SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Jaloezie waarschijnlijkquote:Op maandag 2 maart 2026 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Omdat @:strani het blijkbaar niet nodig vond om een nieuw deel te openen.
Of FOK! was in Spanje weer geblokkeerdquote:Op maandag 2 maart 2026 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Omdat @:strani het blijkbaar niet nodig vond om een nieuw deel te openen.
Is dit @Strani's idee om wat meer verkeer op het forum te krijgen?quote:Op maandag 2 maart 2026 15:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Of FOK! was in Spanje weer geblokkeerd
Danny in FB / Geblokkeerd (Chrome en Firefox) sinds einde middag
Ja, daar was ik eigenlijk al bang voor.quote:Op maandag 2 maart 2026 06:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind dit wel iets te subtiel om mensen op tijd wakker te krijgen.
Waardevol dat hij meedenkt. Jammer dat we hem nu moeten missen.quote:Op maandag 2 maart 2026 16:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dit @:Strani's idee om wat meer verkeer op het forum te krijgen?
Ja ik ga maar weer snel naar Nederland na mn weekendje Spanje, vet koud hier.quote:Op maandag 2 maart 2026 16:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ben je geëmigreerd naar Spanje heb je nog kutweer
Het zal wel een stil protest zijn.quote:Op maandag 2 maart 2026 16:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waardevol dat hij meedenkt. Jammer dat we hem nu moeten missen.
Ah dank je, dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Of FOK! was in Spanje weer geblokkeerd
Danny in FB / Geblokkeerd (Chrome en Firefox) sinds einde middag
Dat gelooft niemandquote:
Dan hebben ze daar tenminste niet over gelogen bij de Belastingdienst.quote:Op maandag 2 maart 2026 18:24 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond!
Ik heb zojuist de Belastingaangifte maar vast gedaan. Gelukkig met goed resultaat, want we krijgen weer geld terug.
En eerlijk is eerlijk, het wordt ieder jaar steeds makkelijker, er is steeds meer vooraf ingevuld
Ik ga niet met je vechten. Maar het duurde 144 jaar voor de Sagrada Familia zijn hoogste punt bereikte.quote:Op maandag 2 maart 2026 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ahh bueno ya veo que el plan es pelear, hoy
Ja maar dat van die Sagrada Familia is ook gewoon omdat er elke keer toeristen in de weg lopen dus dat vertraagt de boel enorm.quote:Op maandag 2 maart 2026 18:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ga niet met je vechten. Maar het duurde 144 jaar voor de Sagrada Familia zijn hoogste punt bereikte.
Aan de andere kant staat mijn voormalige manager, die helaas weer terug naar Barcelona is, die zelfs aan de vooravond van een vakantie in het vliegtuig naar Barcelona nog aan het werk was.
Die bouwvakkers moeten opgevoed worden; niet de hele tijd loeren naar mooie meisjes maar gewoon aan de bak!quote:Op maandag 2 maart 2026 18:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat van die Sagrada Familia is ook gewoon omdat er elke keer toeristen in de weg lopen dus dat vertraagt de boel enorm.
Haha je moet wel een beetje realistisch blijven Ariquote:Op maandag 2 maart 2026 18:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die bouwvakkers moeten opgevoed worden; niet de hele tijd loeren naar mooie meisjes maar gewoon aan de bak!
Daar in Catalonië duurde het ook een eeuwigheid voor ze eens de Europacup 1 wonnen (met dank aan twee Nederlanders uiteraard).quote:Op maandag 2 maart 2026 18:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat van die Sagrada Familia is ook gewoon omdat er elke keer toeristen in de weg lopen dus dat vertraagt de boel enorm.
Daarom, het blijft een apart slag mensen. In Madrid hadden ze 'm al vijf keer gewonnen toen de rest van Europa amper wist dat er een toernooi was.quote:Op maandag 2 maart 2026 18:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar in Catalonië duurde het ook een eeuwigheid voor ze eens de Europacup 1 wonnen (met dank aan twee Nederlanders uiteraard).
Die slogan hebben we echt al hele lang niet meer, maar is volgens mij een van de meest succesvolle slogans ever, iedereen kent m.quote:Op maandag 2 maart 2026 18:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan hebben ze daar tenminste niet over gelogen bij de Belastingdienst.
En ik vond het dus zélfs ook leuk omdat we weer geld terugkregenquote:Op maandag 2 maart 2026 18:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die slogan hebben we echt al hele lang niet meer, maar is volgens mij een van de meest succesvolle slogans ever, iedereen kent m.
"Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker"quote:Op maandag 2 maart 2026 18:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die slogan hebben we echt al hele lang niet meer, maar is volgens mij een van de meest succesvolle slogans ever, iedereen kent m.
quote:"Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker." De Belastingdienst doet die slogan eer aan, want ze rijden met een speciale bus naar een aantal steden in Nederland om je te helpen met de belastingaangifte. Ook Den Bosch krijgt een bezoekje van de bus.
Verbaast me dat je er überhaupt tussen bent gekomenquote:Op maandag 2 maart 2026 18:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
En ik vond het dus zélfs ook leuk omdat we weer geld terugkregen
quote:Op maandag 2 maart 2026 18:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
En ik vond het dus zélfs ook leuk omdat we weer geld terugkregen
Mij ook. Gisteren even getest en net weer, maar al direct het bericht dat de site tijdelijk niet bereikbaar is i.v.m. het maximum aantal mensen dat is ingelogd.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Verbaast me dat je er überhaupt tussen bent gekomen
Oh ik deed het dus rond etenstijd, kwam er meteen inquote:Op maandag 2 maart 2026 19:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Verbaast me dat je er überhaupt tussen bent gekomen
Ik kwam er net ook tussen inderdaad, heb nog een paar dingen waar ik niet uitkom dus straks maar eens rustig uitzoekenquote:Op maandag 2 maart 2026 20:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ik deed het dus rond etenstijd, kwam er meteen in
Gewoon aan je vriend vragen, dat is het fijne met een man in huis, dan hoef je nooit meer zelf al die getallen te snappenquote:Op maandag 2 maart 2026 21:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kwam er net ook tussen inderdaad, heb nog een paar dingen waar ik niet uitkom dus straks maar eens rustig uitzoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dit jaar juist meer moeite dan normaal. Deels door wisselen van baan, deels door inleggen in een speciale beleggingsrekening (jaja) waardoor ik zooi moet uitzoeken over jaarruimte, reserveringsruimte, factor A (er is geen factor B overigens) en meer van dat soort saaie dingen. De Belastingdienst moet weten hoe dat allemaal zit zodat ze me daar een rekening voor kunnen sturen als het niet klopt, maar dat is niet allemaal vooraf al ingevuldquote:Op maandag 2 maart 2026 18:24 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond!
Ik heb zojuist de Belastingaangifte maar vast gedaan. Gelukkig met goed resultaat, want we krijgen weer geld terug.
En eerlijk is eerlijk, het wordt ieder jaar steeds makkelijker, er is steeds meer vooraf ingevuld
quote:Op maandag 2 maart 2026 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon aan je vriend vragen, dat is het fijne met een man in huis, dan hoef je nooit meer zelf al die getallen te snappenWe zijn pas vanaf dit jaar fiscaal partnersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bovendien is hij denk ik nog dramatischer met getallen dan ik
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik had alleen gedoe met een oude Duitse rekening van NM van Degiro waar op 1 januari 2025 nog 1 euro op stondquote:Op maandag 2 maart 2026 22:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar juist meer moeite dan normaal. Deels door wisselen van baan, deels door inleggen in een speciale beleggingsrekening (jaja) waardoor ik zooi moet uitzoeken over jaarruimte, reserveringsruimte, factor A (er is geen factor B overigens) en meer van dat soort saaie dingen. De Belastingdienst moet weten hoe dat allemaal zit zodat ze me daar een rekening voor kunnen sturen als het niet klopt, maar dat is niet allemaal vooraf al ingevuld
Hier staan heel veel termen die ik helemaal niet kenquote:Op maandag 2 maart 2026 22:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar juist meer moeite dan normaal. Deels door wisselen van baan, deels door inleggen in een speciale beleggingsrekening (jaja) waardoor ik zooi moet uitzoeken over jaarruimte, reserveringsruimte, factor A (er is geen factor B overigens) en meer van dat soort saaie dingen. De Belastingdienst moet weten hoe dat allemaal zit zodat ze me daar een rekening voor kunnen sturen als het niet klopt, maar dat is niet allemaal vooraf al ingevuld
Ik heb ook ooit een beleggingsrekening opgeheven omdat die er elk jaar 1 euro naast zat ten opzichte van de gegevens van de belasting zelf. Die belegging ging toch nergens heen, dus dan maar opdoekenquote:Op maandag 2 maart 2026 22:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had alleen gedoe met een oude Duitse rekening van NM van Degiro waar op 1 januari 2025 nog 1 euro op stond![]()
Is inmiddels opgeheven, maar ik kreeg allemaal vragen ovet die “buitenlandse bankrekening”.
Ik doe ook altijd de aangifte. NM zou dat ook niet kunnen denk ikquote:Op maandag 2 maart 2026 22:11 schreef Meke het volgende:
[..]
We zijn pas vanaf dit jaar fiscaal partners![]()
Op zich vond ik dat toen wel te doen, als je maar scherp hebt wat je allemaal af mag trekken. Maar bij twijfel inderdaad lekker een prof inschakelenquote:Op maandag 2 maart 2026 22:13 schreef Meridiaan het volgende:
Oh dat zou ik ook heel ingewikkeld vinden.
Mijn partner kocht een huis afgelopen jaar: mooi dat hij die aangifte niet zelf gaat doen
Houden zo! Buitengewoon saaiquote:Op maandag 2 maart 2026 22:14 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Hier staan heel veel termen die ik helemaal niet ken
Voor zorgen maken is het nooit een slecht moment!quote:Op maandag 2 maart 2026 22:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb nog geen aangiftebrief gekregen. Moet ik me zorgen gaan maken?
Wat héb je dan eigenlijk aan 'm, Mekequote:Op maandag 2 maart 2026 22:11 schreef Meke het volgende:
[..]
We zijn pas vanaf dit jaar fiscaal partners![]()
Niet iedereen krijgt een aangiftebrief, maar je moet wel altijd aangifte doen gezien je een inkomen hebtquote:Op maandag 2 maart 2026 22:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb nog geen aangiftebrief gekregen. Moet ik me zorgen gaan maken?
Alleen als je weet dat je moet betalen (meer dan ¤58) of nog wat kan terugkrijgenquote:Op maandag 2 maart 2026 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet iedereen krijgt een aangiftebrief, maar je moet wel altijd aangifte doen gezien je een inkomen hebt
Of als je zo'n brief krijgtquote:Op maandag 2 maart 2026 23:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Alleen als je weet dat je moet betalen (meer dan ¤58) of nog wat kan terugkrijgen
Hij heeft volgens mij al 25 jaar niet zelf aangifte gedaan en heeft in die tijd amper zelf zijn financiën gedaan, dus hij laat het mooi doen inderdaad.quote:Op maandag 2 maart 2026 22:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Op zich vond ik dat toen wel te doen, als je maar scherp hebt wat je allemaal af mag trekken. Maar bij twijfel inderdaad lekker een prof inschakelen
Nouja we hebben nu wel een Ajaxlamp in de logeerkamerquote:
Mja... Oké dat is inderdaad wel wat waard.quote:Op maandag 2 maart 2026 23:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja we hebben nu wel een Ajaxlamp in de logeerkamer
Da's toch een lichtpuntjequote:Op maandag 2 maart 2026 23:20 schreef Meke het volgende:
[..]
En wat als er een feyenoorder komt logeren?quote:Op maandag 2 maart 2026 23:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ons huis daarna nog staatquote:Op maandag 2 maart 2026 23:25 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En wat als er een feyenoorder komt logeren?
Ik kan me ook niet voorstellen dat je vriend dat laat gebeuren.quote:
Lekker juist!quote:
Oh ja, heb je ook weer gelijk in. Nou vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 04:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lekker juist!
Vroeg beginnen, kan je lekker veel doen.
Dus hup, koffie erin en aan het werk!
Maar dat weet je pas nadat je m hebt ingevuldquote:Op maandag 2 maart 2026 23:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Alleen als je weet dat je moet betalen (meer dan ¤58) of nog wat kan terugkrijgen
Mwah lichtjes.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 04:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo beter @:Redefine?
Oef, dat is balen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Terug van de fysio. Beknelde zenuw in de nek. Eerstvolgende 2 weken nog 3 behandelingen om het los te maken en zien of het aanslaat. Nu rechtop zitten en oefeningen met de nek doen. Herstel kan wel 6 weken of langer duren.
En het advies is niet motor rijden
Thanksquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Oef, dat is balen.
Sterkte en beterschap
Heel goed. Prachtige taal en daar mag je best trots op zijn. Ik vind het onbegrijpelijk dat wij (buiten Friesland) nooit iets van Fries geleerd hebben op school, het is ee nvan de twee officiële talen van Nederland.quote:
Zo raar is dat toch niet? Je hebt weinig tot niks aan de Friese taal buiten Friesland.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel goed. Prachtige taal en daar mag je best trots op zijn. Ik vind het onbegrijpelijk dat wij (buiten Friesland) nooit iets van Fries geleerd hebben op school, het is ee nvan de twee officiële talen van Nederland.
Eens. Ik heb zelfs een Friese achternaam dus daar ligt het niet aan, maar regionale talen zijn alleen van belang voor de regio. Als je het nationaal verplicht zou stellen dan zou daar tijd voor andere vakken voor moeten worden ingeleverd.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet? Je hebt weinig tot niks aan de Friese taal buiten Friesland.
Als je het wil leren omdat je het een mooie taal vindt, zijn die mogelijkheden er.
Met het "verstaan van" kom je al heel ver. Komen m'n jaren van in Friesland op school zitten toch nog van pas.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens. Ik heb zelfs een Friese achternaam dus daar ligt het niet aan, maar regionale talen zijn alleen van belang voor de regio. Als je het nationaal verplicht zou stellen dan zou daar tijd voor andere vakken voor moeten worden ingeleverd.
Nu heb ik trouwens sowieso een wat pragmatische kijk op taal. De bedoeling van taal is vooral communicatie. Het culturele aspect ervan is secondair. Dus als een grotere taal langzaam aan een kleinere taal opslokt dan is dat wat jammer voor de cultuur maar goed voor de communicatie.
We hebben waar ik woon natuurlijk dezelfde discussie met het Valenciaans/Catalaans.
Het zou geen kwaad kunnen als je basisschool kinderen een paar uurtjes laat kennismaken met de Friese taal en cultuur. Al is het alleen maar om te laten zien dat het niet alleen maar onverstaanbare boeren zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet? Je hebt weinig tot niks aan de Friese taal buiten Friesland.
Als je het wil leren omdat je het een mooie taal vindt, zijn die mogelijkheden er.
Gezien de dramatische staat van het lezen, schrijven en rekenen in Nederland vind ik het belangrijker dat de tijd daar meer aan besteed wordt.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het zou geen kwaad kunnen als je basisschool kinderen een paar uurtjes laat kennismaken met de Friese taal en cultuur. Al is het alleen maar om te laten zien dat het niet alleen maar onverstaanbare boeren zijn.
Ik denk dat leerlingen alleen maar beter gaan lezen en schrijven als ze een paar uurtjes besteden aan het Fries. Het een gaat niet ten koste van het ander.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gezien de dramatische staat van het lezen, schrijven en rekenen in Nederland vind ik het belangrijker dat de tijd daar meer aan besteed wordt.
Vooral in de grote steden denk ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gezien de dramatische staat van het lezen, schrijven en rekenen in Nederland vind ik het belangrijker dat de tijd daar meer aan besteed wordt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:45 schreef zorro28 het volgende:
Volgens een artikel op de NOS moet ik een vriend vinden om een huis te kunnen kopen, bij voorkeur iemand met rijke ouders.
Die moet ik ook vinden.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:45 schreef zorro28 het volgende:
Volgens een artikel op de NOS moet ik een vriend vinden om een huis te kunnen kopen, bij voorkeur iemand met rijke ouders.
Niet helemaal waar. In bv. Zeeuws-Vlaanderen heb je verhoudingsgewijs ook veel laaggeletterden.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vooral in de grote steden denk ik.
Jep, pasgeleden in mn eentje voor het eerst op een huis geboden, bleek deze een halve ton (!) overboden te zijn. Vond ik nogal wat voor een appartement die voor 290.000 te koop stondquote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:45 schreef zorro28 het volgende:
Dat is zeker belangrijk, maar ik denk dat als je een beetje de basics van het Fries leert, je daarmee ook van alles over de Nederlandse taal leertquote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Geschreven door Dhr. H. De Jonge?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:45 schreef zorro28 het volgende:
Vriendin met rijke ouders. Maar ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Moet jij ook een vriend vinden?
Misschien heeft hij nog kinders in de aanbieding.quote:
Ach nee, beterschap. Ga je luisteren wat betreft het advies over motorrijden?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Terug van de fysio. Beknelde zenuw in de nek. Eerstvolgende 2 weken nog 3 behandelingen om het los te maken en zien of het aanslaat. Nu rechtop zitten en oefeningen met de nek doen. Herstel kan wel 6 weken of langer duren.
En het advies is niet motor rijden
Ja, dat wel. Hij zij wel dat hij het zou snappen als ik ging rijden. Maar om het herstel te bespoedigen ga ik het voorlopig niet doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ach nee, beterschap. Ga je luisteren wat betreft het advies over motorrijden?
Kantoor is ook helemaal niet gemaakt om productief te zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:00 schreef Arizona het volgende:
Ik ben op kantoor maar totaal niet productief![]()
Kan beter thuis werken wat dat betreft.
Was zeker ook 50m2 groot?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jep, pasgeleden in mn eentje voor het eerst op een huis geboden, bleek deze een halve ton (!) overboden te zijn. Vond ik nogal wat voor een appartement die voor 290.000 te koop stond
Ik dacht eerder rijke mannen of vrouwen. Hoe moeten we anders aan een huis komen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien heeft hij nog kinders in de aanbieding.
Dan kan je meer tijd besteden aan het modderen van het F1 subforumquote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Hij zij wel dat hij het zou snappen als ik ging rijden. Maar om het herstel te bespoedigen ga ik het voorlopig niet doen.
Heb ik 1 vinger voor nodigquote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan kan je meer tijd besteden aan het modderen van het F1 subforum
Je bent laatst vergeten een TR af te vinken @Nattekat.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb ik 1 vinger voor nodig
Het is hier niet Fok.twquote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kunnen jullie mooi allemaal plat proat’n met mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |