Paulien haar verjaardag is ook geen goede hint, dat is namelijk vandaag en niet de opnamedag.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, hoe kort precies willen we weten.
Wie, René Karst?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:06 schreef TLC het volgende:
Spoiler : allebei levend begraven aan t end
Nu hoef ik hem niet meer te lezen.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:06 schreef TLC het volgende:
Spoiler : allebei levend begraven aan t end
Die wel natuurlijk, maar die zit gevangen.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:11 schreef TLC het volgende:
Ja net of broerlief niet weet hoe zijn zus eruit ziet
kloptquote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:47 schreef Arcee het volgende:
Die Karst is echt volslagen onverwacht overleden.
Valt wel mee.quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben nu aflevering 1 aan t kijken. Wat een zelfingenomen vent was Rene Karst. En Roxane een saaie, domme doos
Er komt een hoop uit maar geen goede antwoorden.quote:
Dat valt ook wel weer mee. Gelukkig interesseerde hem dat toch geen ene reet.quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben nu aflevering 1 aan t kijken. Wat een zelfingenomen vent was Rene Karst. En Roxane een saaie, domme doos
in afl 2 werd t beter. En Maarten was nog een even saaie kantoorklerkquote:Op donderdag 26 februari 2026 18:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee. Gelukkig interesseerde hem dat toch geen ene reet.
Wie weet haalt hij de finaleweek wel. Hij is 4 keer de slimste geweest....quote:
Die kans is behoorlijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 22:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wie weet haalt hij de finaleweek wel. Hij is 4 keer de slimste geweest....
Ik vond het vrij laf, om zó lang door te blijven lullen.quote:Op maandag 2 maart 2026 23:36 schreef Farenji het volgende:
Inmiddels wel fan van Delilah, hoe ze die finale vol lulde was echt geniaal
Echt niet te geloven inderdaad. Dit was echt een extreem makkelijke galerij. Denk dat iedereen hier al die vlaggen wist.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:06 schreef de_boswachter het volgende:
Simpele vlaggen kennen ze gewoon niet. Kom op zeg
Hoe kun je nou de vlag van Luxemburg niet weten. Echt waardeloos. Hoe weinig algemene kennis moet je dan hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Echt niet te geloven inderdaad. Dit was echt een extreem makkelijke galerij. Denk dat iedereen hier al die vlaggen wist.
Ja, maar ook alle andere. Deze noem je echt zonder twijfel allemaal op. Rusland, Estland, Bulgarije, Hongarije. Dat is toch simpele algemene kennis.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe kun je nou de vlag van Luxemburg niet weten. Echt waardeloos. Hoe weinig algemene kennis moet je dan hebben.
Het is eigenlijk praktisch al met onbekende Nederlandersquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:56 schreef TLC het volgende:
Waarom maken ze dit programma niet met onbekende Nederlanders zoals in PSW ? Het is toch veel leuker en spannender als slimmere mensen het tegen elkaar opnemen
Ze hebben toch ooit een keer gewone Nederlanders gehad, die het opnamen tegen BN-ers oid. Was (blijkbaar) niet zo'n succesquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:56 schreef TLC het volgende:
Waarom maken ze dit programma niet met onbekende Nederlanders zoals in PSW ? Het is toch veel leuker en spannender als slimmere mensen het tegen elkaar opnemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:09 schreef kalinhos het volgende:
Was ik Frans Bauer zou ik mijn naam achternaam wijzigen, die jongen weet helemaal niks.Frans heeft zijn achternaam al eens gewijzigd, hij is geboren onder een andere achternaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Wereldberoemd door De Verraders.quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:19 schreef TLC het volgende:
Waarom is die Chris eigenlijk 'bekend' ? Behalve dat hij de zoon van is
Dit is het niveau van BN'er-schap waar DSM is aanbeland.quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:19 schreef TLC het volgende:
Waarom is die Chris eigenlijk 'bekend' ? Behalve dat hij de zoon van is
Hij schijnt cum laude te zijn afgestudeerd in fiscaal recht maar ik kan dat toch moeilijk rijmen met zijn wat onnozele voorkomen.quote:Op maandag 9 maart 2026 21:55 schreef NoCigar het volgende:
Chris is prima opgeleid maar komt soms over als iemand die begeleid woont.
Je moet ook wel enorm geeky en onnozel zijn om fiscaal recht te gaan studeren.quote:Op maandag 9 maart 2026 23:03 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hij schijnt cum laude te zijn afgestudeerd in fiscaal recht maar ik kan dat toch moeilijk rijmen met zijn wat onnozele voorkomen.
Ff mezelf corrigeren: ik denk dat Delilah dit gaat winnenquote:
Leuk dat ze nu op nummer 2 staat in de topscore lijst. Verder opvallend genoeg enkel mannen in de top 10.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:20 schreef svann het volgende:
Dililah op de voorlopig tweede plaats.
Mega-score van bijna zeshonderd vandaag.
Idd, Maarten was tenminste altijd een mens van weinig woordenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
DSM heeft inmiddels 2 trouwe kijkers verloren: mijn ouders zijn halverwege vorige week gestopt met trouw sinds het begin volgen door teveel ouwehoergesprekjes met Paulien of de kandidaten. En eerlijk gezegd mag t van mij ook wel een tikkeltje minder.
Ik vond dat altijd al te veel, wij spoelen de eerste ronde ook altijd doorquote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
DSM heeft inmiddels 2 trouwe kijkers verloren: mijn ouders zijn halverwege vorige week gestopt met trouw sinds het begin volgen door teveel ouwehoergesprekjes met Paulien of de kandidaten. En eerlijk gezegd mag t van mij ook wel een tikkeltje minder.
Ik trek die kop van haar überhaupt al niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:00 schreef MadMaster het volgende:
Tot en met de kijkersvraag aan Paulien is het altijd een mooi moment voor het inschenken van iets te drinken of een toiletbezoek.
Bij tussentijdse vragen aan haar valt het me op dat ze vaak maar wat brabbelt en de werkelijke vraag niet beantwoordt.
Kortom, de 'juryvoorzitter' kunnen ze in deze vorm inderdaad wel schrappen...
Bedankt.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 01:38 schreef Farenji het volgende:
[..]
Je moet ook wel enorm geeky en onnozel zijn om fiscaal recht te gaan studeren.
Allebei zeer matige kandidaten. Nordin kon nog wat seconden verzamelen omdat hij toevallig wat vragen kreeg die in zijn straatje lagen, zoals de galerij met Nederlandse misdaadseries, en Hulk Hogen fragment. Ik vrees dat hij anders al ver onder de 100 seconden had gestaan tegen de tijd dat de finale begon. En Veerle valt mij eigenlijk heel erg tegen qua kennis. Had echt wat meer van haar verwacht. Maar het was gisteren niks, en vandaag ook niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:13 schreef DrMarten het volgende:
Die Veerle komt ook echt niets nuttigs uit of wel?
Prima als zij eruit vliegt. Als is die Nordin ook niet wat.
Same here en de tweede ronde ook. Ik begin met de puzzelronde en met een beetje mazzel loop ik dan nog ver genoeg achter om ook nog af en toe 30s te skippen. Dan ben ik er in een klein kwartiertje door.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd al te veel, wij spoelen de eerste ronde ook altijd door
Echt zo, eerste aflevering wist ze ook een rechtspraak gerelateerde vraag niet, wel vreemd als dat je werk is. En wat liep zij nou te zeuren over die broodjes, heerlijke broodjes zaten er tussen. Het kan je smaak niet zijn, maar hele tijd zeggen dat je het goor vindt, beetje respectloos.quote:Op woensdag 11 maart 2026 03:33 schreef TLC het volgende:
Wat n vreselijke kandidaat die Veerle, en gezien haar beroep had ik haar ook wat intelligenter ingeschat. Ben blij als ze eruit vliegt
Kan ook geen lachje vanaf, de hele uitzending. Alleen maar tegen die chagrijnige kop aangekeken die een dieptepunt bereikte toen de vraag van de broodjes kwam. Die hadden ze nooit moeten bellen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 12:45 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Echt zo, eerste aflevering wist ze ook een rechtspraak gerelateerde vraag niet, wel vreemd als dat je werk is. En wat liep zij nou te zeuren over die broodjes, heerlijke broodjes zaten er tussen. Het kan je smaak niet zijn, maar hele tijd zeggen dat je het goor vindt, beetje respectloos.
Op zich was ze wel heel eerlijk over dat ze spelletjes intens haat en altijd enorm vals speelt. Ze baalt vast dat ze nog steeds in het spel zit, wij balen mee.quote:Op woensdag 11 maart 2026 16:12 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Kan ook geen lachje vanaf, de hele uitzending. Alleen maar tegen die chagrijnige kop aangekeken die een dieptepunt bereikte toen de vraag van de broodjes kwam. Die hadden ze nooit moeten bellen.
Tja, waarom doe je dan mee? Ze had inderdaad beter korpschef van de politie kunnen worden, wat ze wilde, ze heeft echt een hoofd daarvoor. Bedoel ik niet negatief.quote:Op woensdag 11 maart 2026 18:12 schreef Farenji het volgende:
[..]
Op zich was ze wel heel eerlijk over dat ze spelletjes intens haat en altijd enorm vals speelt. Ze baalt vast dat ze nog steeds in het spel zit, wij balen mee.
Bij de politie hebben ze vaak last van geldingsdrang, wat waarschijnlijk ook de reden was dat ze toch ja heeft gezegd.quote:Op woensdag 11 maart 2026 18:25 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Tja, waarom doe je dan mee? Ze had inderdaad beter korpschef van de politie kunnen worden, wat ze wilde, ze heeft echt een hoofd daarvoor. Bedoel ik niet negatief.
Vind ik ook altijd zo raar in welk programma dan ook.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Is dat voor jezelf klappen tegenwoordig verplicht of zo?
Ik merk vooral dat het mensen zijn die uit zichzelf geen houding weten te geven.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Ja, dat is geloof ik wel de instructie: daar is het wel eens over gegaan in een interview oid. Geen idee meer waarom precies.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, het valt me nu pas echt op dan.quote:Op donderdag 12 maart 2026 10:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat voor jezelf klappen gebeurt al sinds het eerste seizoen
16 maanden geleden beldequote:Op donderdag 12 maart 2026 14:53 schreef TLC het volgende:
Er zijn nu toch al zoveel seizoenen hiervan gemaakt dat het mogelijk zou moeten zijn om eens n seizoen te doen met alleen maar winnaars van de Slimste Mens ? Dus een beetje een Champions League variant, das toch veel leuker en spannender om naar te kijken dan naar kandidaten die bijna niks weten
Er staan 2 seizoenen De slimste mens: All Stars op NPO start met alleen finalisten.quote:Op donderdag 12 maart 2026 14:53 schreef TLC het volgende:
Er zijn nu toch al zoveel seizoenen hiervan gemaakt dat het mogelijk zou moeten zijn om eens n seizoen te doen met alleen maar winnaars van de Slimste Mens ? Dus een beetje een Champions League variant, das toch veel leuker en spannender om naar te kijken dan naar kandidaten die bijna niks weten
Het is geen gemis dat zij eruit is nee.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gelukkig morgen geen Veerle meer
Heb je 2 seizoenen geleden niet gezien?quote:Op donderdag 12 maart 2026 14:53 schreef TLC het volgende:
Wie wil je dan dat de presentator wordt??quote:
Gewoon ff Philip terughalen uit Frankrijkquote:Op donderdag 12 maart 2026 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wie wil je dan dat de presentator wordt??
Wel alleen finalisten. En de Slimste der slimsten was geen oud-winnaar, dus dan boeit t ook niet echt.quote:
Die vlaggen deed ie verbazend goed.quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:46 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik heb 0,0% vertrouwen in die rappert
Hij was wel een stuk sterker (minder slecht) dan ik vooraf had verwacht. Had het niveau van Roxanne Kwant verwacht, maar dit was beter.quote:
Dit had ik dus ook ja ^^quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:46 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik heb 0,0% vertrouwen in die rappert
Hij was echt iets té tevreden met zichzelf op het einde. Ik vroeg me af hoe mensen zichzelf zó kunnen misleiden. Misschien is dat wel de sleutel tot veel zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 12 maart 2026 23:15 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij was wel een stuk sterker (minder slecht) dan ik vooraf had verwacht. Had het niveau van Roxanne Kwant verwacht, maar dit was beter.
Net als dat iedereen zegt en op menukaarten staat "een panini".quote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is geen broodje bapao maar gewoon bapao
Bapao betekent zelf al broodje dacht ik
Ik heb er ook geen hekel aan, al is ze soms wel een beetje lang van stofquote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben ik de enige persoon die Paulien wel leuk vindt? Ik vind haar heel vermakelijk, zeker in samenhang met Herman. Zo lekker droog.
Ik denk net zo lang van stof als Maarten, maar ze krijgt wel 2x zoveel vragenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:55 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen hekel aan, al is ze soms wel een beetje lang van stof
2x zo veel stof dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik denk net zo lang van stof als Maarten, maar ze krijgt wel 2x zoveel vragen
Ja. Ook al zag je het wel beter op de kleding van Maarten, er is meer.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja. Ook al zag je het wel beter op de kleding van Maarten, er is meer.
Ja, dat viel mij ook al op. Dat is trouwens heel vaak zo, dat tv quizzen tegelijk dezelfde vragen hebben. Volgens mij is er maar één team dat die vragen verzint.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Feitje:
De Space Needle werd vandaag ook gevraagd bij Twee Voor Twaalf…
Er wordt heel vaker iets over hetzelfde onderwerp gevraagd in Twee voor Twaalf/Slimste Mens/Mes op tafel in dezelfde week.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Feitje:
De Space Needle werd vandaag ook gevraagd bij Twee Voor Twaalf…
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:41 schreef MadMaster het volgende:
Zit Claudia de B. met haar grote lachebek nou links achter Pauline?
Knap gezien, ik dacht aan een look-a-like. Wel viel mij de vaste gast weer op.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:15 schreef TLC het volgende:
[..]![]()
https://www.gelderlander.(...)imste-mens~a7b77863/
Helemaal met je eens. Ik vind ze een leuke combi zo. Lekker droog idd!quote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben ik de enige persoon die Paulien wel leuk vindt? Ik vind haar heel vermakelijk, zeker in samenhang met Herman. Zo lekker droog.
Bedoel je die kerel die constant zit te lachen in de camera en al jaren aanwezig is bij dit programma? Laatst zag ik hem ook in een ander programma in het publiek zitten. Die kerel heeft kennelijk een jaarabonnement bij diverse shows. Ben trouwens ook fan van Paulien.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Knap gezien, ik dacht aan een look-a-like. Wel viel mij de vaste gast weer op.
Ja, die! Echt een type die in een schriftje bijhoudt hoe vaak die in beeld is geweest..quote:Op zondag 15 maart 2026 12:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bedoel je die kerel die constant zit te lachen in de camera en al jaren aanwezig is bij dit programma? Laatst zag ik hem ook in een ander programma in het publiek zitten. Die kerel heeft kennelijk een jaarabonnement bij diverse shows. Ben trouwens ook fan van Paulien.![]()
Ja, heeft te maken met de verkiezingen, woensdag zal er daardoor geen uitzending zijnquote:
Jij bent geen manquote:Op zondag 15 maart 2026 23:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het maar een muts eigenlijk, die Stephanie. Niet slim en niet grappig. Wat is er zo leuk aan haar, behalve dat ze er mooi en schattig uit ziet?
Tikje irritant ook soms.quote:Op zondag 15 maart 2026 23:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het maar een muts eigenlijk, die Stephanie. Niet slim en niet grappig. Wat is er zo leuk aan haar, behalve dat ze er mooi en schattig uit ziet?
Ja inderdaad. Zoals gisteren bij de galerij toen Maaike "smeden" oid zei en dat Herman het meteen verbeterde naar "smid is goed". Had het idee dat de kandidaten daar eerder zelf achter moesten zien te komen.quote:Op maandag 16 maart 2026 08:59 schreef TLC het volgende:
Herman helpt de kandidaten soms wel bij de galerij
Dat werd meestal wel goedgekeurd, behalve bij de puzzel als smeden niet matchte met de andere woorden.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:20 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Zoals gisteren bij de galerij toen Maaike "smeden" oid zei en dat Herman het meteen verbeterde naar "smid is goed". Had het idee dat de kandidaten daar eerder zelf achter moesten zien te komen.
Is het niet zo dat er standaard veel vragen worden gesteld en dat ze op basis van de lengte van de rest van het spel bepalen wat er uitgezonden wordt? Gisteren was de finale bijvoorbeeld heel snel voorbij, dus heb je tijd over om al die vragen in de 1e ronde in de uitzending te latenquote:Op maandag 16 maart 2026 08:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Allemachtig, qua ouwehoeren is gisteren wel het hoogtepunt bereikt zeg...Herman, hou toch eens op met die vragen die geen seconden opleveren
Ja precies, volgens mij wordt het altijd zo bepaald, zodat ze uiteindelijk aan ca. 40 minuten uitzending komen.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is het niet zo dat er standaard veel vragen worden gesteld en dat ze op basis van de lengte van de rest van het spel bepalen wat er uitgezonden wordt? Gisteren was de finale bijvoorbeeld heel snel voorbij, dus heb je tijd over om al die vragen in de 1e ronde in de uitzending te laten
Haha, ja waarom doen mensen dat. En dan soms steeds harder hetzelfde antwoord roepen. Net zo lang tot het goed is misschien.quote:Op maandag 16 maart 2026 08:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Stephanie niet irritant, behalve dat ze gewoon niet zo goed was in dit spel. Volgens mij ook weer 10x haar antwoord herhalen, dat vind ik in dit spel sowieso vrij typisch. Al hebben sommige mensen dat nodig om door te associeren.
Dat zou mee kunnen spelen idd. Aangezien we niet echt denderende kandidaten hebben dit seizoen, zijn er ook minder seconden over voor de finale.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is het niet zo dat er standaard veel vragen worden gesteld en dat ze op basis van de lengte van de rest van het spel bepalen wat er uitgezonden wordt? Gisteren was de finale bijvoorbeeld heel snel voorbij, dus heb je tijd over om al die vragen in de 1e ronde in de uitzending te laten
Ik vind het algehele niveau eigenlijk best acceptabelquote:Op maandag 16 maart 2026 20:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zou mee kunnen spelen idd. Aangezien we niet echt denderende kandidaten hebben dit seizoen, zijn er ook minder seconden over voor de finale.
Vond ook bijzonder dat ze die niet wist inderdaad. En ook dat ze echt niets van sport weet. Ze noemde bij de galerij gewoon alle balsporten op zodat ze er nog redelijk wat goed had. Maar dat was toch een hele makkelijke galerij die bijna iedereen zo op kon noemen? En over een penalty wist ze ook niets te zeggen.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ja waarom doen mensen dat. En dan soms steeds harder hetzelfde antwoord roepen. Net zo lang tot het goed is misschien.
En ze had duidelijk nog nooit van de uitdrukking gehoord "een veeg uit de pan geven". Bijzonder.
Twee keer jaar zo'n serie is voor mij te veel. Een keer per jaar is voldoende.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie noemt zichzelf nou ook Jantje als je ouder bent dan 10..
Dit topic is trouwens dood
Vervelend mens, met gokken kun je ver komen en in haar geval is dat ook gelukt.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:21 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Die Maaike is echt een beest, wat een heldin
Het is weleens gebeurd dat er zoveel kandidaten met 7 afleveringen waren dat ze niet allemaal in de finaleweek konden aanschuiven.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Al 3 kandidaten met 7 afleveringen nu. Dat komt volgens mij ook niet ieder seizoen voor.
Heerlijk mens en lekker droog met haar uitleg.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Ze weet gewoon heel veel. En bovendien een bijzonder aardige vrouw (tis de vriendin van een collega)quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vervelend mens, met gokken kun je ver komen en in haar geval is dat ook gelukt.
Ik ben wel een beetje klaar met haar weetje. TIs een one trick ponyquote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat is echt lang geleden, maar in het 1e seizoen(en) mochten ze ook langer doorgaan dan 7 dagen. Toen kwam dat voor ja.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:39 schreef thabit het volgende:
[..]
Het is weleens gebeurd dat er zoveel kandidaten met 7 afleveringen waren dat ze niet allemaal in de finaleweek konden aanschuiven.
In de zomer van 2014 hadden ze de regel al van max 7 afleveringen, maar waren er 8 kandidaten die dat haalden.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat is echt lang geleden, maar in het 1e seizoen(en) mochten ze ook langer doorgaan dan 7 dagen. Toen kwam dat voor ja.
Je kunt dat van Maaike toch echt geen gokken noemen, die weet echt gewoon heel veel dingen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vervelend mens, met gokken kun je ver komen en in haar geval is dat ook gelukt.
Maaike is echt heel sterk inderdaad. Had niet verwacht dat Casemir een kans zou maken, maar hij heeft het geflikt. Gelukkig zit Maaike wel in de finaleweek, anders was dit echt een fluke geweest.quote:Op maandag 23 maart 2026 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt dat van Maaike toch echt geen gokken noemen, die weet echt gewoon heel veel dingen.
Dit neem ik trouwens terug. Onsympathieke flapdrol.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:22 schreef NoCigar het volgende:
Jan is wel grappig, ik kijk uitgesteld dus weet niet wat er nog verder gaat gebeuren.
Zij liet zélf aan haar houding merken dat ze maar wat gokte. Daarmee zeg ik niet dat ze weinig weet.quote:Op maandag 23 maart 2026 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt dat van Maaike toch echt geen gokken noemen, die weet echt gewoon heel veel dingen.
Ik denk dat het in haar geval een combinatie is van latent aanwezige kennis en haar persoonlijke onzekerheid dat het lijkt dat ze maar wat gokt.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zij liet zélf aan haar houding merken dat ze maar wat gokte. Daarmee zeg ik niet dat ze weinig weet.
Die boekengalerij. Animal Farm niet kennen, Van den vos Reynaerde ook niet. Volgens mij heeft ze op school niet alleen de handarbeid-opdrachten uitbesteed aan de oppas.quote:Op donderdag 26 maart 2026 22:21 schreef DrMarten het volgende:
Die dames weten echt niks. Dit is gewoon genant
Ja, ik vond hem in het begin ook wel grappig, maar dat is ook verdwenen. Irritante houding. Twijfel nog steeds of hij daadwerkelijk zo is, of dat hij ook wel een klein toneelstukje opvoert. Nazmiye is ook wel vervelend trouwens.quote:Op donderdag 26 maart 2026 22:23 schreef NoCigar het volgende:
Die Jan, ik wil dit nog eens benadrukken: een irritante hautaine manier van doen plus een storend hinniklachje.
Ja, meerdere malen zat ze Jan te stompen, nog eens extra's irritant. Nooit geweten dat zij zo hinderlijk was.quote:Op donderdag 26 maart 2026 23:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, ik vond hem in het begin ook wel grappig, maar dat is ook verdwenen. Irritante houding. Twijfel nog steeds of hij daadwerkelijk zo is, of dat hij ook wel een klein toneelstukje opvoert. Nazmiye is ook wel vervelend trouwens.
Naar domme mensen kijken is ook gewoon niet leuk meer, in t begin is het nog wel amusant maar op den duur gaat het vervelenquote:Op donderdag 26 maart 2026 22:21 schreef DrMarten het volgende:
Die dames weten echt niks. Dit is gewoon genant
En vergeet de textiele werkvormen nietquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje klaar met haar weetje. TIs een one trick pony
Zo kijken wij het altijdquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:44 schreef MadMaster het volgende:
De aflevering van gisteren heb ik pas vanmiddag gezien en heb daarbij alle momenten dat er geen vragen werden gesteld/beantwoord doorgespoeld. Scheelde ruim een kwartier op het geheel…
Ik ken deze serie niet, heb geen Netflix enzo, maar sprekend hoor.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:50 schreef TLC het volgende:
Ik dacht bij het zien van Jan van Tienen al... waar lijkt hij nu erg zo op ?![]()
En vandaag schoot het me te binnen, hij lijkt op Derek(Netflix serie met Ricky Gervais)
[ afbeelding ]
Ik denk ook wel dat laatste. Eigenlijk waant hij zich superieur.quote:Op donderdag 26 maart 2026 23:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, ik vond hem in het begin ook wel grappig, maar dat is ook verdwenen. Irritante houding. Twijfel nog steeds of hij daadwerkelijk zo is, of dat hij ook wel een klein toneelstukje opvoert.
Ik vind dat ze in Nederland ook cabaretiers in de jury moeten zetten, net zoals in België.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:53 schreef NoCigar het volgende:
Wat een ontzettend gezwets over die vreselijke Hedy d'Ancona, alsof die in haar eentje verantwoordelijk is voor het feminisme in Nederland.
Paulien Cornelisse (Amsterdam, 24 februari 1976) is een Nederlandse schrijfster, cabaretière, podcastmaakster, columniste en televisiepresentatrice.[1]quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:14 schreef Arjan456 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze in Nederland ook cabaretiers in de jury moeten zetten, net zoals in België.
Zou het een stuk leuker maken.
Dat weet ze dan goed te verbergen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Paulien Cornelisse (Amsterdam, 24 februari 1976) is een Nederlandse schrijfster, cabaretière, podcastmaakster, columniste en televisiepresentatrice.[1]
Ik vind het ook een irritante kerel.quote:Op donderdag 26 maart 2026 22:23 schreef NoCigar het volgende:
Die Jan, ik wil dit nog eens benadrukken: een irritante hautaine manier van doen plus een storend hinniklachje.
Het is me er eentjequote:Op dinsdag 31 maart 2026 22:59 schreef Farenji het volgende:
Freddie die tot twee keer vraagt "eh moet ik nu pas zeggen?" en op gegeven moment zomaar wordt afgekapt, "oh we dachten dat je stop zei"
Ik vond ze al jaren tamelijk onbekend. Wie kende of kent die winnende dichter van een paar jaar terug nou?quote:Op donderdag 2 april 2026 22:28 schreef kalinhos het volgende:
Kheb wel t idee dat die hele intro aan t begin en dat kletspraatje een stuk langer duurt dan met Philip en Maarten, of klopt dat niet?
Verder: je kan het zo langzamerhand zo net zo goed met onbekende mensen kan gaan doen, van alle gasten tot nu toe kende ik alleen Freddy (kan ook aan mij liggen natuurlijk).
Ja das ook weer zo. Brankele had ik nooit herkend maar was uiteindelijk een topkandidaatquote:Op donderdag 2 april 2026 22:33 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vond ze al jaren tamelijk onbekend. Wie kende of kent die winnende dichter van een paar jaar terug nou?
Leuke, intelligente dame inderdaad. Zo'n type waar je er op de universiteit altijd wel verschillende van tegenkomt.quote:
En dan winnen met een composthoopquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Depla weet maar weinig, valt me wat tegen
Ja.quote:
Ik houd het in mijn achterhoofd voor als er een keer gevraagd wordt welke stad de Prinsenstad wordt genoemd.quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:20 schreef TLC het volgende:
Leuk weetje : de vader van Joost Prinsen was ook eens burgemeester van Breda![]()
Onthoud dat maar want misschien komt dat ooit van pas in een quiz of zo
Ik moet wel telkens aan haar intersectionele Bij1-kapsel wennen.quote:
Ja, had ze zeker verdiend. Al was ze in haar laatste aflevering wel opeens opvallend matig.quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja.
wel jammer, Ik had Doortje de finaleweek wel gegund
Finaleweek onwaardig.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:03 schreef NoCigar het volgende:
Wel een heel makkelijke ronde, die groenten.
Groente kwam in per seconde wijzer ook al langs toch?quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:03 schreef NoCigar het volgende:
Wel een heel makkelijke ronde, die groenten.
Hij heeft wel twee slimme spelers, Doortje en Maarten, eruit gekegeld. Maar goed dat hij er nu zelf ook uit is, geen finaleweekmateriaal.quote:
Ja, die vlaggen waren zo makkelijk. Vond het nog onbegrijpelijk dat ze Vietnam niet wist.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Verschil in moeilijkheid in vragen bij zo’n galerij is toch wel groot hoor. Jan krijgt Griekse oudheid en Bibi wat makkelijke vlaggen.
Bibi Roos is 25. Stefano is 38. Het lijkt me sterk dat hij op z'n 13e al vader is geworden.quote:Op donderdag 9 april 2026 13:40 schreef Farenji het volgende:
Het zal wel een garpje zijn, of is Stefano Keizers echt de vader van Bibi Roos?
Bekijk deze YouTube-video
Kan gewoon natuurlijk, is op zich wel echt wat voor puber-Stefano om bij wijze van shockerend kunstproject op zijn dertiende vrouwen te gaan bezwangeren.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:50 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Bibi Roos is 25. Stefano is 38. Het lijkt me sterk dat hij op z'n 13e al vader is geworden.
Idd.quote:Op donderdag 9 april 2026 23:56 schreef TLC het volgende:
Bibi is een aangename verrassing dit seizoen
Ze ondergaat momenteel chemotherapie, dus misschien word je wens vervuld.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoop vurig dat Paulien na dit seizoen niet meer terug komt.
Wat een slap wauwel wijf…
Als ze om gezondheidsredenen moet terugtreden, dan is dat triest.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ze ondergaat momenteel chemotherapie, dus misschien word je wens vervuld.
En naar het jongleren van Frank.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Idd.
Gister was een aflevering dat ik het ze allemaal wel gunde om door te gaan.
Jammer dat Maaike eruitnis, maar van de andere 2 was het ook jammer geweest.
Benieuwd naar de finale vanavond.
Helaas wint Frank.quote:
Dat is wel een beetje jammer ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |