De mijne is ook leger na de betaling van de motorquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*Kijkt naar bankrekening.
Het voelt als de boel jinxen als ik ja zeg. Dus voor mijn eigen gemoedsrust zeg ik nog even niets definitiefs tot ik ergens een krabbel heb gezet.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar het gaat wel lukken allemaal of is dat nog niet zeker?
Ja, die dingen geven ze ook niet weg.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De mijne is ook leger na de betaling van de motor
Veel leger
Ojaquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is een andere curve. Je potlood beweegt bij de Beziercurve ook nog van het begin naar het eind van de lijn.
Heel verstandigquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het voelt als de boel jinxen als ik ja zeg. Dus voor mijn eigen gemoedsrust zeg ik nog even niets definitiefs tot ik ergens een krabbel heb gezet.
Nee, maar wel heel blij meequote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die dingen geven ze ook niet weg.
oke :pquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het voelt als de boel jinxen als ik ja zeg. Dus voor mijn eigen gemoedsrust zeg ik nog even niets definitiefs tot ik ergens een krabbel heb gezet.
ZWAB WATquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog niet officieel. Is van de week iemand langsgeweest om er een energielabel aan te hangen. Moet nog een taxateur komen voor de hypotheek. Dat soort dingen.
Totdat lek.quote:
quote:
Staat wel leuk op m'n prentje (of hoe heet dat in het Nederlands, obituary)quote:
Ik heb echt veel kleren en shit gekocht de afgelopen maandquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De mijne is ook leger na de betaling van de motor
Veel leger
Ja het is kut dat het tegenwoordig zo gaat blijkbaarquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:38 schreef bitterbal het volgende:
zwab ben super blij voor je een eigen huis nu hebt ondanks dat je je vader bent verloren
"RockNijntje zat lekker op haar plek, totdat ze te maken kreeg met een lek."quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Staat wel leuk op m'n prentje (of hoe heet dat in het Nederlands, obituary)
Ik denk niet aan het bedrag wat ik heb uitgegevenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb echt veel kleren en shit gekocht de afgelopen maand
Ik heb net een nieuw dekbedovertrek gekocht. Wordt morgen bezorgd. Goedkoopste lelijke rotbloemetje uit de sale want hey boejje.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb echt veel kleren en shit gekocht de afgelopen maand
grmbl zou er achter aan skienquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:46 schreef Recce het volgende:
Kijk, @:bitterbal, zo zou het eruit zien als GRMBL gaat skiën:
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |