Nog niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Trouwens, de vaatwasser staat nu aan en de keuken is geen zwembad geworden.
Maar ik het nu wel lekker warm in de keuken?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Nee, maar het aanrecht erop wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik het nu wel lekker warm in de keuken?
Waarom wil-ie nu wel aan? Gewoon omdat zin erin vandaag?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Same.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zat ik al bij. Weet nu ook de halve wereld inclusief waar ik woon. Wel zo handig. Krijg alleen niets extra's
Je mag meer belasting betalen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niet dat je er echt wat aan HEBT verder maar okee.
Ik had gisteravond dat rubber nog even opnieuw erin gefrot en goed aangedrukt.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom wil-ie nu wel aan? Gewoon omdat zin erin vandaag?
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe heet ie en krijgt ie een vriendje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik noem hem tot nu toe steeds gewoon Vis🐙
Je hebt Ambar toch al gekregen vorig jaar?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet ook elk jaar meer huur betalen en ik krijg er ook niet meer voor terug
Oh, jeetje, dat is niet bepaald onder de beste omstandighedenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tl;dr: vader dood, huis groot, maar hoef het gelukkig maar half te kopen.
Mooi beestjequote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik noemen hem tot nu toe steeds gewoon Vis
En de kat gewoon Poes of Kat noemen dan.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik noemen hem tot nu toe steeds gewoon Vis
Wat heeft dat te maken met mijn huur?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt Ambar toch al gekregen vorig jaar?
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Oeh wat een divaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik noem hem tot nu toe steeds gewoon VisTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
wel een lampje?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:22 schreef CherryLips het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |