SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Zonder wrijving geen glans
Blaas?quote:
Dat kon ook nog jaquote:
Staat 'ie ook op de markt?quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja vond de vlo waar @:koen in zat erg leuk.
Waarom willen we er tweequote:Op donderdag 19 februari 2026 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien verschijnt @:koen opeens
Misschien zijn twee slechte brugwachters samen wel een redelijke brugwachter.quote:
Cquote:Op donderdag 19 februari 2026 22:50 schreef CherryLips het volgende:
Nu heb ik dat rubber van de vaatwasser schoongemaakt, doet de vaatwasser niks meer. Is dat a) omdat dat rubber niet goed meer zit of b) omdat hij er gewoon klaar mee is?
Tenzij je iets met schoonmaken gemold hebt zie ik geen linkt tussen schoonmaken en niet meer werkenquote:Op donderdag 19 februari 2026 22:50 schreef CherryLips het volgende:
Nu heb ik dat rubber van de vaatwasser schoongemaakt, doet de vaatwasser niks meer. Is dat a) omdat dat rubber niet goed meer zit of b) omdat hij er gewoon klaar mee is?
Lijkt me sterk dat de vaatwasser weet dat dat rubber er wel of niet is. Lijkt me meer dat ie denkt dat ie niet dicht zit.quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:50 schreef CherryLips het volgende:
Hij klikt gewoon dicht. Blauwe lampje brandt maar er is niemand thuis. De knoppen reageren ook niet lekker en de resetknop doet het ook niet.quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat de vaatwasser weet dat dat rubber er wel of niet is. Lijkt me meer dat ie denkt dat ie niet dicht zit.
"Als je het niet stuk hebt gemaakt denk ik niet dat je het stuk hebt gemaakt."quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tenzij je iets met schoonmaken gemold hebt zie ik geen linkt tussen schoonmaken en niet meer werken
Een losse of inbouw?quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:59 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe vaatwasser met inbouw en plaatsing zijn fucking duur. Hoezo kost het 150 euro om dat ding te plaatsen.
Aangenomen dat je dat kon en deed, hoeveel zou jij vragen om een vaatwasser bij iemand in te bouwen?quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:59 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe vaatwasser met inbouw en plaatsing is fucking duur. Hoezo kost het 150 euro om dat ding te plaatsen.
Weet ik veel, die vorige deed het zwartquote:Op donderdag 19 februari 2026 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aangenomen dat je dat kon en deed, hoeveel zou jij vragen om een vaatwasser bij iemand in te bouwen?
Zwart zou ik het ook voor 150 doenquote:Op donderdag 19 februari 2026 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet ik veel, die vorige deed het zwart
De oude losschroeven, voorplaat eraf. Pootjes indraaien, in die gore zooi eronder graaien. Het ding er half uittrekken, de slangen afkoppelen waar je half niet bijkomt en je ribbenkast kneuzen.quote:
Klinkt als obstruktie van de deurschakelaar. Gaat het blauwe lampje uit als je de deur opent?quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij klikt gewoon dicht. Blauwe lampje brandt maar er is niemand thuis. De knoppen reageren ook niet lekker en de resetknop doet het ook niet.
Ik heb het rubber eruit gehaald en opnieuw erin gedaan en toen leek ie wel gewoon aan te gaan. Maar kijk morgen verder want heb nu geen zin in een mogelijk waterballet in de keukenquote:Op donderdag 19 februari 2026 23:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Klinkt als obstruktie van de deurschakelaar. Gaat het blauwe lampje uit als je de deur opent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op donderdag 19 februari 2026 23:51 schreef drakin het volgende:
Dit topic jeuktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee.quote:
het zijn gewoon echt knuffelsquote:Op donderdag 19 februari 2026 16:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.instagram.com/reels/DTK3OTZj9hu/
@:Bitterbal![]()
eens, werd waarschijnlijk wakker door maagzuur ofzo, daarna niet echt meer geslapenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel extreem vroeg.
Hele dag Lego bouwenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:13 schreef mschol het volgende:
[..]
eens, werd waarschijnlijk wakker door maagzuur ofzo, daarna niet echt meer geslapen
gelukkig ben ik vrij vandaag
goed idee,quote:
sorryquote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mail van klant gehad om 3:33.
Met de truck pakketje halenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:15 schreef mschol het volgende:
[..]
goed idee,
of truck rijden
moet wel pakketje halen bij de AH
Dat is wel vroegquote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mail van klant gehad om 3:33.
Wel fijn dat je vrij bent, dan kan je rustig aan doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:13 schreef mschol het volgende:
[..]
eens, werd waarschijnlijk wakker door maagzuur ofzo, daarna niet echt meer geslapen
gelukkig ben ik vrij vandaag
Hier is het stoppen rond 1600 even snel potje magic er uit rammen en naar huis.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel fijn dat je vrij bent, dan kan je rustig aan doen.
Ik moet nog werken vandaag. Hopelijk kan ik om 12 uur stoppen.
Kom knuffelen danquote:
HALLO VOCHTIG POESJEquote:
Is die dood?quote:
Ja dus.quote:
Ja dat dusquote:
* dud0r gooit drie kroketjesquote:
Beste snack.quote:
Ik kan me verkleden als rode pandaquote:
Heb je je al afgemeld voor morgen omdat je ziek zwak en misselijk bent?quote:
Samequote:
Na aug weerquote:
Dan zijn ze opquote:
Maken ze heus wel nieuwe hoorquote:
Plausibelquote:
Of denk jij dat je de rest van je leven zonder kroketjes gaat doen.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of denk jij dat je de rest van je leven zonder kroketjes gaat doen.
Houden we het als mensheid zo lang nog vol?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar dat komt vooral omdat op 12 augustus dit jaar de zwaartekracht voor 7 seconden uit gaat en alles stuk gaat
een kat die vriendelijk doet naar een visje, do not trust!quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Houden we het als mensheid zo lang nog vol?
Als ze gewoon allemaal tegelijkertijd op die knoppen drukken hebben we ook nergens meer last vanquote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:22 schreef Pheno het volgende:
Een werkdagje, en dan een week vrij. Hopelijk gaat dat al goed met al die gekkies op plekken waar ze op een rode kernknop kunnen drukken
quote:
quote:Afgelopen weekend viel er in Brabant nog sneeuw tijdens carnaval, maar volgende week belooft het een stuk warmer te worden. Halverwege de week kan de temperatuur zelfs oplopen richting 18 graden.
Korte broekenweerquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik was ineens uitgelogd op Fok maar kon even niet meer inloggen vanwege alle reclames die ervoor zaten.
Ik ben geen sjaakquote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:06 schreef dud0r het volgende:
Heb je je al afgemeld voor morgen omdat je ziek zwak en misselijk bent?
The horrorquote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik was ineens uitgelogd op Fok maar kon even niet meer inloggen vanwege alle reclames die ervoor zaten.
hmmmquote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kan me verkleden als rode panda
[..]
Heb je je al afgemeld voor morgen omdat je ziek zwak en misselijk bent?
[..]
Same
waar kijk ik naarquote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou er een formule zijn voor de vorm van olifantenpaadjes? Een Bézierkromme misschien.
[ afbeelding ]
Nu ben ik getriggerd om de meest efficiënte kromme te achterhalen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou er een formule zijn voor de vorm van olifantenpaadjes? Een Bézierkromme misschien.
[ afbeelding ]
Geen idee. Ik had er ook nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord.wat doet het
Ik begrijp niet hoe er mensen zijn die dit begrijpen
Boksquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Ik had er ook nog nooit van gehoord.
Die hangt ook van de snelheid van de fietsers af.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu ben ik getriggerd om de meest efficiënte kromme te achterhalen.
IK DENKquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord.wat doet het
Ik begrijp niet hoe er mensen zijn die dit begrijpen
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IK DENK
Beide lijnstukken in 50 stukjes verdelen.
Steeds een groene lijn trekken tussen het punt op 1/50 van de ene lijn en 1/50 van de andere lijn, en dan het punt pakken op 1/50 van de groene lijn.
En dan hetzelfde voor 2/50 van alles
3/50 van alles
etc
EN dan al die punten met elkaar verbinden.
En voor een smoothere kromme doe je dan geen 50 maar 100 of 1000 of uiteindelijk ONTELBAAR![]()
Denk ik.
Ja, dat is hetzelfde in het Engels.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:05 schreef bitterbal het volgende:
je hebt in blender een bezier functie
ah heet bezier curves
ohhhhhhquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is hetzelfde in het Engels.
Tssssk dat niet weten.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wat is de praktische toepasbaarheid van een Béziercurve? Behalve mooie kromme lijntjes tekenen, want dat kun je met de Fibonacci reeks ook of met een Lemniscaat van Bernouilli.
Met een passer kan ik ook een mooie curve tekenen, daar heb ik bezier niet voor nodig.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:07 schreef bitterbal het volgende:
Waarom gebruiken we een Béziercurve?
Een Béziercurve is een fundamenteel concept in computergraphics en -ontwerp, bekend om zijn elegantie en veelzijdigheid . Deze wiskundige curve wordt gedefinieerd door controlepunten die het pad ervan vormgeven, waardoor ontwerpers vloeiende en precieze curves in digitale kunstwerken kunnen creëren.
Maar dat had net zo goed een andere curve kunnen zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar komt een Béziercurve in de natuur voor?
Een Béziercurve is een wiskundige constructie, maar de vormen die eruit voortkomen duiken verrassend vaak op in de natuur — alleen niet als bewust geconstrueerde Béziercurves. De natuur “kent” geen controlepunten, maar veel natuurlijke processen leveren vormen op die bijna exact met Béziercurves te benaderen zijn.
Hier zijn een paar mooie voorbeelden:
🌿 Waar Bézier-achtige vormen in de natuur voorkomen
1. Groeipatronen van planten
Veel bladeren, bloembladen en grassprieten hebben vloeiende krommingen die sterk lijken op Béziercurves.
Dat komt doordat plantengroei vaak wordt gestuurd door:
• uniforme celgroei
• minimale energie-oplossingen
• symmetrie en spanning in weefsel
Deze processen produceren gladde, vloeiende vormen die uitstekend met Béziercurves te modelleren zijn.
2. Dierenlichamen en anatomie
Denk aan:
• de kromming van een vis of dolfijn
• de boog van een vogelvleugel
• de contour van een insectenschild
Biologische vormen volgen vaak principes van aerodynamica en minimale weerstand, wat resulteert in vloeiende curves die Bézier-achtig zijn.
3. Water en vloeistofdynamica
De vorm van:
• een druppel die valt
• een golfkam
• een straal water die buigt
Deze vormen worden bepaald door oppervlaktespanning en zwaartekracht, en kunnen verrassend goed worden benaderd met Béziercurves.
4. Kristallen en erosievormen
Hoewel kristallen vaak hoekig zijn, ontstaan er bij erosie (wind, water, ijs) juist zachte, vloeiende contouren:
• rivierbochten
• geërodeerde rotsen
• zandduinen
Deze vormen volgen fysische optimalisaties die resulteren in gladde krommen.
5. Dierlijke bewegingen
De baan die een dier maakt tijdens het bewegen — bijvoorbeeld de curve van een vis die zwemt of een kat die springt — kan vaak met Béziercurves worden gemodelleerd.
Niet omdat de natuur Béziercurves “gebruikt”, maar omdat Béziercurves goed passen bij vloeiende, continue bewegingen.
🌱 Waarom lijken natuurlijke vormen op Béziercurves?
Omdat Béziercurves zijn ontworpen om vloeiende, energie-minimaliserende vormen te beschrijven — precies wat de natuur ook doet.
Veel natuurlijke processen optimaliseren:
• minimale energie
• minimale weerstand
• maximale efficiëntie
En dat levert precies de soort vloeiende krommen op die Béziercurves zo goed kunnen beschrijven.
Bijna exact.... Dat is niet mogelijk. Het is of exact of niet, he.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar komt een Béziercurve in de natuur voor?
Een Béziercurve is een wiskundige constructie, maar de vormen die eruit voortkomen duiken verrassend vaak op in de natuur — alleen niet als bewust geconstrueerde Béziercurves. De natuur “kent” geen controlepunten, maar veel natuurlijke processen leveren vormen op die bijna exact met Béziercurves te benaderen zijn.
Hier zijn een paar mooie voorbeelden:
🌿 Waar Bézier-achtige vormen in de natuur voorkomen
1. Groeipatronen van planten
Veel bladeren, bloembladen en grassprieten hebben vloeiende krommingen die sterk lijken op Béziercurves.
Dat komt doordat plantengroei vaak wordt gestuurd door:
• uniforme celgroei
• minimale energie-oplossingen
• symmetrie en spanning in weefsel
Deze processen produceren gladde, vloeiende vormen die uitstekend met Béziercurves te modelleren zijn.
2. Dierenlichamen en anatomie
Denk aan:
• de kromming van een vis of dolfijn
• de boog van een vogelvleugel
• de contour van een insectenschild
Biologische vormen volgen vaak principes van aerodynamica en minimale weerstand, wat resulteert in vloeiende curves die Bézier-achtig zijn.
3. Water en vloeistofdynamica
De vorm van:
• een druppel die valt
• een golfkam
• een straal water die buigt
Deze vormen worden bepaald door oppervlaktespanning en zwaartekracht, en kunnen verrassend goed worden benaderd met Béziercurves.
4. Kristallen en erosievormen
Hoewel kristallen vaak hoekig zijn, ontstaan er bij erosie (wind, water, ijs) juist zachte, vloeiende contouren:
• rivierbochten
• geërodeerde rotsen
• zandduinen
Deze vormen volgen fysische optimalisaties die resulteren in gladde krommen.
5. Dierlijke bewegingen
De baan die een dier maakt tijdens het bewegen — bijvoorbeeld de curve van een vis die zwemt of een kat die springt — kan vaak met Béziercurves worden gemodelleerd.
Niet omdat de natuur Béziercurves “gebruikt”, maar omdat Béziercurves goed passen bij vloeiende, continue bewegingen.
🌱 Waarom lijken natuurlijke vormen op Béziercurves?
Omdat Béziercurves zijn ontworpen om vloeiende, energie-minimaliserende vormen te beschrijven — precies wat de natuur ook doet.
Veel natuurlijke processen optimaliseren:
• minimale energie
• minimale weerstand
• maximale efficiëntie
En dat levert precies de soort vloeiende krommen op die Béziercurves zo goed kunnen beschrijven.
Ja Bezier zijn buurjongen, Deschamps, had ook wiskundige kunnen worden. Maar die werd voetballerquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar dat had net zo goed een andere curve kunnen zijn.
Hmm, dat zou inderdaad wel eens een manier kunnen zijn om de kromme te construeren.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IK DENK
Beide lijnstukken in 50 stukjes verdelen.
Steeds een groene lijn trekken tussen het punt op 1/50 van de ene lijn en 1/50 van de andere lijn, en dan het punt pakken op 1/50 van de groene lijn.
En dan hetzelfde voor 2/50 van alles
3/50 van alles
etc
EN dan al die punten met elkaar verbinden.
En voor een smoothere kromme doe je dan geen 50 maar 100 of 1000 of uiteindelijk ONTELBAAR![]()
Denk ik.
Je tekent een lijn van het eindpunt van de ene lijn naar het begin van de andere lijn en zet je potlood in het midden van die lijn. Dan beweeg je de eindpunten van jouw lijn dusdanig dat ze tegelijk uitkomen bij het beginpunt van de ene lijn en het eindpunt van de ander, zonder ooit je potlood los te laten van het midden.quote:
Nee dat is een andere curve. Je potlood beweegt bij de Beziercurve ook nog van het begin naar het eind van de lijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je tekent een lijn van het eindpunt van de ene lijn naar het begin van de andere lijn en zet je potlood in het midden van die lijn. Dan beweeg je de eindpunten van jouw lijn dusdanig dat ze tegelijk uitkomen bij het beginpunt van de ene lijn en het eindpunt van de ander, zonder ooit je potlood los te laten van het midden.
Nope. Fles keek beter.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je tekent een lijn van het eindpunt van de ene lijn naar het begin van de andere lijn en zet je potlood in het midden van die lijn. Dan beweeg je de eindpunten van jouw lijn dusdanig dat ze tegelijk uitkomen bij het beginpunt van de ene lijn en het eindpunt van de ander, zonder ooit je potlood los te laten van het midden.
okequote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
de wiskunde chat van GCquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Waar de fuck ben ik ineens in beland hier.
In 1x afbetaaldquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe hoog was de tweede hypotheek voor de ram?
Die ook in 1x betaaldquote:
we zien wel waar het geld zitquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die ook in 1x betaald
ben je nu huisbezitter zwab?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:32 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zou ook wel een pc willen, maar moest ineens een huis kopen.
Is met de huidige prijzen om het even.
Hard en slim voor gewerkt!quote:
Eigen huisgenotquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:32 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zou ook wel een pc willen, maar moest ineens een huis kopen.
Is met de huidige prijzen om het even.
Je zou dat in Excel kunnen bouwenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, dat zou inderdaad wel eens een manier kunnen zijn om de kromme te construeren.
of een datalekquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dat wordt weer fanatiek gamen
Zekerquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dat wordt weer fanatiek gamen
Je moet snel zijn. Mijn build was onder de 3kquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet nog kijken voor een nieuwe. Maar kost allemaal zoveel geld.
Ik heb het algebraïsch gecontroleerd. Jouw methode klopt.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zou dat in Excel kunnen bouwenOp een vrijdagmiddag als je niks beters te doen hebt
Ik keek alleen maar even naar die animatiequote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb het algebraïsch gecontroleerd. Jouw methode klopt.
Nog niet officieel. Is van de week iemand langsgeweest om er een energielabel aan te hangen. Moet nog een taxateur komen voor de hypotheek. Dat soort dingen.quote:
De hele rompslomp komt op gangquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog niet officieel. Is van de week iemand langsgeweest om er een energielabel aan te hangen. Moet nog een taxateur komen voor de hypotheek. Dat soort dingen.
maar het gaat wel lukken allemaal of is dat nog niet zeker?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog niet officieel. Is van de week iemand langsgeweest om er een energielabel aan te hangen. Moet nog een taxateur komen voor de hypotheek. Dat soort dingen.
Watquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*Kijkt naar bankrekening.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je moet snel zijn. Mijn build was onder de 3k
Het is vrijdag. Dan valt de idioterie van collega's meestal mee.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Gegroet Muis. Hoe is de lijdensdruk vandaag?
De mijne is ook leger na de betaling van de motorquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*Kijkt naar bankrekening.
Het voelt als de boel jinxen als ik ja zeg. Dus voor mijn eigen gemoedsrust zeg ik nog even niets definitiefs tot ik ergens een krabbel heb gezet.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar het gaat wel lukken allemaal of is dat nog niet zeker?
Ja, die dingen geven ze ook niet weg.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De mijne is ook leger na de betaling van de motor
Veel leger
Ojaquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is een andere curve. Je potlood beweegt bij de Beziercurve ook nog van het begin naar het eind van de lijn.
Heel verstandigquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het voelt als de boel jinxen als ik ja zeg. Dus voor mijn eigen gemoedsrust zeg ik nog even niets definitiefs tot ik ergens een krabbel heb gezet.
Nee, maar wel heel blij meequote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die dingen geven ze ook niet weg.
oke :pquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het voelt als de boel jinxen als ik ja zeg. Dus voor mijn eigen gemoedsrust zeg ik nog even niets definitiefs tot ik ergens een krabbel heb gezet.
ZWAB WATquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Totdat lek.quote:
quote:
Staat wel leuk op m'n prentje (of hoe heet dat in het Nederlands, obituary)quote:
Ik heb echt veel kleren en shit gekocht de afgelopen maandquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De mijne is ook leger na de betaling van de motor
Veel leger
Ja het is kut dat het tegenwoordig zo gaat blijkbaarquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:38 schreef bitterbal het volgende:
zwab ben super blij voor je een eigen huis nu hebt ondanks dat je je vader bent verloren
"RockNijntje zat lekker op haar plek, totdat ze te maken kreeg met een lek."quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Staat wel leuk op m'n prentje (of hoe heet dat in het Nederlands, obituary)
Ik denk niet aan het bedrag wat ik heb uitgegevenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb echt veel kleren en shit gekocht de afgelopen maand
Ik heb net een nieuw dekbedovertrek gekocht. Wordt morgen bezorgd. Goedkoopste lelijke rotbloemetje uit de sale want hey boejje.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb echt veel kleren en shit gekocht de afgelopen maand
grmbl zou er achter aan skienquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:46 schreef Recce het volgende:
Kijk, @:bitterbal, zo zou het eruit zien als GRMBL gaat skiën:
[ x ]
Ook daar heb ik er te veel van. En dan knal ik er een sprei overheen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuw dekbedovertrek gekocht. Wordt morgen bezorgd. Goedkoopste lelijke rotbloemetje uit de sale want hey boejje.
Hij voelt nu wel lang.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:51 schreef CherryLips het volgende:
De winter is te kort voor het aantal truien dat ik heb.
ja en dan zwaaien naar de cameraquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, of er net voor zodat die beer lekker achter 'm aan kan hollen.
Lees/schrijfsnelheid, merk, etc denk ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een bepaalde laptop op het oog. Maar die heeft een stuk minder opslagruimte dan mijn huidige, dus keek net voor een externe harde schijf.
Maar hoezo is de ene zoveel duurder dan de andere? [ afbeelding ]
Die eerste in het plaatje is 128 tb. En die derde is 2 tb.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lees/schrijfsnelheid, merk, etc denk ik.
wat zijn dat voor nepprijzenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een bepaalde laptop op het oog. Maar die heeft een stuk minder opslagruimte dan mijn huidige, dus keek net voor een externe harde schijf.
Maar hoezo is de ene zoveel duurder dan de andere? [ afbeelding ]
asifquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die eerste in het plaatje is 128 tb. En die derde is 2 tb.
DIe 128 TB is wrsl zwendel.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die eerste in het plaatje is 128 tb. En die derde is 2 tb.
Nooit Chinese producten kopen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DIe 128 TB is wrsl zwendel.
Zal zich wel voordoen als een 128 TB schijf maar als je er meer dan 4 TB op wil zetten krijg je allemaal vage errors. Heb ik in het verleden ook weleens gehad. Gare chinezentroep
128TB Externe SSD | Snelle gegevensoverdracht voor onderweg – Lunero Eindhoven https://share.google/va0w1kfDLPfncLup1 🤷♂️quote:
Ja, dat zou goed kunnen. Ik vond het wel opvallend.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal zich wel voordoen als een 128 TB schijf maar als je er meer dan 4 TB op wil zetten krijg je allemaal vage errors. Heb ik in het verleden ook weleens gehad. Gare chinezentroep
Altijd lekker een rib uit je lijf.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:55 schreef mschol het volgende:
ohja, even gemeentelijke belastingen betalen
Haha.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ven gefatshamed door mijn dochter vandaag.
Ze zei dat ik ook een baby in mijn buik had, net als mama.
Toen ik uitlegde dat het door snoepjes kwam, mocht ik geen snoepjes meer eten van haar.
Jaja, ik ben bezig met fitter worden.
Inderdaad. Tijd voor de lente.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij voelt nu wel lang.
WOZ-waarde ¤ 482.000quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:06 schreef STING het volgende:
[..]
Altijd lekker een rib uit je lijf.
WOZ-waarde in vergelijking met vorig jaar met 60K gestegen
Dat heeft ook niet lang geduurd.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:08 schreef Nattekat het volgende:
Oh leuk, Vodafone en Ziggo liggen in scheiding.
Oef dat gaat ze klanten kostenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:08 schreef Nattekat het volgende:
Oh leuk, Vodafone en Ziggo liggen in scheiding.
Ja. Liever niet op die manier natuurlijk. Maar het vooruitzicht brengt wel hoop.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:38 schreef bitterbal het volgende:
zwab ben super blij voor je een eigen huis nu hebt ondanks dat je je vader bent verloren
Dankquote:
Weer terug naar Odido.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oef dat gaat ze klanten kosten
Jouw algoritme even snel in Python:quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga werkjes werken. Vanmiddag maak ik wel even een Béziercurve in Excel
Zat ik al bij. Weet nu ook de halve wereld inclusief waar ik woon. Wel zo handig. Krijg alleen niets extra'squote:
niet dat je er echt wat aan HEBT verder maar okee.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
WOZ-waarde ¤ 482.000
Die gaat ook echt door het dak voor een eenvoudige arbeiderswoning van 100 jaar oud
mAaR jE hUiS iS VeEl MeEr wAaRd GeWoRdEnquote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niet dat je er echt wat aan HEBT verder maar okee.
4TB voor die prijs vind ik al optimistisch. Ik zeg 128GB schijf en een websitemaker die de ballen weet.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is de pombeer daar wel bij inbegrepen?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil wel ruilen hoor betreft financiele situatie?
Mogen jullie lekker een studielening afbetalen in een huurhuis. Neem ik de koopwoning wel
Ik krijg denk ik een hartaanval door die rekening, hoef ik ook niet meer te dokkenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:55 schreef mschol het volgende:
Rest van de maand op water en brood?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:55 schreef mschol het volgende:
Die hoort bij mij als persoon, niet bij het huisquote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is de pombeer daar wel bij inbegrepen?
Dammit.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die hoort bij mij als persoon, niet bij het huis
Mag je ook zelf de ketel vervangen en de lekkage betalen en de 200 euro servicekosten per maand.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil wel ruilen hoor betreft financiele situatie?
Mogen jullie lekker een studielening afbetalen in een huurhuis. Neem ik de koopwoning wel
Ik weetquote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag je ook zelf de ketel vervangen en de lekkage betalen en de 200 euro servicekosten per maand.
Gras bij de buren etc etc
Hmm. Ik twijfel. Dit huis komt met één vis.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Anders wilde je het huis wel?
Dan moet je niet gaan kopen nee.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet
Maar ik heb 0 euro vermogen enzo
Oef uniek selling point wel. Moeilijke keuzequote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Ik twijfel. Dit huis komt met één vis.
Hoe heet ie en krijgt ie een vriendje?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Ik twijfel. Dit huis komt met één vis.
Ik krijg een hypotheek voor een garageboxquote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaan kopen nee.
Nog niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Trouwens, de vaatwasser staat nu aan en de keuken is geen zwembad geworden.
Maar ik het nu wel lekker warm in de keuken?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Nee, maar het aanrecht erop wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik het nu wel lekker warm in de keuken?
Waarom wil-ie nu wel aan? Gewoon omdat zin erin vandaag?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Same.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zat ik al bij. Weet nu ook de halve wereld inclusief waar ik woon. Wel zo handig. Krijg alleen niets extra's
Je mag meer belasting betalen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niet dat je er echt wat aan HEBT verder maar okee.
Ik had gisteravond dat rubber nog even opnieuw erin gefrot en goed aangedrukt.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom wil-ie nu wel aan? Gewoon omdat zin erin vandaag?
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe heet ie en krijgt ie een vriendje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik noem hem tot nu toe steeds gewoon Vis🐙
Je hebt Ambar toch al gekregen vorig jaar?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet ook elk jaar meer huur betalen en ik krijg er ook niet meer voor terug
Oh, jeetje, dat is niet bepaald onder de beste omstandighedenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tl;dr: vader dood, huis groot, maar hoef het gelukkig maar half te kopen.
Mooi beestjequote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik noemen hem tot nu toe steeds gewoon Vis
En de kat gewoon Poes of Kat noemen dan.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik noemen hem tot nu toe steeds gewoon Vis
Wat heeft dat te maken met mijn huur?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt Ambar toch al gekregen vorig jaar?
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Oeh wat een divaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik noem hem tot nu toe steeds gewoon VisTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
wel een lampje?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga deze vis niet houden. Hij heeft sowieso vriendjes nodig. Ik wil wel een aquarium, maar deze bak is gewoon een gedrocht dat op maat gemaakt is voor de plek waar hij staat en niet praktisch is.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:31 schreef Recce het volgende:
[..]
En de kat gewoon Poes of Kat noemen dan.
https://ikzoekbaas.dieren(...)tten/4539802-de-snorquote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga deze vis niet houden. Hij heeft sowieso vriendjes nodig. Ik wil wel een aquarium, maar deze bak is gewoon een gedrocht dat op maat gemaakt is voor de plek waar hij staat en niet praktisch is.
We gaan het zien. Het is geen urgent probleem, dus voorlopig hoeft hij zijn deel van de huur niet te betalen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://ikzoekbaas.dieren(...)tten/4539802-de-snor
Dit is een leukerd
Volgens mij kan ik mij dat aquarium nog wel herinneren. Ja groot ding.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga deze vis niet houden. Hij heeft sowieso vriendjes nodig. Ik wil wel een aquarium, maar deze bak is gewoon een gedrocht dat op maat gemaakt is voor de plek waar hij staat en niet praktisch is.
We gaan het zien. Het is geen urgent probleem, dus voorlopig hoeft hij zijn deel van de huur niet te betalen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://ikzoekbaas.dieren(...)tten/4539802-de-snor
Dit is een leukerd
Zit je nou zijn huis af te kraken?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik mij dat aquarium nog wel herinneren. Ja groot ding.
Maar het hele huis kan wel een opknapbeurt gebruiken toch?
Uhuh. Lang en hoog, maar ook iets van 20cm smal omdat het op een muurtje staat. Moeilijk schoon te maken en te smal voor een hoop vissen die ook keren willen kunnen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik mij dat aquarium nog wel herinneren. Ja groot ding.
Yep. En een leegruimbeurt of zes. Lilak is al een paar keer langsgeweest met een auto, en een bestelbusje. We hebben net aan twee kamers leeg. Van de zeven, als je woonkamer en schuur meetelt.quote:Maar het hele huis kan wel een opknapbeurt gebruiken toch?
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh. Lang en hoog, maar ook iets van 20cm smal omdat het op een muurtje staat. Moeilijk schoon te maken en te smal voor een hoop vissen die ook keren willen kunnen.
[ afbeelding ]
[..]
Yep. En een leegruimbeurt of zes. Lilak is al een paar keer langsgeweest met een auto, en een bestelbusje. We hebben net aan twee kamers leeg. Van de zeven, als je woonkamer en schuur meetelt.
Ze is wel een van de weinigen hier die het gezien heeft.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zit je nou zijn huis af te kraken?
Ja. Ik mag dat.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zit je nou zijn huis af te kraken?
Nee alleen Zwab mag dat. Zo werkt dat. Iets met privilegesquote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
We hebben ook allemaal Ambar gezien, mogen we die nu ook afkraken?
Dat is geheel op eigen risico my dude.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Waarom zou je dat willen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee alleen Zwab mag dat. Zo werkt dat. Iets met privileges
groot risico ookquote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is geheel op eigen risico my dude.
neefstiggie is alleen positief over vrouwenquote:
Ik hou meer van poezen idd.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
neefstiggie is alleen positief over vrouwen
Maar jou en je huis hebben we niet gezien om af te kraken. Je hond wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar is perfect en mag niet afgekraakt worden.
Wat je wel mag afkraken is: ik, mijn huis enz. Maar van mijn hond blijf je af
John Wick is dan maar een amateur.
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar is perfect en mag niet afgekraakt worden.
Wat je wel mag afkraken is: ik, mijn huis enz. Maar van mijn hond blijf je af
John Wick is dan maar een amateur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |