Ik ben wel een beetje klaar met haar weetje. TIs een one trick ponyquote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben ik de enige persoon die Paulien wel leuk vindt? Ik vind haar heel vermakelijk, zeker in samenhang met Herman. Zo lekker droog.
Dat is echt lang geleden, maar in het 1e seizoen(en) mochten ze ook langer doorgaan dan 7 dagen. Toen kwam dat voor ja.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:39 schreef thabit het volgende:
[..]
Het is weleens gebeurd dat er zoveel kandidaten met 7 afleveringen waren dat ze niet allemaal in de finaleweek konden aanschuiven.
In de zomer van 2014 hadden ze de regel al van max 7 afleveringen, maar waren er 8 kandidaten die dat haalden.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat is echt lang geleden, maar in het 1e seizoen(en) mochten ze ook langer doorgaan dan 7 dagen. Toen kwam dat voor ja.
Je kunt dat van Maaike toch echt geen gokken noemen, die weet echt gewoon heel veel dingen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vervelend mens, met gokken kun je ver komen en in haar geval is dat ook gelukt.
Maaike is echt heel sterk inderdaad. Had niet verwacht dat Casemir een kans zou maken, maar hij heeft het geflikt. Gelukkig zit Maaike wel in de finaleweek, anders was dit echt een fluke geweest.quote:Op maandag 23 maart 2026 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt dat van Maaike toch echt geen gokken noemen, die weet echt gewoon heel veel dingen.
Dit neem ik trouwens terug. Onsympathieke flapdrol.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:22 schreef NoCigar het volgende:
Jan is wel grappig, ik kijk uitgesteld dus weet niet wat er nog verder gaat gebeuren.
Zij liet zélf aan haar houding merken dat ze maar wat gokte. Daarmee zeg ik niet dat ze weinig weet.quote:Op maandag 23 maart 2026 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt dat van Maaike toch echt geen gokken noemen, die weet echt gewoon heel veel dingen.
Ik denk dat het in haar geval een combinatie is van latent aanwezige kennis en haar persoonlijke onzekerheid dat het lijkt dat ze maar wat gokt.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zij liet zélf aan haar houding merken dat ze maar wat gokte. Daarmee zeg ik niet dat ze weinig weet.
Die boekengalerij. Animal Farm niet kennen, Van den vos Reynaerde ook niet. Volgens mij heeft ze op school niet alleen de handarbeid-opdrachten uitbesteed aan de oppas.quote:Op donderdag 26 maart 2026 22:21 schreef DrMarten het volgende:
Die dames weten echt niks. Dit is gewoon genant
Ja, ik vond hem in het begin ook wel grappig, maar dat is ook verdwenen. Irritante houding. Twijfel nog steeds of hij daadwerkelijk zo is, of dat hij ook wel een klein toneelstukje opvoert. Nazmiye is ook wel vervelend trouwens.quote:Op donderdag 26 maart 2026 22:23 schreef NoCigar het volgende:
Die Jan, ik wil dit nog eens benadrukken: een irritante hautaine manier van doen plus een storend hinniklachje.
Ja, meerdere malen zat ze Jan te stompen, nog eens extra's irritant. Nooit geweten dat zij zo hinderlijk was.quote:Op donderdag 26 maart 2026 23:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, ik vond hem in het begin ook wel grappig, maar dat is ook verdwenen. Irritante houding. Twijfel nog steeds of hij daadwerkelijk zo is, of dat hij ook wel een klein toneelstukje opvoert. Nazmiye is ook wel vervelend trouwens.
Naar domme mensen kijken is ook gewoon niet leuk meer, in t begin is het nog wel amusant maar op den duur gaat het vervelenquote:Op donderdag 26 maart 2026 22:21 schreef DrMarten het volgende:
Die dames weten echt niks. Dit is gewoon genant
En vergeet de textiele werkvormen nietquote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje klaar met haar weetje. TIs een one trick pony
Zo kijken wij het altijdquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:44 schreef MadMaster het volgende:
De aflevering van gisteren heb ik pas vanmiddag gezien en heb daarbij alle momenten dat er geen vragen werden gesteld/beantwoord doorgespoeld. Scheelde ruim een kwartier op het geheel…
Ik ken deze serie niet, heb geen Netflix enzo, maar sprekend hoor.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:50 schreef TLC het volgende:
Ik dacht bij het zien van Jan van Tienen al... waar lijkt hij nu erg zo op ?![]()
En vandaag schoot het me te binnen, hij lijkt op Derek(Netflix serie met Ricky Gervais)
[ afbeelding ]
Ik denk ook wel dat laatste. Eigenlijk waant hij zich superieur.quote:Op donderdag 26 maart 2026 23:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, ik vond hem in het begin ook wel grappig, maar dat is ook verdwenen. Irritante houding. Twijfel nog steeds of hij daadwerkelijk zo is, of dat hij ook wel een klein toneelstukje opvoert.
Ik vind dat ze in Nederland ook cabaretiers in de jury moeten zetten, net zoals in België.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:53 schreef NoCigar het volgende:
Wat een ontzettend gezwets over die vreselijke Hedy d'Ancona, alsof die in haar eentje verantwoordelijk is voor het feminisme in Nederland.
Paulien Cornelisse (Amsterdam, 24 februari 1976) is een Nederlandse schrijfster, cabaretière, podcastmaakster, columniste en televisiepresentatrice.[1]quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:14 schreef Arjan456 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze in Nederland ook cabaretiers in de jury moeten zetten, net zoals in België.
Zou het een stuk leuker maken.
Dat weet ze dan goed te verbergen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Paulien Cornelisse (Amsterdam, 24 februari 1976) is een Nederlandse schrijfster, cabaretière, podcastmaakster, columniste en televisiepresentatrice.[1]
Ik vind het ook een irritante kerel.quote:Op donderdag 26 maart 2026 22:23 schreef NoCigar het volgende:
Die Jan, ik wil dit nog eens benadrukken: een irritante hautaine manier van doen plus een storend hinniklachje.
Het is me er eentjequote:Op dinsdag 31 maart 2026 22:59 schreef Farenji het volgende:
Freddie die tot twee keer vraagt "eh moet ik nu pas zeggen?" en op gegeven moment zomaar wordt afgekapt, "oh we dachten dat je stop zei"
Ik vond ze al jaren tamelijk onbekend. Wie kende of kent die winnende dichter van een paar jaar terug nou?quote:Op donderdag 2 april 2026 22:28 schreef kalinhos het volgende:
Kheb wel t idee dat die hele intro aan t begin en dat kletspraatje een stuk langer duurt dan met Philip en Maarten, of klopt dat niet?
Verder: je kan het zo langzamerhand zo net zo goed met onbekende mensen kan gaan doen, van alle gasten tot nu toe kende ik alleen Freddy (kan ook aan mij liggen natuurlijk).
Ja das ook weer zo. Brankele had ik nooit herkend maar was uiteindelijk een topkandidaatquote:Op donderdag 2 april 2026 22:33 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vond ze al jaren tamelijk onbekend. Wie kende of kent die winnende dichter van een paar jaar terug nou?
Leuke, intelligente dame inderdaad. Zo'n type waar je er op de universiteit altijd wel verschillende van tegenkomt.quote:
En dan winnen met een composthoopquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Depla weet maar weinig, valt me wat tegen
Ja.quote:
Ik houd het in mijn achterhoofd voor als er een keer gevraagd wordt welke stad de Prinsenstad wordt genoemd.quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:20 schreef TLC het volgende:
Leuk weetje : de vader van Joost Prinsen was ook eens burgemeester van Breda![]()
Onthoud dat maar want misschien komt dat ooit van pas in een quiz of zo
Ik moet wel telkens aan haar intersectionele Bij1-kapsel wennen.quote:
Ja, had ze zeker verdiend. Al was ze in haar laatste aflevering wel opeens opvallend matig.quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja.
wel jammer, Ik had Doortje de finaleweek wel gegund
Finaleweek onwaardig.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:03 schreef NoCigar het volgende:
Wel een heel makkelijke ronde, die groenten.
Groente kwam in per seconde wijzer ook al langs toch?quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:03 schreef NoCigar het volgende:
Wel een heel makkelijke ronde, die groenten.
Hij heeft wel twee slimme spelers, Doortje en Maarten, eruit gekegeld. Maar goed dat hij er nu zelf ook uit is, geen finaleweekmateriaal.quote:
Ja, die vlaggen waren zo makkelijk. Vond het nog onbegrijpelijk dat ze Vietnam niet wist.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Verschil in moeilijkheid in vragen bij zo’n galerij is toch wel groot hoor. Jan krijgt Griekse oudheid en Bibi wat makkelijke vlaggen.
Bibi Roos is 25. Stefano is 38. Het lijkt me sterk dat hij op z'n 13e al vader is geworden.quote:Op donderdag 9 april 2026 13:40 schreef Farenji het volgende:
Het zal wel een garpje zijn, of is Stefano Keizers echt de vader van Bibi Roos?
Bekijk deze YouTube-video
Kan gewoon natuurlijk, is op zich wel echt wat voor puber-Stefano om bij wijze van shockerend kunstproject op zijn dertiende vrouwen te gaan bezwangeren.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:50 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Bibi Roos is 25. Stefano is 38. Het lijkt me sterk dat hij op z'n 13e al vader is geworden.
Idd.quote:Op donderdag 9 april 2026 23:56 schreef TLC het volgende:
Bibi is een aangename verrassing dit seizoen
Ze ondergaat momenteel chemotherapie, dus misschien word je wens vervuld.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoop vurig dat Paulien na dit seizoen niet meer terug komt.
Wat een slap wauwel wijf…
Als ze om gezondheidsredenen moet terugtreden, dan is dat triest.quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ze ondergaat momenteel chemotherapie, dus misschien word je wens vervuld.
En naar het jongleren van Frank.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Idd.
Gister was een aflevering dat ik het ze allemaal wel gunde om door te gaan.
Jammer dat Maaike eruitnis, maar van de andere 2 was het ook jammer geweest.
Benieuwd naar de finale vanavond.
Helaas wint Frank.quote:
Dat is wel een beetje jammer ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |