De reünie is een maand geleden opgenomen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:12 schreef freaky40 het volgende:
Wederom weer niet boven het trackrecord van 2 stellen bij de reünie nog bij elkaar. Zal wel iemand afvallen nog gedurende de tijd.
Wanneer en waar op de Veluwe is deze reünie opgenomen eigenlijk?
Ergens gelezen dat hij daar werk zoekt als hulpverlener.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:57 schreef NoCigar het volgende:
Wat doet Viktor in Oostenrijk qua werk?
Is niet op de Veluwe opgenomen. Maar bij Residence Rhenen in de Utrechtse Heuvelrug. Snap ook niet dat ze er bij zetten dat het op de Veluwe is opgenomen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:12 schreef freaky40 het volgende:
Wederom weer niet boven het trackrecord van 2 stellen bij de reünie nog bij elkaar. Zal wel iemand afvallen nog gedurende de tijd.
Wanneer en waar op de Veluwe is deze reünie opgenomen eigenlijk?
Nee nee, de reünie moet wel gezellig blijven. Geen kritische vragen!quote:Op vrijdag 6 maart 2026 07:43 schreef Silenus het volgende:
Iemand moet toch weten wat creepy glibbert heeft verteld? Wat een ongeloofwaardig kutverhaal met z’n privé-omstandigheden.
Zonder de juice kan ik dit seizoen niet afsluiten hoor.
Ik ben ook 2 jaar ouder geworden door naar haar te kijken.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:25 schreef freaky40 het volgende:
Elsje en Hanneke zijn wel wat dikker geworden trouwens. Zeker Hanneke lijkt wel 2 jaar ouder.
Gezien de roddels over het grensoverschrijdende gedrag, acht ik de kans aanwezig dat hij helemaal geen werk meer heeft. En dat hij daar over heeft gelogen. Logisch want dan had hij moeten zeggen: ik zit thuis omdat ik op het werk een creep was.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 08:54 schreef pmponer het volgende:
Gelogen over werk in Nederland en in Zweden zijn nu de roddels. Gokverslaving wordt ook geopperd.
Nou ja, beter voor Elsje dat ze van hem af is, dat ze dat kermis armbandje maar snel in de kliko flikkert.
Nee armbandje van de Ali alleen om een beetje indruk en TV te maken.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:51 schreef Blues het volgende:
Armbandje is ook vast niet van zijn moeder geweest dan idd.
Hij kan er niks aan doen dat ie er zo uitziet, maar persoon en uiterlijk matchen wel echt bij hem
Ik snap niet dat je dan meedoet aan een tv programma.. Half Nederland kijkt, dan kun je toch ook wel bedenken dat dat een keer uitkomt? Ik denk dat iemand 'm probeerde te chanteren en hij het Elsje daarom ineens wel moest vertellen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 11:27 schreef alpeko het volgende:
[..]
Gezien de roddels over het grensoverschrijdende gedrag, acht ik de kans aanwezig dat hij helemaal geen werk meer heeft. En dat hij daar over heeft gelogen. Logisch want dan had hij moeten zeggen: ik zit thuis omdat ik op het werk een creep was.
Dit: "Jij vertelt het of ik doe het".quote:Op vrijdag 6 maart 2026 11:31 schreef kwiwi het volgende:
Ik denk dat iemand 'm probeerde te chanteren en hij het Elsje daarom ineens wel moest vertellen.
Dat gejank was dan ook vast heel erg veel zelfmedelijden..quote:Op vrijdag 6 maart 2026 11:47 schreef Blues het volgende:
Ik heb zijn LinkedIn eens bekeken... hoeveel banen kan je hebben gehad vanaf 1992
Overigens snap ik zijn gejank ook beter... constante stress omdat ie weet dat zijn zeepbel hoe dan ook een keer knapt...
Zou 'ie z'n klanten hebben geworven tijdens z'n vrijwilligerswerk?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 11:47 schreef Blues het volgende:
Ik heb zijn LinkedIn eens bekeken... hoeveel banen kan je hebben gehad vanaf 1992
Wij vonden het hier al een verdachte man, die Glibbert. Hij had ook haast om haar aan de haak te slaan. Voelde voor mij al als een soort van vlucht uit zijn oude situatie. Misdragingen op zijn werk en ik vermoed zélf ook schulden. Hij hield wijselijk zijn mond over de échte reden dat het niet is gelukt met de relatie. Lullig voor haar want volgens mij was zij écht verliefd op die meneer Glibber.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 07:43 schreef Silenus het volgende:
Iemand moet toch weten wat creepy glibbert heeft verteld? Wat een ongeloofwaardig kutverhaal met z’n privé-omstandigheden.
Zonder de juice kan ik dit seizoen niet afsluiten hoor.
Haha ja, je moet er toch niet aan denken dat je die koekwaus ooit 'endorsed' hebt. Ik zie bij hem dit:quote:Op vrijdag 6 maart 2026 11:47 schreef Blues het volgende:
Ik denk zelfs dat hij bij zijn moeder in het bejaarden tehuis woont of in een instelling waar hij geholpen wordt met zijn problematiek.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:51 schreef Blues het volgende:
Armbandje is ook vast niet van zijn moeder geweest dan idd.
Hij kan er niks aan doen dat ie er zo uitziet, maar persoon en uiterlijk matchen wel echt bij hem
En vergeet zijn verrotte gebit niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ja, je moet er toch niet aan denken dat je die koekwaus ooit 'endorsed' hebt. Ik zie bij hem dit:
Gilbert is een betrouware collega, met wie ik het afgelopen jaar intensief en prettig heb samen gewerkt.
Zowel zakelijk als persoonlijk kun je met hem op een open wijze communiceren, zonder dat dit ten koste gaat van de relatie.
Kun je dus ook nooit meer serieus nemen.Maar ja, idd vreemd cv. Type mooie praatjes, valt dan binnen 2 jaar door de mand en dan gaat ie vrolijk weer ergens anders verder. En zo houden heel veel mensen het vol tot hun pensioen, we kennen er allemaal wel een paar in reallife.
Wat een totale mongool moet je dan eigenlijk zijn om dit trucje op nationale tv te doen.![]()
Juist door die anonimiteit kom je ermee weg. Hij is echt net zo achterlijk als ie eruit ziet met die hoekige bietenkop van 'm.
Nee, ik heb net nog gekeken, maar ik zie alleen die met die 'halve' afleveringquote:Op vrijdag 6 maart 2026 19:08 schreef Kanaroe het volgende:
Geen laatste nabeschouwing van Rick Evers meer?
Wel dan @:Blues, bedankt voor het posten![]()
Dan heb ik het zelf ook niet goed gelezenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:42 schreef Ronaldussen het volgende:
Rick gaf in zijn laatste stukje ook aan dat ie geen verslag van de reünie zou doen.
Er zaten voor m'n gevoel gewoon heel erg veel saaie mensen tussen. Dat konden die paar rare snuiters niet rechttrekken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 09:59 schreef Irri-tante het volgende:
Op of andere manier zaten er dit seizoen meer mensen meer vreemde snuiters bij voor mijn gevoel. Die Peter van Monique vind ik ook zo'n bijzondere man.
De mannen van Claudia vond ik ook apart. Op zich leek die Viktor prima, maar je wordt niet zomaar veroordeeld.
En dan vind ik het toch ook nog een saai seizoen ten op zichte van afgelopen editie van B&B Vol Liefde.
Helaas saai artikel idd. Wij hebben ons door dit kutseizoen heen moeten worstelen en derhalve recht op het hele verhaal! ‘Gelogen over werk’ doet de hele wereld, kijk maar naar LinkedIn. Erg onbevredigend dit allemaal.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:59 schreef Irri-tante het volgende:
Vandaag in het AD (online) een interview met Elsje
(ik weet niet of ik een link mag plaatsen omdat het een Premium artikel is)
Elsje doet boekje open over relatie met Gilbert na Winter vol liefde: ‘Hij hield iedereen voor de gek"
Uit artikel:
Aan de telefoon bekende hij dat hij gelogen had over dingen, onder andere over zijn werk. Ik was verbijsterd.
Eigenlijk zegt ze niets, buiten dat blijkt dat hij gelogen heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |