abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 februari 2026 @ 11:37:20 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220217731
quote:
Volgens president Donald Trump is een Amerikaanse "armada" op weg naar het Midden-Oosten. Hij zegt dat de VS de situatie in Iran nauwlettend in de gaten blijft houden. Volgens de VN is er in Iran inmiddels sprake van het "dodelijkste geweld" sinds de revolutie in 1979.
"Er zijn een hoop schepen die kant op, gewoon voor het geval dat", zei Trump in de nacht van donderdag op vrijdag aan boord van regeringsvliegtuig Air Force One. "Ik zou liever zien dat er niets gebeurt, maar we houden ze nauwlettend in de gaten."
The Guardian meldt dat vliegdekschip USS Abraham Lincoln met meerdere geleide luchtafweerraketten op weg is naar het Midden-Oosten. Het schip komt ergens in de komende dagen aan.
Ook worden verschillende luchtafweersystemen opgetuigd in bestaande Amerikaanse bases in Israël. Het Verenigd Koninkrijk meldt dat het op verzoek van Qatar enkele gevechtsvliegtuigen naar dat land stuurt.
Trump dreigt al langer met geweld in Iran, dat te maken heeft met de hevigste en dodelijkste protesten in lange tijd. Iraniërs gaan sinds december massaal de straat op vanwege economische malaise in dat land. De demonstraties, die met harde hand worden neergeslagen, worden gezien als een van de grootste uitdagingen ooit voor het regime van ayatollah Ali Khamenei.

Dodelijkste geweld in Iran sinds 1979

Tot nu toe zijn volgens schattingen van mensenrechtenorganisaties meer dan vijfduizend doden gevallen door het optreden van het regime, onder wie tientallen kinderen. Een verkenningsmissie van de Verenigde Naties in Iran spreekt van het dodelijkste geweld tegen demonstranten sinds de Iraanse revolutie van 1979.
De VN-verkenningsmissie zegt bewijs te hebben dat het dodental door overheidsgeweld veel hoger ligt dan de officiële cijfers die Iran naar buiten heeft gebracht. Woensdag zei de regering dat er 3.100 doden zijn gevallen.
Trump dreigt met militaire actie als de Iraanse regering demonstranten blijft doden, al blijft het vooralsnog vooral bij dreigen. Volgens experts hebben de Amerikanen ingecalculeerd dat een Amerikaanse militaire interventie waarschijnlijk geen val van het regime teweegbrengt. Bovendien zouden omliggende Golfstaten druk hebben uitgeoefend om niet tot geweld over te gaan.
Iran ontkent dat onder druk VS achthonderd executies zijn uitgesteld

Trump claimde vorige week een succes door te stellen dat Iran achthonderd executies van demonstranten had uitgesteld vanwege de Amerikaanse dreiging. Iran zegt vrijdag dat dat niet het geval is. Er waren überhaupt geen executies gepland, is de Iraanse lezing.
Het regime zei eerder dat demonstranten die betrokken zijn bij geweld, de doodstraf riskeren. Volgens de Iraanse Revolutionaire Garde - het militaire elitekorps van het regime - lokt een "buitenlands commandocentrum van inlichtingendiensten" geweld uit bij protesten. De Iraanse regering denkt dat vooral Israël en de VS met behulp van geweld van groepjes in Iran een staatsgreep beogen.
https://www.nu.nl/midden-(...)-revolutie-kent.html

Osint accounts melden al veel langer veel groot materieel richting midden Oosten, B2’s tankers e.d. gingen 2 weken geleden al die kant op en nu een grote Carrier met alle begeleiding.

Het is wachten tot de VS actief gaat worden in Iran en extreme islamieten een kopje kleiner maakt.

Mooi om hier te volgen.

Game on. 8-)

Livestream:
Bekijk deze YouTube-video
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 28 februari 2026 @ 11:38:32 #2
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220217741
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:37 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Wat moet china doen dan
Iets met Taiwan.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 11:38:32 #3
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220217742
Vanmiddag een toespraak van Trump. Ik ga die echt niet luisteren, heb een hekel aan die ouwe zeurstem.
Hoop wel dat ze al wat kopstukken te pakken hebben. Ben benieuwd.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220217745
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:37 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Wat moet china doen dan
Ja dat weet je zelf ook wel
pi_220217749
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:38 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Iets met Taiwan.
waarom denkt toch iedereen dat china ooit taiwan aan gaat vallen

ze blazen gewoon alle chipfabrieken op daar als china nadert
  zaterdag 28 februari 2026 @ 11:41:04 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220217762
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:38 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Iets met Taiwan.
Dan hadden ze dat wel gedaan na wat de VS in Venezuela heeft geflikt
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 28 februari 2026 @ 11:41:17 #7
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220217766
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:39 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

ze blazen gewoon alle chipfabrieken op daar als china nadert
Maar goed dat Croky in België zit *O*

Croky Explosions _O_ :9~
A murky, forgotten land.
pi_220217773
twitter

pi_220217775
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Dat je dat niet snapt spreekt boekdelen en verklaart waarom je steeds achter de foute partijen staat. Het is een basisbeginsel dat je elkaars autonomie respecteert en dat conflicten met dialoog worden aangegaan. Dat er een escalatieladder is en dat oorlog de laatste is.

Dit hebben we als wereld vormgegeven in wetten en regels, instituties, diplomatie. Helaas vegen de VS en Israël hun billen daarmee af en gaan zij voor het recht van de sterksten. Ook in dit specifieke geval van het atoomprogramma is het Iran die zich netjes aan de afspraken heeft gehouden en is het de VS en Israël die dit met macht en geweld willen oplossen.
Even zien, ik steun Israël en de VS en jij steunt partijen zoals de Palestijnen en springt nu in de bres voor Iran. Wie staat er dan aan achter foute partijen? Dat ben jij natuurlijk zelf, niet ik. Ik steun het Westen en Westerse bondgenoten zoals Israël. Jij doet daarentegen aan anti-Westers 'Third Worldism'.
quote:

[..]
Dat je dat niet snapt spreekt boekdelen en verklaart waarom je steeds achter de foute partijen staat. Het is een basisbeginsel dat je elkaars autonomie respecteert en dat conflicten met dialoog worden aangegaan. Dat er een escalatieladder is en dat oorlog de laatste is.

Dit hebben we als wereld vormgegeven in wetten en regels, instituties, diplomatie. Helaas vegen de VS en Israël hun billen daarmee af en gaan zij voor het recht van de sterksten. Ook in dit specifieke geval van het atoomprogramma is het Iran die zich netjes aan de afspraken heeft gehouden en is het de VS en Israël die dit met macht en geweld willen oplossen.
De VS heeft letterlijk meerdere gesprekken met het Iraanse regime achter de rug waarin duidelijk is geworden dat Iran doodleuk wil doorgaan met het verkrijgen van kernwapens.
quote:

[..]

Als er een partij is die de billen daarmee afveegt is het Iran wel. Niet alleen ten opzichte van andere landen maar ook ten opzichte van de eigen bevolking die men met extreem geweld onderdrukt. En tevens heeft Iran zich niet gehouden aan de 'afspraken' mbt het atoomprogramma want men was uranium aan verrijken op veel hogere percentages dan afgesproken en bewaarde dit ondergronds, dit is ook bevestigd door het IAEA.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220217781
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:39 schreef Jahr00n het volgende:

Vroeg of laat gaat dat gewoon gebeuren. Des te meer reden toe om dat te gaan doen nu met dit. Idem voor Rusland om gewoon door te gaan in Oekraine.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 11:47:02 #11
438527 MissButterflyy
pi_220217786
Dreigende taal vanuit Qatar en Iran
quote:
Qatar bijt na de recente explosies in hoofdstad Doha van zich af. Net als de Verenigde Arabische Emiraten zegt Qatar dat het nu van zich af mag slaan.

Ondertussen ook meer dreigende taal vanuit Iran. Daar meldt het elitekorps, de Iraanse Revolutionaire Garde, dat alle Amerikaanse belangen in de regio een 'legitiem doelwit' zijn voor Iraanse aanvallen. "We zullen het offensief doorzetten tot de vijand een duidelijke nederlaag heeft geleden."
Nu.nl

Ze blijven optimistisch.
pi_220217798
Het zou wel mooi zijn als alle omringende landen nu ook Iran de volle laag gaan geven.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 28 februari 2026 @ 11:50:54 #13
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220217803
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nu.nl

Ze blijven optimistisch.
Qatars LNG-installaties aanvallen is niet zo'n goed idee, want dan gaan meer landen er zich mee bemoeien.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_220217804
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:31 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
De beste kanonnen zijn die van Grolsch B:)B
Grolsch smaakt zoals het klinkt.

Doe mij maar Hertog Jan in alle smaken en kleuren qua NLs bier.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220217808
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:49 schreef HowardRoark het volgende:
Het zou wel mooi zijn als alle omringende landen nu ook Iran de volle laag gaan geven.
het wordt tijd dat de Ayatollahs eindigen als Mussolini
  zaterdag 28 februari 2026 @ 11:52:18 #16
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220217811
quote:
[..]
Nu.nl

Ze blijven optimistisch.
Maar Qatar en UAE zijn toch vijanden? Gaan ze nu weer vriendjes worden?
pi_220217814
quote:
[..]
Nu.nl

Ze blijven optimistisch.
Hmm regionale oorlog..
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zaterdag 28 februari 2026 @ 11:54:08 #18
438527 MissButterflyy
pi_220217819
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:52 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Geen idee.
pi_220217821
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Grolsch smaakt zoals het klinkt.

Doe mij maar Hertog Jan in alle smaken en kleuren qua NLs bier.
Grolsch is voor Boer'n
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_220217823
quote:

[..]
Niets verenigd zo goed als een gezamenlijke vijand natuurlijk.

Alhoewel, niemand kan natuurlijk op tegen de enorme verbindende krachten van oppervredesduif Infantino.
pi_220217824
quote:

[..]
"The enemy of my enemy..."
pi_220217829
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:36 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Teheran uit, altijd lastig.
Serieus heksenketeltje hoor, dat Azadi Stadion.
Maar zodra je weet wat azadi betekend, wie dat heeft bedacht en hoe Iran er nu uit ziet qua maatschappij, weet je weer genoeg over het regime.
1947-2016
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 11:56:05 #23
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_220217837
Wij zitten nu op het vliegveld van Abu Dhabi en het hele vliegveld is afgesloten, we krijgen Noodmeldingen dat we moeten schuilen en er vliegen regelmatig straaljagers voorbij
5 - 28 februari Thailand O+
  zaterdag 28 februari 2026 @ 11:56:17 #24
438527 MissButterflyy
pi_220217838
Nieuwe golf aanvallen onderweg naar onder andere Israël volgens nu.nl.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 11:56:44 #25
438527 MissButterflyy
pi_220217843
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:56 schreef MaJo het volgende:
Wij zitten nu op het vliegveld van Abu Dhabi en het hele vliegveld is afgesloten, we krijgen Noodmeldingen dat we moeten schuilen en er vliegen regelmatig straaljagers voorbij
Sterkte! Hopelijk snel rustiger daar.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 11:56:55 #26
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220217846
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:54 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Niets verenigd zo goed als een gezamenlijke vijand natuurlijk.

Alhoewel, niemand kan natuurlijk op tegen de enorme verbindende krachten van oppervredesduif Infantino.
Viva la FIfa *O* 😱
A murky, forgotten land.
pi_220217848
quote:
Sterkte en succes daar. Hoop dat je snel weg kan komen.
pi_220217852
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:54 schreef halfway het volgende:

[..]
Grolsch is voor Boer'n
Bepaalde boer'n.
Hier wordt in de buurt ook keihard geboerd, maar het is hier de keuze bij de skuurfeesten en kerrumusborrels: Amstel of HJ.
1947-2016
  zaterdag 28 februari 2026 @ 11:57:35 #29
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220217853
quote:
Sterkte ;( ;( ;( ;(
pi_220217859
quote:
:{

Sterkte natuurlijk. Hebben jullie contact en zo ja enige hulp van de Nederlandse overheid? Ambassade/ministerie van BuZa?
  zaterdag 28 februari 2026 @ 11:58:22 #31
24533 ACT-F
pi_220217860
quote:
Waarom ben je daar überhaupt? ;( Voorlopig is het schuilen, dus snel weg van het vliegveld en andere mogelijke doelwitten.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 11:58:51 #32
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_220217864
twitter
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_220217865
quote:
Je zit dus in de film?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220217868
quote:
Poeh, sterkte! Ik kan mij goed voorstellen dat dit even flink schrikken is.
pi_220217871
Ondertussen ligt https://www.flightradar24.com ook plat.
pi_220217881
quote:
Ow mèèèn sterkte.
1947-2016
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:01:03 #38
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220217896
quote:
Oef, klote situatie.. kans dat je nog wel een paar dagen vast zit.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:01:29 #39
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220217904
quote:
Overstap of vakantie gevierd daar?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220217905
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:58 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Waarom ben je daar überhaupt? ;( Voorlopig is het schuilen, dus snel weg van het vliegveld en andere mogelijke doelwitten.
Serieus? Dat vliegveld is een enorme hub van internationale vluchten. Net zoals Dubai.
^ To je nesmysl ^
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:01:46 #41
24533 ACT-F
pi_220217910
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:59 schreef Saekerhett het volgende:
Gebruik deze:

https://globe.adsbexchange.com
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:01:47 #42
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220217911
quote:

[..]
Volgens was ze recent in Thailand geweest, op rondreis.

Zal dan een tussenstop zijn oid,oo weg naar huis.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:02:42 #43
438527 MissButterflyy
pi_220217937
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:01 schreef TyVole het volgende:

[..]
Serieus? Dat vliegveld is een enorme hub van internationale vluchten. Net zoals Dubai.
Inderdaad. Er zullen nu heel veel mensen daar in hetzelfde schuitje zitten.
Snap wel dat ze doodsbang zijn. Zulke reacties helpen dus niks.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:02:49 #44
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220217939
quote:
Deze doet het wel.
https://globe.adsbexchange.com/

[ Bericht 7% gewijzigd door Starhopper op 28-02-2026 12:09:41 ]
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:02:52 #45
8369 speknek
Another day another slay
pi_220217943
quote:
Heftig! Dat is wel heel erg eersterang van iets waar je niet bij wil zijn. Ben bang dat je daar voorlopig niet wegkomt, hopelijk vinden ze snel een oplossing. Hebben ze plekken om te schuilen?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_220217944
quote:
Mobioe App werkt.
1947-2016
pi_220217946
quote:

[..]
Het is voor sommige fok!kers vaak even wennen dat andere mensen wel van hun zolderkamer afkomen. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:03:01 #48
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220217949
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:00 schreef Anton91 het volgende:
[ x ]
The not so secured compound :7
The compound formerly known as secured :P
A murky, forgotten land.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:03:17 #49
24533 ACT-F
pi_220217958
quote:

[..]
Hoewel de VAE behoorlijk afzijdig zijn kun je het Iraanse regime nu niet vertrouwen. Ze bestoken alles wat goede relaties met de VS heeft
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:03:27 #50
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_220217964
twitter
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:05:14 #51
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220218004
twitter
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_220218012
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[ x ]
Ze vallen bij bosjes *O*
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:06:53 #53
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220218018
quote:
[ x ]
Vanmiddag tijdens de toespraak van trump krijgen we te horen dat het hele regime dood is?
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:07:15 #54
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220218021
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:06 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]
Ze vallen bij bosjes *O*
Rest in pieces *O*
A murky, forgotten land.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:07:16 #55
438527 MissButterflyy
pi_220218023
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:06 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]
Ze vallen bij bosjes *O*
Wie zijn er nog meer al uitgeschakeld dan?
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:08:06 #56
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220218035
quote:

[..]
Ze vallen bij bosjes *O*
Dit is echt een enorme klap voor de IRGC.
pi_220218036
quote:
[ x ]
Dit is inderdaad 'the good health' die we bij leden van het iraanse regime willen zien.
1947-2016
pi_220218038
Hoe kan het toch zo zijn dat elke keer de schuld neergelegd wordt bij Islam terwijl Amerika en Israel degenen zijn die op basis van smoesjes moslimlanden aanvallen, bloed vergieten en chaos veroorzaken??
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:09:01 #59
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220218045
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:08 schreef Werkperd het volgende:
Hoe kan het toch zo zijn dat elke keer de schuld neergelegd wordt bij Islam terwijl Amerika en Israel degenen zijn die op basis van smoesjes moslimlanden aanvallen, bloed vergieten en chaos veroorzaken??
:') !
pi_220218046
quote:
Gaan we nou echt deze hele schuldvraag carrousel opnieuw doen :{
pi_220218052
En bovenop dit alles hier een laag IQ volk hebben die 'Islam is slecht', ''islam is terrorisme'' ''wij zijn het zat'', ''Nederland van Nederlanders'', ''Asielzoekers eruit!!'' aan het roeptoeteren is.
pi_220218053
Trump is een oorlogspresident
Groot fan van User Wotte
pi_220218054
Dus geen boots on the ground maar enkel luchtaanvallen? Dan weten we de uitkomst nu al.
Dit, dus.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:10:09 #64
438527 MissButterflyy
pi_220218056
quote:
Dit is echt een discussie die je beter ergens anders kan voeren.
Ik lees hier liever het laatste nieuws over deze oorlog.
pi_220218059
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:09 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Gaan we nou echt deze hele schuldvraag carrousel opnieuw doen :{
Is geen schuldvraag maar een bekend patroon die voor jou kennelijk moeilijk is om te volgen.
pi_220218062
quote:
Ah, weer zo een die blijkbaar voor islamrepressie, sharia en massamoord op eigen volk is om dat zo te houden.

Ga door zou ik zeggen. Out jezelf, zet je masker af.
1947-2016
pi_220218068
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:10 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
En maar kop in het zand steken. Net zoals altijd maar weer de feiten negeren.
pi_220218070
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:10 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Is geen schuldvraag maar een bekend patroon die voor jou kennelijk moeilijk is om te volgen.
Ja dat is het man, je hebt me door.

:')_!!
pi_220218075
Dacht dat het "America first" was
Groot fan van User Wotte
pi_220218076
Dit is wel even anders wakker worden dan ik dacht. Dementia Don alweer vergeten dat hij juist Biden hier op aanviel zeker?
pi_220218077
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:09 schreef Werkperd het volgende:
En bovenop dit alles hier een laag IQ volk hebben die 'Islam is slecht', ''islam is terrorisme'' ''wij zijn het zat'', ''Nederland van Nederlanders'', ''Asielzoekers eruit!!'' aan het roeptoeteren is.
Neem even een suikertje, je spiegel is wat laag lijkt het. Je ijlt.
1947-2016
pi_220218081
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:10 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ah, weer zo een die blijkbaar voor islamrepressie, sharia en massamoord op eigen volk is om dat zo te houden.

Ga door zou ik zeggen. Out jezelf, zet je masker af.
Ja ja, dat die verhalen onderhand gezwetst zijn is al algemeen bekend hoor. Niemand gelooft er meer in, behalve een handjevol vooringenomen mensen die erin blijven verharden.
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 12:12:18 #73
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220218083
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:11 schreef Tjacka het volgende:
Dacht dat het "America first" was
Maar Israël firster.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220218084
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:11 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Niet dat jijzelf bekend staat om je ijzersterke argumenten.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:12:25 #75
438527 MissButterflyy
pi_220218085
quote:
[ x ]
Hij is wel echt gedood vandaag, Wikipedia meldt het ook.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:12:26 #76
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220218086
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:10 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, dat kan hij beter op Maroc.nl doen met gelijkgestemden
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_220218087
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:10 schreef Buitendam het volgende:
Dus geen boots on the ground maar enkel luchtaanvallen? Dan weten we de uitkomst nu al.
Je kan die leider wel doden maar dat gaat niets oplossen zonder lange termijn plan. Dus het is weer een domme ingreep van de usual suspects.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:12:35 #78
24533 ACT-F
pi_220218088
Ik hoorde knallen op de webcam van Tel Aviv?
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:12:48 #79
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220218091
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:11 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Volgens de islamietjes wil de Islam alleen maar vrede. _O- _O- _O-
pi_220218095
quote:
Moslimfundamentalisme zorgt inderdaad nogal voor wat problemen in de wereld. Laat het Iraanse regime daar nu een goed voorbeeld van zijn. Daarom ook dat de VS en Israël deze aanvallen zijn begonnen.

En de grootste slachtoffers van dit moslimfundamentalisme zijn trouwens andere moslims. Denk bijvoorbeeld aan de Iraanse burgers, de burgers in Jemen of de burgers in Libanon.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:13:47 #81
438527 MissButterflyy
pi_220218101
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:12 schreef ACT-F het volgende:
Raketjes zullen wel aankomen nu ja. Er was een nieuwe golf van aanvallen onderweg.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:14:04 #82
24533 ACT-F
pi_220218103
quote:
Hoe kan het toch zo zijn dat elke keer de schuld neergelegd wordt bij Islam
De kunst van het herhalen.
pi_220218111
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:12 schreef ACT-F het volgende:
Interceptors. Je kunt de interceptors ook omhoog zien vliegen en ontploffen
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:15:07 #84
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220218112
Paleis Khamenei met de grond gelijk gemaakt.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:16:22 #85
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220218121
quote:
Weet je wat dat heel goed zou aanpakken? De rotte appels zoals het Iraanse regime en diens fanboys en -girls uit de mand flikkeren. Blijven we over met de leuke mensen en vindt iedereen elkaar een stuk liever.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:16:27 #86
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220218122
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:08 schreef Red_85 het volgende:
Dit is inderdaad 'the good health' die we bij leden van het iraanse regime willen zien.
In good health betekent bij dit soort typen dat ze door 72 maagden zijn omringd.
pi_220218123
quote:
Operation Epic Fury
Team America vibes *O*

pi_220218131
Mogen andere landen nu ook de VS bombarderen voor een regime change?
pi_220218132
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:12 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Maar Israël firster.
Er was natuurlijk weer wat uitgelekt via de Epstein files....
Groot fan van User Wotte
pi_220218133
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:12 schreef kurk_droog het volgende:

[..]
Je kan die leider wel doden maar dat gaat niets oplossen zonder lange termijn plan. Dus het is weer een domme ingreep van de usual suspects.
Volgende poppetje schuift door met nóg meer haat richting Israël en Amerika.

Wat zijn het toch 2 fantastische landen met het oog op de toekomst. Hyperintelligente acties.
Dit, dus.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:17:33 #91
438527 MissButterflyy
pi_220218135
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Waar lees je dat?
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 12:17:50 #92
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220218137
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:17 schreef kurk_droog het volgende:
Ja dat mag, of het verstandig is weet ik niet zeker
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:17:54 #93
24533 ACT-F
pi_220218138
quote:
Had allang moeten gebeuren natuurlijk, maar niemand heeft de ballen.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:18:17 #94
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_220218141
quote:
Dat mag altijd.
Please consider the environment before printing this post
pi_220218143
twitter

Druk van Trump om de Nobelprijs voor de Vrede te krijgen werkt averechts.
pi_220218144
quote:
Ja alleen hij zelf niet helaas.
Zonder wrijving geen glans
pi_220218145
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:16 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
Ben jij een kloon van bianconeri? :') :') :')
Nee, Werkperd is een wappie. Bianconeri is een moslim.
pi_220218149
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:16 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Weet je wat dat heel goed zou aanpakken? De rotte appels zoals het Iraanse regime en diens fanboys en -girls uit de mand flikkeren. Blijven we over met de leuke mensen en vindt iedereen elkaar een stuk liever.
Je zou na Irak oorlog en alles wat erna kwam toch onderhand een ander beeld moeten krijgen over realiteit. Kennelijk is dat te moeilijk voor bepaalde mensen om niet te zien dat ''vredes missies'' van Amerika en terreurstaat Israel in essentie niet gaan om vrede maar om bloed, moord, chaos en stelen.
pi_220218155
twitter
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:20:14 #100
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220218158
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:17 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Waar lees je dat?
twitter
pi_220218163
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:16 schreef Tengano het volgende:

[..]
In good health betekent bij dit soort typen dat ze door 72 maagden zijn omringd.
:D
Ik deed echt lol.

Goeie.
1947-2016
pi_220218164
Als dat regime maar valt, Khamenei schelen hoe.
pi_220218166
Maar volop popcorn inslaan vandaag.

Hopen dat de inwoners van iran de baarden eruit kunnen kicken.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:20:45 #104
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_220218167
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:19 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Je zou na Irak oorlog en alles wat erna kwam toch onderhand een ander beeld moeten krijgen over realiteit. Kennelijk is dat te moeilijk voor bepaalde mensen om niet te zien dat ''vredes missies'' van Amerika en terreurstaat Israel in essentie niet gaan om vrede maar om bloed, moord, chaos en stelen.
Uiteindelijk draait alles om belangen en in dit geval olie, zoals ook in Irak het geval was.
Le Diable
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:21:08 #105
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220218171
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:17 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Had allang moeten gebeuren natuurlijk, maar niemand heeft de ballen.
Ik had wel verwacht dat Iran een bommetje zou sturen op washington ofzo
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 12:21:17 #106
8781 crew  Frutsel
pi_220218173
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:17 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Waar lees je dat?
twitter
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:21:20 #107
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220218174
Als Trump volgende week deze oorlog beëindigt dan kan hij zeggen dat hij niet 8, maar 9 oorlogen heeft beëindigd. Wat een held _O_
pi_220218177
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:20 schreef Saekerhett het volgende:
Als dat regime maar valt, Khamenei schelen hoe.
Dat wil iedereen maar je snapt de gevolgen niet als iedereen maar alle regels aan zijn laars lapt. Dit is echt niet de manier om het te doen.
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 12:22:04 #109
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220218182
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:17 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Volgende poppetje schuift door met nóg meer haat richting Israël en Amerika.

Wat zijn het toch 2 fantastische landen met het oog op de toekomst. Hyperintelligente acties.
Dit zal wel weer net zo'n daverend succes worden als Afghanistan, Irak en Vietnam ja.
pi_220218184
quote:
Ja. Internationaal recht is gewoon de recht van de sterkste, de rest is een klein laagje fineer. Als je denkt dat america aanvallen een goed idee is, doe het. Maar omdat iedereen weet dat ze weggevaagd worden economisch en militair, zal niemand dat doen, behalve een emle;e religieuze gek
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_220218186
twitter

Zo, weg paleis idd.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:22:31 #112
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220218190
Die beelden van feestende Iraniërs op straat zegt genoeg, op wat haatbaarden na gaat niemand dit regime missen. Al hoop ik voor die mensen op straat dat ze niet te vroeg juichen, want massale luchtaanvallen uitvoeren (met absoluut luchtoverwicht) is één ding, maar een regime change of insurrection op poten zetten zonder boot-on-the-grounds, dat is een bijzonder onzekere strategie. Allerlei regionale en internationale partijen (niet enkel landen) zullen in dat machtsvacuüm willen duiken, uitkomst onzeker.
pi_220218193
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:21 schreef kurk_droog het volgende:

[..]
Dat wil iedereen maar je snapt de gevolgen niet als iedereen maar alle regels aan zijn laars lapt. Dit is echt niet de manier om het te doen.
Nou, het is in navolging van venezuela meer dat de VS daar 0,0 moeite in steekt.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:23:16 #114
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_220218196
Tja, geen grondtroepen, alleen wat raketten. Volstrekt zinloos dus.
pi_220218198
quote:

[..]
Op het Viva-forum kun je over je emoties praten. Dit is NWS en dankzij jouw bagger niet te volgen
pi_220218199
quote:

[..]
Wat je schrijft klinkt niet als iemand die de realiteit begrijpt, maar als iemand die geopolitiek heeft leren kennen via slogans en commentsecties. Je gooit grote woorden als “bloed”, “chaos” en “stelen” rond alsof dat automatisch betekent dat je een diep punt maakt, terwijl het eigenlijk alleen laat zien hoe oppervlakkig je begrip van geschiedenis en internationale politiek is. Decennia aan complexe conflicten reduceren tot een simpel verhaaltje over “Amerika en Israël slecht” is geen analyse, het is intellectuele luiheid. Het ironische is dat je anderen verwijt de realiteit niet te zien, terwijl je zelf vastzit in een zwart-wit wereldbeeld dat vooral populair is bij mensen die nooit verder kijken dan hun eigen echokamer. Als dit voor jou al “inzicht” is, dan verklaart dat meteen waarom een genuanceerd gesprek blijkbaar te moeilijk voor je is.
pi_220218203
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:18 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]

Ach, de Noren blijven een stel fantasten als het gaat om niet hanteerbare wetten of regeltjes waar niemand zich aan houdt. Wat realisme daar over hoe de wereld werkt zou de beleidsbepalers daar goed doen.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:23:51 #118
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220218208
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:18 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]

Hebben ze op zich wel gelijk in maar toont volgens mij alleen maar aan dat het internationaal recht tekortschiet.
pi_220218211
Preventief een ander land bombarderen.

Maar verder zijn het voorbeeldige landen. Echt super slim.
Dit, dus.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:25:00 #120
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220218216
quote:

[..]
Oh ik had het over jouw post over moslims en asielzoekers, wat daarover geroepen wordt.
Iraanse asielzoekers en immigranten zijn trouwens de meeste succesvolle groep naar een aantal maatstaven. Er lijkt ook een grote motivatie te zijn vanuit die gemeenschappen om terug te gaan en te helpen opbouwen als de ayatollahs eruit getrapt zijn, mocht dat gebeuren.

En ja, de interventies en de motieven ervan in Irak en Afghanistan waren niet heel zuiver. Het probleem is dat oorlog dat nooit is, het is nooit zwart-wit. In de context van de Iraanse situatie ben ik 51% geneigd om te zeggen dat het goed is dat dit gebeurt omdat Iran -als je het dan over smerige spelletjes en motieven wilt hebben- allemaal ellende heeft aangericht in de regio, waardoor we hier nu met massa's aan Jemenieten, Syriërs en Irakezen zitten.

Dus als je zo bezorgd bent over influx van vluchtelingen, dan zou je misschien juist de rol van Iran moeten afkeuren hierin.
pi_220218217
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 09:48 schreef ColorCartridge het volgende:

[..]
:') :') :') :')
Joh, je deed niets anders.
EN als ik je vraag om dat aan te tonen dan weet ik nu al dat je dat niet kunt. Simpelweg omdat ik dat nog nooit gedaan heb.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:25:12 #122
24533 ACT-F
pi_220218218
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:21 schreef kurk_droog het volgende:

[..]
Het is makkelijk om te zeggen hoe het niet moet, maar vertel de Iraniërs maar hoe het wel moet.
pi_220218219
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:24 schreef Buitendam het volgende:

Men zou moeten wachten tot Iran kernwapens heeft en blijven toekijken terwijl men de regio destabiliseert en tienduizenden van de nota bene eigen burgers om het leven brengt?
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:25:24 #124
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220218221
Laten we hopen dat President Jetten de partijen nog een beetje tot bezinning kan brengen.
pi_220218223
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:24 schreef Buitendam het volgende:

Preventief?
pi_220218225
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ach, de Noren blijven een stel fantasten als het gaat om niet hanteerbare wetten of regeltjes waar niemand zich aan houdt. Wat realisme daar over hoe de wereld werkt zou de beleidsbepalers daar goed doen.
Ja, precies. Meneertje Howard denkt natuurlijk dat oorloghitsers zoals Trump en Netanyahu die prijs hadden moeten krijgen.
pi_220218226
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:25 schreef Tengano het volgende:
Laten we hopen dat President Jetten de partijen nog een beetje tot bezinning kan brengen.
Al was het maar met metaforen.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:26:19 #128
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220218229
quote:
Gelijkvloers *O*
Levensloopbestendig _O_
A murky, forgotten land.
pi_220218231
Persoonlijke aanvallen kunnen in het "persoonlijke aanvallen" topic.
pi_220218232
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:20 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Uiteindelijk draait alles om belangen en in dit geval olie, zoals ook in Irak het geval was.
Niet alleen dat. Israel is mastermind achter dit alles. Op basis van hun Epstein pedo netwerk hebben ze alle touwtjes van belangrijke figuren uit VS in handen. Zoveel mogelijk dood en verderf zaaien omwille van hun zieke ideologie waarmee ze de komst van Messias willen bespoedigen.

Maar nee, hier hebben mensen het graag over Iran en zijn regime :')
pi_220218238
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Men zou moeten wachten tot Iran kernwapens heeft en blijven toekijken terwijl men de regio destabiliseert en tienduizenden van de nota bene eigen burgers om het leven brengt?
Mss zou je dan duurzaam het regime daar moeten verwijderen. IPV voor wat photo ops maar links en rechts wat dingen opblazen.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:27:14 #132
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220218239
quote:
Dit gaat helemaal niet om het islamisme, dat maak jij ervan.

Dit gaat om een regime dat 7000 van zijn demonstranten vermoord, oproept tot het uitmoorden van het westen en joden, actief aan een atoombom werkt.

Maar nee! De Amerikanen waar 2 demonstranten per ongeluk gedood werden DAT ZIJN PAS FASCISTEN!! Die zijn pas echt erg!

Ach ja, extreem links heeft de ayatollah's aan de macht geholpen, dus niet heel gek dat ze nu ook voor de Iraanse regime opkomen.
pi_220218242
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:25 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ja, precies. Meneertje Howard denkt natuurlijk dat oorloghitsers zoals Trump en Netanyahu die prijs hadden moeten krijgen.
Ach, en weer een stropop. Ik volg de laatste ontwikkelingen in dit topic, over de Nobelprijs heb ik het helemaal niet gehad.
pi_220218243
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:26 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Niet alleen dat. Israel is mastermind achter dit alles. Op basis van hun Epstein pedo netwerk hebben ze alle touwtjes van belangrijke figuren uit VS in handen. Zoveel mogelijk dood en verderf zaaien omwille van hun zieke ideologie waarmee ze de komst van Messias willen bespoedigen.

Maar nee, hier hebben mensen het graag over Iran en zijn regime :')
Iets met BNW en deurtje verderop ofzo
pi_220218246
quote:

[..]
Oeiiii!! Ik hoorde dat Uganda en Kenya kernwapens kunnen krijgen.

SNEL OORLOG EN BOMMMEEENNNNNN.

MAGA figuren 8)7 8)7 8)7
pi_220218249
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:26 schreef Werkperd het volgende:

Maar nee, hier hebben mensen het graag over Iran en zijn regime
Wat je hier opschrijft klinkt niet als een serieus standpunt, maar als iemand die zo diep in complotverhalen is verdwenen dat elke band met de werkelijkheid is losgelaten. Het idee dat een wereldwijd “pedo-chantagenetwerk” alles bestuurt is geen geopolitieke analyse, het is precies het soort fantasieverhaal waar mensen in belanden wanneer ze geen enkel onderscheid meer maken tussen bewijs en internetmythes. Je presenteert wilde beschuldigingen alsof het feiten zijn, maar levert nul onderbouwing behalve insinuaties en grootse claims. Ondertussen doe je alsof iedereen die niet meegaat in jouw verhaal naïef is, terwijl je zelf vooral laat zien hoe makkelijk je je laat meeslepen door sensationele complotten. Als dit het niveau is waarop jij denkt de wereldpolitiek te doorzien, dan zegt dat vooral iets over hoe ver je van een nuchtere realiteitscheck verwijderd bent.
pi_220218251
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:25 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
Preventief?
Ja, want Iran valt de VS niet aan en Iran heeft geen kernwapens.

Dus beide redenen voor deze oorlog, volgens Trump, bestaan niet.
pi_220218252
quote:

[..]
Ah, op basis van een hersenscheet waarvan 0,0 bewijs op papier staat een ander land preventief bombarderen. Nee, dan is het echt héél anders ja.
Dit, dus.
pi_220218253
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:26 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Gelijkvloers *O*
Levensloopbestendig _O_
Toch lief van trump dat hij die mede oude gek ffies komt helpen zn huis aan te passen.
1947-2016
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:28:24 #140
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220218254
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:27 schreef Zoddie het volgende:
Ach ja, extreem links heeft de ayatollah's aan de macht geholpen, dus niet heel gek dat ze nu ook voor de Iraanse regime opkomen.
bron
pi_220218260
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:25 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
Preventief?
Zoals altijd bij Amerika en Israël.
Dit, dus.
pi_220218262
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:25 schreef Tengano het volgende:
Die wordt keihard genegeerd door zijn geaardheid.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:29:56 #143
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220218267
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:29 schreef halfway het volgende:
Het kan wel :(
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:29:59 #144
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220218268
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:28 schreef Starhopper het volgende:

[..]
bron
Ken je geschiedenis. Extreemlinks hielp Khomeini aan de macht En Khomeini verbood vervolgens alle politieke partijen, de man had wel humor.
pi_220218269
Het is echt te ziek dat zo veel figuren hier MAGA blijken te zijn.
Alles wat oppergod Trump zegt is waar en nodig. Trump kan niets fout doen.

Kernwapens? Zijn er niet.
Aanvallen op de VS? Zijn er niet.
Weten we iets van hoe het in Iran zelf is? Nee.

Maar he oorlogje voeren en random regimes om willen brengen is allemaal logisch.
Past in het gewelddadige koloniale Westen van tegenwoordig.
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 12:30:26 #146
8781 crew  Frutsel
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 12:30:30 #147
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220218275
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:29 schreef bianconeri het volgende:

Maar he oorlogje voeren en random regimes om willen brengen is allemaal logisch.
Dat zie ik niemand doen
~FEYENOORD~
pi_220218276
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:28 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ja, want Iran valt de VS niet aan en Iran heeft geen kernwapens.

Dus beide redenen voor deze oorlog, volgens Trump, bestaan niet.
Wat fijn dat jij vanuit de Baltische staten inzicht hebt in de complete nucleaire status van Iran.
pi_220218277
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:26 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Gelijkvloers *O*
Levensloopbestendig _O_
Toch lief van trump dat hij die mede oude gek ffies komt helpen zn huis aan te passen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
Persoonlijke aanvallen kunnen in het "persoonlijke aanvallen" topic.
Ja, please.

Onleesbare shit zo.
Kom later wel weer terug. Iets te veel gebagger en inhoudsloze uithalen op het moment
1947-2016
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:30:55 #150
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220218279
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:29 schreef halfway het volgende:

[..]
Als je dit denkt. :')
Wij hebben hier geen partij in en dat moeten we vooral zo houden. Vijftien jaar inzet in Afghanistan en Irak heeft Europese landen enkel een dikke middelvinger in het gezicht opgeleverd, nog geen twee maanden geleden.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:31:02 #151
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220218281
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:28 schreef Starhopper het volgende:

[..]
bron
Ken je serieus de geschiedenis van Iran niet?
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:31:05 #152
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_220218283
Hoewel dit fantastisch nieuws is voor een groot gedeelte van de bevolking van Iran moeten we niet vergeten dat dit een zwarte dag is voor Joop.nl lezers. Laten we dus een beetje lief voor elkaar zijn.
pi_220218285
Iran verdedigen :') hopelijk komt er door deze actie een einde aan het regime daar.
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 12:31:27 #154
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220218290
quote:

ze zijn er nog niet

dat willen we graag zo houden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220218291
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:28 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ah, op basis van een hersenscheet waarvan 0,0 bewijs op papier staat een ander land preventief bombarderen. Nee, dan is het echt héél anders ja.
Dat Iran kernwapens ontwikkelt hebben ze zelf toegegeven. Dat Iran de eigen burgers in grote getallen om het brengt is ook bewezen en dat Iran de regio destabiliseert is ook een feit. Waarom verdedig je in hemelsnaam zulke landen?
pi_220218293
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:30 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Dat zie ik niemand doen
Ik zie anders zeer veel mensen die deze oorlog goed praten. Als je dat niet ziet dan slaap je nog.
pi_220218294
quote:

Hoe de fuck kun je eerst zeggen dat er geen kernwapens zijn en dan twee regels verder dat je niet kan weten hoe het in Iran zit?

Clown _O-
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 12:31:54 #158
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220218295
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:28 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Bovendien waren, volgens Trump, de bombardementen van vorig jaar wel zo'n enorm succes dat Iran jarenlang geen kernwapens zou kunnen maken. Maar nu kennelijk ineens weer wel. :?
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:32:05 #159
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220218297
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:29 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ken je geschiedenis. Extreemlinks hielp Khomeini aan de macht En Khomeini verbood vervolgens alle politieke partijen, de man had wel humor.
Links speelde een rolletje in de revolutie tegen de sjah maar Khomeini gebruikte de revolutie om zelf alle macht te grijpen en schakelde links uit.
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 12:32:13 #160
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220218298
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:31 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik zie anders zeer veel mensen die deze oorlog goed praten. Als je dat niet ziet dan slaap je nog.
ik heb er geen moeite mee
pi_220218301
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:31 schreef halfway het volgende:

[..]
Idd, kan die makkelijk bij zijn kameel.
En hopelijk binnenkort bij zn harem van eeuwige 72 maagden.

Nog steeds geen idee wat je daar mee moet. 72 maagden die alles nog moeten uitvinden. Liever 1 slet die weet wat ze doet en lekker vind.
1947-2016
pi_220218302
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:30 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
Wat fijn dat jij vanuit de Baltische staten inzicht hebt in de complete nucleaire status van Iran.
Ah, wat fijn dat jij vanaf je zolderkamertje alles in Iran weet.
Schijnbaar ken jij alle 85 miljoen inwoners daar. Schijnbaar weet jij waar de kernwapens zijn.

Geen enkel intelligence bureau zegt dat Iran kernwapens heeft.
pi_220218304
quote:
Ik denk dat er hier niet zo zeer heel veel MAGA figuren rondlopen, maar vooral een hoop MIGA figuren
pi_220218306
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:31 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Bovendien waren, volgens Trump, de bombardementen van vorig jaar wel zo'n enorm succes dat Iran jarenlang geen kernwapens zou kunnen maken. Maar nu kennelijk ineens weer wel. :?
Nee die waren mislukt, was ook nieuws over.
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 12:32:48 #165
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220218307
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:31 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
ding is

Trump is gek
pi_220218309
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:30 schreef Red_85 het volgende:

Onleesbare shit zo.
Kom later wel weer terug. Iets te veel gebagger en inhoudsloze uithalen op het moment
Dat kennen we idd inmiddels wel van de MAGA groep.
Inhoudsloos en bagger is alles wat ze kennen.
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 12:33:02 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220218311
echt compleet gestoord
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:33:10 #168
438527 MissButterflyy
pi_220218312
Volgens het AD zijn er mensen toegewezen vanuit het regime die direct opvolgen als de top gedood is, dat ze al een hele constructie hebben bedacht om de macht niet te verliezen.
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 12:33:11 #169
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220218313
die moet je niet zo serieus nemen
pi_220218314
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:25 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Oh ik had het over jouw post over moslims en asielzoekers, wat daarover geroepen wordt.
Iraanse asielzoekers en immigranten zijn trouwens de meeste succesvolle groep naar een aantal maatstaven. Er lijkt ook een grote motivatie te zijn vanuit die gemeenschappen om terug te gaan en te helpen opbouwen als de ayatollahs eruit getrapt zijn, mocht dat gebeuren.

En ja, de interventies en de motieven ervan in Irak en Afghanistan waren niet heel zuiver. Het probleem is dat oorlog dat nooit is, het is nooit zwart-wit. In de context van de Iraanse situatie ben ik 51% geneigd om te zeggen dat het goed is dat dit gebeurt omdat Iran -als je het dan over smerige spelletjes en motieven wilt hebben- allemaal ellende heeft aangericht in de regio, waardoor we hier nu met massa's aan Jemenieten, Syriërs en Irakezen zitten.

Dus als je zo bezorgd bent over influx van vluchtelingen, dan zou je misschien juist de rol van Iran moeten afkeuren hierin.
Weet niet waar jij die succesvolle Iranezen tegenkomt maar zal wel weer een uit de duim gezogen verhaaltje zijn van je. Het gaat niet alleen om Iran. Het gaat om de algehele instabiliteit die veroorzaakt wordt door bloeddorstige landen zoals Amerika die al vanaf begin jaren 90 bezig zijn in het midden-oosten. Als je kijkt naar werkelijke resultaten, dan zie je alleen maar miljoenen burgerslachtoffers en instabiliteit. Dat is ook een tactiek voor imperialisten om regeringen zwak te houden zodat zij altijd de overhand hebben in grondstoffen en geopolitiek. Mensenlevens? Van nul belang voor ze.

Niet alleen Irak en Afghanistan. Wat dacht je van Libië en Syrië? Het beperkt zich niet tot die landen. Er ontstaat vaak een domino effect.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:33:15 #171
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220218315
quote:

Dat is hetzelfde zeggen dat jij Khamenei steunt in het vermoorden van 7000 demonstranten
Ik ben helemaal geen Trump fan maar ben het er wel met deze aanval eens.
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 12:33:24 #172
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220218316
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:31 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Is dit dan een droom of een nachtmerrie?
~FEYENOORD~
pi_220218318
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat Iran kernwapens ontwikkelt hebben ze zelf toegegeven. Dat Iran de eigen burgers in grote getallen om het brengt is ook bewezen en dat Iran de regio destabiliseert is ook een feit. Waarom verdedig je in hemelsnaam zulke landen?
Ik verdedig geen landen, ik veroordeel landen die op basis van eigen goeddunken wéér burgers om zeep aan het helpen zijn en zich niet aan internationaal recht houden.
Dit, dus.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:33:43 #174
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220218323
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Links speelde een rolletje in de revolutie tegen de sjah maar Khomeini gebruikte de revolutie om zelf alle macht te grijpen en schakelde links uit.
Een rolletje :') , dan ontken je de feiten. :W
pi_220218325
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:31 schreef Bofjijff het volgende:
Iran verdedigen :') hopelijk komt er door deze actie een einde aan het regime daar.
Niemand verdedigd Iran.

Wel deze kansloze preventieve oorlog. Dat is niet goed te praten.
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 12:34:08 #176
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220218326
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:32 schreef halfway het volgende:

[..]
Nee die waren mislukt, was ook nieuws over.
Heb ik niet uit Trumps mond gehoord.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:34:20 #177
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220218327
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:33 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Een rolletje :') , dan ontken je de feiten. :W
Nee. Er waren zoveel groepen die meededen aan revolutie. Niet alleen links
pi_220218331
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:27 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Dit gaat helemaal niet om het islamisme, dat maak jij ervan.

Dit gaat om een regime dat 7000 van zijn demonstranten vermoord, oproept tot het uitmoorden van het westen en joden, actief aan een atoombom werkt.

Maar nee! De Amerikanen waar 2 demonstranten per ongeluk gedood werden DAT ZIJN PAS FASCISTEN!! Die zijn pas echt erg!

Ja knul en Israel heeft inb twee jaar tijd meer dan 70000 burgers vermoord waarbij nog duizenden onder puin liggen. Horen wij jou daarover iets zeggen? Nee. O ja, hamas hamas hamas. Zo kan ik ook wel smoesjes bedenken voor een genocide te rechtvaardigen. Ga spelen.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:34:38 #179
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220218332
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:34 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Niemand verdedigd Iran.

Verdedigd. _O- _O- _O- _O-
pi_220218334
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:31 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
Hoe de fuck kun je eerst zeggen dat er geen kernwapens zijn en dan twee regels verder dat je niet kan weten hoe het in Iran zit?

Elke intelligence agency zegt dat Iran geen kernwapens heeft.
Dus voor zo ver wij op de hoogte zijn heeft Iran geen kernwapens.

Dus ga lekker weg met je geweld goedpraten en excuses zoeken voor oppergod Trump.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:35:32 #181
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220218338
twitter
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 12:35:57 #182
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220218344
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:35 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dus ga lekker weg met je geweld goedpraten en excuses zoeken voor oppergod Trump.
niemand zegt dat ze kernwapens hebben

Iran zegt zelf dat ze ze willen hebben
pi_220218345
quote:

Da's natuurlijk ook gewoon kul.

Blaas de baarden maar op, 1 voor 1, stuk voor stuk.

Niets van enige waarde zal verloren gaan.

Maar dat beantwoord de vraag niet of zo'n verandering duurzaam gaat zijn.
pi_220218346
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:34 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Niemand verdedigd Iran.

Werkperd verdedigt Iran (en Rusland, wat ik blijkbaar niet mag melden van de moderatie).
pi_220218347
Ben benieuwd wat we hier nog meer van gaan horen :o
twitter
pi_220218349
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:33 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Weet niet waar jij die succesvolle Iranezen tegenkomt maar zal wel weer een uit de duim gezogen verhaaltje zijn van je. Het gaat niet alleen om Iran. Het gaat om de algehele instabiliteit die veroorzaakt wordt door bloeddorstige landen zoals Amerika die al vanaf begin jaren 90 bezig zijn in het midden-oosten. Als je kijkt naar werkelijke resultaten, dan zie je alleen maar miljoenen burgerslachtoffers en instabiliteit. Dat is ook een tactiek voor imperialisten om regeringen zwak te houden zodat zij altijd de overhand hebben in grondstoffen en geopolitiek. Mensenlevens? Van nul belang voor ze.

Niet alleen Irak en Afghanistan. Wat dacht je van Libië en Syrië? Het beperkt zich niet tot die landen. Er ontstaat vaak een domino effect.
De instabiliteit in het Midden-Oosten wordt niet veroorzaakt door de VS maar juist door Iran. Daarom ligt Iran ook in clash met meerdere andere landen zoals Saoedi-Arabië, Jordanië en de VAE.
pi_220218354
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:33 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Dat is hetzelfde zeggen dat jij Khamenei steunt in het vermoorden van 7000 demonstranten
Ik ben helemaal geen Trump fan maar ben het er wel met deze aanval eens.
Verschil is dat een hele groep deze oorlog goed praat en in de onzin van Trump geloven.
Waaronder jij blijbkaar.

Niemand echter zegt het regime te steunen en dat uitmoorden. Niemand.
pi_220218355
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:35 schreef bianconeri het volgende:

[..]

ze willen het maar al te graag slome.
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 12:37:01 #189
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220218356
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:36 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Werkperd verdedigt Iran (en Rusland, wat ik blijkbaar niet mag melden van de moderatie).
mag wel

je mag hem alleen niet uitschelden, snap dat dat een hele lastige is maar doe aub beter je best

grtz van de moderatie
pi_220218358
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De instabiliteit in het Midden-Oosten wordt niet veroorzaakt door de VS maar juist door Iran. Daarom ligt Iran ook in clash met meerdere andere landen zoals Saoedi-Arabië, Jordanië en de VAE.
Ja, want Iran heeft massa interventies uitgevoerd in Irak of niet? Sinds begin oorlog Irak is het M.O nooit meer hersteld.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:37:33 #191
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220218360
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:33 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Weet niet waar jij die succesvolle Iranezen tegenkomt maar zal wel weer een uit de duim gezogen verhaaltje zijn van je.
Op het werk, op de universiteit, in het zakenleven, in de lokale initiatieven.
Maar goed, cijfers en bronnen dan.
https://www.kis.nl/blog/i(...)tegratie%20%7C%20KIS

Veel leesplezier!
quote:
Het gaat niet alleen om Iran. Het gaat om de algehele instabiliteit die veroorzaakt wordt door bloeddorstige landen zoals Amerika die al vanaf begin jaren 90 bezig zijn in het midden-oosten. Als je kijkt naar werkelijke resultaten, dan zie je alleen maar miljoenen burgerslachtoffers en instabiliteit. Dat is ook een tactiek voor imperialisten om regeringen zwak te houden zodat zij altijd de overhand hebben in grondstoffen en geopolitiek. Mensenlevens? Van nul belang voor ze.
In tegenstelling tot de bloemenkramen waarmee het Iraanse regime uitrijdt...
quote:
Libië en Syrië, waar de Turkse invloed de boel nog verder heeft gedestabiliseerd nadat de VS, Rusland, China, de VAE en Iran eroverheen zijn gegaan? Daar wil je het graag over hebben, ja?
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:37:54 #192
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220218362
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:36 schreef Anton91 het volgende:
[ x ]
Zij aan zij met de Joden, acht dat moet zeer doen bij enkelen hier. _O- _O- _O-
pi_220218363
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:35 schreef ExTec het volgende:

[..]
Da's natuurlijk ook gewoon kul.

Blaas de baarden maar op, 1 voor 1, stuk voor stuk.

Niets van enige waarde zal verloren gaan.

Maar dat beantwoord de vraag niet of zo'n verandering duurzaam gaat zijn.
Nee idd, laten we lekker oproepen tot het uitmoorden van hele groepen.
Goed plan joh.

Wat is het volgende excuus voor een oorlog?
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:38:02 #194
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220218365
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:34 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Verdedigd. _O- _O- _O- _O-
Is toch gewoon voltooid verleden tijd? Ik vind het maar lastig soms.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 12:38:16 #195
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220218370
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:37 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Nee idd, laten we lekker oproepen tot het uitmoorden van hele groepen.
Goed plan joh.

Wat is het volgende excuus voor een oorlog?
laten we dat maar niet doen
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:38:18 #196
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220218371
quote:
[ x ]
Als dat waar is dan moeten de linkse hersenen wel heel erg gaan kraken om het toch nog te veroordelen.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:38:23 #197
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220218372
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Volgens het AD zijn er mensen toegewezen vanuit het regime die direct opvolgen als de top gedood is, dat ze al een hele constructie hebben bedacht om de macht niet te verliezen.
Ik zou het eerder vreemd vinden als dit regime geen "lijn van opvolging" bepaald heeft. Alleen gaat de uitdaging worden hoe ze persoon #23 op die lijst een landelijk podium gaan geven als ie ergens ondergedoken zit in een dorpje in het oosten van Iran en de complete infra van het land plat ligt. :+
pi_220218373
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:36 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Werkperd verdedigt Iran
Eerder veroordelen van de daden van VS en Israel....
Zoals elk verstandig mens zou moeten doen.
pi_220218374
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:33 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ik verdedig geen landen, ik veroordeel landen die op basis van eigen goeddunken wéér burgers om zeep aan het helpen zijn en zich niet aan internationaal recht houden.
Zoals Iran dus? Die hebben recent nog tienduizenden van hun eigen burgers om het leven gebracht. Daar hebben we van jouw kant nog geen veroordeling van gezien. En ook hier begin je meteen over de VS en Israël.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:38:54 #200
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220218377
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:38 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Nee, niemand verdedigT had het moeten zijn, het is gewoon tegenwoordige tijd.
pi_220218380
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Heeft ieder land niet zo'n systeem :? Zelfs in NL hebben we zo'n 'designated survivor' :')
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 12:39:15 #202
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220218382
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zoals Iran dus? Die hebben recent nog tienduizenden van hun eigen burgers om het leven gebracht. Daar hebben we van jouw kant nog geen veroordeling van gezien. En ook hier begin je meteen over de VS en Israël.
lijkt me vrij logisch dat hij hier meteen begint over de VS en Israel
pi_220218391
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:38 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Is gewoon derde persoon enkelvoud, stam + t.

_O- _O- _O-
pi_220218392
Er is er nog eentje die het durft...

https://www.airnavradar.com/flight/F39742
pi_220218395
quote:
De instabiliteit in het Midden-Oosten wordt niet veroorzaakt door de VS
_O-
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:40:21 #206
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220218396
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:36 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Verschil is dat een hele groep deze oorlog goed praat en in de onzin van Trump geloven.
Waaronder jij blijbkaar.

Niemand echter zegt het regime te steunen en dat uitmoorden. Niemand.
Het kan mij niet schelen wat Trump wil, tuurlijk zal hij zijn eigen voordeel hierbij hebben, maar het kan niet echt slechter voor de Iraanse bevolking zijn dat de huidige regime.
Als het Regime verwijderd wordt kan het eigenlijk alleen maar beter worden.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:40:57 #207
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220218399
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:37 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Zij aan zij met Israel bedoel je.
pi_220218402
quote:
[ x ]
ESCALATIE. Enzo. Nukes. Jeweet. Genocide! Wollah.

Okee, dat moest er even uit, sorry
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_220218404
quote:
[ x ]
Dan is het wel over met Khamenei. Maar een kat in het nauw kan rare sprongen maken.
pi_220218405
Syrie, Afghanistan, Irak een grote teringzooi en nu willen ze Iran in dezelfde positie duwen.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:41:22 #211
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220218407
quote:
De instabiliteit in het Midden-Oosten wordt niet veroorzaakt door de VS
:') :') :') :') :') :') :')
pi_220218409
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:41 schreef halfway het volgende:
Syrie, Afghanistan, Irak een grote teringzooi en nu willen ze Iran in dezelfde positie duwen.
Wie is 'ze'?
pi_220218410
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:37 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ja dat zou wat zijn :o Maar het is nog wel wachten of het echt bevestigd gaat worden.
pi_220218413
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:41 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Wie is 'ze'?
IRGC regime
pi_220218414
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:40 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Het kan mij niet schelen wat Trump wil, tuurlijk zal hij zijn eigen voordeel hierbij hebben, maar het kan niet echt slechter voor de Iraanse bevolking zijn dat de huidige regime.
*kuch* Libië *kuch*
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 12:42:12 #216
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220218416
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:41 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Wie is 'ze'?
voor de hand liggend antwoord is de Amerikanen
pi_220218418
Ik ga er vanuit dat Trump en Netanyuha een gedetailleerd plan hebben voor en hoe nu verder…. (sarcasm)

Trump zei afgelopen State of the Union nog dat Iran slechts één ding hoefden te melden, dat was “wij gaan nooit een nucleaire bommen maken”. Hierover hadden de VS en Iran een afspraak “a deal” maar die heeft een Amerikaanse president 8 mei 2018 verbroken.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:43:29 #218
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220218429
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:42 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ga er vanuit dat Trump en Netanyuha een gedetailleerd plan hebben voor en hoe nu verder….
Ik vraag het me af
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:43:33 #219
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220218432
quote:
Ik ga er vanuit dat Trump en Netanyuha een gedetailleerd plan hebben voor en hoe nu verder….

Trump zei afgelopen State of the Union nog dat Iran slechts één ding hoefden te melden, dat was “wij gaan nooit een nucleaire bommen maken”. Hierover hadden de VS en Iran een afspraak “a deal” maar die heeft een Amerikaanse president 8 mei 2018 verbroken.
Probleem is dat Noord-Korea bewijst dat het hebben van een atoombom (of iig de bluf daarvan) wel werkt. Die worden met rust gelaten terwijl de halve bevolking is straf kampen zit... Af en toe ontsnapt er wel een soldaat (die vol zitten met wormen) en dan rollen de verhalen er weer uit.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_220218440
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:37 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Op het werk, op de universiteit, in het zakenleven, in de lokale initiatieven.
Maar goed, cijfers en bronnen dan.
https://www.kis.nl/blog/i(...)tegratie%20%7C%20KIS

Veel leesplezier!
[..]
In tegenstelling tot de bloemenkramen waarmee het Iraanse regime uitrijdt...
[..]
Libië en Syrië, waar de Turkse invloed de boel nog verder heeft gedestabiliseerd nadat de VS, Rusland, China, de VAE en Iran eroverheen zijn gegaan? Daar wil je het graag over hebben, ja?
Ja wat een onzin argument weer. Zo kan ik ook allerlei voorbeelden halen uit andere bevolkingsgroepen. Zelfs onder de Syriërs zijn er veel hoogopgeleide intelligente mensen aanwezig. Maar laten we dit bullcrap snel overslaan en teruggaan naar realiteit.

Turkije nu erbij betrekken terwijl het gaat om Amerika die met ''we bring democracy'' de Arabische lente heeft gestart na reeds gevoerde onterechte oorlogen?
pi_220218442
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:41 schreef Bensel het volgende:

[..]
ESCALATIE. Enzo. Nukes. Jeweet. Genocide! Wollah.

Okee, dat moest er even uit, sorry
Niets aan het handje, dat heet volgens de kenners een horizontale escalatie en is geen probleem.
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 12:45:00 #222
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220218445
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Probleem is dat Noord-Korea bewijst dat het hebben van een atoombom (of iig de bluf daarvan) wel werkt. Die worden met rust gelaten terwijl de halve bevolking is straf kampen zit...
die houden zich internationaal ook gewoon heel erg rustig

wat schermutselingen met Zuid-Korea hier en daar maar dat was het ook wel
pi_220218452
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:41 schreef Starhopper het volgende:

[..]
:') :') :') :') :') :') :')
Het was daar al instabiel voordat de VS bestond.
pi_220218455
quote:

Trump is daar vandaag vrij helder in. Geen nucleaire wapens, geen marine, geen leger, geen raketten, geen proxies, regime-change, etc.. Er wordt geen deal meer gemaakt, het regime gaat weg
pi_220218456
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:40 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Ik zie meteen weer die vliegvelden in afghanistan voor mij!
pi_220218459
Een geweldig plaatje tegengekomen:

twitter
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:46:21 #227
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220218462
quote:
88s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:45 schreef sp3c het volgende:

[..]
die houden zich internationaal ook gewoon heel erg rustig

wat schermutselingen met Zuid-Korea hier en daar maar dat was het ook wel
Mwah, constant hacks, geven soldaten aan Rusland die vechten in Oekraïne. Lanceren constant raketten in de zee bij Japan, sturen ballonnen met afval Zuid-Korea in, etc. Rustig zal ik het niet noemen.

En wat ik eerder al eens zei, NK heeft overal strafkampen waar zelfs kinderen geboren worden. Wanneer gaat men ingrijpen dan?
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 12:46:24 #228
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220218463
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:45 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Trump is daar vandaag vrij helder in. Geen nucleaire wapens, geen marine, geen leger, geen raketten, geen proxies, regime-change, etc.. Er wordt geen deal meer gemaakt, het regime gaat weg
klinkt als Poetin
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:47:07 #229
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220218467
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:40 schreef Adrie072 het volgende:
Er is er nog eentje die het durft...

https://www.airnavradar.com/flight/F39742
Asterix Airways...
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:47:09 #230
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220218468
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:40 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
Is gewoon derde persoon enkelvoud, stam + t.

_O- _O- _O-
Jeetje, ik krijg behoorlijk de wind van voren hier. In mijn logica gaat het over posts die al zijn geplaatst, sorry hoor ;(
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 12:47:15 #231
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220218470
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Mwah, constant hacks, geven soldaten aan Rusland die vechten in Oekraiene. Lanceren constant raketten in de zee bij Japan, sturen ballonnen met afval Zuid-Korea in, etc. Rustig zal ik het niet noemen.
rustig genoeg om niet aan te vallen

nukes of geen nukes
pi_220218471
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:43 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik vraag het me af
Ik ook, het was sarcastisch, al is misschien we het plan afleiding van ander gefaal.
pi_220218473
quote:

[..]
En dan?
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 12:49:03 #234
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220218483
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:47 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
En dan?
hopen op beter
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:49:20 #235
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220218485
EU leden en Jetten: "Beter tot een diplomatieke oplossing komen"
8)7

Die zijn echt zo wereldvreemd.
Kan me nog zo'n muts herinneren die toen aan tafel zat tijdens de Syrie IS oorlog die op TV zei:
"Waarom gaan ze niet gewoon aan tafel zitten! Erover PRATEN!!!"

Echt totaal wereldvreemd en alles door een roze bril zien.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:49:56 #236
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220218488
twitter
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 12:50:50 #237
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220218496
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:49 schreef Zoddie het volgende:
8)7

Kan me nog zo'n muts herinneren die toen aan tafel zat tijdens de Syrie IS oorlog die op TV zei:

Dit zeggen ze zodat ze geen kant hoeven te kiezen en op de achtergrond kunnen blijven, gewoon slim verwoord.
~FEYENOORD~
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:51:27 #238
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220218499
quote:
8)7

Deels mee eens maar vraag blijft hoe de toekomst van Iran eruit ziet. Je kan beter daarop focussen als je kritiek wil leveren vind ik, want dat is toch echt vaak een blinde vlek van de VS.

Vaak genoeg hier ook op FOK! gelezen: "Ja, het was slecht, maar de dictator hield de boel wel in het gareel" nadat een land jarenlang in puin ligt.

Laten we hopen dat het voor Iran anders is.
pi_220218501
quote:
8)7

Precies.
Bommen gooien is veel effectiever.
Kijk maar eens hoe die regio dankzij al die bommen steeds meer opknapt.
Ik doe het ff rustig aan.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:51:53 #240
438527 MissButterflyy
pi_220218503
quote:
8)7

Lekker boeiend. We bemoeien ons er gewoon niet mee, helemaal prima.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:51:54 #241
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220218504
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:50 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Dit zeggen ze zodat ze geen kant hoeven te kiezen en op de achtergrond kunnen blijven, gewoon slim verwoord.
En daarom neemt niemand de EU ooit serieus.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:52:04 #242
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_220218506
quote:
8)7

Man! ik heb er zelf horen zeggen dat Iran recht op kernwapens heeft omdat anderen ze ook hebben
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:52:07 #243
24533 ACT-F
pi_220218507
Nieuwe satellietbeelden op het Weibo account van MizarVision:

https://weibo.com/u/6477763414?tabtype=album
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:53:33 #244
438527 MissButterflyy
pi_220218513
Ik snap ook wel dat de UK zich afzijdig houdt deze keer. Iran kan als een kat in het nauw nog een paar raketten die kant op sturen.
Daar zitten ze niet op te wachten natuurlijk.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:53:41 #245
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_220218514
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:41 schreef halfway het volgende:
En daarna Turkije. Staat al hoog op de radar, uitgesproken.
enkelband
pi_220218516
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hoe het intern in landen als Iran, Afghanistan en Jemen eraan toe gaat weten we allemaal wel. De vrijbrief om dan eens in de zoveel tijd met bommen te gaan lopen smijten is misdadig. Iedereen weet hoe dit gaat eindigen zonder fysieke bezetting door soldaten.

Het paleis is met de grond gelijk gemaakt. Fantastisch. Lekker symbolische onzin waar je niks aan hebt en de haat en risico’s nog verder aanwaait. Kneuzenkermis.
Dit, dus.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:54:38 #247
24533 ACT-F
pi_220218519
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:53 schreef recidivist het volgende:

[..]
Daar branden ze hun vingers niet aan.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:54:57 #248
438527 MissButterflyy
pi_220218523
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:53 schreef recidivist het volgende:

[..]
Denk dat dat wel meevalt.
pi_220218524
quote:

[..]
Eerder was hij vrij helder, vredespresident Trump….
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:55:32 #250
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220218527
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:54 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Eerder was hij vrij helder, vredespresident Trump….
Ik you prefer peace, you prepare for war :7
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:58:13 #251
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_220218533
Turkije gaan ze echt niet aanvallen, dan is heel tokkie-europa over de zeik.
pi_220218540
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik snap ook wel dat de UK zich afzijdig houdt deze keer. Iran kan als een kat in het nauw nog een paar raketten die kant op sturen.
Daar zitten ze niet op te wachten natuurlijk.
Ach, als ze dan die Pakistaanse rape-bendes even uitroeien, is er niks mis mee.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 12:59:54 #253
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_220218541
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:53 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Hoe het intern in landen als Iran, Afghanistan en Jemen eraan toe gaat weten we allemaal wel. De vrijbrief om dan eens in de zoveel tijd met bommen te gaan lopen smijten is misdadig. Iedereen weet hoe dit gaat eindigen zonder fysieke bezetting door soldaten.

Het paleis is met de grond gelijk gemaakt. Fantastisch. Lekker symbolische onzin waar je niks aan hebt en de haat en risico’s nog verder aanwaait. Kneuzenkermis.
Het was de afgelopen tijd daar al geen feest, de mensen waren het zat maar volgens jou hadden ze die protesten moeten staken want er stond tenslotte geen troepenmacht klaar om de boel te bezetten?
pi_220218545
Steve is live voor eventuele geïnteresseerden

Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_220218546
quote:

[..]

En hoeveel Iraanse burgerdoden zullen er vandaag wel niet zijn?
Daar hoor ik tot nu toe nog weinig over.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 13:00:41 #256
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220218547
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 13:00:49 #257
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220218548
quote:
8)7

terecht

see no evil, hear no evil
  zaterdag 28 februari 2026 @ 13:01:27 #258
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220218549
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:58 schreef damsco het volgende:
Turkije gaan ze echt niet aanvallen, dan is heel tokkie-europa over de zeik.
Waarom zou iemand überhaupt Turkije willen aanvallen?

Het is een grote en belangrijke Navo partner.
En ook al zouden ze geen Navo lid zijn, ze hebben een grote, sterke en moderne krijgsmacht, en een grote eigen wapenindustrie.
A murky, forgotten land.
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 13:01:38 #259
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220218550
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:00 schreef Idisrom het volgende:

[..]
minimaal 24 bij een school voor meisjens volgens de NOS
pi_220218552
Jetten, "maximale terughoudendheid is geboden"

Iraanse Darius en Yasmina danken premier Flop Jetten.

Wat een slappe lul is dat toch.
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 13:02:01 #261
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_220218553
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:58 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
:{

Sterkte natuurlijk. Hebben jullie contact en zo ja enige hulp van de Nederlandse overheid? Ambassade/ministerie van BuZa?
Met BuZa gebeld maar die weten ook niets. Op het vliegveld verder geen meldingen, behalve dat we nu wat mogen eten. Net kwamen er nog wat straaljagers voorbij, indrukwekkend.
pi_220218554
Turkije is NATO plus het grootste staande leger van NATO op de VS na. Dus nee.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 13:02:24 #263
24533 ACT-F
pi_220218556
quote:
8)7

Een verstandig iemand zou zwijgen in zo'n situatie.
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 13:02:41 #264
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220218558
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:02 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Een verstandig iemand zou zwijgen in zo'n situatie.
doettie feitelijk ook
pi_220218560
quote:

[..]
We hadden Hitler ook gewoon moeten laten zitten. Veel burgerdoden gevallen tijdens de bevrijding van Frankrijk, Nederland, Belgie, etc.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 13:03:56 #266
24533 ACT-F
pi_220218562
quote:
88s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:02 schreef sp3c het volgende:

[..]
doettie feitelijk ook
Dat mag wat feitelijker. Dit soort opmerkingen wekken alleen maar irritatie.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 13:04:26 #267
438527 MissButterflyy
pi_220218564
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:01 schreef UitStraling het volgende:

Nee, dat is verstandig.
pi_220218567
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:03 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Zeiken doen mensen toch wel, dus wat is je punt.
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 13:05:03 #269
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220218571
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:03 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
We hadden Hitler ook gewoon moeten laten zitten. Veel burgerdoden gevallen tijdens de bevrijding van Frankrijk, Nederland, Belgie, etc.
Hitler hield half Europa bezet, Khomeini enkel zijn eigen land

wat een kronkel _O-
pi_220218576
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:03 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Om Hitler weg te krijgen waren miljoenen boots on the ground en een jarenlange oorlog en bezetting nodig, gaan we dat hier ook doen?
  zaterdag 28 februari 2026 @ 13:06:12 #271
24533 ACT-F
pi_220218578
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:04 schreef ExTec het volgende:

[..]
Zeiken doen mensen toch wel, dus wat is je punt.
Zeikerds moet je niet voeren.
pi_220218581
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:06 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Zeikerds moet je niet voeren.
Zeikerds moeten niet zeiken.
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 13:06:57 #273
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220218582
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:03 schreef ACT-F het volgende:

[..]
zou niet weten waarom

hij noemt Iran een bruut regime dat de regio destabiliseert etc., prima statement als je je er verder niet mee wil bemoeien
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 13:08:17 #274
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_220218588
quote:

[..]
Overstap vanuit Thailand, dus kwestie van hele slechte timing…
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Je zit dus in de film?
geen idee wat je bedoelt maar het voelt wel als een film
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Poeh, sterkte! Ik kan mij goed voorstellen dat dit even flink schrikken is.
Ja het is spannend…
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:01 schreef nixxx het volgende:

[..]
Oef, klote situatie.. kans dat je nog wel een paar dagen vast zit.
daar ben ik ook bang voor…
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:01 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Overstap of vakantie gevierd daar?
overstap vanuit Bangkok
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:02 schreef speknek het volgende:

[..]
Heftig! Dat is wel heel erg eersterang van iets waar je niet bij wil zijn. Ben bang dat je daar voorlopig niet wegkomt, hopelijk vinden ze snel een oplossing. Hebben ze plekken om te schuilen?
dat is dus het stomme, er wordt totaal niets verteld. Het personeel is mega passief, dus we hangen allemaal maar wat rond -O-
  zaterdag 28 februari 2026 @ 13:08:33 #275
24533 ACT-F
pi_220218591
quote:
88s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:06 schreef sp3c het volgende:

[..]
zou niet weten waarom

hij noemt Iran een bruut regime dat de regio destabiliseert etc., prima statement als je je er verder niet mee wil bemoeien
Exact, daarmee kun je niet tot een diplomatieke oplossing komen.
pi_220218593
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:05 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Om Hitler weg te krijgen waren miljoenen boots on the ground en een jarenlange oorlog en bezetting nodig, gaan we dat hier ook doen?
Lijkt me niet nodig.
pi_220218596
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:08 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Denk niet dat trump deze epstein-afleidings manoeuvre laat verstoren door zoiets als diplomatie.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 13:09:55 #278
24533 ACT-F
pi_220218597
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:08 schreef MaJo het volgende:
dat is dus het stomme, er wordt totaal niets verteld. Het personeel is mega passief, dus we hangen allemaal maar wat rond -O-
Je zit te dicht bij de straat van Hormuz. Voorlopig vliegt er niets meer.
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 13:09:57 #279
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220218598
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:08 schreef ACT-F het volgende:

[..]
dat lijkt me ook niet de insteek hier
pi_220218599
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:08 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Lijkt me niet nodig.
"We will, in fact, be greeted as liberators" ofzo :D?
  zaterdag 28 februari 2026 @ 13:10:46 #281
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220218602
quote:

Jetten is nu officieel verkozen wegkijker, dus dan mag dat.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 13:11:10 #282
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_220218604
quote:

[..]
Heel wat minder dan tijdens de protest demonstraties in de afgelopen maanden.
Daar hoor ik tot nu toe nog weinig van jou over.
pi_220218609
quote:
88s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:01 schreef sp3c het volgende:

[..]
Al 40 inmiddels, lees ik.
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 13:12:24 #284
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_220218610
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:09 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Je zit te dicht bij de straat van Hormuz. Voorlopig vliegt er niets meer.
Dat verwacht ik ook. Maar moeten we nu dagen op het vliegveld verblijven of kunnen we ook de stad in bijvoorbeeld? Dan boek ik desnoods zelf wel een hotel
  zaterdag 28 februari 2026 @ 13:13:10 #285
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220218617
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:12 schreef MaJo het volgende:

[..]
Dat verwacht ik ook. Maar moeten we nu dagen op het vliegveld verblijven of kunnen we ook de stad in bijvoorbeeld? Dan boek ik desnoods zelf wel een hotel
Dat kun je beter daar vragen lijkt me. :+
pi_220218619
twitter
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_220218621
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:12 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Al 40 inmiddels, lees ik.
400! 4000! 40000!
  zaterdag 28 februari 2026 @ 13:13:43 #288
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220218622
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[ x ]
Ik begreep dat Israël bij de vorige eliminatieronde van kopstukken illegale Afghanen had ingezet om de locaties uit te zoeken waar die grote vissen verbleven, tot in welke kamer aan toe. Ik ben heel benieuwd hoe ze deze keer deze mate van precisie hebben weten te bewerkstelligen.
pi_220218624
quote:

[..]
Kun je niet een Nederlandse ambassade bellen voor info? Wat een rotsituatie zeg!
pi_220218625
twitter

Schakel de launchers uit en Iran heeft niets meer.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 13:14:41 #291
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220218631
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:05 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
De geallieerden hadden geen beschikking over hires intelligence en drones en zo.
pi_220218632
quote:

[..]
Dan moet je snel zijn, want je bent niet de enige met dat idee :X

Sterkte ;)
pi_220218635
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:09 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
De VS is toch geen nucleaire dreiging voor de westerse samenleving?
Dat valt nog te bezien. En dat geldt voor Iran natuurlijk ook.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 13:15:21 #294
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220218639
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:14 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Schakel de launchers uit en Iran heeft niets meer.
Zo vet dit.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 13:15:50 #295
24533 ACT-F
pi_220218641
quote:
88s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:09 schreef sp3c het volgende:

[..]
dat lijkt me ook niet de insteek hier
Dan moeten ze hun jankmuil houden dat ze beter tot een diplomatieke oplossing moeten komen.
pi_220218643
quote:

[..]

Dat is het zeker wel, met name als zulke landen ook nog de rest van de regio destabiliseren en Westerse bondgenoten terroriseren. Ik zou het eerder 'misdadig' en verwerpelijk willen noemen om niets te doen. Met name wetende dat Iran doodleuk kernwapens aan het ontwikkelen is, wat de verhoudingen natuurlijk totaal zou veranderen.
pi_220218649
quote:

Omdat hij niet meteen in de kont van Trump kruipt?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220218653
twitter
pi_220218654
quote:

[..]
Al het verkeer staat in Dubai/Qatar etc. muurvast zie ik in de media voorbij komen, dus als je daar een hotel in de buurt kan boeken en daar veilig kunt komen, lijkt me dat voor nu het beste. Hopelijk krijg je snel wat meer info. Heel veel sterkte nogmaals!
  zaterdag 28 februari 2026 @ 13:18:17 #300
24533 ACT-F
pi_220218657
quote:

[..]
Zou ik zo snel mogelijk doen voordat alles volgeboekt is.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 13:18:24 #301
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220218658
quote:
88s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:01 schreef sp3c het volgende:

[..]
Waren ook eerder berichten dat het Iraanse regime lichamen van gedode demonstranten in koelwarenhuizen bewaarde om die bij een Amerikaanse aanval als burgerdoden te presenteren.. dus korreltje zout misschien.
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 13:35:42 #302
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_220218768
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:13 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dat kun je beter daar vragen lijkt me. :+
Ja maar niemand weet het :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo