Ik ga deze vis niet houden. Hij heeft sowieso vriendjes nodig. Ik wil wel een aquarium, maar deze bak is gewoon een gedrocht dat op maat gemaakt is voor de plek waar hij staat en niet praktisch is.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:31 schreef Recce het volgende:
[..]
En de kat gewoon Poes of Kat noemen dan.
https://ikzoekbaas.dieren(...)tten/4539802-de-snorquote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga deze vis niet houden. Hij heeft sowieso vriendjes nodig. Ik wil wel een aquarium, maar deze bak is gewoon een gedrocht dat op maat gemaakt is voor de plek waar hij staat en niet praktisch is.
We gaan het zien. Het is geen urgent probleem, dus voorlopig hoeft hij zijn deel van de huur niet te betalen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://ikzoekbaas.dieren(...)tten/4539802-de-snor
Dit is een leukerd
Volgens mij kan ik mij dat aquarium nog wel herinneren. Ja groot ding.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga deze vis niet houden. Hij heeft sowieso vriendjes nodig. Ik wil wel een aquarium, maar deze bak is gewoon een gedrocht dat op maat gemaakt is voor de plek waar hij staat en niet praktisch is.
We gaan het zien. Het is geen urgent probleem, dus voorlopig hoeft hij zijn deel van de huur niet te betalen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://ikzoekbaas.dieren(...)tten/4539802-de-snor
Dit is een leukerd
Zit je nou zijn huis af te kraken?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik mij dat aquarium nog wel herinneren. Ja groot ding.
Maar het hele huis kan wel een opknapbeurt gebruiken toch?
Uhuh. Lang en hoog, maar ook iets van 20cm smal omdat het op een muurtje staat. Moeilijk schoon te maken en te smal voor een hoop vissen die ook keren willen kunnen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik mij dat aquarium nog wel herinneren. Ja groot ding.
Yep. En een leegruimbeurt of zes. Lilak is al een paar keer langsgeweest met een auto, en een bestelbusje. We hebben net aan twee kamers leeg. Van de zeven, als je woonkamer en schuur meetelt.quote:Maar het hele huis kan wel een opknapbeurt gebruiken toch?
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh. Lang en hoog, maar ook iets van 20cm smal omdat het op een muurtje staat. Moeilijk schoon te maken en te smal voor een hoop vissen die ook keren willen kunnen.
[ afbeelding ]
[..]
Yep. En een leegruimbeurt of zes. Lilak is al een paar keer langsgeweest met een auto, en een bestelbusje. We hebben net aan twee kamers leeg. Van de zeven, als je woonkamer en schuur meetelt.
Ze is wel een van de weinigen hier die het gezien heeft.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zit je nou zijn huis af te kraken?
Ja. Ik mag dat.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zit je nou zijn huis af te kraken?
Nee alleen Zwab mag dat. Zo werkt dat. Iets met privilegesquote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
We hebben ook allemaal Ambar gezien, mogen we die nu ook afkraken?
Dat is geheel op eigen risico my dude.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Waarom zou je dat willen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee alleen Zwab mag dat. Zo werkt dat. Iets met privileges
groot risico ookquote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is geheel op eigen risico my dude.
neefstiggie is alleen positief over vrouwenquote:
Ik hou meer van poezen idd.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
neefstiggie is alleen positief over vrouwen
Maar jou en je huis hebben we niet gezien om af te kraken. Je hond wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar is perfect en mag niet afgekraakt worden.
Wat je wel mag afkraken is: ik, mijn huis enz. Maar van mijn hond blijf je af
John Wick is dan maar een amateur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |