Juist, terug naar Perzische tijden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:46 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Als lichtend voorbeeld voor het gros van die regio.
Israel en de VS hebben verschillende doelen bestookt in Iran, Iran heeft terug geslagen en stuk of 30 Raketten afgevuurd op Israel, tot nu toe zijn alle (vermoed ik) neergehaald of zijn nog bezig!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:43 schreef superniger het volgende:
Ben net wakker.
Heeft iemand een samenvatting?
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik haat Israel niet en ik reageer hier juist ook vooral op de VS.
Dus leuke leugens weer.
Laat staan overigens dat ik joden zou haten.
Was hij weer aan het ijlen?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:41 schreef JopieKlaassen het volgende:
Bedankt voor dit stukje ochtendvermaak @:bianconeri
Maar ik zou je nu toch willen adviseren om je pilletjes voortaan wat eerder in te nemen.
Oei, straks komen er ipv 30 wel 35 raketten die onderschept worden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:48 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]
[ x ]
Gelukkig maar dat ze (nog) geen nukes hebben nu.
Dat hoop je dan maar . In India spreken ze hun afschuw uit over deze aanvallen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:48 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]
[ x ]
Gelukkig maar dat ze (nog) geen nukes hebben nu.
Als je die post opent, kun je die via X automatisch laten vertalen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Israel en de VS hebben verschillende doelen bestookt in Iran, Iran heeft terug geslagen en stuk of 30 Raketten afgevuurd op Israel, tot nu toe zijn alle (vermoed ik) neergehaald of zijn nog bezig!
Na de oranje Pannenkoek heeft nu ook Prins Reza Pahlavi op twitter een korte speech gehouden.
Helaas geen ondertiteling!
[ x ]
Ik hoop het ook, maar een groot deel van de moslims zal het daar niet mee eens zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:44 schreef Saekerhett het volgende:
Ik hoop serieus dat Iran weer teruggaat naar de jaren ‘70 waarin vrouwen gewoon weer over straat kunnen zonder eruit te zien alsof ze elk moment door een vuilniswagen worden opgehaald.
In India schijten ze in de Ganges en wassen ze daarna hun kinderen 50 meter verderop, dus dat land neemt niemand serieus.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hoop je dan maar . In India spreken ze hun afschuw uit over deze aanvallen.
Het IRCG mannetje heeft een nieuwe luier nodig lijkt het.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oei, straks komen er ipv 30 wel 35 raketten die onderschept worden.
Mwah.. dit regime kwam aan de macht met o.a. het verhaal dat de slechte staat van het land door een gebrek aan geloof in de Islam kwam.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:50 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar een groot deel van de moslims zal het daar niet mee eens zijn.
BOOM!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:43 schreef superniger het volgende:
Ben net wakker.
Heeft iemand een samenvatting?
Dat is wel langzaamaan aan het veranderen. De economische groei die India doormaakt kunnen wij alleen van dromen. Bovendien beschikken ze over kernwapens.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
In India schijten ze in de Ganges en wassen ze daarna hun kinderen 50 meter verderop, dus dat land neemt niemand serieus.
Daarom, de Sjah was ook een dictator, dus dat gedweep met zijn zoon als beoogde nieuwe leider begrijp ik ook niet zo.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:54 schreef timmmmm het volgende:
Het vorigr Iraanse regime is ook niet voor niks gevallen
Je vergeet daarbij de machtige terroristische tak van de Islam. Die zal een regime change in Iran nooit toestaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:53 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Mwah.. dit regime kwam aan de macht met o.a. het verhaal dat de slechte staat van het land door een gebrek aan geloof in de Islam kwam.
Om vervolgens het land in een nog veel grotere bak ellende te gooien. Men vergeet dat niet snel.
Ten koste van het gros van de bevolking.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is wel langzaamaan aan het veranderen. De economische groei die India doormaakt kunnen wij alleen van dromen. Bovendien beschikken ze over kernwapens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |