Echt zo, eerste aflevering wist ze ook een rechtspraak gerelateerde vraag niet, wel vreemd als dat je werk is. En wat liep zij nou te zeuren over die broodjes, heerlijke broodjes zaten er tussen. Het kan je smaak niet zijn, maar hele tijd zeggen dat je het goor vindt, beetje respectloos.quote:Op woensdag 11 maart 2026 03:33 schreef TLC het volgende:
Wat n vreselijke kandidaat die Veerle, en gezien haar beroep had ik haar ook wat intelligenter ingeschat. Ben blij als ze eruit vliegt
Kan ook geen lachje vanaf, de hele uitzending. Alleen maar tegen die chagrijnige kop aangekeken die een dieptepunt bereikte toen de vraag van de broodjes kwam. Die hadden ze nooit moeten bellen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 12:45 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Echt zo, eerste aflevering wist ze ook een rechtspraak gerelateerde vraag niet, wel vreemd als dat je werk is. En wat liep zij nou te zeuren over die broodjes, heerlijke broodjes zaten er tussen. Het kan je smaak niet zijn, maar hele tijd zeggen dat je het goor vindt, beetje respectloos.
Op zich was ze wel heel eerlijk over dat ze spelletjes intens haat en altijd enorm vals speelt. Ze baalt vast dat ze nog steeds in het spel zit, wij balen mee.quote:Op woensdag 11 maart 2026 16:12 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Kan ook geen lachje vanaf, de hele uitzending. Alleen maar tegen die chagrijnige kop aangekeken die een dieptepunt bereikte toen de vraag van de broodjes kwam. Die hadden ze nooit moeten bellen.
Tja, waarom doe je dan mee? Ze had inderdaad beter korpschef van de politie kunnen worden, wat ze wilde, ze heeft echt een hoofd daarvoor. Bedoel ik niet negatief.quote:Op woensdag 11 maart 2026 18:12 schreef Farenji het volgende:
[..]
Op zich was ze wel heel eerlijk over dat ze spelletjes intens haat en altijd enorm vals speelt. Ze baalt vast dat ze nog steeds in het spel zit, wij balen mee.
Bij de politie hebben ze vaak last van geldingsdrang, wat waarschijnlijk ook de reden was dat ze toch ja heeft gezegd.quote:Op woensdag 11 maart 2026 18:25 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Tja, waarom doe je dan mee? Ze had inderdaad beter korpschef van de politie kunnen worden, wat ze wilde, ze heeft echt een hoofd daarvoor. Bedoel ik niet negatief.
Vind ik ook altijd zo raar in welk programma dan ook.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Is dat voor jezelf klappen tegenwoordig verplicht of zo?
Ik merk vooral dat het mensen zijn die uit zichzelf geen houding weten te geven.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Ja, dat is geloof ik wel de instructie: daar is het wel eens over gegaan in een interview oid. Geen idee meer waarom precies.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, het valt me nu pas echt op dan.quote:Op donderdag 12 maart 2026 10:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat voor jezelf klappen gebeurt al sinds het eerste seizoen
16 maanden geleden beldequote:Op donderdag 12 maart 2026 14:53 schreef TLC het volgende:
Er zijn nu toch al zoveel seizoenen hiervan gemaakt dat het mogelijk zou moeten zijn om eens n seizoen te doen met alleen maar winnaars van de Slimste Mens ? Dus een beetje een Champions League variant, das toch veel leuker en spannender om naar te kijken dan naar kandidaten die bijna niks weten
Er staan 2 seizoenen De slimste mens: All Stars op NPO start met alleen finalisten.quote:Op donderdag 12 maart 2026 14:53 schreef TLC het volgende:
Er zijn nu toch al zoveel seizoenen hiervan gemaakt dat het mogelijk zou moeten zijn om eens n seizoen te doen met alleen maar winnaars van de Slimste Mens ? Dus een beetje een Champions League variant, das toch veel leuker en spannender om naar te kijken dan naar kandidaten die bijna niks weten
Het is geen gemis dat zij eruit is nee.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gelukkig morgen geen Veerle meer
Heb je 2 seizoenen geleden niet gezien?quote:Op donderdag 12 maart 2026 14:53 schreef TLC het volgende:
Wie wil je dan dat de presentator wordt??quote:
Gewoon ff Philip terughalen uit Frankrijkquote:Op donderdag 12 maart 2026 18:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wie wil je dan dat de presentator wordt??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |