Er zaten voor m'n gevoel gewoon heel erg veel saaie mensen tussen. Dat konden die paar rare snuiters niet rechttrekken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:59 schreef Irri-tante het volgende:
Op of andere manier zaten er dit seizoen meer mensen meer vreemde snuiters bij voor mijn gevoel. Die Peter van Monique vind ik ook zo'n bijzondere man.
De mannen van Claudia vond ik ook apart. Op zich leek die Viktor prima, maar je wordt niet zomaar veroordeeld.
En dan vind ik het toch ook nog een saai seizoen ten op zichte van afgelopen editie van B&B Vol Liefde.
Helaas saai artikel idd. Wij hebben ons door dit kutseizoen heen moeten worstelen en derhalve recht op het hele verhaal! ‘Gelogen over werk’ doet de hele wereld, kijk maar naar LinkedIn. Erg onbevredigend dit allemaal.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:59 schreef Irri-tante het volgende:
Vandaag in het AD (online) een interview met Elsje
(ik weet niet of ik een link mag plaatsen omdat het een Premium artikel is)
Elsje doet boekje open over relatie met Gilbert na Winter vol liefde: ‘Hij hield iedereen voor de gek"
Uit artikel:
Aan de telefoon bekende hij dat hij gelogen had over dingen, onder andere over zijn werk. Ik was verbijsterd.
Eigenlijk zegt ze niets, buiten dat blijkt dat hij gelogen heeft.
Tijdens de reünie zei ze zoiets als 'gelogen over wie hij was' (toen Leonie verderop doorvroeg, noemde ze zijn werk als voorbeeld). Dat impliceert dat hij over meer dan zijn baan gelogen heeft. Misschien is zijn moeder niet dood. Dat armbandje zal sowieso niet van haar zijn geweest. Ik lees elders geruchten over een gokverslaving. Wellicht heeft hij schulden. Wellicht heeft hij een heel leven bij elkaar verzonnen, vrienden, familie, opleidingen, cv, huis etc. (Hoewel Elsje ook in Nederland is geweest. Maar pathologische leugenaars zijn slim. Wellicht in een vakantiehuisje afgesproken etc). Mogelijk is er een verleden in relatie tot justitie of ggz. Dan nog zijn ontslagen vanwege grensoverschrijdend gedrag.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Helaas saai artikel idd. Wij hebben ons door dit kutseizoen heen moeten worstelen en derhalve recht op het hele verhaal! ‘Gelogen over werk’ doet de hele wereld, kijk maar naar LinkedIn. Erg onbevredigend dit allemaal.
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:38 schreef __Fokker__ het volgende:
Zelfs Stevie Wonder had gezien dat er niks van die man klopte. Zegt ook wel genoeg over die Elsje, daar moet je ook ver uit de buurt van blijven.
Wat leuk!quote:Op zondag 8 maart 2026 19:51 schreef kwiwi het volgende:
Op reddit heeft Yasmine een "ask me anything" topic geopendBest interessant, ze vertelt ook wat over hoe het allemaal in z'n werk gaat.
https://www.reddit.com/r/bnbvolliefde/s/tFs6a915o5
Beetje kinderachtig om over het haar van Peter te beginnen, dat hij er het geld niet voor zou hebben een bezoekje aan de kapper te brengen. Tegenwoordig is het heel normaal dat mannen een staart of knot dragen, ik persoonlijk vind dat eigenlijk best wel sexy.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:37 schreef Firuze60 het volgende:
Vond ergens nog een roddel over Peter van Monique:
https://lovereality.nl/gi(...)zijn-dingen-gebeurd/
Misschien had ie ook geen geld over voor de kapper.
Ik vond het ook eigenlijk niet misstaan bij hem.quote:Op maandag 9 maart 2026 11:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig om over het haar van Peter te beginnen, dat hij er het geld niet voor zou hebben een bezoekje aan de kapper te brengen. Tegenwoordig is het heel normaal dat mannen een staart of knot dragen, ik persoonlijk vind dat eigenlijk best wel sexy.
Dat dus.quote:Op maandag 9 maart 2026 11:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond het ook eigenlijk niet misstaan bij hem.
Wie is Lucquote:Op donderdag 5 maart 2026 22:05 schreef kwiwi het volgende:
Luc is toch gewoon homo? Of heeft ie dat zelf nog niet in de gaten.
Aha bedankt! Ik was zijn naam compleet vergeten maar ik weet wie je bedoeld, hij kwam inderdaad behoorlijk gay over jaquote:Op dinsdag 10 maart 2026 23:35 schreef jaha het volgende:
Luc was één van de eerste kandidaten van Claudia. Dat was een man die iets in de mode deed en in het centrum van Antwerpen woont. Hij kwam wel over als een "Maik de Boer"-type en die zijn meestal wel echt homo.
Nu ga ik niet over iemands seksualiteit, dus zolang hij beweert dat hij bij een vrouw de liefde zoekt, lijkt me dat op zich prima; alleen met een kleine blik op de kaart en in wat interesses en beweegredenen zijn zou je meteen kunnen zien dat het geen match is. Daardoor had bijna iedereen het gevoel dat hij alleen meedeed om zichzelf als 'merk' te kunnen etaleren op televisie.
“Hoeveel”? Alleen om 1 voorbeeld over het gesprek van de stoma?quote:Op donderdag 12 maart 2026 16:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind dat verhaal van Hans ook wel veelzeggend. Hoeveel er geregisseerd wordt. Hij kreeg toen allemaal commentaar te koel op het stomaverhaal te reageren. Maar het was dus al de tweede keer dat dat werd verteld.
https://lovereality.nl/ha(...)ren/#google_vignette
Nou, hij heeft gezegd dat hij in behandeling moet.quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:31 schreef NoCigar het volgende:
Ik zou het nu wel weer grappig vonden als uitkomt dat Gilbert gewoon wat onhandig was. De grote teleurstellende onthulling in de Story was dat hij van iemand die op een strand was een foto in bikini vroeg.
Ik zal dat niet snel doen maar abnormaal vind ik het ook weer niet.
Nou geloof je hem ineens welquote:Op donderdag 12 maart 2026 19:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, hij heeft gezegd dat hij in behandeling moet.
Ik denk dat hij dat tijdens de reünie al was trouwens.
Je hoef niet in behandeling omdat je een keer om een bikinifoto vroeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |