Daarom, het blijft een apart slag mensen. In Madrid hadden ze 'm al vijf keer gewonnen toen de rest van Europa amper wist dat er een toernooi was.quote:Op maandag 2 maart 2026 18:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar in Catalonië duurde het ook een eeuwigheid voor ze eens de Europacup 1 wonnen (met dank aan twee Nederlanders uiteraard).
Die slogan hebben we echt al hele lang niet meer, maar is volgens mij een van de meest succesvolle slogans ever, iedereen kent m.quote:Op maandag 2 maart 2026 18:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan hebben ze daar tenminste niet over gelogen bij de Belastingdienst.
En ik vond het dus zélfs ook leuk omdat we weer geld terugkregenquote:Op maandag 2 maart 2026 18:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die slogan hebben we echt al hele lang niet meer, maar is volgens mij een van de meest succesvolle slogans ever, iedereen kent m.
"Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker"quote:Op maandag 2 maart 2026 18:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die slogan hebben we echt al hele lang niet meer, maar is volgens mij een van de meest succesvolle slogans ever, iedereen kent m.
quote:"Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker." De Belastingdienst doet die slogan eer aan, want ze rijden met een speciale bus naar een aantal steden in Nederland om je te helpen met de belastingaangifte. Ook Den Bosch krijgt een bezoekje van de bus.
Verbaast me dat je er überhaupt tussen bent gekomenquote:Op maandag 2 maart 2026 18:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
En ik vond het dus zélfs ook leuk omdat we weer geld terugkregen
quote:Op maandag 2 maart 2026 18:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
En ik vond het dus zélfs ook leuk omdat we weer geld terugkregen
Mij ook. Gisteren even getest en net weer, maar al direct het bericht dat de site tijdelijk niet bereikbaar is i.v.m. het maximum aantal mensen dat is ingelogd.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Verbaast me dat je er überhaupt tussen bent gekomen
Oh ik deed het dus rond etenstijd, kwam er meteen inquote:Op maandag 2 maart 2026 19:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Verbaast me dat je er überhaupt tussen bent gekomen
Ik kwam er net ook tussen inderdaad, heb nog een paar dingen waar ik niet uitkom dus straks maar eens rustig uitzoekenquote:Op maandag 2 maart 2026 20:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ik deed het dus rond etenstijd, kwam er meteen in
Gewoon aan je vriend vragen, dat is het fijne met een man in huis, dan hoef je nooit meer zelf al die getallen te snappenquote:Op maandag 2 maart 2026 21:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kwam er net ook tussen inderdaad, heb nog een paar dingen waar ik niet uitkom dus straks maar eens rustig uitzoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dit jaar juist meer moeite dan normaal. Deels door wisselen van baan, deels door inleggen in een speciale beleggingsrekening (jaja) waardoor ik zooi moet uitzoeken over jaarruimte, reserveringsruimte, factor A (er is geen factor B overigens) en meer van dat soort saaie dingen. De Belastingdienst moet weten hoe dat allemaal zit zodat ze me daar een rekening voor kunnen sturen als het niet klopt, maar dat is niet allemaal vooraf al ingevuldquote:Op maandag 2 maart 2026 18:24 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond!
Ik heb zojuist de Belastingaangifte maar vast gedaan. Gelukkig met goed resultaat, want we krijgen weer geld terug.
En eerlijk is eerlijk, het wordt ieder jaar steeds makkelijker, er is steeds meer vooraf ingevuld
quote:Op maandag 2 maart 2026 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon aan je vriend vragen, dat is het fijne met een man in huis, dan hoef je nooit meer zelf al die getallen te snappenWe zijn pas vanaf dit jaar fiscaal partnersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bovendien is hij denk ik nog dramatischer met getallen dan ik
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik had alleen gedoe met een oude Duitse rekening van NM van Degiro waar op 1 januari 2025 nog 1 euro op stondquote:Op maandag 2 maart 2026 22:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar juist meer moeite dan normaal. Deels door wisselen van baan, deels door inleggen in een speciale beleggingsrekening (jaja) waardoor ik zooi moet uitzoeken over jaarruimte, reserveringsruimte, factor A (er is geen factor B overigens) en meer van dat soort saaie dingen. De Belastingdienst moet weten hoe dat allemaal zit zodat ze me daar een rekening voor kunnen sturen als het niet klopt, maar dat is niet allemaal vooraf al ingevuld
Hier staan heel veel termen die ik helemaal niet kenquote:Op maandag 2 maart 2026 22:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar juist meer moeite dan normaal. Deels door wisselen van baan, deels door inleggen in een speciale beleggingsrekening (jaja) waardoor ik zooi moet uitzoeken over jaarruimte, reserveringsruimte, factor A (er is geen factor B overigens) en meer van dat soort saaie dingen. De Belastingdienst moet weten hoe dat allemaal zit zodat ze me daar een rekening voor kunnen sturen als het niet klopt, maar dat is niet allemaal vooraf al ingevuld
Ik heb ook ooit een beleggingsrekening opgeheven omdat die er elk jaar 1 euro naast zat ten opzichte van de gegevens van de belasting zelf. Die belegging ging toch nergens heen, dus dan maar opdoekenquote:Op maandag 2 maart 2026 22:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had alleen gedoe met een oude Duitse rekening van NM van Degiro waar op 1 januari 2025 nog 1 euro op stond![]()
Is inmiddels opgeheven, maar ik kreeg allemaal vragen ovet die “buitenlandse bankrekening”.
Ik doe ook altijd de aangifte. NM zou dat ook niet kunnen denk ikquote:Op maandag 2 maart 2026 22:11 schreef Meke het volgende:
[..]
We zijn pas vanaf dit jaar fiscaal partners![]()
Op zich vond ik dat toen wel te doen, als je maar scherp hebt wat je allemaal af mag trekken. Maar bij twijfel inderdaad lekker een prof inschakelenquote:Op maandag 2 maart 2026 22:13 schreef Meridiaan het volgende:
Oh dat zou ik ook heel ingewikkeld vinden.
Mijn partner kocht een huis afgelopen jaar: mooi dat hij die aangifte niet zelf gaat doen
Houden zo! Buitengewoon saaiquote:Op maandag 2 maart 2026 22:14 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Hier staan heel veel termen die ik helemaal niet ken
Voor zorgen maken is het nooit een slecht moment!quote:Op maandag 2 maart 2026 22:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb nog geen aangiftebrief gekregen. Moet ik me zorgen gaan maken?
Wat héb je dan eigenlijk aan 'm, Mekequote:Op maandag 2 maart 2026 22:11 schreef Meke het volgende:
[..]
We zijn pas vanaf dit jaar fiscaal partners![]()
Niet iedereen krijgt een aangiftebrief, maar je moet wel altijd aangifte doen gezien je een inkomen hebtquote:Op maandag 2 maart 2026 22:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb nog geen aangiftebrief gekregen. Moet ik me zorgen gaan maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |