ik zou best een paar van haar planten willenquote:Op donderdag 5 maart 2026 22:00 schreef kwiwi het volgende:
Krijg elke keer de kriebels als ik dat huis van Claudia zie, zóveel spullen overal
In Suriname heb je ook wel Aziatische mensen, daar heeft ze meer van weg dan volbloed Suri inderdaad.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Is Robin eigenlijk een kwart indo oid? Vraag het me al weken af.
Heerlijk! Zo ziet mijn huis er ook uit, ietsie rustiger welquote:Op donderdag 5 maart 2026 22:00 schreef kwiwi het volgende:
Krijg elke keer de kriebels als ik dat huis van Claudia zie, zóveel spullen overal
Robin, de man.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In Suriname heb je ook wel Aziatische mensen, daar heeft ze meer van weg dan volbloed Suri inderdaad.
Dan gaat het servies op 'ontdekkingsreis'quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Als claudia boos is vliegt wel je servies door de kamer, vermoed ik.
Had ik niet verwacht toen ik begon te kijkenquote:Op donderdag 5 maart 2026 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
2 van 8 kandidaten een relatie is toch een mooi resultaat?
Ik vond het heel gezellig hier, maar voor mij zit dit liefdesavontuur er opquote:Op donderdag 5 maart 2026 22:07 schreef kwiwi het volgende:
Nou dat was het weer. Was gezellig mensen! Tot de zomereditie dan maar?![]()
Tijd om die beerput open te trekken. Nu mag de vuile was naar buitenquote:Op donderdag 5 maart 2026 22:18 schreef June. het volgende:
Ik vind het sneu voor Elsje, maar ze moet wie dan ook op haar blote knietjes bedanken dat ze weg is bij die kerel. Ze verdiend zoveel beter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |