Ook daar heb ik er te veel van. En dan knal ik er een sprei overheen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuw dekbedovertrek gekocht. Wordt morgen bezorgd. Goedkoopste lelijke rotbloemetje uit de sale want hey boejje.
Hij voelt nu wel lang.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:51 schreef CherryLips het volgende:
De winter is te kort voor het aantal truien dat ik heb.
ja en dan zwaaien naar de cameraquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, of er net voor zodat die beer lekker achter 'm aan kan hollen.
Lees/schrijfsnelheid, merk, etc denk ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een bepaalde laptop op het oog. Maar die heeft een stuk minder opslagruimte dan mijn huidige, dus keek net voor een externe harde schijf.
Maar hoezo is de ene zoveel duurder dan de andere? [ afbeelding ]
Die eerste in het plaatje is 128 tb. En die derde is 2 tb.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lees/schrijfsnelheid, merk, etc denk ik.
wat zijn dat voor nepprijzenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een bepaalde laptop op het oog. Maar die heeft een stuk minder opslagruimte dan mijn huidige, dus keek net voor een externe harde schijf.
Maar hoezo is de ene zoveel duurder dan de andere? [ afbeelding ]
asifquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die eerste in het plaatje is 128 tb. En die derde is 2 tb.
DIe 128 TB is wrsl zwendel.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die eerste in het plaatje is 128 tb. En die derde is 2 tb.
Nooit Chinese producten kopen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DIe 128 TB is wrsl zwendel.
Zal zich wel voordoen als een 128 TB schijf maar als je er meer dan 4 TB op wil zetten krijg je allemaal vage errors. Heb ik in het verleden ook weleens gehad. Gare chinezentroep
128TB Externe SSD | Snelle gegevensoverdracht voor onderweg – Lunero Eindhoven https://share.google/va0w1kfDLPfncLup1 🤷♂️quote:
Ja, dat zou goed kunnen. Ik vond het wel opvallend.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal zich wel voordoen als een 128 TB schijf maar als je er meer dan 4 TB op wil zetten krijg je allemaal vage errors. Heb ik in het verleden ook weleens gehad. Gare chinezentroep
Altijd lekker een rib uit je lijf.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:55 schreef mschol het volgende:
ohja, even gemeentelijke belastingen betalen
Haha.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ven gefatshamed door mijn dochter vandaag.
Ze zei dat ik ook een baby in mijn buik had, net als mama.
Toen ik uitlegde dat het door snoepjes kwam, mocht ik geen snoepjes meer eten van haar.
Jaja, ik ben bezig met fitter worden.
Inderdaad. Tijd voor de lente.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij voelt nu wel lang.
WOZ-waarde ¤ 482.000quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:06 schreef STING het volgende:
[..]
Altijd lekker een rib uit je lijf.
WOZ-waarde in vergelijking met vorig jaar met 60K gestegen
Dat heeft ook niet lang geduurd.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:08 schreef Nattekat het volgende:
Oh leuk, Vodafone en Ziggo liggen in scheiding.
Oef dat gaat ze klanten kostenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:08 schreef Nattekat het volgende:
Oh leuk, Vodafone en Ziggo liggen in scheiding.
Ja. Liever niet op die manier natuurlijk. Maar het vooruitzicht brengt wel hoop.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:38 schreef bitterbal het volgende:
zwab ben super blij voor je een eigen huis nu hebt ondanks dat je je vader bent verloren
Dankquote:
Weer terug naar Odido.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oef dat gaat ze klanten kosten
Jouw algoritme even snel in Python:quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga werkjes werken. Vanmiddag maak ik wel even een Béziercurve in Excel
Zat ik al bij. Weet nu ook de halve wereld inclusief waar ik woon. Wel zo handig. Krijg alleen niets extra'squote:
niet dat je er echt wat aan HEBT verder maar okee.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
WOZ-waarde ¤ 482.000
Die gaat ook echt door het dak voor een eenvoudige arbeiderswoning van 100 jaar oud
mAaR jE hUiS iS VeEl MeEr wAaRd GeWoRdEnquote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niet dat je er echt wat aan HEBT verder maar okee.
4TB voor die prijs vind ik al optimistisch. Ik zeg 128GB schijf en een websitemaker die de ballen weet.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is de pombeer daar wel bij inbegrepen?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil wel ruilen hoor betreft financiele situatie?
Mogen jullie lekker een studielening afbetalen in een huurhuis. Neem ik de koopwoning wel
Ik krijg denk ik een hartaanval door die rekening, hoef ik ook niet meer te dokkenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:55 schreef mschol het volgende:
Rest van de maand op water en brood?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:55 schreef mschol het volgende:
Die hoort bij mij als persoon, niet bij het huisquote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is de pombeer daar wel bij inbegrepen?
Dammit.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die hoort bij mij als persoon, niet bij het huis
Mag je ook zelf de ketel vervangen en de lekkage betalen en de 200 euro servicekosten per maand.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil wel ruilen hoor betreft financiele situatie?
Mogen jullie lekker een studielening afbetalen in een huurhuis. Neem ik de koopwoning wel
Ik weetquote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag je ook zelf de ketel vervangen en de lekkage betalen en de 200 euro servicekosten per maand.
Gras bij de buren etc etc
Hmm. Ik twijfel. Dit huis komt met één vis.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Anders wilde je het huis wel?
Dan moet je niet gaan kopen nee.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet
Maar ik heb 0 euro vermogen enzo
Oef uniek selling point wel. Moeilijke keuzequote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Ik twijfel. Dit huis komt met één vis.
Hoe heet ie en krijgt ie een vriendje?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Ik twijfel. Dit huis komt met één vis.
Ik krijg een hypotheek voor een garageboxquote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaan kopen nee.
Nog niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Trouwens, de vaatwasser staat nu aan en de keuken is geen zwembad geworden.
Maar ik het nu wel lekker warm in de keuken?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Nee, maar het aanrecht erop wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik het nu wel lekker warm in de keuken?
Waarom wil-ie nu wel aan? Gewoon omdat zin erin vandaag?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Same.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zat ik al bij. Weet nu ook de halve wereld inclusief waar ik woon. Wel zo handig. Krijg alleen niets extra's
Je mag meer belasting betalen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niet dat je er echt wat aan HEBT verder maar okee.
Ik had gisteravond dat rubber nog even opnieuw erin gefrot en goed aangedrukt.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom wil-ie nu wel aan? Gewoon omdat zin erin vandaag?
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe heet ie en krijgt ie een vriendje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik noem hem tot nu toe steeds gewoon Vis🐙
Je hebt Ambar toch al gekregen vorig jaar?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet ook elk jaar meer huur betalen en ik krijg er ook niet meer voor terug
Oh, jeetje, dat is niet bepaald onder de beste omstandighedenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tl;dr: vader dood, huis groot, maar hoef het gelukkig maar half te kopen.
Mooi beestjequote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik noemen hem tot nu toe steeds gewoon Vis
En de kat gewoon Poes of Kat noemen dan.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik noemen hem tot nu toe steeds gewoon Vis
Wat heeft dat te maken met mijn huur?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt Ambar toch al gekregen vorig jaar?
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Oeh wat een divaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik noem hem tot nu toe steeds gewoon VisTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
wel een lampje?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga deze vis niet houden. Hij heeft sowieso vriendjes nodig. Ik wil wel een aquarium, maar deze bak is gewoon een gedrocht dat op maat gemaakt is voor de plek waar hij staat en niet praktisch is.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:31 schreef Recce het volgende:
[..]
En de kat gewoon Poes of Kat noemen dan.
https://ikzoekbaas.dieren(...)tten/4539802-de-snorquote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga deze vis niet houden. Hij heeft sowieso vriendjes nodig. Ik wil wel een aquarium, maar deze bak is gewoon een gedrocht dat op maat gemaakt is voor de plek waar hij staat en niet praktisch is.
We gaan het zien. Het is geen urgent probleem, dus voorlopig hoeft hij zijn deel van de huur niet te betalen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://ikzoekbaas.dieren(...)tten/4539802-de-snor
Dit is een leukerd
Volgens mij kan ik mij dat aquarium nog wel herinneren. Ja groot ding.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga deze vis niet houden. Hij heeft sowieso vriendjes nodig. Ik wil wel een aquarium, maar deze bak is gewoon een gedrocht dat op maat gemaakt is voor de plek waar hij staat en niet praktisch is.
We gaan het zien. Het is geen urgent probleem, dus voorlopig hoeft hij zijn deel van de huur niet te betalen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://ikzoekbaas.dieren(...)tten/4539802-de-snor
Dit is een leukerd
Zit je nou zijn huis af te kraken?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik mij dat aquarium nog wel herinneren. Ja groot ding.
Maar het hele huis kan wel een opknapbeurt gebruiken toch?
Uhuh. Lang en hoog, maar ook iets van 20cm smal omdat het op een muurtje staat. Moeilijk schoon te maken en te smal voor een hoop vissen die ook keren willen kunnen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik mij dat aquarium nog wel herinneren. Ja groot ding.
Yep. En een leegruimbeurt of zes. Lilak is al een paar keer langsgeweest met een auto, en een bestelbusje. We hebben net aan twee kamers leeg. Van de zeven, als je woonkamer en schuur meetelt.quote:Maar het hele huis kan wel een opknapbeurt gebruiken toch?
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh. Lang en hoog, maar ook iets van 20cm smal omdat het op een muurtje staat. Moeilijk schoon te maken en te smal voor een hoop vissen die ook keren willen kunnen.
[ afbeelding ]
[..]
Yep. En een leegruimbeurt of zes. Lilak is al een paar keer langsgeweest met een auto, en een bestelbusje. We hebben net aan twee kamers leeg. Van de zeven, als je woonkamer en schuur meetelt.
Ze is wel een van de weinigen hier die het gezien heeft.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zit je nou zijn huis af te kraken?
Ja. Ik mag dat.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zit je nou zijn huis af te kraken?
Nee alleen Zwab mag dat. Zo werkt dat. Iets met privilegesquote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
We hebben ook allemaal Ambar gezien, mogen we die nu ook afkraken?
Dat is geheel op eigen risico my dude.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Waarom zou je dat willen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee alleen Zwab mag dat. Zo werkt dat. Iets met privileges
groot risico ookquote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is geheel op eigen risico my dude.
neefstiggie is alleen positief over vrouwenquote:
Ik hou meer van poezen idd.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
neefstiggie is alleen positief over vrouwen
Maar jou en je huis hebben we niet gezien om af te kraken. Je hond wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar is perfect en mag niet afgekraakt worden.
Wat je wel mag afkraken is: ik, mijn huis enz. Maar van mijn hond blijf je af
John Wick is dan maar een amateur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |