Het is hier niet Fok.twquote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kunnen jullie mooi allemaal plat proat’n met mij
Heeft Twente geen eigen afkorting dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat heeft @:Arizona met Taiwan te maken?
DM gestuurd. Niet echt rijke ouders maar wel meestal goed weer.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 12:45 schreef zorro28 het volgende:
Volgens een artikel op de NOS moet ik een vriend vinden om een huis te kunnen kopen, bij voorkeur iemand met rijke ouders.
Ik begrijp hier echt hélemaal niets vanquote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kunnen jullie mooi allemaal plat proat’n met mij
Fijn!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Een prima pakket met lekkers op gehaald bij de bakker met Too good to go app.![]()
2 vruchtenvlechtquote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fijn!Ik durf dat niet meer zo snel aan, nadat ik te vaak alleen maar taart of vooral taart en een half brood krijg
Twee broden, stokbrood (wel gesneden, maar kan vast wel in de vriezer?). Croissants. top! Vluchtenvrecht ken ik niet. Dat is een soort zoet brood? Klinkt ook lekker. Ik begrijp wel dat je er blij mee bentquote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
2 vruchtenvlecht
1 heel brood
2 half brood
stokbrood gesneden
verschillende soort croissants 4/5 stuks
paar frikandel soortig broodjes.
De vorige keer was ergens oktober toen had ik heel veel brood.
Daarom zou het goed zijn dat ze ook in Spanje Twents gaan leren op school!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik begrijp hier echt hélemaal niets van
Heel goed pakket!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
2 vruchtenvlecht
1 heel brood
2 half brood
stokbrood gesneden
zou ik ook niet erg vindenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fijn!Ik durf dat niet meer zo snel aan, nadat ik te vaak alleen maar taart of vooral taart en een half brood krijg
Ah maar dat gebeurt hier al jaren hè. Onder Franco was Twents de enige regiotaal die werd toegestaanquote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daarom zou het goed zijn dat ze ook in Spanje Twents gaan leren op school!
Dat is een mooie buit!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
2 vruchtenvlecht
1 heel brood
2 half brood
stokbrood gesneden
Ik was drukquote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je bent laatst vergeten een TR af te vinken @:Nattekat.
Wel een groenteboer in de buurt, maar die doet hier niet aan mee.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:49 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat is een mooie buit!
Heb je ook een groenteboer met een goede tas in de buurt?
Taart kan je makkelijk goedkoop krijgen ja, behalve wanneer je het daadwerkelijk nodig bentquote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Moej 'n lik an de bek hebb'n?quote:
Mooi kloot'n.quote:
Joah. Knuppel laat'n vall'n, kats kapot, nu met de huulbezzem oan de gangquote:
Ik vind de situatie in Iran toch wel anders dan in Israël hoor. Natuurlijk kan je heel principieel stellen dat de problemen in Iran een interne aangelegenheid zijn, maar de decennia lange onderdrukking (en doding) van vrouwen, homo’s, andersdenkenden, enz. kunnen we als rest van de wereld toch niet eeuwig laten doorgaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:49 schreef Strani het volgende:
Nou, Trump is boos op Spanje omdat Spanje niet oké is met het gebruiken van de Amerikaans-Spaanse installaties hier om aanvallen op Iran uit te voeren.
Spanje gaat lekker all-in tegen VS en Israël
Luctor hef 't mooi verdrett’n!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Joah. Knuppel laat'n vall'n, kats kapot, nu met de huulbezzem oan de gang
Ik vind de situatie ook anders. In het geval van Israël is het voor mij heel duidelijk aan welke kant we zouden moeten staan. In deze huidige situatie ben ik meer een voorstander van neutraliteit.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 19:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind de situatie in Iran toch wel anders dan in Israël hoor. Natuurlijk kan je heel principieel stellen dat de problemen in Iran een interne aangelegenheid zijn, maar de decennia lange onderdrukking (en doding) van vrouwen, homo’s, andersdenkenden, enz. kunnen we als rest van de wereld toch niet eeuwig laten doorgaan.
Gewoon jaloezie dat Zeeuws geen eindexamenvak is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |