abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220502793
Froukje de Bok
Opsporing Gezocht
  Moderator vrijdag 3 april 2026 @ 23:35:56 #204
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220503185
GORDONGOD JAAA
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 4 april 2026 @ 00:01:16 #205
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220503308
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:47 schreef Remco het volgende:
Derksen met de standaard boomer mening over radio
De boomer is opgegroeid met Radio Veronica. Hilversum 3 bestond nog niet.
Veronica had de Top 40, en reclame, en jingles, en 24/7 horizontale programmering. Intro's werden tot op de miliseconde volgepraat.
Wie dit leest is gek
  zaterdag 4 april 2026 @ 00:22:33 #206
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220503374
twitter
  zaterdag 4 april 2026 @ 04:02:09 #207
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220503674
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 april 2026 00:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
:') _O-

Partygod Derksen. Voor al uw feesten en partijen.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220503722
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 22:23 schreef DrDentz het volgende:
Froukje de Bok
Opsporing Gezocht
Metanjahoe, Roberto Tan, Pim de Wit, Theo (Gerard Joling), Aron Bade, Dick Stoof, Leo de Winter, Tobias van Groningen, Bart van Oosterveen, Jupiter League, Herácles Héracles, Van Nistelrood, Handyclap, Bedeen.
  zaterdag 4 april 2026 @ 08:50:17 #209
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220504060
Awardje voor Rene, leuk man! Awardje.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  zaterdag 4 april 2026 @ 09:29:42 #210
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220504281
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 04:51 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Metanjahoe, Roberto Tan, Pim de Wit, Theo (Gerard Joling), Aron Bade, Dick Stoof, Leo de Winter, Tobias van Groningen, Bart van Oosterveen, Jupiter League, Herácles Héracles, Van Nistelrood, Handyclap, Bedeen.
En niet te vergeten de AD van Ajax: van den Boom.

Ja leuk, in verspreek me.
Rini dankjewel.
  zaterdag 4 april 2026 @ 11:21:28 #211
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220504780
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 04:51 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Metanjahoe, Roberto Tan, Pim de Wit, Theo (Gerard Joling), Aron Bade, Dick Stoof, Leo de Winter, Tobias van Groningen, Bart van Oosterveen, Jupiter League, Herácles Héracles, Van Nistelrood, Handyclap, Bedeen.
Plus, uit den ouden doosch:

"Tegenwoordig kun je dat allemaal terugkijken via uitzending uitgesteld".
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220505818
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 04:51 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Metanjahoe, Roberto Tan, Pim de Wit, Theo (Gerard Joling), Aron Bade, Dick Stoof, Leo de Winter, Tobias van Groningen, Bart van Oosterveen, Jupiter League, Herácles Héracles, Van Nistelrood, Handyclap, Bedeen.
Je vergeet rullefant. :)
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  Moderator zaterdag 4 april 2026 @ 15:09:09 #213
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220506136
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 04:51 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Metanjahoe, Roberto Tan, Pim de Wit, Theo (Gerard Joling), Aron Bade, Dick Stoof, Leo de Winter, Tobias van Groningen, Bart van Oosterveen, Jupiter League, Herácles Héracles, Van Nistelrood, Handyclap, Bedeen.
Opsporing gezocht!

Oh dat zei die andere user al

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220506326
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 04:51 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Metanjahoe, Roberto Tan, Pim de Wit, Theo (Gerard Joling), Aron Bade, Dick Stoof, Leo de Winter, Tobias van Groningen, Bart van Oosterveen, Jupiter League, Herácles Héracles, Van Nistelrood, Handyclap, Bedeen.
Wijnandul (Wijnaldum)
pi_220510313
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 14:24 schreef casita het volgende:

[..]
Je vergeet rullefant. :)
En kuvver, bedenk ik me nu.
  zondag 5 april 2026 @ 23:24:26 #216
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220516776
Valentijn en Bas vanavond *O*
En paaseieren zoeken *O*
  maandag 6 april 2026 @ 14:02:27 #217
357630 prievieleezjuh
Alleen morgen te gebruiken!
pi_220519121
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 03:07 schreef Niels_ het volgende:

[..]
En kuvver, bedenk ik me nu.
Joeroegwee. Nkoefoe. De ‘eu’. Bennemars.
  maandag 6 april 2026 @ 14:05:19 #218
357630 prievieleezjuh
Alleen morgen te gebruiken!
pi_220519134
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 09:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
En niet te vergeten de AD van Ajax: van den Boom.

Ja leuk, in verspreek me.
…misschien kunt u af en toe even lachen, het begint een beetje zielig te worden
  maandag 6 april 2026 @ 15:55:59 #219
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220519583
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 14:05 schreef prievieleezjuh het volgende:

[..]
…misschien kunt u af en toe even lachen, het begint een beetje zielig te worden
Of was het: ‘er is niemand die op deze overbodige opmerking zit te wachten maar hij moet hem toch even maken’?
Rini dankjewel.
  Moderator maandag 6 april 2026 @ 18:07:33 #220
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220520323
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 15:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Of was het: ‘er is niemand die op deze overbodige opmerking zit te wachten maar hij moet hem toch even maken’?
"We zitten er niet op te wachten en dringen er ook niet op aan!"
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 6 april 2026 @ 21:43:34 #221
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220521987
Wat Driessen maakt dat smaakt _O- _O-
pi_220521991
Dit is gewoon sneu, dat geklaag over vrije tijd en ouderschapsverlof.
  maandag 6 april 2026 @ 21:46:20 #223
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220522001
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 21:44 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dit is gewoon sneu, dat geklaag over vrije tijd en ouderschapsverlof.
Derksen vind de afschaffing van kinderarbeid ook woke geneuzel
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  maandag 6 april 2026 @ 21:51:23 #224
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220522031
Valentijn zit vol azijn :D
pi_220522094
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 14:02 schreef prievieleezjuh het volgende:

[..]
Joeroegwee. Nkoefoe. De ‘eu’. Bennemars.
Boekhorst (Boekhoorn)
  maandag 6 april 2026 @ 22:18:43 #226
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220522208
Bedeen :P
  dinsdag 7 april 2026 @ 20:58:26 #227
357630 prievieleezjuh
Alleen morgen te gebruiken!
pi_220529295
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 15:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Of was het: ‘er is niemand die op deze overbodige opmerking zit te wachten maar hij moet hem toch even maken’?
Oh verrek ja, dat moet 'm zijn :)
pi_220529328
WTF, niet eens een 10-sterren generaal uitgenodigd?! :(

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2026 21:40:12 ]
pi_220529510
De woke gemeenschap heeft een boekje gemaakt
pi_220529668
Raymond Mens die altijd op locatie met een nepmicrofoon staat omdat hij de earpods gebruikt als microfoon. :')
  dinsdag 7 april 2026 @ 23:00:34 #231
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220530217
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:50 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Raymond Mens die altijd op locatie met een nepmicrofoon staat omdat hij de earpods gebruikt als microfoon. :')
Die microfoon gebruikt hij heel ergens anders voor als de camera uit is :+
  woensdag 8 april 2026 @ 09:42:50 #232
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220532095
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 april 2026 23:00 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Die microfoon gebruikt hij heel ergens anders voor als de camera uit is :+
Gedraag je! :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  woensdag 8 april 2026 @ 18:01:46 #233
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220535355
Mischien is hij er wel klaar mee met dat rechtse/goedkope populisme!

Bekijk deze YouTube-video
  woensdag 8 april 2026 @ 18:19:09 #234
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220535488
Vermeende wijsheden vol lullen, daar is die verdwaalde oetlul goed in.
Ken die apendrol nog vanuit de Raamgracht (ASD), waar hij toen exreem links en dik was.
pi_220535621
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:19 schreef spapaars het volgende:
Vermeende wijsheden vol lullen, daar is die verdwaalde oetlul goed in.
Ken die apendrol nog vanuit de Raamgracht (ASD), waar hij toen exreem links en dik was.
Wie?
  woensdag 8 april 2026 @ 18:43:58 #236
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220535637
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:40 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]
Wie?
De apendrol, hoofd-papegaai van de directie slap lullen.
pi_220537042
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220537216
Wierd die nog steeds achter Israhel en Trump staat :r
pi_220537227
Tuinman slaat de antisemieten Derksen en Genee even om de oren.
  woensdag 8 april 2026 @ 22:00:47 #240
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220537284
Hopeloze bar gast
Ik ga weer naar voetbal met twee schermen
:W
pi_220537289
quote:
6s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hopeloze bar gast
Ik ga weer naar voetbal met twee schermen
:W
komt betere info uit dan bij die kale generaal die alleen maar mee wil grappen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 8 april 2026 @ 22:26:23 #242
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220537521
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:54 schreef GezondRechts het volgende:
Tuinman slaat de antisemieten Derksen en Genee even om de oren.
Dit soort usernames :') Verrassende post die eruit komt.
Rini dankjewel.
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 23:05:12 #243
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220537824
KOEKOEK

KOEKOEK

HET IS DE HOOGSTE TIJD
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220538176
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 14:02 schreef prievieleezjuh het volgende:

[..]
Joeroegwee. Nkoefoe. De ‘eu’. Bennemars.
twitter
  donderdag 9 april 2026 @ 08:22:23 #245
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220538675
Gisteravond over Antoon: "Binnenlandse veiligheidsdienst"(=voorloper AIVD) ipv RVD.

Zien we door de vingers.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220543987
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220544063
Alweer Valentijn. :') De gasten zijn echt op. :{
  donderdag 9 april 2026 @ 21:40:49 #248
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220544071
AJ o|O :|W
pi_220544080
Ach Arend Jan
  donderdag 9 april 2026 @ 22:05:43 #250
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220544236
Helene heeft bedwantsen :D _O-
pi_220544580
quote:
6s.gif Op maandag 6 april 2026 22:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bedeen :P
Yvonne Coldemeijer
pi_220545137
Die imitatie van AJB was wel geinig. Zet liever die vent aan de bar dan AJB zelf. Zet liever een hoop paardenstront aan de bar dan AJB.
pi_220545151
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 03:34 schreef Niels_ het volgende:
Die imitatie van AJB was wel geinig. Zet liever die vent aan de bar dan AJB zelf. Zet liever een hoop paardenstront aan de bar dan AJB.
Een lichtelijk hysterische opinie.
  vrijdag 10 april 2026 @ 10:14:24 #254
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220546311
twitter


:7 _O-
pi_220551328
Henk Kuipers 🫣
pi_220551348
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220551441
Raymond Mens is altijd goed ^O^
  vrijdag 10 april 2026 @ 21:59:40 #258
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220551503
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:50 schreef StephanL het volgende:
Raymond Mens is altijd goed ^O^
Aardige vent en gezonde zelfspot _O_
pi_220551647
Ja hoor Johan jij bent de grootste retekruiper van John de Mol
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  vrijdag 10 april 2026 @ 22:29:31 #260
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220551696
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 22:20 schreef casita het volgende:
Ja hoor Johan jij bent de grootste retekruiper van John de Mol
John heeft de pest aan Angela en stuurt zijn boodschapper de snor om dat uit te dragen
Zelf blijft hij lekker buiten beeld :|W
pi_220551727
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 22:20 schreef casita het volgende:
Ja hoor Johan jij bent de grootste retekruiper van John de Mol
Johan Derksen en Bram Moszkowicz. Die twee zijn te koop en De Mol heeft ze gekocht.
pi_220552175
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 22:34 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Johan Derksen en Bram Moszkowicz. Die twee zijn te koop en De Mol heeft ze gekocht.
Ja die Mosco ook zo een retekruiper.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_220554834
Babybloeddrink podcast van Ongehoord Nederland over Rutger :

Bekijk deze YouTube-video
pi_220561255
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 22:00 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Boekhorst (Boekhoorn)
Carry Tefske (Carry Tefsen)
  zondag 12 april 2026 @ 13:05:45 #265
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220562664
twitter
  maandag 13 april 2026 @ 18:23:19 #266
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220574915
quote:
6s.gif Op zondag 12 april 2026 13:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Dat wordt LACHEN, GIEREN, BRULLEN vanavond.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220574984
Merk dat ik langzamerhand begin af te haken. Zet eerder andere podcasts op dan deze, ben nog bij 16 maart ofzo :')
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  maandag 13 april 2026 @ 19:10:27 #268
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220575232
Arjen Robben geeft Wilfred Genee een duw bij jeugdduel: ‘Jij moet je er niet mee bemoeien’

Een opmerkelijk voorval in de wedstrijd tussen Victoria Onder 14 - FC Groningen onder 14 afgelopen zaterdag. In de rust haalde Robben, jeugdtrainer bij Groningen, verhaal bij de scheidsrechter. Opeens was daar Wilfred Genee die zich erin mengde. Robben was daar niet van gediend en gaf de bekende presentator een duw.

https://www.ad.nl/voetbal(...)e-bemoeien~a50a92ae/
  Moderator maandag 13 april 2026 @ 19:55:59 #269
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220575687
quote:
6s.gif Op maandag 13 april 2026 19:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Arjen Robben geeft Wilfred Genee een duw bij jeugdduel: ‘Jij moet je er niet mee bemoeien’

Een opmerkelijk voorval in de wedstrijd tussen Victoria Onder 14 - FC Groningen onder 14 afgelopen zaterdag. In de rust haalde Robben, jeugdtrainer bij Groningen, verhaal bij de scheidsrechter. Opeens was daar Wilfred Genee die zich erin mengde. Robben was daar niet van gediend en gaf de bekende presentator een duw.

https://www.ad.nl/voetbal(...)e-bemoeien~a50a92ae/
Ook geen klein duwtje zeg!

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220576281
Tina en Valentijn vanavond
pi_220576530
Tina 'Ik denk' Nijkamp
pi_220576614
Wat maakt Genee zich nu druk om meningen over Lee Towers?
pi_220576796
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 21:59 schreef Remco het volgende:
Wat maakt Genee zich nu druk om meningen over Lee Towers?
Is een paar keer in Litouwen op vakantie geweest, dus ligt gevoelig
pi_220577176
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 19:55 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Ook geen klein duwtje zeg!

[ afbeelding ]
Nee, dat is op zijn minst een hersenschudding!
pi_220579351
Johan kan Thomas van Groningen niet meer zo goed hebben volgens mij
  dinsdag 14 april 2026 @ 14:13:06 #276
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220579942
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 12:12 schreef DrDentz het volgende:
Johan kan Thomas van Groningen niet meer zo goed hebben volgens mij
Zal wel insgelijks zijn. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220580108
Als je dat stuk in het AD leest, #teamgenee hoor. Kvind Robben een van mn favoriete spelers ooit maar iedereen die zich zo laat kennen tegen een (amateur)scheidsrechter is gewoon niet goed wijs.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 14 april 2026 @ 15:38:25 #278
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220580262
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 12:12 schreef DrDentz het volgende:
Johan kan Thomas van Groningen niet meer zo goed hebben volgens mij
Precies hetzelfde als met Wim Kieft
Die vind hij ook niet meer zo leuk
Begonnen bij VI en doorgegroeid naar iets anders
Dat vindt de snor niet leuk
pi_220580525
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 april 2026 15:38 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Precies hetzelfde als met Wim Kieft
Die vind hij ook niet meer zo leuk
Begonnen bij VI en doorgegroeid naar iets anders
Dat vindt de snor niet leuk
En die dochter van Linda de Mol, ging ook in andere shows zitten, mocht ook niet van De Snor.
  dinsdag 14 april 2026 @ 16:48:42 #280
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220580546
Job en Merel vanavond
  dinsdag 14 april 2026 @ 18:47:10 #281
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220581183
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 april 2026 16:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Job en Merel vanavond
Vreselijk.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  dinsdag 14 april 2026 @ 19:13:51 #282
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220581372
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Vreselijk.
Ik vindt het altijd wel _O-
Job zit er om een factuur te kunnen sturen a 750 euro en gaat van de poen op vakantie
En Merel zit altijd te glibberen naar Genee omdat ze hoger op wil in de tv wereld
En Renee zorgt altijd voor rode wangetjes bij Merel

Top show dus *O*
  dinsdag 14 april 2026 @ 19:16:33 #283
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220581388
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 april 2026 19:13 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Ik vindt het altijd wel _O-
Job zit er om een factuur te kunnen sturen a 750 euro en gaat van de poen op vakantie
En Merel zit altijd te glibberen naar Genee omdat ze hoger op wil in de tv wereld
En Renee zorgt altijd voor rode wangetjes bij Merel

Top show dus *O*
Whehe, je hebt keihard gelijk over ze. :D

Vind ze allebei maar vervelend overkomen. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  dinsdag 14 april 2026 @ 19:30:12 #284
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220581482
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
Vind ze allebei maar vervelend overkomen. :P
Dat is nou zuur zijn in combinatie met jaloezie
Job en merel verdienen samen nog geen 10% van Genee en mogen alleen praten als hij dat nodig vindt
Johan en Gijp worden slapend rijk, ook dat vinden ze niet leuk :P
pi_220582961
AI Inside
pi_220583008
Die photoshop / AI redacteur vindt zichzelf wel heeel grappig
  dinsdag 14 april 2026 @ 21:57:28 #287
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_220583118
Nog meer AI schijtlol.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
  dinsdag 14 april 2026 @ 22:03:43 #288
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220583172
Van der Gijp is een beetje de weg kwijt.
pi_220583178
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 22:03 schreef spapaars het volgende:
Van der Gijp is een beetje de weg kwijt.
Al heel lang hoor. Het zou normaal gesproken je collega maar zijn.. maar toch lekker elke avond even een uurtje lachen en flink cashen. Wie lacht er nou het laatst? ;)
  dinsdag 14 april 2026 @ 22:13:37 #290
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220583250
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:50 schreef StephanL het volgende:
Raymond Mens is altijd goed ^O^
De man die met een valse glimlach doet alsof hij op een objectieve wijze verslag doet van de politiek in Amerika en vervolgens alles wat ‘de president’ doet voor geweldig verslijt omdat hij weet dat ‘de gemiddelde Amerikaan dit wilt’.
Rini dankjewel.
pi_220583275
Oprotten met AI filmpjes.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 14 april 2026 @ 22:25:43 #292
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220583353
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 22:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
De man die met een valse glimlach doet alsof hij op een objectieve wijze verslag doet van de politiek in Amerika en vervolgens alles wat ‘de president’ doet voor geweldig verslijt omdat hij weet dat ‘de gemiddelde Amerikaan dit wilt’.
Ik snap echt niet waarom zo'n gast een president vereerd die dankzij de enorme Bijbelgordel binnen de US presidenten aan de macht helpen.
Het gaat om stemmen met elke staat binnen de US die beslissen, maar opgeteld hebben de democraten al voor jaren gewonnen.
pi_220583495
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 22:03 schreef spapaars het volgende:
Van der Gijp is een beetje de weg kwijt.
Hij giert het hard uit om het Engels van Willem-Alexander, maar ik heb Gijp 1x "Engels" horen praten, tegen Boris Becker, dat was niet om aan te horen.
pi_220583693
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 22:40 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Hij giert het hard uit om het Engels van Willem-Alexander, maar ik heb Gijp 1x "Engels" horen praten, tegen Boris Becker, dat was niet om aan te horen.
En Derksen durfde de hele uitzending lang zijn mond niet open te doen in het Engels.
pi_220583738
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 22:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
De man die met een valse glimlach doet alsof hij op een objectieve wijze verslag doet van de politiek in Amerika en vervolgens alles wat ‘de president’ doet voor geweldig verslijt omdat hij weet dat ‘de gemiddelde Amerikaan dit wilt’.
Ik vind het wel goed dat hij uitlegt waarom een man die volgens de meesten van ons zwaar gestoord is, toch nog steeds wordt gesteund door bijna 40% van de Amerikanen. Maar verder is Trump natuurlijk een geschenk uit de hemel voor een Amerikadeskundige die op tv wil en een theatershow heeft.
  woensdag 15 april 2026 @ 21:30:22 #296
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220589194
Rutger en Pieter :')
Voetbal dus kijken *O*
  woensdag 15 april 2026 @ 21:40:16 #297
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220589298
quote:
6s.gif Op woensdag 15 april 2026 21:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rutger en Pieter :')
Voetbal dus kijken *O*
Dan dus ook mondje dicht verder hoop ik, ga dan lekker daar meepraten
Laffe huichelaar
  woensdag 15 april 2026 @ 22:26:19 #298
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220589698
Het enige lichtpunt deze uitzending is de dame achter johan
Laffe huichelaar
  woensdag 15 april 2026 @ 22:35:12 #299
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_220589758
Kakelkip Castricum en die bolle clown-generaal, slechter kan niet.
  woensdag 15 april 2026 @ 23:04:24 #300
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220590097
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 22:35 schreef kibo het volgende:
Kakelkip Castricum en die bolle clown-generaal, slechter kan niet.
Pieter vertrouwt de overheid |:) _O- _O- _O-
Wat een onzin kraamt die kerel uit zeg :r
  woensdag 15 april 2026 @ 23:05:17 #301
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220590099
Rutger is er inmiddels wel achter dat dat stomme gegrinnik reet irritant is :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')