Heeft ieder land niet zo'n systeemquote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Volgens het AD zijn er mensen toegewezen vanuit het regime die direct opvolgen als de top gedood is, dat ze al een hele constructie hebben bedacht om de macht niet te verliezen.
lijkt me vrij logisch dat hij hier meteen begint over de VS en Israelquote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zoals Iran dus? Die hebben recent nog tienduizenden van hun eigen burgers om het leven gebracht. Daar hebben we van jouw kant nog geen veroordeling van gezien. En ook hier begin je meteen over de VS en Israël.
Is gewoon derde persoon enkelvoud, stam + t.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is toch gewoon voltooid verleden tijd? Ik vind het maar lastig soms.
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:36 schreef HowardRoark het volgende:
De instabiliteit in het Midden-Oosten wordt niet veroorzaakt door de VS
Het kan mij niet schelen wat Trump wil, tuurlijk zal hij zijn eigen voordeel hierbij hebben, maar het kan niet echt slechter voor de Iraanse bevolking zijn dat de huidige regime.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Verschil is dat een hele groep deze oorlog goed praat en in de onzin van Trump geloven.
Waaronder jij blijbkaar.
Niemand echter zegt het regime te steunen en dat uitmoorden. Niemand.
Zij aan zij met Israel bedoel je.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zij aan zij met de Joden, acht dat moet zeer doen bij enkelen hier.![]()
![]()
ESCALATIE. Enzo. Nukes. Jeweet. Genocide! Wollah.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:36 schreef Anton91 het volgende:
Ben benieuwd wat we hier nog meer van gaan horen![]()
[ x ]
Dan is het wel over met Khamenei. Maar een kat in het nauw kan rare sprongen maken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:36 schreef Anton91 het volgende:
Ben benieuwd wat we hier nog meer van gaan horen![]()
[ x ]
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:36 schreef HowardRoark het volgende:
De instabiliteit in het Midden-Oosten wordt niet veroorzaakt door de VS
Wie is 'ze'?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:41 schreef halfway het volgende:
Syrie, Afghanistan, Irak een grote teringzooi en nu willen ze Iran in dezelfde positie duwen.
Ja dat zou wat zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zij aan zij met de Joden, acht dat moet zeer doen bij enkelen hier.![]()
![]()
*kuch* Libië *kuch*quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:40 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Het kan mij niet schelen wat Trump wil, tuurlijk zal hij zijn eigen voordeel hierbij hebben, maar het kan niet echt slechter voor de Iraanse bevolking zijn dat de huidige regime.
Als het Regime verwijderd wordt kan het eigenlijk alleen maar beter worden.
voor de hand liggend antwoord is de Amerikanenquote:
Ik vraag het me afquote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:42 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ga er vanuit dat Trump en Netanyuha een gedetailleerd plan hebben voor en hoe nu verder….
Probleem is dat Noord-Korea bewijst dat het hebben van een atoombom (of iig de bluf daarvan) wel werkt. Die worden met rust gelaten terwijl de halve bevolking is straf kampen zit... Af en toe ontsnapt er wel een soldaat (die vol zitten met wormen) en dan rollen de verhalen er weer uit.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:42 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ga er vanuit dat Trump en Netanyuha een gedetailleerd plan hebben voor en hoe nu verder….
Trump zei afgelopen State of the Union nog dat Iran slechts één ding hoefden te melden, dat was “wij gaan nooit een nucleaire bommen maken”. Hierover hadden de VS en Iran een afspraak “a deal” maar die heeft een Amerikaanse president 8 mei 2018 verbroken.
Ja wat een onzin argument weer. Zo kan ik ook allerlei voorbeelden halen uit andere bevolkingsgroepen. Zelfs onder de Syriërs zijn er veel hoogopgeleide intelligente mensen aanwezig. Maar laten we dit bullcrap snel overslaan en teruggaan naar realiteit.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Op het werk, op de universiteit, in het zakenleven, in de lokale initiatieven.
Maar goed, cijfers en bronnen dan.
https://www.kis.nl/blog/i(...)tegratie%20%7C%20KIS
Veel leesplezier!
[..]
In tegenstelling tot de bloemenkramen waarmee het Iraanse regime uitrijdt...
[..]
Libië en Syrië, waar de Turkse invloed de boel nog verder heeft gedestabiliseerd nadat de VS, Rusland, China, de VAE en Iran eroverheen zijn gegaan? Daar wil je het graag over hebben, ja?
Niets aan het handje, dat heet volgens de kenners een horizontale escalatie en is geen probleem.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:41 schreef Bensel het volgende:
[..]
ESCALATIE. Enzo. Nukes. Jeweet. Genocide! Wollah.
Okee, dat moest er even uit, sorry
die houden zich internationaal ook gewoon heel erg rustigquote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Probleem is dat Noord-Korea bewijst dat het hebben van een atoombom (of iig de bluf daarvan) wel werkt. Die worden met rust gelaten terwijl de halve bevolking is straf kampen zit...
Trump is daar vandaag vrij helder in. Geen nucleaire wapens, geen marine, geen leger, geen raketten, geen proxies, regime-change, etc.. Er wordt geen deal meer gemaakt, het regime gaat wegquote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:42 schreef KaheemSaid het volgende:
Trump zei afgelopen State of the Union nog dat Iran slechts één ding hoefden te melden, dat was “wij gaan nooit een nucleaire bommen maken”. Hierover hadden de VS en Iran een afspraak “a deal” maar die heeft een Amerikaanse president 8 mei 2018 verbroken.
Ik zie meteen weer die vliegvelden in afghanistan voor mij!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:40 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Het kan mij niet schelen wat Trump wil, tuurlijk zal hij zijn eigen voordeel hierbij hebben, maar het kan niet echt slechter voor de Iraanse bevolking zijn dat de huidige regime.
Als het Regime verwijderd wordt kan het eigenlijk alleen maar beter worden.
Mwah, constant hacks, geven soldaten aan Rusland die vechten in Oekraïne. Lanceren constant raketten in de zee bij Japan, sturen ballonnen met afval Zuid-Korea in, etc. Rustig zal ik het niet noemen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
die houden zich internationaal ook gewoon heel erg rustig
wat schermutselingen met Zuid-Korea hier en daar maar dat was het ook wel
klinkt als Poetinquote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Trump is daar vandaag vrij helder in. Geen nucleaire wapens, geen marine, geen leger, geen raketten, geen proxies, regime-change, etc.. Er wordt geen deal meer gemaakt, het regime gaat weg
Asterix Airways...quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:40 schreef Adrie072 het volgende:
Er is er nog eentje die het durft...
https://www.airnavradar.com/flight/F39742
Jeetje, ik krijg behoorlijk de wind van voren hier. In mijn logica gaat het over posts die al zijn geplaatst, sorry hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Is gewoon derde persoon enkelvoud, stam + t.![]()
![]()
rustig genoeg om niet aan te vallenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mwah, constant hacks, geven soldaten aan Rusland die vechten in Oekraiene. Lanceren constant raketten in de zee bij Japan, sturen ballonnen met afval Zuid-Korea in, etc. Rustig zal ik het niet noemen.
En dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Trump is daar vandaag vrij helder in. Geen nucleaire wapens, geen marine, geen leger, geen raketten, geen proxies, regime-change, etc.. Er wordt geen deal meer gemaakt, het regime gaat weg
hopen op beterquote:
Dit zeggen ze zodat ze geen kant hoeven te kiezen en op de achtergrond kunnen blijven, gewoon slim verwoord.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:49 schreef Zoddie het volgende:
EU leden en Jetten: "Beter tot een diplomatieke oplossing komen"
![]()
Die zijn echt zo wereldvreemd.
Kan me nog zo'n muts herinneren die toen aan tafel zat tijdens de Syrie IS oorlog die op TV zei:
"Waarom gaan ze niet gewoon aan tafel zitten! Erover PRATEN!!!"
Echt totaal wereldvreemd en alles door een roze bril zien.
Deels mee eens maar vraag blijft hoe de toekomst van Iran eruit ziet. Je kan beter daarop focussen als je kritiek wil leveren vind ik, want dat is toch echt vaak een blinde vlek van de VS.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:49 schreef Zoddie het volgende:
![]()
Kan me nog zo'n muts herinneren die toen aan tafel zat tijdens de Syrie IS oorlog die op TV zei:
Precies.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:49 schreef Zoddie het volgende:
![]()
Lekker boeiend. We bemoeien ons er gewoon niet mee, helemaal prima.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:49 schreef Zoddie het volgende:
![]()
En daarom neemt niemand de EU ooit serieus.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit zeggen ze zodat ze geen kant hoeven te kiezen en op de achtergrond kunnen blijven, gewoon slim verwoord.
Man! ik heb er zelf horen zeggen dat Iran recht op kernwapens heeft omdat anderen ze ook hebbenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:49 schreef Zoddie het volgende:
![]()
En daarna Turkije. Staat al hoog op de radar, uitgesproken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:41 schreef halfway het volgende:
Syrie, Afghanistan, Irak een grote teringzooi en nu willen ze Iran in dezelfde positie duwen.
Hoe het intern in landen als Iran, Afghanistan en Jemen eraan toe gaat weten we allemaal wel. De vrijbrief om dan eens in de zoveel tijd met bommen te gaan lopen smijten is misdadig. Iedereen weet hoe dit gaat eindigen zonder fysieke bezetting door soldaten.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zoals Iran dus? Die hebben recent nog tienduizenden van hun eigen burgers om het leven gebracht. Daar hebben we van jouw kant nog geen veroordeling van gezien. En ook hier begin je meteen over de VS en Israël.
Daar branden ze hun vingers niet aan.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:53 schreef recidivist het volgende:
[..]
En daarna Turkije. Staat al hoog op de radar, uitgesproken.
Denk dat dat wel meevalt.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:53 schreef recidivist het volgende:
[..]
En daarna Turkije. Staat al hoog op de radar, uitgesproken.
Eerder was hij vrij helder, vredespresident Trump….quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik you prefer peace, you prepare for warquote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Eerder was hij vrij helder, vredespresident Trump….
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |