Alleen als je weet dat je moet betalen (meer dan ¤58) of nog wat kan terugkrijgenquote:Op maandag 2 maart 2026 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet iedereen krijgt een aangiftebrief, maar je moet wel altijd aangifte doen gezien je een inkomen hebt
Of als je zo'n brief krijgtquote:Op maandag 2 maart 2026 23:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Alleen als je weet dat je moet betalen (meer dan ¤58) of nog wat kan terugkrijgen
Hij heeft volgens mij al 25 jaar niet zelf aangifte gedaan en heeft in die tijd amper zelf zijn financiën gedaan, dus hij laat het mooi doen inderdaad.quote:Op maandag 2 maart 2026 22:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Op zich vond ik dat toen wel te doen, als je maar scherp hebt wat je allemaal af mag trekken. Maar bij twijfel inderdaad lekker een prof inschakelen
Nouja we hebben nu wel een Ajaxlamp in de logeerkamerquote:
Mja... Oké dat is inderdaad wel wat waard.quote:Op maandag 2 maart 2026 23:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja we hebben nu wel een Ajaxlamp in de logeerkamer
Da's toch een lichtpuntjequote:Op maandag 2 maart 2026 23:20 schreef Meke het volgende:
[..]
En wat als er een feyenoorder komt logeren?quote:Op maandag 2 maart 2026 23:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ons huis daarna nog staatquote:Op maandag 2 maart 2026 23:25 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En wat als er een feyenoorder komt logeren?
Ik kan me ook niet voorstellen dat je vriend dat laat gebeuren.quote:
Lekker juist!quote:
Oh ja, heb je ook weer gelijk in. Nou vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 04:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lekker juist!
Vroeg beginnen, kan je lekker veel doen.
Dus hup, koffie erin en aan het werk!
Maar dat weet je pas nadat je m hebt ingevuldquote:Op maandag 2 maart 2026 23:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Alleen als je weet dat je moet betalen (meer dan ¤58) of nog wat kan terugkrijgen
Mwah lichtjes.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 04:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo beter @:Redefine?
Oef, dat is balen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Terug van de fysio. Beknelde zenuw in de nek. Eerstvolgende 2 weken nog 3 behandelingen om het los te maken en zien of het aanslaat. Nu rechtop zitten en oefeningen met de nek doen. Herstel kan wel 6 weken of langer duren.
En het advies is niet motor rijden
Thanksquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Oef, dat is balen.
Sterkte en beterschap
Heel goed. Prachtige taal en daar mag je best trots op zijn. Ik vind het onbegrijpelijk dat wij (buiten Friesland) nooit iets van Fries geleerd hebben op school, het is ee nvan de twee officiële talen van Nederland.quote:
Zo raar is dat toch niet? Je hebt weinig tot niks aan de Friese taal buiten Friesland.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel goed. Prachtige taal en daar mag je best trots op zijn. Ik vind het onbegrijpelijk dat wij (buiten Friesland) nooit iets van Fries geleerd hebben op school, het is ee nvan de twee officiële talen van Nederland.
Eens. Ik heb zelfs een Friese achternaam dus daar ligt het niet aan, maar regionale talen zijn alleen van belang voor de regio. Als je het nationaal verplicht zou stellen dan zou daar tijd voor andere vakken voor moeten worden ingeleverd.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet? Je hebt weinig tot niks aan de Friese taal buiten Friesland.
Als je het wil leren omdat je het een mooie taal vindt, zijn die mogelijkheden er.
Met het "verstaan van" kom je al heel ver. Komen m'n jaren van in Friesland op school zitten toch nog van pas.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens. Ik heb zelfs een Friese achternaam dus daar ligt het niet aan, maar regionale talen zijn alleen van belang voor de regio. Als je het nationaal verplicht zou stellen dan zou daar tijd voor andere vakken voor moeten worden ingeleverd.
Nu heb ik trouwens sowieso een wat pragmatische kijk op taal. De bedoeling van taal is vooral communicatie. Het culturele aspect ervan is secondair. Dus als een grotere taal langzaam aan een kleinere taal opslokt dan is dat wat jammer voor de cultuur maar goed voor de communicatie.
We hebben waar ik woon natuurlijk dezelfde discussie met het Valenciaans/Catalaans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |