Ook daar heb ik er te veel van. En dan knal ik er een sprei overheen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuw dekbedovertrek gekocht. Wordt morgen bezorgd. Goedkoopste lelijke rotbloemetje uit de sale want hey boejje.
Hij voelt nu wel lang.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:51 schreef CherryLips het volgende:
De winter is te kort voor het aantal truien dat ik heb.
ja en dan zwaaien naar de cameraquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, of er net voor zodat die beer lekker achter 'm aan kan hollen.
Lees/schrijfsnelheid, merk, etc denk ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een bepaalde laptop op het oog. Maar die heeft een stuk minder opslagruimte dan mijn huidige, dus keek net voor een externe harde schijf.
Maar hoezo is de ene zoveel duurder dan de andere? [ afbeelding ]
Die eerste in het plaatje is 128 tb. En die derde is 2 tb.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lees/schrijfsnelheid, merk, etc denk ik.
wat zijn dat voor nepprijzenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een bepaalde laptop op het oog. Maar die heeft een stuk minder opslagruimte dan mijn huidige, dus keek net voor een externe harde schijf.
Maar hoezo is de ene zoveel duurder dan de andere? [ afbeelding ]
asifquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die eerste in het plaatje is 128 tb. En die derde is 2 tb.
DIe 128 TB is wrsl zwendel.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die eerste in het plaatje is 128 tb. En die derde is 2 tb.
Nooit Chinese producten kopen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DIe 128 TB is wrsl zwendel.
Zal zich wel voordoen als een 128 TB schijf maar als je er meer dan 4 TB op wil zetten krijg je allemaal vage errors. Heb ik in het verleden ook weleens gehad. Gare chinezentroep
128TB Externe SSD | Snelle gegevensoverdracht voor onderweg – Lunero Eindhoven https://share.google/va0w1kfDLPfncLup1 🤷♂️quote:
Ja, dat zou goed kunnen. Ik vond het wel opvallend.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DIe 128 TB is wrsl zwendel.
Zal zich wel voordoen als een 128 TB schijf maar als je er meer dan 4 TB op wil zetten krijg je allemaal vage errors. Heb ik in het verleden ook weleens gehad. Gare chinezentroep
Altijd lekker een rib uit je lijf.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:55 schreef mschol het volgende:
ohja, even gemeentelijke belastingen betalen
Haha.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ven gefatshamed door mijn dochter vandaag.
Ze zei dat ik ook een baby in mijn buik had, net als mama.
Toen ik uitlegde dat het door snoepjes kwam, mocht ik geen snoepjes meer eten van haar.
Jaja, ik ben bezig met fitter worden.
Inderdaad. Tijd voor de lente.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij voelt nu wel lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |