Ja inderdaad. Zoals gisteren bij de galerij toen Maaike "smeden" oid zei en dat Herman het meteen verbeterde naar "smid is goed". Had het idee dat de kandidaten daar eerder zelf achter moesten zien te komen.quote:Op maandag 16 maart 2026 08:59 schreef TLC het volgende:
Herman helpt de kandidaten soms wel bij de galerij
Dat werd meestal wel goedgekeurd, behalve bij de puzzel als smeden niet matchte met de andere woorden.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:20 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Zoals gisteren bij de galerij toen Maaike "smeden" oid zei en dat Herman het meteen verbeterde naar "smid is goed". Had het idee dat de kandidaten daar eerder zelf achter moesten zien te komen.
Is het niet zo dat er standaard veel vragen worden gesteld en dat ze op basis van de lengte van de rest van het spel bepalen wat er uitgezonden wordt? Gisteren was de finale bijvoorbeeld heel snel voorbij, dus heb je tijd over om al die vragen in de 1e ronde in de uitzending te latenquote:Op maandag 16 maart 2026 08:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Allemachtig, qua ouwehoeren is gisteren wel het hoogtepunt bereikt zeg...Herman, hou toch eens op met die vragen die geen seconden opleveren
Ja precies, volgens mij wordt het altijd zo bepaald, zodat ze uiteindelijk aan ca. 40 minuten uitzending komen.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is het niet zo dat er standaard veel vragen worden gesteld en dat ze op basis van de lengte van de rest van het spel bepalen wat er uitgezonden wordt? Gisteren was de finale bijvoorbeeld heel snel voorbij, dus heb je tijd over om al die vragen in de 1e ronde in de uitzending te laten
Haha, ja waarom doen mensen dat. En dan soms steeds harder hetzelfde antwoord roepen. Net zo lang tot het goed is misschien.quote:Op maandag 16 maart 2026 08:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Stephanie niet irritant, behalve dat ze gewoon niet zo goed was in dit spel. Volgens mij ook weer 10x haar antwoord herhalen, dat vind ik in dit spel sowieso vrij typisch. Al hebben sommige mensen dat nodig om door te associeren.
Dat zou mee kunnen spelen idd. Aangezien we niet echt denderende kandidaten hebben dit seizoen, zijn er ook minder seconden over voor de finale.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is het niet zo dat er standaard veel vragen worden gesteld en dat ze op basis van de lengte van de rest van het spel bepalen wat er uitgezonden wordt? Gisteren was de finale bijvoorbeeld heel snel voorbij, dus heb je tijd over om al die vragen in de 1e ronde in de uitzending te laten
Ik vind het algehele niveau eigenlijk best acceptabelquote:Op maandag 16 maart 2026 20:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zou mee kunnen spelen idd. Aangezien we niet echt denderende kandidaten hebben dit seizoen, zijn er ook minder seconden over voor de finale.
Vond ook bijzonder dat ze die niet wist inderdaad. En ook dat ze echt niets van sport weet. Ze noemde bij de galerij gewoon alle balsporten op zodat ze er nog redelijk wat goed had. Maar dat was toch een hele makkelijke galerij die bijna iedereen zo op kon noemen? En over een penalty wist ze ook niets te zeggen.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ja waarom doen mensen dat. En dan soms steeds harder hetzelfde antwoord roepen. Net zo lang tot het goed is misschien.
En ze had duidelijk nog nooit van de uitdrukking gehoord "een veeg uit de pan geven". Bijzonder.
Twee keer jaar zo'n serie is voor mij te veel. Een keer per jaar is voldoende.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie noemt zichzelf nou ook Jantje als je ouder bent dan 10..
Dit topic is trouwens dood
Vervelend mens, met gokken kun je ver komen en in haar geval is dat ook gelukt.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:21 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Die Maaike is echt een beest, wat een heldin
Het is weleens gebeurd dat er zoveel kandidaten met 7 afleveringen waren dat ze niet allemaal in de finaleweek konden aanschuiven.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Al 3 kandidaten met 7 afleveringen nu. Dat komt volgens mij ook niet ieder seizoen voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |