Ik vind het andersom ook altijd wel vermakelijk dat als er in een winkel in het buitenland een Nederlands hoekje is, de helft ervan gevuld wordt met producten waar wij nog nooit van gehoord hebben, of die uit Denemarken of Polen ofzo komen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:46 schreef NailQueen het volgende:
De gazpacho chips kon ik helaas niet vinden. Maar ik heb uiteraard wel Sangria gekocht want dat drinken de Spanjaarden zo graag.
En dat zijn nog steeds de beste smakenquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is wel heel 1989 hè, dat je alleen paprika chips en “gewone” had?
quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens we hebben al zoveel te stellen met alle absurde dingen waar @:Meke bij van wordt
Gaat ze zoemen dan?quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens we hebben al zoveel te stellen met alle absurde dingen waar @:Meke bij van wordt
@Strani zit nu schuimbekkend achter zijn pc.quote:
Ja. Haar echte naam is Maja.quote:
Gekarameliseerde perzik.quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dat zijn nog steeds de beste smaken
Ik heb echt niks met smaken als: "Smoked Bacon & Caramelised Peach" die we laatst in huis hadden
de Bijna?quote:
Ja, ik ben ook maar zelden fan van producten waarvan het origineel lekker is, maar waar dan de gekste dingen op of doorheen gegooid worden.quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb echt niks met smaken als: "Smoked Bacon & Caramelised Peach" die we laatst in huis hadden
Deze week in de reclame bij Dirk! probeerprijs van 99 cent. Samen met "Sweet Teriyaki" en "Apple & Caramel"quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb vorig week chips gekocht met paprika en kaas smaak. Dat is geen aanraderquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kaas & juûn is wel lekker.quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb vorig week chips gekocht met paprika en kaas smaak. Dat is geen aanrader
En als ze lekker zijn dan nog drie keer extra langskomen met fopsnor, zonnebril en roodharige pruik uiteraardquote:Op woensdag 4 maart 2026 14:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Deze week in de reclame bij Dirk! probeerprijs van 99 cent. Samen met "Sweet Teriyaki" en "Apple & Caramel"
En ik gok dat als ik morgen boodschappen ga doen, dat de vriendelijke "Wilt u een hapje proeven?"-dame er weer staat met deze chips.
Zij zijn ook gestrand in Dubai?quote:Op woensdag 4 maart 2026 16:16 schreef NailQueen het volgende:
We hoeven trouwens even niet meer te vrezen voor Kris Kross Amsterdam op het ESF
Hamka's vind ik wel erg lekkerquote:Op woensdag 4 maart 2026 14:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb vorig week chips gekocht met paprika en kaas smaak. Dat is geen aanrader
Oh zin in nu.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wel fijn dat je iets met het "advies" van @:Meke hebt gedaan.
Deze UI is veel beter.
Karolyin' Leavitt die liegt? Het is eerder een uitzondering als ze eens een keer de waarheid spreekt.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:14 schreef Strani het volgende:
Nou, typisch weer. Het Witte Huis (Leavitt) claimt dat Spanje inmiddels akkoord is gegaan met samenwerking. Kort daarna verklaart de Spaanse minister van BuZa dat dat absoluut niet waar is en dat de positie van Spanje aangaande dit conflict niet één centimeter veranderd is.
Gras is groenquote:
Water nat?quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gras is groen
Water is nat
Duitsland stuurt een flopinzending naar het ESF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |