Ach, als ze dan die Pakistaanse rape-bendes even uitroeien, is er niks mis mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik snap ook wel dat de UK zich afzijdig houdt deze keer. Iran kan als een kat in het nauw nog een paar raketten die kant op sturen.
Daar zitten ze niet op te wachten natuurlijk.
Het was de afgelopen tijd daar al geen feest, de mensen waren het zat maar volgens jou hadden ze die protesten moeten staken want er stond tenslotte geen troepenmacht klaar om de boel te bezetten?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe het intern in landen als Iran, Afghanistan en Jemen eraan toe gaat weten we allemaal wel. De vrijbrief om dan eens in de zoveel tijd met bommen te gaan lopen smijten is misdadig. Iedereen weet hoe dit gaat eindigen zonder fysieke bezetting door soldaten.
Het paleis is met de grond gelijk gemaakt. Fantastisch. Lekker symbolische onzin waar je niks aan hebt en de haat en risico’s nog verder aanwaait. Kneuzenkermis.
En hoeveel Iraanse burgerdoden zullen er vandaag wel niet zijn?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe het intern in landen als Iran, Afghanistan en Jemen eraan toe gaat weten we allemaal wel. De vrijbrief om dan eens in de zoveel tijd met bommen te gaan lopen smijten is misdadig. Iedereen weet hoe dit gaat eindigen zonder fysieke bezetting door soldaten.
Het paleis is met de grond gelijk gemaakt. Fantastisch. Lekker symbolische onzin waar je niks aan hebt en de haat en risico’s nog verder aanwaait. Kneuzenkermis.
terechtquote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:49 schreef Zoddie het volgende:
EU leden en Jetten: "Beter tot een diplomatieke oplossing komen"
![]()
Die zijn echt zo wereldvreemd.
Kan me nog zo'n muts herinneren die toen aan tafel zat tijdens de Syrie IS oorlog die op TV zei:
"Waarom gaan ze niet gewoon aan tafel zitten! Erover PRATEN!!!"
Echt totaal wereldvreemd en alles door een roze bril zien.
Waarom zou iemand überhaupt Turkije willen aanvallen?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:58 schreef damsco het volgende:
Turkije gaan ze echt niet aanvallen, dan is heel tokkie-europa over de zeik.
minimaal 24 bij een school voor meisjens volgens de NOSquote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:00 schreef Idisrom het volgende:
[..]
En hoeveel Iraanse burgerdoden zullen er vandaag wel niet zijn?
Daar hoor ik tot nu toe nog weinig over.
Met BuZa gebeld maar die weten ook niets. Op het vliegveld verder geen meldingen, behalve dat we nu wat mogen eten. Net kwamen er nog wat straaljagers voorbij, indrukwekkend.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:58 schreef Regilio_ het volgende:
[..]![]()
Sterkte natuurlijk. Hebben jullie contact en zo ja enige hulp van de Nederlandse overheid? Ambassade/ministerie van BuZa?
Een verstandig iemand zou zwijgen in zo'n situatie.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:49 schreef Zoddie het volgende:
EU leden en Jetten: "Beter tot een diplomatieke oplossing komen"
![]()
Die zijn echt zo wereldvreemd.
Kan me nog zo'n muts herinneren die toen aan tafel zat tijdens de Syrie IS oorlog die op TV zei:
"Waarom gaan ze niet gewoon aan tafel zitten! Erover PRATEN!!!"
Echt totaal wereldvreemd en alles door een roze bril zien.
doettie feitelijk ookquote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een verstandig iemand zou zwijgen in zo'n situatie.
We hadden Hitler ook gewoon moeten laten zitten. Veel burgerdoden gevallen tijdens de bevrijding van Frankrijk, Nederland, Belgie, etc.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:00 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Nee, dat is verstandig.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:01 schreef UitStraling het volgende:
Jetten, "maximale terughoudendheid is geboden"
Iraanse Darius en Yasmina danken premier Flop Jetten.
Wat een slappe lul is dat toch.
Zeiken doen mensen toch wel, dus wat is je punt.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat mag wat feitelijker. Dit soort opmerkingen wekken alleen maar irritatie.
Hitler hield half Europa bezet, Khomeini enkel zijn eigen landquote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:03 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
We hadden Hitler ook gewoon moeten laten zitten. Veel burgerdoden gevallen tijdens de bevrijding van Frankrijk, Nederland, Belgie, etc.
Om Hitler weg te krijgen waren miljoenen boots on the ground en een jarenlange oorlog en bezetting nodig, gaan we dat hier ook doen?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:03 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
We hadden Hitler ook gewoon moeten laten zitten. Veel burgerdoden gevallen tijdens de bevrijding van Frankrijk, Nederland, Belgie, etc.
Zeikerds moet je niet voeren.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zeiken doen mensen toch wel, dus wat is je punt.
Zeikerds moeten niet zeiken.quote:
zou niet weten waaromquote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat mag wat feitelijker. Dit soort opmerkingen wekken alleen maar irritatie.
Overstap vanuit Thailand, dus kwestie van hele slechte timing…quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom ben je daar überhaupt?Voorlopig is het schuilen, dus snel weg van het vliegveld en andere mogelijke doelwitten.
geen idee wat je bedoelt maar het voelt wel als een filmquote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Je zit dus in de film?
Ja het is spannend…quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Poeh, sterkte! Ik kan mij goed voorstellen dat dit even flink schrikken is.
daar ben ik ook bang voor…quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
Oef, klote situatie.. kans dat je nog wel een paar dagen vast zit.
overstap vanuit Bangkokquote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Overstap of vakantie gevierd daar?
dat is dus het stomme, er wordt totaal niets verteld. Het personeel is mega passief, dus we hangen allemaal maar wat rondquote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Heftig! Dat is wel heel erg eersterang van iets waar je niet bij wil zijn. Ben bang dat je daar voorlopig niet wegkomt, hopelijk vinden ze snel een oplossing. Hebben ze plekken om te schuilen?
Exact, daarmee kun je niet tot een diplomatieke oplossing komen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
zou niet weten waarom
hij noemt Iran een bruut regime dat de regio destabiliseert etc., prima statement als je je er verder niet mee wil bemoeien
Lijkt me niet nodig.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:05 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Om Hitler weg te krijgen waren miljoenen boots on the ground en een jarenlange oorlog en bezetting nodig, gaan we dat hier ook doen?
Denk niet dat trump deze epstein-afleidings manoeuvre laat verstoren door zoiets als diplomatie.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Exact, daarmee kun je niet tot een diplomatieke oplossing komen.
Je zit te dicht bij de straat van Hormuz. Voorlopig vliegt er niets meer.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:08 schreef MaJo het volgende:
dat is dus het stomme, er wordt totaal niets verteld. Het personeel is mega passief, dus we hangen allemaal maar wat rond
dat lijkt me ook niet de insteek hierquote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Exact, daarmee kun je niet tot een diplomatieke oplossing komen.
Jetten is nu officieel verkozen wegkijker, dus dan mag dat.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:01 schreef UitStraling het volgende:
Heel wat minder dan tijdens de protest demonstraties in de afgelopen maanden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:00 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Al 40 inmiddels, lees ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
minimaal 24 bij een school voor meisjens volgens de NOS
Dat verwacht ik ook. Maar moeten we nu dagen op het vliegveld verblijven of kunnen we ook de stad in bijvoorbeeld? Dan boek ik desnoods zelf wel een hotelquote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je zit te dicht bij de straat van Hormuz. Voorlopig vliegt er niets meer.
Dat kun je beter daar vragen lijkt me.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook. Maar moeten we nu dagen op het vliegveld verblijven of kunnen we ook de stad in bijvoorbeeld? Dan boek ik desnoods zelf wel een hotel
400! 4000! 40000!quote:
Ik begreep dat Israël bij de vorige eliminatieronde van kopstukken illegale Afghanen had ingezet om de locaties uit te zoeken waar die grote vissen verbleven, tot in welke kamer aan toe. Ik ben heel benieuwd hoe ze deze keer deze mate van precisie hebben weten te bewerkstelligen.quote:
Kun je niet een Nederlandse ambassade bellen voor info? Wat een rotsituatie zeg!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook. Maar moeten we nu dagen op het vliegveld verblijven of kunnen we ook de stad in bijvoorbeeld? Dan boek ik desnoods zelf wel een hotel
De geallieerden hadden geen beschikking over hires intelligence en drones en zo.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:05 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Om Hitler weg te krijgen waren miljoenen boots on the ground en een jarenlange oorlog en bezetting nodig, gaan we dat hier ook doen?
Dan moet je snel zijn, want je bent niet de enige met dat ideequote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien. En dat geldt voor Iran natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
De VS is toch geen nucleaire dreiging voor de westerse samenleving?
Zo vet dit.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:14 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Schakel de launchers uit en Iran heeft niets meer.
Dan moeten ze hun jankmuil houden dat ze beter tot een diplomatieke oplossing moeten komen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat lijkt me ook niet de insteek hier
Dat is het zeker wel, met name als zulke landen ook nog de rest van de regio destabiliseren en Westerse bondgenoten terroriseren. Ik zou het eerder 'misdadig' en verwerpelijk willen noemen om niets te doen. Met name wetende dat Iran doodleuk kernwapens aan het ontwikkelen is, wat de verhoudingen natuurlijk totaal zou veranderen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat hij niet meteen in de kont van Trump kruipt?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:01 schreef UitStraling het volgende:
Al het verkeer staat in Dubai/Qatar etc. muurvast zie ik in de media voorbij komen, dus als je daar een hotel in de buurt kan boeken en daar veilig kunt komen, lijkt me dat voor nu het beste. Hopelijk krijg je snel wat meer info. Heel veel sterkte nogmaals!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou ik zo snel mogelijk doen voordat alles volgeboekt is.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |