we zien wel waar het geld zitquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die ook in 1x betaald
ben je nu huisbezitter zwab?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:32 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zou ook wel een pc willen, maar moest ineens een huis kopen.
Is met de huidige prijzen om het even.
Hard en slim voor gewerkt!quote:
Eigen huisgenotquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:32 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zou ook wel een pc willen, maar moest ineens een huis kopen.
Is met de huidige prijzen om het even.
Je zou dat in Excel kunnen bouwenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, dat zou inderdaad wel eens een manier kunnen zijn om de kromme te construeren.
of een datalekquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dat wordt weer fanatiek gamen
Zekerquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dat wordt weer fanatiek gamen
Je moet snel zijn. Mijn build was onder de 3kquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet nog kijken voor een nieuwe. Maar kost allemaal zoveel geld.
Ik heb het algebraïsch gecontroleerd. Jouw methode klopt.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zou dat in Excel kunnen bouwenOp een vrijdagmiddag als je niks beters te doen hebt
Ik keek alleen maar even naar die animatiequote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb het algebraïsch gecontroleerd. Jouw methode klopt.
Nog niet officieel. Is van de week iemand langsgeweest om er een energielabel aan te hangen. Moet nog een taxateur komen voor de hypotheek. Dat soort dingen.quote:
De hele rompslomp komt op gangquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog niet officieel. Is van de week iemand langsgeweest om er een energielabel aan te hangen. Moet nog een taxateur komen voor de hypotheek. Dat soort dingen.
maar het gaat wel lukken allemaal of is dat nog niet zeker?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog niet officieel. Is van de week iemand langsgeweest om er een energielabel aan te hangen. Moet nog een taxateur komen voor de hypotheek. Dat soort dingen.
Watquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*Kijkt naar bankrekening.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je moet snel zijn. Mijn build was onder de 3k
Het is vrijdag. Dan valt de idioterie van collega's meestal mee.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Gegroet Muis. Hoe is de lijdensdruk vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |