Vind hem ook maar een dooie eigenlijkquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Dave. Veel te leuk en vooral spontaan voor dooie Hanneke.
Al 20 jaar werkloos met een hele beerput. /gokjequote:Op donderdag 5 maart 2026 21:31 schreef pmponer het volgende:
Wie weet wat er met Glibber is, woont hij stiekem nog bij zijn moeder?
Zit hij in een verslavingskliniek? Ik wil het weten, ze laten niks los op tv.
Nou ja ik heb eerder ergens gelezen dat hij ontslagen was vanwege ongepast gedrag.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al 20 jaar werkloos met een hele beerput. /gokje
Hij leek wel kilo's afgevallen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:31 schreef pmponer het volgende:
Oh.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:32 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou ja ik heb eerder ergens gelezen dat hij ontslagen was vanwege ongepast gedrag.
Arbeidsconflict ofzo dacht ik ergens te hebben gelezenquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:31 schreef pmponer het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:32 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou ja ik heb eerder ergens gelezen dat hij ontslagen was vanwege ongepast gedrag.
quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:21 schreef kwiwi het volgende:
Gilbert kon er niet bij zijn. Zou me niks verbazen als z'n smerige praktijken 'm in de problemen hebben gebracht.
quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:33 schreef pmponer het volgende:
Hanneke gaf elke man meteen een signaal, daar is jullie onderkomen ik ben elders...
Ze komt in de producer-momentjes niet over als een vrouw die erg verlegen o.i.d. is . Maar een gesprek opgang brengen kan ze ook niet. In ieder geval niet met mensen waar ze niet in geïnteresseerd lijkt.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ze kan wel echt wat hulp gebruiken wbt daten
Heel veel mensen zijn zo. Prima babbel. Maar niet kunnen praten met het andere geslacht als het doel daten is.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:35 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ze komt in de producer-momentjes niet over als een vrouw die erg verlegen o.i.d. is . Maar een gesprek opgang brengen kan ze ook niet. In ieder geval niet met mensen waar ze niet in geïnteresseerd lijkt.
Doordat die Ecuadoriaanse er iets over heeft gezegdquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:37 schreef pmponer het volgende:
Perl, waarom heb je je haar geverfd, dat heb jij niet nodig
Nee zeggen mijn dochters net ook, maar zal wel niet meevallen om die over te laten komenquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:43 schreef Kanaroe het volgende:
Wel ergens jammer dat Pearls gezin niet bij de bruiloft was
Maar goed
Zou heel goed kunnen inderdaad, ik zie dat ookquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Is Robin eigenlijk een kwart indo oid? Vraag het me al weken af.
Ooh ja, dat zou goed kunnen. Vraag me al weken af waarom hij er nét niet 'typisch' nederlands uitzietquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Is Robin eigenlijk een kwart indo oid? Vraag het me al weken af.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |