Gewoon aan je vriend vragen, dat is het fijne met een man in huis, dan hoef je nooit meer zelf al die getallen te snappenquote:Op maandag 2 maart 2026 21:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kwam er net ook tussen inderdaad, heb nog een paar dingen waar ik niet uitkom dus straks maar eens rustig uitzoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dit jaar juist meer moeite dan normaal. Deels door wisselen van baan, deels door inleggen in een speciale beleggingsrekening (jaja) waardoor ik zooi moet uitzoeken over jaarruimte, reserveringsruimte, factor A (er is geen factor B overigens) en meer van dat soort saaie dingen. De Belastingdienst moet weten hoe dat allemaal zit zodat ze me daar een rekening voor kunnen sturen als het niet klopt, maar dat is niet allemaal vooraf al ingevuldquote:Op maandag 2 maart 2026 18:24 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond!
Ik heb zojuist de Belastingaangifte maar vast gedaan. Gelukkig met goed resultaat, want we krijgen weer geld terug.
En eerlijk is eerlijk, het wordt ieder jaar steeds makkelijker, er is steeds meer vooraf ingevuld
quote:Op maandag 2 maart 2026 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon aan je vriend vragen, dat is het fijne met een man in huis, dan hoef je nooit meer zelf al die getallen te snappenWe zijn pas vanaf dit jaar fiscaal partnersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bovendien is hij denk ik nog dramatischer met getallen dan ik
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik had alleen gedoe met een oude Duitse rekening van NM van Degiro waar op 1 januari 2025 nog 1 euro op stondquote:Op maandag 2 maart 2026 22:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar juist meer moeite dan normaal. Deels door wisselen van baan, deels door inleggen in een speciale beleggingsrekening (jaja) waardoor ik zooi moet uitzoeken over jaarruimte, reserveringsruimte, factor A (er is geen factor B overigens) en meer van dat soort saaie dingen. De Belastingdienst moet weten hoe dat allemaal zit zodat ze me daar een rekening voor kunnen sturen als het niet klopt, maar dat is niet allemaal vooraf al ingevuld
Hier staan heel veel termen die ik helemaal niet kenquote:Op maandag 2 maart 2026 22:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar juist meer moeite dan normaal. Deels door wisselen van baan, deels door inleggen in een speciale beleggingsrekening (jaja) waardoor ik zooi moet uitzoeken over jaarruimte, reserveringsruimte, factor A (er is geen factor B overigens) en meer van dat soort saaie dingen. De Belastingdienst moet weten hoe dat allemaal zit zodat ze me daar een rekening voor kunnen sturen als het niet klopt, maar dat is niet allemaal vooraf al ingevuld
Ik heb ook ooit een beleggingsrekening opgeheven omdat die er elk jaar 1 euro naast zat ten opzichte van de gegevens van de belasting zelf. Die belegging ging toch nergens heen, dus dan maar opdoekenquote:Op maandag 2 maart 2026 22:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had alleen gedoe met een oude Duitse rekening van NM van Degiro waar op 1 januari 2025 nog 1 euro op stond![]()
Is inmiddels opgeheven, maar ik kreeg allemaal vragen ovet die “buitenlandse bankrekening”.
Ik doe ook altijd de aangifte. NM zou dat ook niet kunnen denk ikquote:Op maandag 2 maart 2026 22:11 schreef Meke het volgende:
[..]
We zijn pas vanaf dit jaar fiscaal partners![]()
Op zich vond ik dat toen wel te doen, als je maar scherp hebt wat je allemaal af mag trekken. Maar bij twijfel inderdaad lekker een prof inschakelenquote:Op maandag 2 maart 2026 22:13 schreef Meridiaan het volgende:
Oh dat zou ik ook heel ingewikkeld vinden.
Mijn partner kocht een huis afgelopen jaar: mooi dat hij die aangifte niet zelf gaat doen
Houden zo! Buitengewoon saaiquote:Op maandag 2 maart 2026 22:14 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Hier staan heel veel termen die ik helemaal niet ken
Voor zorgen maken is het nooit een slecht moment!quote:Op maandag 2 maart 2026 22:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb nog geen aangiftebrief gekregen. Moet ik me zorgen gaan maken?
Wat héb je dan eigenlijk aan 'm, Mekequote:Op maandag 2 maart 2026 22:11 schreef Meke het volgende:
[..]
We zijn pas vanaf dit jaar fiscaal partners![]()
Niet iedereen krijgt een aangiftebrief, maar je moet wel altijd aangifte doen gezien je een inkomen hebtquote:Op maandag 2 maart 2026 22:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb nog geen aangiftebrief gekregen. Moet ik me zorgen gaan maken?
Alleen als je weet dat je moet betalen (meer dan ¤58) of nog wat kan terugkrijgenquote:Op maandag 2 maart 2026 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet iedereen krijgt een aangiftebrief, maar je moet wel altijd aangifte doen gezien je een inkomen hebt
Of als je zo'n brief krijgtquote:Op maandag 2 maart 2026 23:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Alleen als je weet dat je moet betalen (meer dan ¤58) of nog wat kan terugkrijgen
Hij heeft volgens mij al 25 jaar niet zelf aangifte gedaan en heeft in die tijd amper zelf zijn financiën gedaan, dus hij laat het mooi doen inderdaad.quote:Op maandag 2 maart 2026 22:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Op zich vond ik dat toen wel te doen, als je maar scherp hebt wat je allemaal af mag trekken. Maar bij twijfel inderdaad lekker een prof inschakelen
Nouja we hebben nu wel een Ajaxlamp in de logeerkamerquote:
Mja... Oké dat is inderdaad wel wat waard.quote:Op maandag 2 maart 2026 23:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja we hebben nu wel een Ajaxlamp in de logeerkamer
Da's toch een lichtpuntjequote:Op maandag 2 maart 2026 23:20 schreef Meke het volgende:
[..]
En wat als er een feyenoorder komt logeren?quote:Op maandag 2 maart 2026 23:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ons huis daarna nog staatquote:Op maandag 2 maart 2026 23:25 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En wat als er een feyenoorder komt logeren?
Ik kan me ook niet voorstellen dat je vriend dat laat gebeuren.quote:
Lekker juist!quote:
Oh ja, heb je ook weer gelijk in. Nou vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 04:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lekker juist!
Vroeg beginnen, kan je lekker veel doen.
Dus hup, koffie erin en aan het werk!
Maar dat weet je pas nadat je m hebt ingevuldquote:Op maandag 2 maart 2026 23:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Alleen als je weet dat je moet betalen (meer dan ¤58) of nog wat kan terugkrijgen
Mwah lichtjes.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 04:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo beter @:Redefine?
Oef, dat is balen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Terug van de fysio. Beknelde zenuw in de nek. Eerstvolgende 2 weken nog 3 behandelingen om het los te maken en zien of het aanslaat. Nu rechtop zitten en oefeningen met de nek doen. Herstel kan wel 6 weken of langer duren.
En het advies is niet motor rijden
Thanksquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Oef, dat is balen.
Sterkte en beterschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |