eens, werd waarschijnlijk wakker door maagzuur ofzo, daarna niet echt meer geslapenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel extreem vroeg.
Hele dag Lego bouwenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:13 schreef mschol het volgende:
[..]
eens, werd waarschijnlijk wakker door maagzuur ofzo, daarna niet echt meer geslapen
gelukkig ben ik vrij vandaag
goed idee,quote:
sorryquote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mail van klant gehad om 3:33.
Met de truck pakketje halenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:15 schreef mschol het volgende:
[..]
goed idee,
of truck rijden
moet wel pakketje halen bij de AH
Dat is wel vroegquote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mail van klant gehad om 3:33.
Wel fijn dat je vrij bent, dan kan je rustig aan doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:13 schreef mschol het volgende:
[..]
eens, werd waarschijnlijk wakker door maagzuur ofzo, daarna niet echt meer geslapen
gelukkig ben ik vrij vandaag
Hier is het stoppen rond 1600 even snel potje magic er uit rammen en naar huis.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel fijn dat je vrij bent, dan kan je rustig aan doen.
Ik moet nog werken vandaag. Hopelijk kan ik om 12 uur stoppen.
Kom knuffelen danquote:
HALLO VOCHTIG POESJEquote:
Is die dood?quote:
Ja dus.quote:
Ja dat dusquote:
* dud0r gooit drie kroketjesquote:
Beste snack.quote:
Ik kan me verkleden als rode pandaquote:
Heb je je al afgemeld voor morgen omdat je ziek zwak en misselijk bent?quote:
Samequote:
Na aug weerquote:
Dan zijn ze opquote:
Maken ze heus wel nieuwe hoorquote:
Plausibelquote:
Of denk jij dat je de rest van je leven zonder kroketjes gaat doen.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of denk jij dat je de rest van je leven zonder kroketjes gaat doen.
Houden we het als mensheid zo lang nog vol?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar dat komt vooral omdat op 12 augustus dit jaar de zwaartekracht voor 7 seconden uit gaat en alles stuk gaat
een kat die vriendelijk doet naar een visje, do not trust!quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Houden we het als mensheid zo lang nog vol?
Als ze gewoon allemaal tegelijkertijd op die knoppen drukken hebben we ook nergens meer last vanquote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:22 schreef Pheno het volgende:
Een werkdagje, en dan een week vrij. Hopelijk gaat dat al goed met al die gekkies op plekken waar ze op een rode kernknop kunnen drukken
quote:
quote:Afgelopen weekend viel er in Brabant nog sneeuw tijdens carnaval, maar volgende week belooft het een stuk warmer te worden. Halverwege de week kan de temperatuur zelfs oplopen richting 18 graden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |