abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220334201
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 12:31 schreef Chea49 het volgende:
Veel mensen vonden het gedrag van Gilbert al glibberig en dat is ook precies wat hij de kijkers heeft laten zien. Al snel liet hij zijn handen wapperen en was nogal haastig met zijn zgn. liefdesbetuigingen naar Els toe. Wonderlijk genoeg vond Els dat zélf geen probleem en werd ze verliefd op hem. Dat er van alles naar buiten is gekomen over zijn gedrag in het verleden is dan ook logisch als je een vrouw van alles op de mouw speldt wat niet de waarheid is. Geen medelijden met hem en dat hem de mond word gesnoerd komt hem alleen maar goed uit. Nee, geen medelijden met die glibbert die alleen maar via dit programma probeerde uit zijn verleden te stappen en ergens anders opnieuw te beginnen. Want daar lijkt het aardig op. Vieze leugenachtige man die verdiend wat er nu allemaal in het nieuws is gekomen. Heb te doen met Els die wat mij betreft een hele sluisdeur voor haar gezicht had bij zijn ontmoeting. Dit is toch niet meer goed te praten? :?
Gilbert heeft over de grens gaan wel erg letterlijk genomen. :X
Ik geloof niet eens zo dat Els enorm verliefd was geworden op Gilbert, ze vond zijn aandacht wel heel erg aantrekkelijk. En ja, toen ze erachter kwam dat ie niet de catch van de maand was liet ze hem net zo makkelijk vallen. Ik vond Els soms ook naar de andere mannen die haar opzochten behoorlijk denigrerend en zelfs soms wat achterbaks.

En over die knot van Peter, niks mis met een knot als je een mooi bos haar hebt en niet bijna 70 jaar. Kreeg ineens het beeld met het elastiekje eruit en van die dunne sprieten langs dat hoofd..ugh.. :D
pi_220340711
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 19:57 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik geloof niet eens zo dat Els enorm verliefd was geworden op Gilbert, ze vond zijn aandacht wel heel erg aantrekkelijk. En ja, toen ze erachter kwam dat ie niet de catch van de maand was liet ze hem net zo makkelijk vallen. Ik vond Els soms ook naar de andere mannen die haar opzochten behoorlijk denigrerend en zelfs soms wat achterbaks.

En over die knot van Peter, niks mis met een knot als je een mooi bos haar hebt en niet bijna 70 jaar. Kreeg ineens het beeld met het elastiekje eruit en van die dunne sprieten langs dat hoofd..ugh.. :D
Heb zijn haren nooit los gezien en weet dus niet of het allemaal dunne sprieten zouden zijn. Denk het niet, volgens mij een aardige krullenbol. ^O^
pi_220340799
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 14:34 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Heb zijn haren nooit los gezien en weet dus niet of het allemaal dunne sprieten zouden zijn. Denk het niet, volgens mij een aardige krullenbol. ^O^
Krullen bij Peter? Volgens mij alleen maar van die sluike, vettige sprieten.
pi_220340929
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 14:46 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Krullen bij Peter? Volgens mij alleen maar van die sluike, vettige sprieten.
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')