Er wordt heel vaker iets over hetzelfde onderwerp gevraagd in Twee voor Twaalf/Slimste Mens/Mes op tafel in dezelfde week.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Feitje:
De Space Needle werd vandaag ook gevraagd bij Twee Voor Twaalf…
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:41 schreef MadMaster het volgende:
Zit Claudia de B. met haar grote lachebek nou links achter Pauline?
Knap gezien, ik dacht aan een look-a-like. Wel viel mij de vaste gast weer op.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:15 schreef TLC het volgende:
[..]![]()
https://www.gelderlander.(...)imste-mens~a7b77863/
Helemaal met je eens. Ik vind ze een leuke combi zo. Lekker droog idd!quote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben ik de enige persoon die Paulien wel leuk vindt? Ik vind haar heel vermakelijk, zeker in samenhang met Herman. Zo lekker droog.
Bedoel je die kerel die constant zit te lachen in de camera en al jaren aanwezig is bij dit programma? Laatst zag ik hem ook in een ander programma in het publiek zitten. Die kerel heeft kennelijk een jaarabonnement bij diverse shows. Ben trouwens ook fan van Paulien.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Knap gezien, ik dacht aan een look-a-like. Wel viel mij de vaste gast weer op.
Ja, die! Echt een type die in een schriftje bijhoudt hoe vaak die in beeld is geweest..quote:Op zondag 15 maart 2026 12:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bedoel je die kerel die constant zit te lachen in de camera en al jaren aanwezig is bij dit programma? Laatst zag ik hem ook in een ander programma in het publiek zitten. Die kerel heeft kennelijk een jaarabonnement bij diverse shows. Ben trouwens ook fan van Paulien.![]()
Ja, heeft te maken met de verkiezingen, woensdag zal er daardoor geen uitzending zijnquote:
Jij bent geen manquote:Op zondag 15 maart 2026 23:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het maar een muts eigenlijk, die Stephanie. Niet slim en niet grappig. Wat is er zo leuk aan haar, behalve dat ze er mooi en schattig uit ziet?
Tikje irritant ook soms.quote:Op zondag 15 maart 2026 23:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het maar een muts eigenlijk, die Stephanie. Niet slim en niet grappig. Wat is er zo leuk aan haar, behalve dat ze er mooi en schattig uit ziet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |