Ze hebben toch ooit een keer gewone Nederlanders gehad, die het opnamen tegen BN-ers oid. Was (blijkbaar) niet zo'n succesquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:56 schreef TLC het volgende:
Waarom maken ze dit programma niet met onbekende Nederlanders zoals in PSW ? Het is toch veel leuker en spannender als slimmere mensen het tegen elkaar opnemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:09 schreef kalinhos het volgende:
Was ik Frans Bauer zou ik mijn naam achternaam wijzigen, die jongen weet helemaal niks.Frans heeft zijn achternaam al eens gewijzigd, hij is geboren onder een andere achternaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Wereldberoemd door De Verraders.quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:19 schreef TLC het volgende:
Waarom is die Chris eigenlijk 'bekend' ? Behalve dat hij de zoon van is
Dit is het niveau van BN'er-schap waar DSM is aanbeland.quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:19 schreef TLC het volgende:
Waarom is die Chris eigenlijk 'bekend' ? Behalve dat hij de zoon van is
Hij schijnt cum laude te zijn afgestudeerd in fiscaal recht maar ik kan dat toch moeilijk rijmen met zijn wat onnozele voorkomen.quote:Op maandag 9 maart 2026 21:55 schreef NoCigar het volgende:
Chris is prima opgeleid maar komt soms over als iemand die begeleid woont.
Je moet ook wel enorm geeky en onnozel zijn om fiscaal recht te gaan studeren.quote:Op maandag 9 maart 2026 23:03 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hij schijnt cum laude te zijn afgestudeerd in fiscaal recht maar ik kan dat toch moeilijk rijmen met zijn wat onnozele voorkomen.
Ff mezelf corrigeren: ik denk dat Delilah dit gaat winnenquote:
Leuk dat ze nu op nummer 2 staat in de topscore lijst. Verder opvallend genoeg enkel mannen in de top 10.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:20 schreef svann het volgende:
Dililah op de voorlopig tweede plaats.
Mega-score van bijna zeshonderd vandaag.
Idd, Maarten was tenminste altijd een mens van weinig woordenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
DSM heeft inmiddels 2 trouwe kijkers verloren: mijn ouders zijn halverwege vorige week gestopt met trouw sinds het begin volgen door teveel ouwehoergesprekjes met Paulien of de kandidaten. En eerlijk gezegd mag t van mij ook wel een tikkeltje minder.
Ik vond dat altijd al te veel, wij spoelen de eerste ronde ook altijd doorquote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
DSM heeft inmiddels 2 trouwe kijkers verloren: mijn ouders zijn halverwege vorige week gestopt met trouw sinds het begin volgen door teveel ouwehoergesprekjes met Paulien of de kandidaten. En eerlijk gezegd mag t van mij ook wel een tikkeltje minder.
Ik trek die kop van haar überhaupt al niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:00 schreef MadMaster het volgende:
Tot en met de kijkersvraag aan Paulien is het altijd een mooi moment voor het inschenken van iets te drinken of een toiletbezoek.
Bij tussentijdse vragen aan haar valt het me op dat ze vaak maar wat brabbelt en de werkelijke vraag niet beantwoordt.
Kortom, de 'juryvoorzitter' kunnen ze in deze vorm inderdaad wel schrappen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |