abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220259872

Vanaf 5 januari bij RTL 4

Deze winter komt RTL 4 terug met ‘Winter Vol Liefde’! Acht singles hebben Nederland verlaten om hun dromen na te jagen in Oostenrijk, Noorwegen, Zweden, Andorra en Zwitserland. Als chef-kok of lodge-eigenaar leiden ze een heerlijk leven, maar dit willen ze graag delen met die ene speciale persoon die hun hart verwarmt. De eerste beelden beloven romantiek in de koude wintermaanden, waar mogelijk liefde opbloeit te midden van besneeuwde bergtoppen en warme haardvuren. 'Winter Vol Liefde' is vanaf maandag 5 januari te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.

Maak hieronder kennis met de acht hoofdpersonen van 'Winter Vol Liefde' seizoen 3.

Andre, 28 jaar, Andorra

Andre woont al bijna zijn hele leven in het prachtige Andorra. Op jonge leeftijd vertrok hij samen met zijn ouders naar één van de kleinste staten van Europa. Daar schittert hij tegenwoordig als chef-kok in de keuken van het familiehotel en maakt hij, soms samen met zijn vader, de meest verrukkelijke maaltijden. Hij is op zoek naar een leuke, spontane Nederlandse jonge vrouw die net als hij familie hoog in het vaandel heeft staan en niet bang is om de handen uit de mouwen te steken in het hotel.

Robin, 60 jaar, Zweden

Maak kennis met de vrolijke Robin die zijn droom heeft nagejaagd door in 2024 te emigreren naar de Zweedse plaats Unnaryd. Hier heeft hij een typisch Zweeds houten huisje waar hij regelmatig aan klust. Robin is op zoek naar een dame met een hoog knuffelgehalte, die samen met hem het Zweedse leven wil omarmen.

Claudia, 53 jaar, Oostenrijk

Claudia woont sinds enkele jaren weer in haar Oostenrijkse geboorteplaats Wendling bei Haag. Ze ging terug naar haar roots om hier haar ouderlijk huis en guesthouse te verbouwen tot een kleurrijke Bed & Breakfast.
Inmiddels is de B&B bijna af en is Claudia druk met het creëren van een interieur met een huiselijke sfeer. Ze zoekt een levenslustige, slimme en zelfstandige Nederlandse man met een open mindset.

Monique, 61 jaar, Zwitserland

Monique woont in het prachtige Zwitserland waar ze uitkijkt op de Mont Blanc. In de plaats Arzier is zij bezig met het opstarten van haar Bed & Breakfast. Daarnaast werkt Monique als projectmanager bij een medisch bedrijf. Hiervoor reist zij vaak op en neer naar zowel Azië als Afrika, maar gelukkig is haar werk flexibel en is zij ook regelmatig in Zwitserland te vinden. Ze is op zoek naar een leuke, loyale Nederlandse man die sportief is en houdt van reizen.

Klaas, 53 jaar, Oostenrijk

Maak kennis met Klaas, een zorgzame vader van drie kinderen. Klaas verhuurt in het schilderachtige Weissenbach am Lech in Oostenrijk twee vakantiewoningen in een grote oude boerenwoning. Daarnaast werkt hij drie dagen per week als timmerman en soms ook als berggids. Klaas staat open voor een nieuwe relatie en hoopt een warme, sportieve, empathische vrouw te ontmoeten die net als hij van de bergen en de natuur houdt.

Elsje, 49 jaar, Zweden

Elsje is geen onbekende in het winterse liefdesavontuur. In het eerste seizoen van 'Winter Vol Liefde' bezocht zij Guido in Zweden - om de liefde te ontdekken. Helaas sloeg de vonk toen niet over. Nu gaat ze zelf het avontuur aan en heet ze single mannen welkom in haar lodge in de prachtige Zweedse plaats Hammarstrand. Elsje is op zoek naar een fitte, avontuurlijke Nederlandse man met een goede dosis humor. Iemand waarmee ze samen op pad kan gaan en die haar levensstijl begrijpt.

Hans, 73 jaar, Noorwegen

Hans is een passievolle, daadkrachtige en actieve man. Hij woont al ruim vijftig jaar in de prachtige uitgestrekte vlaktes van Noorwegen, in Ås. Hier heeft hij een grote woning waar hij maar al te graag aan klust. Hoewel hij al ruim vijftig jaar in Noorwegen woont, geniet hij nog steeds van de Hollandse nuchterheid. Dit is dan ook wat hij zoekt in een dame, naast dat zij hem kan bijhouden in zijn actieve bestaan.

Hanneke, 34 jaar, Oostenrijk

De ondernemende Hanneke verruilde onze lage landen voor het prachtige Oostenrijk. Ze woont in het gezellige Saalbach, een geliefd wintersportparadijs onder Nederlanders. Hanneke werkt als marketeer én organiseert onvergetelijke wintersportvakanties. Ze geniet van de rust die de Oostenrijkse bergen haar bieden, maar skiet het liefst dagelijks en houdt daarnaast van gezelligheid met vrienden. Wat Hanneke nog mist? Die ene charismatische, leuke, stoere man aan haar zijde, om samen nieuwe avonturen mee te beleven!

'Winter Vol Liefde' wordt geproduceerd door Blue Circle, a Fremantle Company, en is vanaf maandag 5 januari om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.

Bron RTL
Foto's ©Thiza Wijnje
  woensdag 4 maart 2026 @ 21:26:22 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220259875
Glibbert :r Krijg elke keer de rillingen bij de aanblik van die vent.
pi_220259892
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:26 schreef kwiwi het volgende:
Glibbert :r Krijg elke keer de rillingen bij de aanblik van die vent.
Ja gadverdamme waar is mijn kotszakje?
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_220259918
Zoals Claudia vertelt begrijp ik dat zij de mannen in NL gaat opzoeken
In hun omgeving

Oooh, Hans gaat ook naar Thea in NL
  woensdag 4 maart 2026 @ 21:36:07 #5
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220259944
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:32 schreef Kanaroe het volgende:
Zoals Claudia vertelt begrijp ik dat zij de mannen in NL gaat opzoeken
In hun omgeving
Vind ik eigenlijk geen slecht idee. Wie weet wat je dan ineens voor een beeld voor iemand krijgt :P
pi_220259948
Moet wel lachen om Hans, fanatiek de rotsooi van zijn verjaardag aan het opruimen, je ziet aan zijn gezicht, crisis, wat een troep.. _O-
pi_220259956
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:36 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Vind ik eigenlijk geen slecht idee. Wie weet wat je dan ineens voor een beeld voor iemand krijgt :P
Zekers!
Goed plan, Hans doet het dus ook
pi_220259971
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:36 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Eén van die twee woont in een uitgewoond hok en is hoarder ofzo :D Ja je kan zomaar afknappen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220259989
Robin is duidelijk toondoof
Wel schattig hoor verders
pi_220259993
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:36 schreef Firuze60 het volgende:
Moet wel lachen om Hans, fanatiek de rotsooi van zijn verjaardag aan het opruimen, je ziet aan zijn gezicht, crisis, wat een troep.. _O-
Vind het toch wat dubieus qua uitspraken over dames die geweest zijn en er voor open staat. Alsof hij nog steeds een beetje hoop heeft dat die jonge blom kan scoren. Ik hoop echt op die laatste dame, ze passen goed bij elkaar.
Ze is leuk en daar hoeft hij niet persé Armin van Buuren voor op te zetten.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 4 maart 2026 @ 21:40:43 #11
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220259996
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:40 schreef Kanaroe het volgende:
Robin is duidelijk toondoof
Wel schattig hoor verders
Ja dit dacht ik ook _O- Stop maar met zingen Robin.
pi_220259998
Dat Pearl dat valse gejammer van Robin met zijn valse gitaar al kan doorstaan is best een test, hahahaha
  woensdag 4 maart 2026 @ 21:41:53 #13
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220260011
Claudia moet haar open haard heter stoken, heeft ze niet zo'n zwart ruitje :{
  woensdag 4 maart 2026 @ 21:44:21 #14
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220260027
Ik vind trouwens dat Claudia echt super goed Nederlands spreekt voor iemand die er, zoals ik begreep, niet opgegroeid is. Ze heeft vrijwel geen accent en kan zich heel gedetailleerd uitdrukken.
  Moderator / Miss SHO woensdag 4 maart 2026 @ 21:44:45 #15
22592 crew  Ole
pi_220260033
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:38 schreef Soury het volgende:

[..]
Eén van die twee woont in een uitgewoond hok en is hoarder ofzo :D Ja je kan zomaar afknappen.
Hans denk ik. met zijn gevonden Oostenrijkse jasje.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220260036
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:41 schreef kwiwi het volgende:
Claudia moet haar open haard heter stoken, heeft ze niet zo'n zwart ruitje :{
Volgens mij is dat een heel systeem, dat kleine haardje volstouwen zodat die grote keramische kachel gevoed wordt
In de kelder had ze ook nog een 'moederkachel' staan dacht ik
Kan het niet goed uitleggen :)
pi_220260037
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:40 schreef Soury het volgende:

[..]
Vind het toch wat dubieus qua uitspraken over dames die geweest zijn en er voor open staat. Alsof hij nog steeds een beetje hoop heeft dat die jonge blom kan scoren. Ik hoop echt op die laatste dame, ze passen goed bij elkaar.
Inderdaad, hij dacht na Iris dat ie een catch was.
pi_220260057
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:40 schreef Soury het volgende:

[..]
Zoals hij daar nu ook staat bij die reunie
Met zijn ene arm om Claudia, en zijn andere om Monique
Hans is een Noorse Adonis van 47 volgens Hans zelf
  woensdag 4 maart 2026 @ 21:48:40 #19
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220260070
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:44 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Volgens mij is dat een heel systeem, dat kleine haardje volstouwen zodat die grote keramische kachel gevoed wordt
In de kelder had ze ook nog een 'moederkachel' staan dacht ik
Kan het niet goed uitleggen :)
Ze heeft misschien een Pelletheizung in de kelder, maar dan is de kachel in de woonkamer normaal gezien nog steeds een apart systeem. Maar goed, maakt ook verder niet uit :P
pi_220260073
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:46 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Verduld, dat heb ik niet gezien, was dat aan het begin van deze aflevering?
  woensdag 4 maart 2026 @ 21:49:21 #21
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220260078
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:46 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Ik vraag me echt af wat hij ziet als hij in de spiegel kijkt :D
pi_220260085
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:49 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ik vraag me echt af wat hij ziet als hij in de spiegel kijkt :D
Zijn tattoos _O-
pi_220260089
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:48 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Verduld, dat heb ik niet gezien, was dat aan het begin van deze aflevering?
Nee, net voor dit reclameblokje
  woensdag 4 maart 2026 @ 21:51:10 #24
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220260093
Welke van de deelnemers zouden jullie eventueel nog bij elkaar vinden passen? :D
Ik Klaas en Hanneke misschien wel, kunnen ze lekker samen skiën :P En Moniek en Hans, vinden zichzelf allebei erg actief en interessant.
pi_220260099
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:48 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ze heeft misschien een Pelletheizung in de kelder, maar dan is de kachel in de woonkamer normaal gezien nog steeds een apart systeem. Maar goed, maakt ook verder niet uit :P
Ik stook volgens de Zwitserse methode, geen zwarte ruitjes hier
Claudia doet het op zn Oostenrijks :P
  woensdag 4 maart 2026 @ 21:54:18 #26
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220260124
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:51 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Ik stook volgens de Zwitserse methode, geen zwarte ruitjes hier
Claudia doet het op zn Oostenrijks :P
Ik ook, maar ja kan in Zwitserland moeilijk op een andere methode stoken.. dan word ik het land uitgezet :'(

Jezus, hoe Hans binnen komt springen bij die reunie alsof hij de hoofdpersoon van het hele programma is :{
pi_220260136
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:51 schreef kwiwi het volgende:
Welke van de deelnemers zouden jullie eventueel nog bij elkaar vinden passen? :D
Ik Klaas en Hanneke misschien wel, kunnen ze lekker samen skiën :P En Moniek en Hans, vinden zichzelf allebei erg actief en interessant.
Klaas en Hanneke.........alleen als Oscar en Nala het kunnen vinden anders vind Klaas het niet goed
Monique en Hans, dikke ja
pi_220260156
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:54 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ik ook, maar ja kan in Zwitserland moeilijk op een andere methode stoken.. dan word ik het land uitgezet :'(

Jezus, hoe Hans binnen komt springen bij die reunie alsof hij de hoofdpersoon van het hele programma is :{
Oooooh, jij woont in Die Schweiz :D Wist ik niet
Goeie stookmethode btw
  woensdag 4 maart 2026 @ 21:58:02 #29
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220260163
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 21:55 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Klaas en Hanneke.........alleen als Oscar en Nala het kunnen vinden anders vind Klaas het niet goed
Monique en Hans, dikke ja
En niet latten naar Saalbach natuurlijk. Maar ze heeft in ieder geval niet van die irritante kinderen die roet in het eten gooien _O-
pi_220260205
Klaas Klaagzak
Ja sorrie hoor
pi_220260257
Ojee, anderhalf uur reunie op Videoland vanaf nu, sorry, te nieuwsgierig om te wachten tot morgen.. :W
  woensdag 4 maart 2026 @ 22:14:06 #32
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220260297
Dit staat op de website van Saskia's (schoonheids)kliniek voor injectibles.

Hard gelachen _O-

pi_220260364
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 22:09 schreef Firuze60 het volgende:
Ojee, anderhalf uur reunie op Videoland vanaf nu, sorry, te nieuwsgierig om te wachten tot morgen.. :W
Well vertellen in het Videoland topic 👍
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_220260639
quote:
Een halve uitzending vandaag. Ach ja, alles is ook wel verteld hè. Robin en Pearl zijn verliefd. Tot over hun oren. Dat weten we nu wel. En omdat alle andere kandidaten zijn opgedonderd kunnen ze ook samen in het grote bed slapen. Nu de mensen van het productieteam nog wegkijken. Dan kan het feest in Zweden pas echt beginnen.

Wat ik mooi vond, was het liedje van Robin op de gitaar. Nou ja, mooi… Als hij dit bij The Voice zou doen, draait er geen stoel. Maar dat weet Robin zelf ook wel. Het gaat om het gebaar. Oh trouwens, ik weet dat je meeleest, Robin. Ik kreeg nog een verzoek van Pearls zoon Dylan: Of je alsjeblieft je gitaar thuis wil laten als je in de zomervakantie naar Suriname komt.

Door naar het tweede verliefde stelletje. Elsje en Gilbertje. Die hebben ook de nacht samen doorgebracht, maar willen daarover geen details naar buiten brengen. Namens heel Nederland wil ik daar graag op reageren: GODZIJDANK. Details krijgen over de nacht van Elsje en Gilbert… Ik ga nog liever met mijn blote kont in een nest rode mieren zitten.

Verse ananas. Daar wil ik nog wel even op terugkomen, want dat is waar je Gilbert ’s nachts voor wakker kan maken. Ik heb altijd geleerd dat je nooit moet zeggen waar ze je ’s nachts voor wakker mogen maken, want daar krijg je spijt van. Ik hoop dan ook dat Gilberts oude voetbalmaten een keer midden in de nacht een emmer verse ananas over hem heen kieperen. Inclusief sap graag.

Ook in Andorra hebben ze bijtjes in de buik. Mede dankzij moeders, laten we eerlijk zijn. Zo kan het ook hè, Monique. Heb je meegekeken? Het was uitstekend cursusmateriaal voor jou. Kernboodschap: Moederliefde is niet jezelf als een idiote aandachtstrekker gedragen op tv. Moederliefde is het allerbeste willen voor je zoon.

Debbie vindt Andrés ouders lief en Dré zelf is een cadeautje. Ze vindt vooral zijn humor leuk. Minpuntje zijn de dartavondjes met Javier, Pedro en Manuel. Triple onverstaanbaar, die lui. Voortaan is maandagavond voor haar dus Debbies Dolle Dekentjesavond. Iedereen blij.

Door naar Noorwegen. Hans weet het allemaal nog niet. Hij vindt Thea een moordwijf en wil graag contact houden. Ze glimlacht, praat, ademt. Allemaal voordelen, maar ja. Ze heeft ook een hond en die kan geen dertig dagen achtereenvolgens in een kajak zitten. Voorlopig eerst maar even skaipen en wetseppen. Kijken hoe dat bevalt.

Toen hij bij het uitblazen van de kaarsjes een wens mocht doen, gingen zijn gedachten nog wel even terug naar Iris. Misschien toch alsnog een keer naakt op tafel gaan liggen en dat zij dan met kaarsenvet … Ach, laat ook maar. Samen met Thea een schapenkop eten zou ook al mooi zijn.

Tot slot de vrouw die tijd nodig heeft om het troebele water te klaren. Jaja. Ze weet het allemaal mooi te verwoorden, die Claudia. Maar ze wil eigenlijk gewoon de ene nacht op Hans International liggen en de volgende nacht met Vlugge Victor vrijen. En wat was dat voor een getrut van die mannen bij het afscheid? Ga gewoon weg!

Zo. Dat was het dan. Dit was het einde van het einde en daarmee is het ook het begin van het begin van mijn voorspelling voor morgen waarmee ik toch echt aan het einde kom van mijn samenvattingen van dit eindeloos lange programma. Mooi verwoord toch? Ik kan zo Jungiaans therapeut worden.

In alfabetische volgorde is dit mijn voorspelling voor morgen:

André: slaapt samen.
Met Debbie natuurlijk. En overdag staan ze samen in de smoezelige keuken van het familiehotel in Andorra om vlees en toetjes te maken.

Claudia: slaapt met velen.
In navolging van Hans en Viktor heeft ze ook in een laag uitgesneden truitje aan Raoul en Ben gevraagd of ze misschien willen aanhaken. Ook de afgevallen mannen bij Elsje en Monique schijnen een mailtje van Claudia te hebben gehad.

Elsje: slaapt alleen.
Begon er genoeg van te krijgen dat Gilbert om alles huilt. Toen het gebeurde tijdens het afwegen van de bananen in de supermarkt was de maat vol. Het sieraad van zijn moeder heeft ze via DHL teruggestuurd.

Hanneke: slaapt pas laat.
Is namelijk aan het daten geslagen. Niet met Dave maar met een dove. Scheelt een letter. Hij begrijpt steeds precies wat ze gebaart.

Hans: droomt veel.
Vooral over Iris en kaarsvet. Met Thea is het helaas een beetje doodgebloed. Zijn sok is wel weer droog.

Klaas: slaapt vaak.
Maar is ook vaak weer vroeg uit de veren om een vrouw zonder schoolgaande kinderen te zoeken. Sas en Bar zijn BFF’s geworden en gaan iedere schoolvakantie bij Klaas skiën.

Monique: slaapt lekker warm.
Löffeltje Löffeltje met Peter. Na een aarzelende start hebben ze elkaar helemaal gevonden. Wim baalt nog steeds dat het concert van Pink Floyd niet doorging.

Robin: slaapt uit.
Met een Surinaamse parel in zijn armen. Ze zijn een jaar later nog altijd de gelukkigste mensen op aarde. Liefde is mooi.

pi_220260659
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 23:28 schreef Blues het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]
Die hond _O_ O+
pi_220260667
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 23:35 schreef Soury het volgende:

[..]
Die hond _O_ O+
Ja :D :D
pi_220260674
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2026 23:37 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja :D :D
Iedereen weet welk moment dat was.
pi_220260683
Die foto *still* van de ouders van Dré vind ik ook goud _O-
pi_220260731
Ik kon Claudia niet luchten of zien in het begin maar daar ben ik wel van gedachte veranderd, net als Robin dat was ook een botte boer totdat Pearl op de stoep stond.
pi_220260768
En oh ja, een man met een knot is het never not.
Make trouble not war
pi_220264390
quote:
81s.gif Op woensdag 4 maart 2026 22:14 schreef kwiwi het volgende:
Dit staat op de website van Saskia's (schoonheids)kliniek voor injectibles.

Hard gelachen _O-

[ afbeelding ]
Inderdaad lachen. Als je dat een natuurlijke uitstraling vind, de helft van haar gezicht is in slaap gebracht. _O-
Klaas moet lekker vrijgezel blijven evenals die Hanneke. Beiden zijn erg onhandig met een partner.
pi_220264649
Hardop gegrinnikt bij het stukje van Evers
Vooral het gedeelte over Hans, kaarsvet, Iris en een schapenkop
Ouwe snoepert

Vanavond is het eindelijk voorbij :D *O*
  donderdag 5 maart 2026 @ 20:35:04 #43
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220267900
Zitten we er klaar voor jongens? *O*
  Moderator / Miss SHO donderdag 5 maart 2026 @ 20:36:06 #44
22592 crew  Ole
pi_220267914
*O*
pi_220267929
B:)B *O*
pi_220267947
Haha de boswachter met een everzwijn
  donderdag 5 maart 2026 @ 20:39:10 #47
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220267948
Ohhh jammer van André en Debbie, dat had me echt zo leuk geleken *;
pi_220267976
André is getrouwd met de keuken en zijn kokskleding. Dat moeten zijn ouders maar accepteren.
pi_220268020
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 20:39 schreef kwiwi het volgende:
Ohhh jammer van André en Debbie, dat had me echt zo leuk geleken *;
Ik heb het begin gemist. Was er een reden opgegeven?

Jammer idd. Had me ook leuk geleken al vond ik haar iets te timide. Die andere 4 waren veel spontaner. (En dan weer soms te dominant.)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 5 maart 2026 @ 20:46:47 #50
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220268021
Ze gaan Elsje vast als laatste doen, want iedereen wil weten wat daar uiteindelijk gebeurd is :') Heb Glibbert trouwens nog niet gespot tussen de mensen daar?
pi_220268032
Alsof ik die mannen van haar al in geen maanden heb gezien maar het programma loopt natuurlijk ook al wéken _O-
  donderdag 5 maart 2026 @ 20:47:51 #52
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220268035
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 20:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik heb het begin gemist. Was er een reden opgegeven?

Jammer idd. Had me ook leuk geleken al vond ik haar iets te timide. Die andere 4 waren veel spontaner. (En dan weer soms te dominant.)
Hij werd blijkbaar weer heel gesloten en voelde alleen vriendschap, nadat ze nog een weekje daar was gebleven.
pi_220268048
Dominante Peter. Brrrr.
  donderdag 5 maart 2026 @ 20:58:32 #54
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220268124
Geen liefde gevonden maar wel zwanger, mooie wendingen.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220268127
Niet vliegen is dan wel weer okee van Peter
pi_220268130
Niet mee willen met een reisje naar Afrika is echt een goede reden om iemand af te wijzen ja :')
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:00:16 #57
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220268138
Gekkehuis, bij die tribute band, wat een feest.
pi_220268143
Die Buurman Wim vind ik nog steeds echt iets voor Monique :!
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:01:43 #59
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220268155
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 20:59 schreef Ronaldussen het volgende:
Niet mee willen met een reisje naar Afrika is echt een goede reden om iemand af te wijzen ja :')
Vond het ook wat apart, maar ja ok. Denk dat Peter misschien een heel milieubewust iemand is en Moniek niet. Dat matcht dan op meerdere vlakken waarschijnlijk niet.
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:01:51 #60
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220268160
Zit hij daar weer in zijn fietskleding, wat een clown met zijn gedichten.
zucht nog een.
pi_220268163
Hou 'ns op met die k*tgedichtjes |:(
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:02:15 #62
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220268164
Och jezus, weer een gedicht..
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:03:11 #63
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220268177
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:00 schreef Kanaroe het volgende:
Die Buurman Wim vind ik nog steeds echt iets voor Monique :!
Ja ik vind die twee ook prima bij elkaar passen eigenlijk :D
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:03:26 #64
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220268183
Ah Top HANS!! 47 jaar alweer!
pi_220268194
Hans zoekt nog steeds een vrouw die tien jaar jonger is. Minstens.
pi_220268203
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Hans zoekt nog steeds een vrouw die tien jaar jonger is. Minstens.
Dat mag, tegen de tijd dat hij die gevonden heeft zal hij zelf al in de 80 zijn.
pi_220268216
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:06 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dat mag, tegen de tijd dat hij die gevonden heeft zal hij zelf al in de 80 zijn.
Dan staat Zuster Iris klaar met een spuitje >:)
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:06:34 #68
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220268217
O ja Therese O+ Zo'n leuke vrouw was dat. Maar Thea ook. Hans heeft echt 2 leuke vrouwen laten schieten.
pi_220268235
Als je je hoofd zo in de botox zet, moet je je haar niet ballerina strak doen. Wordt een beetje too much.
pi_220268237
Mylene is naar de kapper geweest, stukken beter. Top wijf Andre O+
pi_220268238
Therese was leuk O+ Te leuk voor Hans.
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:09:13 #72
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220268248
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Als je je hoofd zo in de botox zet, moet je je haar niet ballerina strak doen. Wordt een beetje too much.
Ja maar je haar een beetje wilder met krullen werkt ook niet, heeft Saskia laten zien :') Misschien gewoon maar geen botox.
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:09:14 #73
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220268249
Therese gaat meedoen met expeditie Robinson denk ik.
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:09:32 #74
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220268253
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:08 schreef Soury het volgende:
Mylene is naar de kapper geweest, stukken beter. Top wijf Andre O+
Ja ze ziet er echt beter uit nu.
pi_220268264
O Hans wil het weer over Hans hebben...
pi_220268269
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:09 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ja maar je haar een beetje wilder met krullen werkt ook niet, heeft Saskia laten zien :') Misschien gewoon maar geen botox.
Gewoon stijl los kan prima. ;)
pi_220268275
Had hij wel de liefde gevonden met een gezonde poot? :? of had hij zich beter kunnen presenteren?
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:11:34 #78
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220268283
Oh Hans alsjeblieft zeg, hij vind het gewoon erg dat hij overkwam als de leeftijd die hij heeft.
pi_220268284
Tot nu toe 2 stellen dan?
pi_220268296
Ooh, 1 'succeskoppel' bij Bo van Erven aan tafel straks
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:12:48 #81
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220268301
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Had hij wel de liefde gevonden met een gezonde poot? :? of had hij zich beter kunnen presenteren?
Dan had je hem niet gezien, dan was hij in de Kajak gesprongen en 3 weken spoorloos
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:13:31 #82
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220268313
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:12 schreef Kanaroe het volgende:
Ooh, 1 'succeskoppel' bij Bo van Erven aan tafel straks
Ja, kan wel raden wie dat zijn *;
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:13:40 #83
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220268315
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:12 schreef pmponer het volgende:

[..]
Dan had je hem niet gezien, dan was hij in de Kajak gesprongen en 3 weken spoorloos
_O-
pi_220268328
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:13 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ja, kan wel raden wie dat zijn *;
Denk het wel ja, De Surinaamse Parel en haar Sexy Man
Mag toch hopen dat Glibber niet aanschuift
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:21:54 #85
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220268373
Gilbert kon er niet bij zijn. Zou me niks verbazen als z'n smerige praktijken 'm in de problemen hebben gebracht.
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:22:50 #86
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220268381
Welk programma heeft die presentatrice zitten kijken? "Er leek iets heel moois op te bloeien tussen jullie" :')
pi_220268383
Verdacht is het :wtf:
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:24:15 #88
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220268398
Oh gelogen over dingen. Zo verrassend. Stond zeker op het punt om uit te komen, en daarom heeft ie het verteld.
pi_220268410
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:00 schreef pmponer het volgende:
Gekkehuis, bij die tribute band, wat een feest.
Leek wel een voetbal kantine
pi_220268418
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:22 schreef kwiwi het volgende:
Welk programma heeft die presentatrice zitten kijken? "Er leek iets heel moois op te bloeien tussen jullie" :')
Ze zagen er imo heel verliefd uit. Vanaf de eerste dag was zij ondersteboven. Toen met die appeltaart.
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:27:12 #91
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220268430
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ze zagen er imo heel verliefd uit. Vanaf de eerste dag was zij ondersteboven. Toen met die appeltaart.
Ja, maar hij was echt zo'n predator.
pi_220268433
Het was gewoon een mislukkeling, bahbah
Vieze glibber, wij wisten het meteen al hier :6
pi_220268453
Hanneke: de helft van de mannen deed mee voor een momentje op tv.
pi_220268456
Misschien moet Hanneke aan de vrouw
pi_220268464
Dave. Veel te leuk en vooral spontaan voor dooie Hanneke.
pi_220268470
Hanneke deed vooral zelf mee voor een momentje op tv.
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:31:04 #97
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220268473
Dave vond ik echt best een leuke man. Wat ziet ie er slecht uit nu trouwens :{
pi_220268476
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:30 schreef Vliegbaard het volgende:
Hanneke deed vooral zelf mee voor een momentje op tv.
Nou ze kan wel echt wat hulp gebruiken wbt daten :D
pi_220268478
De seks zal er nooit van afspatten bij jou, Hanneke IJskonijn.
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:31:45 #100
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220268482
Wie weet wat er met Glibber is, woont hij stiekem nog bij zijn moeder?
Zit hij in een verslavingskliniek? Ik wil het weten, ze laten niks los op tv.
pi_220268485
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Dave. Veel te leuk en vooral spontaan voor dooie Hanneke.
Vind hem ook maar een dooie eigenlijk
pi_220268486
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:31 schreef pmponer het volgende:
Al 20 jaar werkloos met een hele beerput. /gokje
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:32:54 #103
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220268495
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Al 20 jaar werkloos met een hele beerput. /gokje
Nou ja ik heb eerder ergens gelezen dat hij ontslagen was vanwege ongepast gedrag.
pi_220268506
quote:
Hij leek wel kilo's afgevallen.
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:33:31 #105
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220268513
Hanneke gaf elke man meteen een signaal, daar is jullie onderkomen ik ben elders...
pi_220268514
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:32 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nou ja ik heb eerder ergens gelezen dat hij ontslagen was vanwege ongepast gedrag.
Oh. :{
pi_220268516
quote:
Arbeidsconflict ofzo dacht ik ergens te hebben gelezen
En vrouwen die hem vervelend vinden/vonden, ook gelezen
Hoop het ooit ook te weten
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:33:52 #108
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220268518
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:32 schreef pmponer het volgende:

[..]
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:21 schreef kwiwi het volgende:
Gilbert kon er niet bij zijn. Zou me niks verbazen als z'n smerige praktijken 'm in de problemen hebben gebracht.
pi_220268520
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:33 schreef pmponer het volgende:
Hanneke gaf elke man meteen een signaal, daar is jullie onderkomen ik ben elders...
_O- _O-
pi_220268531
@phillip is een FOK!ker
pi_220268532
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Nou ze kan wel echt wat hulp gebruiken wbt daten :D
Ze komt in de producer-momentjes niet over als een vrouw die erg verlegen o.i.d. is . Maar een gesprek opgang brengen kan ze ook niet. In ieder geval niet met mensen waar ze niet in geïnteresseerd lijkt.
pi_220268538
Oh het glijen met deze twee
Kan ik mooi m’n tanden poetsen
pi_220268547
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:35 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ze komt in de producer-momentjes niet over als een vrouw die erg verlegen o.i.d. is . Maar een gesprek opgang brengen kan ze ook niet. In ieder geval niet met mensen waar ze niet in geïnteresseerd lijkt.
Heel veel mensen zijn zo. Prima babbel. Maar niet kunnen praten met het andere geslacht als het doel daten is.
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:36:43 #114
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220268548
lekker die hottub beelden weer met die pallet in het midden en het past allemaal net (niet)
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:37:41 #115
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220268557
Perl, waarom heb je je haar geverfd, dat heb jij niet nodig
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:38:13 #116
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220268561
Jaaa Robin en Pearl *; Leuk.

Oh ze heeft haar grijze haren geverfd na die opmerkingen erover van dinges.. maxima 2.0..? :D
pi_220268565
Is Robin eigenlijk een kwart indo oid? Vraag het me al weken af.
pi_220268570
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:37 schreef pmponer het volgende:
Perl, waarom heb je je haar geverfd, dat heb jij niet nodig
Doordat die Ecuadoriaanse er iets over heeft gezegd
Kristel
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:42:50 #119
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220268610
Ja mooi stel, die zoon reageerde ook wel prettig tijdens dat facetime gesprek.
pi_220268617
Wel ergens jammer dat Pearls gezin niet bij de bruiloft was
Maar goed
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:44:23 #121
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220268622
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:43 schreef Kanaroe het volgende:
Wel ergens jammer dat Pearls gezin niet bij de bruiloft was
Maar goed
Nee zeggen mijn dochters net ook, maar zal wel niet meevallen om die over te laten komen
pi_220268628
Aaaaaaw, wat een lieve kinders heeft ze
pi_220268643
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Zou heel goed kunnen inderdaad, ik zie dat ook
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:48:57 #124
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220268679
quote:
Ooh ja, dat zou goed kunnen. Vraag me al weken af waarom hij er nét niet 'typisch' nederlands uitziet :D Maar kon er de vinger niet op leggen.
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:49:43 #125
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220268688
Grappig ik vraag me dat soort dingen nooit af.
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:56:50 #126
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220268783
Oh dat incheck moment, dat was ook zo dodelijk
  donderdag 5 maart 2026 @ 22:00:10 #127
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220268817
Krijg elke keer de kriebels als ik dat huis van Claudia zie, zóveel spullen overal :D
  donderdag 5 maart 2026 @ 22:01:31 #128
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220268841
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 22:00 schreef kwiwi het volgende:
Krijg elke keer de kriebels als ik dat huis van Claudia zie, zóveel spullen overal :D
ik zou best een paar van haar planten willen
  donderdag 5 maart 2026 @ 22:02:16 #129
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220268852
Oh Viktor woont er al :D Ja leuk ook wel, ook een Oostenrijker.
pi_220268856
Leuk, dat dacht ik wel
Viktor, hij is ook geboren in Oostenrijk
Goed stel
  donderdag 5 maart 2026 @ 22:02:52 #131
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220268862
maar hoezo woont hij dan in die B&B

Nou ja, ik heb wel meer niet begrepen.
pi_220268874
quote:
In Suriname heb je ook wel Aziatische mensen, daar heeft ze meer van weg dan volbloed Suri inderdaad.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220268877
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 22:00 schreef kwiwi het volgende:
Heerlijk! Zo ziet mijn huis er ook uit, ietsie rustiger wel
Planttechnisch idem *O*
pi_220268893
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 22:03 schreef freaky40 het volgende:

[..]
In Suriname heb je ook wel Aziatische mensen, daar heeft ze meer van weg dan volbloed Suri inderdaad.
Robin, de man.
pi_220268901
Leuk voor Claudia. :) Hopelijk blijft het goed gaan.
  donderdag 5 maart 2026 @ 22:05:25 #136
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220268903
Luc is toch gewoon homo? Of heeft ie dat zelf nog niet in de gaten.
  donderdag 5 maart 2026 @ 22:06:13 #137
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220268911
Vermoeiende gesprekken dit.
pi_220268915
Als claudia boos is vliegt wel je servies door de kamer, vermoed ik. :D
pi_220268936
2 van 8 kandidaten een relatie is toch een mooi resultaat? :)
  donderdag 5 maart 2026 @ 22:07:23 #140
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220268943
Nou dat was het weer. Was gezellig mensen! Tot de zomereditie dan maar? :D :W
pi_220268945
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Als claudia boos is vliegt wel je servies door de kamer, vermoed ik. :D
Dan gaat het servies op 'ontdekkingsreis' :D
pi_220268983
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
2 van 8 kandidaten een relatie is toch een mooi resultaat? :)
Had ik niet verwacht toen ik begon te kijken
Ook hoe mijn kijk op de mensen veranderde; Robin en Pearl bijvoorbeeld vond ik niet bijzonder sympathiek en nu gun ik ze alle geluk vd wereld :D
pi_220269030
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 22:07 schreef kwiwi het volgende:
Nou dat was het weer. Was gezellig mensen! Tot de zomereditie dan maar? :D :W
Ik vond het heel gezellig hier, maar voor mij zit dit liefdesavontuur er op
Wilde toch eens weten waar mensen het over hadden, en nu weet ik het
Met Fok! erbij was het goed te hendelen O+
Tot ergens
pi_220269043
Wederom weer niet boven het trackrecord van 2 stellen bij de reünie nog bij elkaar. Zal wel iemand afvallen nog gedurende de tijd.

Wanneer en waar op de Veluwe is deze reünie opgenomen eigenlijk?
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 5 maart 2026 @ 22:18:16 #145
208890 June.
Seriously?
pi_220269109
Ik vind het sneu voor Elsje, maar ze moet wie dan ook op haar blote knietjes bedanken dat ze weg is bij die kerel. Ze verdiend zoveel beter.
Shine bright like a diamond.
pi_220269165
Elsje en Hanneke zijn wel wat dikker geworden trouwens. Zeker Hanneke lijkt wel 2 jaar ouder.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220269196
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 22:18 schreef June. het volgende:
Ik vind het sneu voor Elsje, maar ze moet wie dan ook op haar blote knietjes bedanken dat ze weg is bij die kerel. Ze verdiend zoveel beter.
Tijd om die beerput open te trekken. Nu mag de vuile was naar buiten *)
pi_220269210
Grmbl, nou weten we nog niks meer dan wat roddels over the big G.
pi_220269230
Hanneke is best vriendelijk, maar wat saai. Toch moeilijk om iets negatiefs over te zeggen. Minder geschikt voor tv in ieder geval.
pi_220269269
Pearl trouwt in een Midsommar-outfit.
pi_220269278
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 22:12 schreef freaky40 het volgende:
Wederom weer niet boven het trackrecord van 2 stellen bij de reünie nog bij elkaar. Zal wel iemand afvallen nog gedurende de tijd.

De reünie is een maand geleden opgenomen.
pi_220269309
Wat doet Viktor in Oostenrijk qua werk?
pi_220269325
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2026 22:57 schreef NoCigar het volgende:
Wat doet Viktor in Oostenrijk qua werk?
Ergens gelezen dat hij daar werk zoekt als hulpverlener.
pi_220269383
OT, vandaag voor het eerst via KPN gekeken en vooruitgespoeld. Overgestapt van Ziggo omdat ik er tijdens de eerste afleveringen er achter kwam dat je niet meer kon doorspoelen bij opnames van programma's die nog bezig zijn. De ¤ 400+ die het scheelt over twee jaar zijn ook leuk.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 07:43:40 #155
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_220270258
Iemand moet toch weten wat creepy glibbert heeft verteld? Wat een ongeloofwaardig kutverhaal met z’n privé-omstandigheden.

Zonder de juice kan ik dit seizoen niet afsluiten hoor.
Gourmetten of steengrillen?
pi_220270451
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 22:12 schreef freaky40 het volgende:

Is niet op de Veluwe opgenomen. Maar bij Residence Rhenen in de Utrechtse Heuvelrug. Snap ook niet dat ze er bij zetten dat het op de Veluwe is opgenomen.
pi_220270460
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 07:43 schreef Silenus het volgende:
Iemand moet toch weten wat creepy glibbert heeft verteld? Wat een ongeloofwaardig kutverhaal met z’n privé-omstandigheden.

Nee nee, de reünie moet wel gezellig blijven. Geen kritische vragen!
  vrijdag 6 maart 2026 @ 08:54:26 #158
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220270601
Gelogen over werk in Nederland en in Zweden zijn nu de roddels. Gokverslaving wordt ook geopperd.

Nou ja, beter voor Elsje dat ze van hem af is, dat ze dat kermis armbandje maar snel in de kliko flikkert.
pi_220271559
Armbandje is ook vast niet van zijn moeder geweest dan idd.
Hij kan er niks aan doen dat ie er zo uitziet, maar persoon en uiterlijk matchen wel echt bij hem :+
pi_220271844
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 22:25 schreef freaky40 het volgende:
Elsje en Hanneke zijn wel wat dikker geworden trouwens. Zeker Hanneke lijkt wel 2 jaar ouder.
Ik ben ook 2 jaar ouder geworden door naar haar te kijken.
pi_220271848
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 08:54 schreef pmponer het volgende:
Gelogen over werk in Nederland en in Zweden zijn nu de roddels. Gokverslaving wordt ook geopperd.

Nou ja, beter voor Elsje dat ze van hem af is, dat ze dat kermis armbandje maar snel in de kliko flikkert.
Gezien de roddels over het grensoverschrijdende gedrag, acht ik de kans aanwezig dat hij helemaal geen werk meer heeft. En dat hij daar over heeft gelogen. Logisch want dan had hij moeten zeggen: ik zit thuis omdat ik op het werk een creep was.
pi_220271866
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:51 schreef Blues het volgende:
Hij kan er niks aan doen dat ie er zo uitziet, maar persoon en uiterlijk matchen wel echt bij hem :+
Nee armbandje van de Ali alleen om een beetje indruk en TV te maken.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 6 maart 2026 @ 11:31:30 #163
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220271868
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 11:27 schreef alpeko het volgende:

[..]
Gezien de roddels over het grensoverschrijdende gedrag, acht ik de kans aanwezig dat hij helemaal geen werk meer heeft. En dat hij daar over heeft gelogen. Logisch want dan had hij moeten zeggen: ik zit thuis omdat ik op het werk een creep was.
Ik snap niet dat je dan meedoet aan een tv programma.. Half Nederland kijkt, dan kun je toch ook wel bedenken dat dat een keer uitkomt? Ik denk dat iemand 'm probeerde te chanteren en hij het Elsje daarom ineens wel moest vertellen.
pi_220271955
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 11:31 schreef kwiwi het volgende:

Ik denk dat iemand 'm probeerde te chanteren en hij het Elsje daarom ineens wel moest vertellen.
Dit: "Jij vertelt het of ik doe het".

Maar het verhaal dat hij verteld zou hebben een baan te hebben in Zweden, wat niet waar zou zijn, gaat ook nog steeds rond, naast het grensoverschrijdende gedrag bij eerdere werkgevers. Wij waren fan van Elsje en dachten dat zij alle rode vlaggen zag die hij al met zich meebracht qua gedrag, maar de waarheid achterhaalde 'm uiteindelijk toch wel....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_220271956
Ik heb zijn LinkedIn eens bekeken... hoeveel banen kan je hebben gehad vanaf 1992 :o

Overigens snap ik zijn gejank ook beter... constante stress omdat ie weet dat zijn zeepbel hoe dan ook een keer knapt...
pi_220271987
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 11:47 schreef Blues het volgende:
Ik heb zijn LinkedIn eens bekeken... hoeveel banen kan je hebben gehad vanaf 1992 :o

Overigens snap ik zijn gejank ook beter... constante stress omdat ie weet dat zijn zeepbel hoe dan ook een keer knapt...
Dat gejank was dan ook vast heel erg veel zelfmedelijden..
pi_220272011
quote:

Zou 'ie z'n klanten hebben geworven tijdens z'n vrijwilligerswerk?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_220272762
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 07:43 schreef Silenus het volgende:

Wij vonden het hier al een verdachte man, die Glibbert. Hij had ook haast om haar aan de haak te slaan. Voelde voor mij al als een soort van vlucht uit zijn oude situatie. Misdragingen op zijn werk en ik vermoed zélf ook schulden. Hij hield wijselijk zijn mond over de échte reden dat het niet is gelukt met de relatie. Lullig voor haar want volgens mij was zij écht verliefd op die meneer Glibber. :r
Pearl heeft haar haren vermoedelijk speciaal geverfd voor het huwelijk. Fijn dat deze 2 serieus zijn omgegaan met de tijd die ze hadden. En dan ook maar getrouwd zodat Pearl meteen kan blijven bij haar geliefde Robin. Heb respect voor Pearl die toch een en ander moest opgeven om bij hem te kunnen blijven. *;
Dat het Andrè niet is gelukt met de relatie vond ik een tegenvaller. Die dame met haar pannenkoekenhuisje, naam vergeten, heeft het goed voor elkaar. Ieder een eigen plekje en dan maar verder zien. De kleurrijkste dame van het hele programma. ^O^ De andere stellen waren sowieso al gedoemd te mislukken.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 16:43:57 #169
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_220274294
quote:
Haha ja, je moet er toch niet aan denken dat je die koekwaus ooit 'endorsed' hebt. Ik zie bij hem dit:

Gilbert is een betrouware collega, met wie ik het afgelopen jaar intensief en prettig heb samen gewerkt.
Zowel zakelijk als persoonlijk kun je met hem op een open wijze communiceren, zonder dat dit ten koste gaat van de relatie.

Kun je dus ook nooit meer serieus nemen. :') Maar ja, idd vreemd cv. Type mooie praatjes, valt dan binnen 2 jaar door de mand en dan gaat ie vrolijk weer ergens anders verder. En zo houden heel veel mensen het vol tot hun pensioen, we kennen er allemaal wel een paar in reallife.

Wat een totale mongool moet je dan eigenlijk zijn om dit trucje op nationale tv te doen. :D :') Juist door die anonimiteit kom je ermee weg. Hij is echt net zo achterlijk als ie eruit ziet met die hoekige bietenkop van 'm.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 17:01:50 #170
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220274439
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:51 schreef Blues het volgende:
Ik denk zelfs dat hij bij zijn moeder in het bejaarden tehuis woont of in een instelling waar hij geholpen wordt met zijn problematiek.
pi_220275410
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 16:43 schreef Silenus het volgende:

[..]
Haha ja, je moet er toch niet aan denken dat je die koekwaus ooit 'endorsed' hebt. Ik zie bij hem dit:

Gilbert is een betrouware collega, met wie ik het afgelopen jaar intensief en prettig heb samen gewerkt.
Zowel zakelijk als persoonlijk kun je met hem op een open wijze communiceren, zonder dat dit ten koste gaat van de relatie.

Kun je dus ook nooit meer serieus nemen. :') Maar ja, idd vreemd cv. Type mooie praatjes, valt dan binnen 2 jaar door de mand en dan gaat ie vrolijk weer ergens anders verder. En zo houden heel veel mensen het vol tot hun pensioen, we kennen er allemaal wel een paar in reallife.

Wat een totale mongool moet je dan eigenlijk zijn om dit trucje op nationale tv te doen. :D :') Juist door die anonimiteit kom je ermee weg. Hij is echt net zo achterlijk als ie eruit ziet met die hoekige bietenkop van 'm.
En vergeet zijn verrotte gebit niet. :X
En we hadden allang kunnen vaststellen dat zijn handen overal naar toegingen en hij niet werd tegengehouden door Els. Geen wonder dat hij zijn werk daardoor verloren is. Als je dan ook nog eens hotelovernachtingen voorstelt aan een collega om daar even lekker te gaan drinken dan weet iedereen wel waar dat op uit zou gaan draaien. Nee, smerige kerel en blij dat het op tijd uit de bus is gekomen vóórdat hij bij Els is ingetrokken. Waarom Els haar antenne niet werkte blijft voor mij een wonder.

[ Bericht 12% gewijzigd door Chea49 op 07-03-2026 13:24:44 ]
pi_220275635
Geen laatste nabeschouwing van Rick Evers meer?
Wel dan @Blues, bedankt voor het posten ^O^ :)
pi_220276695
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 19:08 schreef Kanaroe het volgende:
Geen laatste nabeschouwing van Rick Evers meer?
Wel dan @:Blues, bedankt voor het posten ^O^ :)
Nee, ik heb net nog gekeken, maar ik zie alleen die met die 'halve' aflevering :?

Graag gedaan hoor :)
pi_220276919
Rick gaf in zijn laatste stukje ook aan dat ie geen verslag van de reünie zou doen.
pi_220277409
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 20:42 schreef Ronaldussen het volgende:
Rick gaf in zijn laatste stukje ook aan dat ie geen verslag van de reünie zou doen.
Dan heb ik het zelf ook niet goed gelezen _O-
pi_220279707
Vandaag in het AD (online) een interview met Elsje

(ik weet niet of ik een link mag plaatsen omdat het een Premium artikel is)

Elsje doet boekje open over relatie met Gilbert na Winter vol liefde: ‘Hij hield iedereen voor de gek"

Uit artikel:

Aan de telefoon bekende hij dat hij gelogen had over dingen, onder andere over zijn werk. Ik was verbijsterd.

Eigenlijk zegt ze niets, buiten dat blijkt dat hij gelogen heeft.
pi_220280151
Zelfs Stevie Wonder had gezien dat er niks van die man klopte. Zegt ook wel genoeg over die Elsje, daar moet je ook ver uit de buurt van blijven.
pi_220280298
Op of andere manier zaten er dit seizoen meer mensen meer vreemde snuiters bij voor mijn gevoel. Die Peter van Monique vind ik ook zo'n bijzondere man.

De mannen van Claudia vond ik ook apart. Op zich leek die Viktor prima, maar je wordt niet zomaar veroordeeld.

En dan vind ik het toch ook nog een saai seizoen ten op zichte van afgelopen editie van B&B Vol Liefde.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 10:11:05 #179
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220280422
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 09:59 schreef Irri-tante het volgende:
Op of andere manier zaten er dit seizoen meer mensen meer vreemde snuiters bij voor mijn gevoel. Die Peter van Monique vind ik ook zo'n bijzondere man.

De mannen van Claudia vond ik ook apart. Op zich leek die Viktor prima, maar je wordt niet zomaar veroordeeld.

En dan vind ik het toch ook nog een saai seizoen ten op zichte van afgelopen editie van B&B Vol Liefde.
Er zaten voor m'n gevoel gewoon heel erg veel saaie mensen tussen. Dat konden die paar rare snuiters niet rechttrekken.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 12:28:56 #180
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_220281394
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 07:59 schreef Irri-tante het volgende:
Vandaag in het AD (online) een interview met Elsje

(ik weet niet of ik een link mag plaatsen omdat het een Premium artikel is)

Elsje doet boekje open over relatie met Gilbert na Winter vol liefde: ‘Hij hield iedereen voor de gek"

Uit artikel:

Aan de telefoon bekende hij dat hij gelogen had over dingen, onder andere over zijn werk. Ik was verbijsterd.

Eigenlijk zegt ze niets, buiten dat blijkt dat hij gelogen heeft.
Helaas saai artikel idd. Wij hebben ons door dit kutseizoen heen moeten worstelen en derhalve recht op het hele verhaal! ‘Gelogen over werk’ doet de hele wereld, kijk maar naar LinkedIn. Erg onbevredigend dit allemaal.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 13:35:40 #181
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220282279
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:28 schreef Silenus het volgende:

[..]
Helaas saai artikel idd. Wij hebben ons door dit kutseizoen heen moeten worstelen en derhalve recht op het hele verhaal! ‘Gelogen over werk’ doet de hele wereld, kijk maar naar LinkedIn. Erg onbevredigend dit allemaal.
Tijdens de reünie zei ze zoiets als 'gelogen over wie hij was' (toen Leonie verderop doorvroeg, noemde ze zijn werk als voorbeeld). Dat impliceert dat hij over meer dan zijn baan gelogen heeft. Misschien is zijn moeder niet dood. Dat armbandje zal sowieso niet van haar zijn geweest. Ik lees elders geruchten over een gokverslaving. Wellicht heeft hij schulden. Wellicht heeft hij een heel leven bij elkaar verzonnen, vrienden, familie, opleidingen, cv, huis etc. (Hoewel Elsje ook in Nederland is geweest. Maar pathologische leugenaars zijn slim. Wellicht in een vakantiehuisje afgesproken etc). Mogelijk is er een verleden in relatie tot justitie of ggz. Dan nog zijn ontslagen vanwege grensoverschrijdend gedrag.

Ik denk echt dat het ver gaat. Ook omdat ze in het AD zegt dat hij iedereen voor de gek hield. Dat klinkt als een behoorlijk kaartenhuis en dat bouw je niet zomaar even. Dat klinkt behoorlijk pathologisch.
Ook omdat hij zo 'stom' was dit op tv te doen. Pathologische fabulanten geloven in hun eigen leugens. Dat moet de verklaring zijn dat hij zit achterlijk grote risico op betrapping heeft genomen. Het zegt ook dat hij dus niet zomaar een jokkebrok is, maar dat er een verregaand en flink steekje los is.

En toen de uitzending naderde zal hij (of wellicht zat hij inmiddels ergens opgenomen) toch genoodzaakt zijn geweest de realiteit onder ogen te zien. Proberen te redden wat er te redden valt, met een emotionele halve bekentenis of zo. Gelukkig trapte Elsje daar niet meer in.

Ik zag op Twitter dat die boswachter die bij Elsje kandidaat was (weet zijn naam even niet) al eerder opmerkingen maakte over Gilbert en zijn geloofwaardigheid. Nog voor dat dit allemaal bekend was. Dus die mannen hebben denk ik ter plekke ook wel gemerkt dat er iets niet in de haak was.

[ Bericht 12% gewijzigd door Duderinnetje op 07-03-2026 13:44:53 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_220282954
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 09:38 schreef __Fokker__ het volgende:
Zelfs Stevie Wonder had gezien dat er niks van die man klopte. Zegt ook wel genoeg over die Elsje, daar moet je ook ver uit de buurt van blijven.
_O-
pi_220283047
Vond ergens nog een roddel over Peter van Monique:

https://lovereality.nl/gi(...)zijn-dingen-gebeurd/

Misschien had ie ook geen geld over voor de kapper.
  zondag 8 maart 2026 @ 19:51:33 #184
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220295894
Op reddit heeft Yasmine een "ask me anything" topic geopend :D Best interessant, ze vertelt ook wat over hoe het allemaal in z'n werk gaat.

https://www.reddit.com/r/bnbvolliefde/s/tFs6a915o5
  Moderator / Miss SHO zondag 8 maart 2026 @ 20:13:15 #185
22592 crew  Ole
pi_220296027
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:51 schreef kwiwi het volgende:
Op reddit heeft Yasmine een "ask me anything" topic geopend :D Best interessant, ze vertelt ook wat over hoe het allemaal in z'n werk gaat.

https://www.reddit.com/r/bnbvolliefde/s/tFs6a915o5
Wat leuk!
pi_220299308
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 14:37 schreef Firuze60 het volgende:
Vond ergens nog een roddel over Peter van Monique:

https://lovereality.nl/gi(...)zijn-dingen-gebeurd/

Misschien had ie ook geen geld over voor de kapper.
Beetje kinderachtig om over het haar van Peter te beginnen, dat hij er het geld niet voor zou hebben een bezoekje aan de kapper te brengen. Tegenwoordig is het heel normaal dat mannen een staart of knot dragen, ik persoonlijk vind dat eigenlijk best wel sexy. :P
  maandag 9 maart 2026 @ 11:29:33 #187
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220299318
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 11:28 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Beetje kinderachtig om over het haar van Peter te beginnen, dat hij er het geld niet voor zou hebben een bezoekje aan de kapper te brengen. Tegenwoordig is het heel normaal dat mannen een staart of knot dragen, ik persoonlijk vind dat eigenlijk best wel sexy. :P
Ik vond het ook eigenlijk niet misstaan bij hem.
pi_220299324
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 11:29 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ik vond het ook eigenlijk niet misstaan bij hem.
Dat dus. ;)
  Moderator dinsdag 10 maart 2026 @ 22:49:09 #189
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_220311694
quote:
15s.gif Op donderdag 5 maart 2026 22:05 schreef kwiwi het volgende:
Luc is toch gewoon homo? Of heeft ie dat zelf nog niet in de gaten.
Wie is Luc :?
5 - 28 februari Thailand O+
pi_220311855
Luc was één van de eerste kandidaten van Claudia. Dat was een man die iets in de mode deed en in het centrum van Antwerpen woont. Hij kwam wel over als een "Maik de Boer"-type en die zijn meestal wel echt homo.

Nu ga ik niet over iemands seksualiteit, dus zolang hij beweert dat hij bij een vrouw de liefde zoekt, lijkt me dat op zich prima; alleen met een kleine blik op de kaart en in wat interesses en beweegredenen zijn zou je meteen kunnen zien dat het geen match is. Daardoor had bijna iedereen het gevoel dat hij alleen meedeed om zichzelf als 'merk' te kunnen etaleren op televisie.
  Moderator woensdag 11 maart 2026 @ 16:25:46 #191
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_220316717
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 23:35 schreef jaha het volgende:
Luc was één van de eerste kandidaten van Claudia. Dat was een man die iets in de mode deed en in het centrum van Antwerpen woont. Hij kwam wel over als een "Maik de Boer"-type en die zijn meestal wel echt homo.

Nu ga ik niet over iemands seksualiteit, dus zolang hij beweert dat hij bij een vrouw de liefde zoekt, lijkt me dat op zich prima; alleen met een kleine blik op de kaart en in wat interesses en beweegredenen zijn zou je meteen kunnen zien dat het geen match is. Daardoor had bijna iedereen het gevoel dat hij alleen meedeed om zichzelf als 'merk' te kunnen etaleren op televisie.
Aha bedankt! Ik was zijn naam compleet vergeten maar ik weet wie je bedoeld, hij kwam inderdaad behoorlijk gay over ja :Y Wellicht is ie bi :P
5 - 28 februari Thailand O+
  donderdag 12 maart 2026 @ 16:20:35 #192
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_220323894
Voor mensen die de Story lezen, die heeft blijkbaar een soort exclusieve informatie van Gilbert maar ook weer niet want spreekverbod. Wel lullig als je zo in de media wordt afgemaakt maar door zo'n spreekverbod verder ook niet mag reageren :P
https://www.story.nl/tv/w(...)igen-verhaal~88052c0
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_220323974
Ik vind dat verhaal van Hans ook wel veelzeggend. Hoeveel er geregisseerd wordt. Hij kreeg toen allemaal commentaar te koel op het stomaverhaal te reageren. Maar het was dus al de tweede keer dat dat werd verteld.

https://lovereality.nl/ha(...)ren/#google_vignette
pi_220324033
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 16:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind dat verhaal van Hans ook wel veelzeggend. Hoeveel er geregisseerd wordt. Hij kreeg toen allemaal commentaar te koel op het stomaverhaal te reageren. Maar het was dus al de tweede keer dat dat werd verteld.

https://lovereality.nl/ha(...)ren/#google_vignette
“Hoeveel”? Alleen om 1 voorbeeld over het gesprek van de stoma?

En één van die meisjes van André zei dat er juist niks geregisseerd werd.

Hans baalt gewoon erg van de kritiek. :+
En op zich niet gek dat een goed verhaal dan over moet als er de eerste keer geen camera was.
Ik zou dat eerder herhalen noemen.
Zonder dat soort gesprekken was het nog een saaier seizoen geweest.
Maar dat niet alles uitgezonden kan worden, is wel logisch. (En iemand die pas leuk met een wijntje is, wat zegt dat dan over iemand Hans :D Doodse vrouw overdag…)
pi_220324100
Overigens wel benieuwd of het klopt wat Klaas zegt, dat RTL bewust de vrouwen heeft laten zien die kinderen hadden.
Waren er dan zoveel reacties van vrouwen zonder kinderen?
pi_220325197
Ik zou het nu wel weer grappig vonden als uitkomt dat Gilbert gewoon wat onhandig was. De grote teleurstellende onthulling in de Story was dat hij van iemand die op een strand was een foto in bikini vroeg.
Ik zal dat niet snel doen maar abnormaal vind ik het ook weer niet.
  donderdag 12 maart 2026 @ 19:34:08 #197
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220325224
quote:
2s.gif Op donderdag 12 maart 2026 19:31 schreef NoCigar het volgende:
Ik zou het nu wel weer grappig vonden als uitkomt dat Gilbert gewoon wat onhandig was. De grote teleurstellende onthulling in de Story was dat hij van iemand die op een strand was een foto in bikini vroeg.
Ik zal dat niet snel doen maar abnormaal vind ik het ook weer niet.
Nou, hij heeft gezegd dat hij in behandeling moet.
Ik denk dat hij dat tijdens de reünie al was trouwens.

Je hoef niet in behandeling omdat je een keer om een bikinifoto vroeg.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_220325250
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2026 19:34 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Nou, hij heeft gezegd dat hij in behandeling moet.
Ik denk dat hij dat tijdens de reünie al was trouwens.

Je hoef niet in behandeling omdat je een keer om een bikinifoto vroeg.
Nou geloof je hem ineens wel :P
  donderdag 12 maart 2026 @ 19:39:33 #199
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220325272
quote:
2s.gif Op donderdag 12 maart 2026 19:36 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Nou geloof je hem ineens wel :P
Daar heb je een punt. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_220330330
Veel mensen vonden het gedrag van Gilbert al glibberig en dat is ook precies wat hij de kijkers heeft laten zien. Al snel liet hij zijn handen wapperen en was nogal haastig met zijn zgn. liefdesbetuigingen naar Els toe. Wonderlijk genoeg vond Els dat zélf geen probleem en werd ze verliefd op hem. Dat er van alles naar buiten is gekomen over zijn gedrag in het verleden is dan ook logisch als je een vrouw van alles op de mouw speldt wat niet de waarheid is. Geen medelijden met hem en dat hem de mond word gesnoerd komt hem alleen maar goed uit. Nee, geen medelijden met die glibbert die alleen maar via dit programma probeerde uit zijn verleden te stappen en ergens anders opnieuw te beginnen. Want daar lijkt het aardig op. Vieze leugenachtige man die verdiend wat er nu allemaal in het nieuws is gekomen. Heb te doen met Els die wat mij betreft een hele sluisdeur voor haar gezicht had bij zijn ontmoeting. Dit is toch niet meer goed te praten? :?
Gilbert heeft over de grens gaan wel erg letterlijk genomen. :X

[ Bericht 4% gewijzigd door Chea49 op 13-03-2026 13:35:43 ]
pi_220334201
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 12:31 schreef Chea49 het volgende:
Veel mensen vonden het gedrag van Gilbert al glibberig en dat is ook precies wat hij de kijkers heeft laten zien. Al snel liet hij zijn handen wapperen en was nogal haastig met zijn zgn. liefdesbetuigingen naar Els toe. Wonderlijk genoeg vond Els dat zélf geen probleem en werd ze verliefd op hem. Dat er van alles naar buiten is gekomen over zijn gedrag in het verleden is dan ook logisch als je een vrouw van alles op de mouw speldt wat niet de waarheid is. Geen medelijden met hem en dat hem de mond word gesnoerd komt hem alleen maar goed uit. Nee, geen medelijden met die glibbert die alleen maar via dit programma probeerde uit zijn verleden te stappen en ergens anders opnieuw te beginnen. Want daar lijkt het aardig op. Vieze leugenachtige man die verdiend wat er nu allemaal in het nieuws is gekomen. Heb te doen met Els die wat mij betreft een hele sluisdeur voor haar gezicht had bij zijn ontmoeting. Dit is toch niet meer goed te praten? :?
Gilbert heeft over de grens gaan wel erg letterlijk genomen. :X
Ik geloof niet eens zo dat Els enorm verliefd was geworden op Gilbert, ze vond zijn aandacht wel heel erg aantrekkelijk. En ja, toen ze erachter kwam dat ie niet de catch van de maand was liet ze hem net zo makkelijk vallen. Ik vond Els soms ook naar de andere mannen die haar opzochten behoorlijk denigrerend en zelfs soms wat achterbaks.

En over die knot van Peter, niks mis met een knot als je een mooi bos haar hebt en niet bijna 70 jaar. Kreeg ineens het beeld met het elastiekje eruit en van die dunne sprieten langs dat hoofd..ugh.. :D
pi_220340711
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:57 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik geloof niet eens zo dat Els enorm verliefd was geworden op Gilbert, ze vond zijn aandacht wel heel erg aantrekkelijk. En ja, toen ze erachter kwam dat ie niet de catch van de maand was liet ze hem net zo makkelijk vallen. Ik vond Els soms ook naar de andere mannen die haar opzochten behoorlijk denigrerend en zelfs soms wat achterbaks.

En over die knot van Peter, niks mis met een knot als je een mooi bos haar hebt en niet bijna 70 jaar. Kreeg ineens het beeld met het elastiekje eruit en van die dunne sprieten langs dat hoofd..ugh.. :D
Heb zijn haren nooit los gezien en weet dus niet of het allemaal dunne sprieten zouden zijn. Denk het niet, volgens mij een aardige krullenbol. ^O^
pi_220340799
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 14:34 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Heb zijn haren nooit los gezien en weet dus niet of het allemaal dunne sprieten zouden zijn. Denk het niet, volgens mij een aardige krullenbol. ^O^
Krullen bij Peter? Volgens mij alleen maar van die sluike, vettige sprieten.
pi_220340929
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 14:46 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Krullen bij Peter? Volgens mij alleen maar van die sluike, vettige sprieten.
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')