt’.
Hij giert het hard uit om het Engels van Willem-Alexander, maar ik heb Gijp 1x "Engels" horen praten, tegen Boris Becker, dat was niet om aan te horen.quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:03 schreef spapaars het volgende:
Van der Gijp is een beetje de weg kwijt.
En Derksen durfde de hele uitzending lang zijn mond niet open te doen in het Engels.quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij giert het hard uit om het Engels van Willem-Alexander, maar ik heb Gijp 1x "Engels" horen praten, tegen Boris Becker, dat was niet om aan te horen.
Ik vind het wel goed dat hij uitlegt waarom een man die volgens de meesten van ons zwaar gestoord is, toch nog steeds wordt gesteund door bijna 40% van de Amerikanen. Maar verder is Trump natuurlijk een geschenk uit de hemel voor een Amerikadeskundige die op tv wil en een theatershow heeft.quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
De man die met een valse glimlach doet alsof hij op een objectieve wijze verslag doet van de politiek in Amerika en vervolgens alles wat ‘de president’ doet voor geweldig verslijt omdat hij weet dat ‘de gemiddelde Amerikaan dit wilt’.
Dan dus ook mondje dicht verder hoop ik, ga dan lekker daar meepratenquote:Op woensdag 15 april 2026 21:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rutger en Pieter![]()
Voetbal dus kijken
Pieter vertrouwt de overheidquote:Op woensdag 15 april 2026 22:35 schreef kibo het volgende:
Kakelkip Castricum en die bolle clown-generaal, slechter kan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |